- Ξεκινάς φτιάχνοντας την παρουσία σου στα social media. Καλή Facebook σελίδα, οπωσδήποτε Instagram γιατί έχει δυναμική ειδικά το καλοκαίρι. Χρειάζονται προφανώς διαρκή ανατροφοδότηση και όχι όποτε θυμάστε. Για αυτό και θέλει ειδικό, άτομο που ασχολείται με αυτά.
- Τι άλλο απλό αλλά απ' ο,τι φαίνεται δεν έχει γίνει ακόμη συνειδητό; Ακολουθούμε τα hashtags που αφορούν το μέρος μας. Πχ αυτές τις ημέρες είμαι Σκόπελο. Ανεβάζω φωτογραφίες. Μία μόνο επιχείρηση έκανε interaction. Ίσως στρατηγική, ίσως τυχαία. Όμως έτσι μου κίνησε την περιέργεια, τους έψαξα, μου φάνηκαν ενδιαφέροντες. Είχε τύχει κάπου να τους δω τυχαία στον δρόμο, οπότε τους έδωσα ευκαιρία.
- Ως εδώ όλα καλά για την προσέλκυση; Απλά πράγματα, δεν είναι πυρηνική φυσική. Τον επισκέπτη δεν μπορείς να τον φέρεις εσύ ως επιχείρηση. Όταν όμως βρίσκεται στα πόδια σου, οφείλεις να τον κυνηγήσεις διακριτικά όσο γίνεται. Στο κάτω κάτω μια σεζόν έχεις να βγάλεις, ειδικά αυτά τα χρόνια με τους ιούς και τα προβλήματα.
- Δε θέλει φοβερές γνώσεις. Λίγο μυαλό θέλει. Και όταν δεν υπάρχει ο χρόνος να σκεφτεί κανείς καθαρά (αν και λόγω νεκρών διαστημάτων ίσως θα έπρεπε να υπάρχει οργάνωση), μπορείς να το αναθέσεις σε κάποιον ειδικό. Συν Αθηνά...
Αυτά τα ολίγα. Μην ξεχνάς ότι αν δεν τα κάνεις εσύ, κάποιος άλλος θα τα κάνει. Και επειδή οι ευκαιρίες περνάνε και δύσκολα έρχονται ξανά, πάει ο επισκέπτης, χάθηκε όπως και η σεζόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου