Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Φθινοπωρινή άνοιξη στο μπαλκόνι

Στην αρχή της άνοιξης είχα ανεβάσει μερικές φωτογραφίες από το μπαλκόνι του σπιτιού μου με θέα τον Ποδονίφτη και την επερχόμενη άνοιξη - για υπενθύμιση μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ. Έξι μήνες περίπου μετά και ενώ ο πιο βροχερός Σεπτέμβρης των τελευταίων χρόνων τελειώνει σιγά-σιγά, το φθινόπωρο έχει μπει για τα καλά. Και ενώ η άνοιξη είναι το ξύπνημα της φύσης μετά το χειμώνα, το φθινόπωρο μας προετοιμάζει για τον ερχομό του. Ο καιρός μπορεί σε μας να φαίνεται περίεργος, αλλά για τα φυτά μάλλον είναι καλός. Και ήλιος και υγρασία από τις βροχές, όχι υψηλές θερμοκρασίες ούτε και χαμηλές. Ιδανικό περιβάλλον λοιπόν. Γι αυτό το λόγο βλέπουμε αρκετά φυτά να αναπτύσσονται και να ανθίζουν.
Στο τέλος περίπου της άνοιξης ξεκίνησα να γεμίζω το μπαλκόνι μου με γλάστες. Γιατί καλή η θέα προς τα έξω, αλλά είναι όμορφο να υπάρχουν φυτά και λουλούδια και στο δικό μας μπαλκόνι.

Φυτά στο μπαλκόνι

Στην φωτογραφία αυτή διακρίνονται 5 διαφορετικά φυτά από 4 είδη. Το μπροστά που φαίνεται κάπως ξερό είναι το γιασεμί - ίσως το μόνο από τα φυτά που δεν μου έχουν πιάσει καλά ακόμη. Αριστερά πίσω είναι το μπέντζαμιν - ένα ιδιαίτερο φυτό εσωτερικού και εξωτερικού χώρου που δε χρειάζεται συχνό πότισμα και το οποίο μπορεί να ψηλώσει αρκετά. Δίπλα του ακριβώς είναι μια γλάστρα με ρυγχόσπερμα - σκληρό και ανθεκτικό αναρριχητικό φυτό της οικογένειας των γιασεμί. Η πιο ψηλή απ'όλες είναι η κυρία μπουκαμβίλια - γνωστή και μη εξαιρετέα σε όλους όσοι έχουμε επισκεφτεί κάποιο κυκλαδονήσι το καλοκαίρι. Τέρμα δεξιά είναι άλλο ένα ρυγχόσπερμα - ανθίζει μεταξύ Μάιο και Ιούνιο και μοσχοβολάει.

Φυτά στο μπαλκόνι

Πίσω από τα φυτά φαίνεται η καλαμένια πέργκολα που έχουμε βάλει στο μπαλκόνι για να κρύβει τη θέα από τους διπλανούς. Το ενδιαφέρον είναι ότι όταν πήρα τα φυτά είχαν περίπου το μισό ύψος και σε λιγότερο από 5 μήνες έχουν ψηλώσει αρκετά. Ήδη πλέκονται γύρω από τα καλάμια. Αυτό που ελπίζω είναι να αντέξουν τον πρώτο τους χειμώνα και επειδή είναι νεαρά φυτά αλλά και επειδή - κακά τα ψέματα - είμαι και γω άπειρος στο θέμα! Ήδη έχω προμηθευτεί με υγρό λίπασμα. Για να δούμε. Όλα τους θέλουν πότισμα κάθε 3 μέρες περίπου και όχι ιδιαίτερα πολύ - εξαίρεση αποτελεί το γιασεμί που ακόμη δεν έχω βρει τους ρυθμούς του.

Φυτά στο μπαλκόνι

Η συγκεκριμένη μπουκαμβίλια δεν είναι η κλασική φούξια. Είναι πορτοκαλί, δίνοντας ένα ιδιαίτερο χρώμα στην βεράντα. Αν πιάσει με το καλό θα της κάνω δώρο μία φούξια για να έχει να παίζει χρωματικά. Το βουνό που αχνοφαίνεται στο βάθος είναι η Πάρνηθα.

Παρεμπιπτόντως, στην πρώτη φωτογραφία οι γλάστρες με τα ταψιά που φαίνονται κάτω-κάτω έχουν μέσα κομπόστ. Το κομπόστ είναι οργανικό λίπασμα που μπορεί ο καθένας μας να φτιάξει μόνος του από τα οργανικά απορρίμματα του νοικοκυριού. Ήδη έχω βγάλει δύο παραγωγές και πάμε για την τρίτη! Περισσότερες πληροφορίες για το κομπόστ κάντε κλικ εδώ σε παλιότερη ανάρτησή μου.

Και για να ξαναμπούμε στο κλίμα των εκλογών δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε πράσινη ανάπτυξη από τους πολιτικούς μας. Μπορούμε να έχουμε και οι ίδιοι στο μπαλκόνι μας.

ΥΓ Όσες συμβουλές, ευπρόσδεκτες!

52 σχόλια:

  1. ακαταστασια στα κουβαδακια και κακο

    πωπωππωπωππωπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράσινος Κιτσομήτσος ΧΕΧΕΧΕ!!!

    Η δική μου συμβουλή είναι να έχεις φυτά που δεν θέλουν πολύ περιποίηση, ανθεκτικά σε ασθένειες και αν είναι δυνατόν να ανθίζουν όλο το χρόνο!
    Δηλαδή: γεράνια!!!

    Πάρε και μια ελιά που είναι ιερό δέντρο!

    Πάω να δω για το κομπόστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουπς!
    Ελιές έχεις...
    Πάρε αρμπαρόριζα να βάζεις και στα γλυκά του κουταλιού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο.....

    Παράδειγμα προς μίμηση :)
    Δεν έχω πολύ χώρο στο μπαλκόνι, αλλά στον όσο λίγο είναι έχω βάλει λουλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και το δικό μου γιασεμί αρρώστησε και δεν είναι στα πολύ καλά του... Λές να τα πειράζει η εποχή; Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τέλεια η πορτοκαλί μπουκαμβίλια!!! Εμείς δυστυχώς δεν έχουμε φυτά στο μπαλκόνι πλέον γιατί τα σκυλάκια μου δεν τα συμπαθούν πολύ!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι για τα φυτά σου!!!
    :):):)
    Και καλά κάνεις και φτιάχνεις και κομπόστ, σκέφτομαι να το κάνω και εγώ τώρα πια.. Ακόμη το σκέφτομαι όμως! Είναι μέχρι να βρω το δοχείο! λολολ!
    Να τα βάλεις από τη μεριά που δεν θα τα χτυπά ο αέρας το Χειμώνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο βρε Κιτσο! Εμενα δεν μου φτουραει φυτο για φυτο, ολα μου χαλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σου εύχομαι να μη βλέπεις καθόλου το γείτονα!! :))

    "Ανοιξιάτικο Φθινόπωρο"... μήπως είναι καλύτερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΦΥΤΑ ΣΟΥ .Η ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΒΟΚΑΜΒΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΩΒ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΕΥΚΗ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν το σημείο του μπέντζαμιν το χτυπά ο αέρας και ο παγετός καλό είναι να τον βάλεις από την μέση μεριά. δεν αντέχει πολύ το κρύο.
    στο ρυγχόσπερμα να αλλάξεις γλάστρα όποτε μπορέσεις. να πάρεις τις μεγαλύτερες που υπάρχουν στο εμπόριο και αναπτύσσεται και κρατά για πολλά χρόνια. να βγάλεις και τα συνδετηράκια που κρατούν τα κλαδιά στα καλάμια. :)
    το κομπόστ δεν το ήξερα!! και πετάω σακούλες και σακούλες με φύλλα. εύγε!
    πανέμορφο το μπαλκόνι. με ανοιχτή θέα. πεθύμησα την θέα αυτή. :) και να το γεμίσεις φυτά! να βάλεις και παρθενόκισσο σε μία μεγάλη γλάστρα. μεγαλώνει πολύ γρήγορα. και τώρα το φθινόπωρο κοκκινίζουν τα φύλλα του και πέφτουν.
    καλησπέρα σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι πολύ καλός και μ' αρέσει που έχεις green fingers, σε πάνε μάλλον τα φυτά και αναπτύσσονται. Θα βελτιωθεί η ανάπτυξη των φυτών αν βάλεις αυτόματο πότισμα, μία απλή συσκευή είναι με χρονοδιακόπτη..ακόμη και το γιασεμί θ ανθίσει.

    Μετά απο χρόνια επέκτασης της ζέστης του καλοκαιριού ως τον Νόέμβριο, επιτέλους ξαναγυρίζουμε στο φυσιολογικό Σεπτέμβρη με τις ψυχρούλες και τα πρωτοβρόχια.

    Οσο για το κόμποστ, αναρωτιέμαι δεν μυρίζει; Γιατί πρίν κάτι χρόνια είχαμε βάλει και εμείς..μαζί με τα σκουλήκια εννοείτε και η μπόχα έγινε αφόρητη..που στο τέλος τα ξεφορτωθήκαμε όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το κομποστ μ' ενδιαφέρει, φτιάχνω μποστάνι φέτος...
    Από λουλούδια, μ'αρέσουν όλα και ιδιαίτερα τα κίτρινα...Έχω αρκετά σπαρμένα και περιμένω να φυτρώσουν και να ανθίσουν...
    Καλή επιτυχία με την βεράντα σου, να μας δείξεις κι άλλες φωτό...
    Φιλιά από ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ καλος!! Κηπουρε μου!!

    Πορτοκαλι μπουκαμβιλια πρωτη φορα βλεπω και μου αρεσε τρελα!!

    Εγω θελω να φυτεψω μια ιτια εχω κολλησει..

    Συνεχισε ετσι!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ετσι τετοια μπαλκονια ειναι χαρα !!!!


    καλημερα καλο μηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και πόσο χαλάει το χρώμα των λουλουδιών το τσιμέντο στο βάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εγώ είχα στο μπαλκόνι μου μπουκαμβίλια και είχε μεγαλώσει πολύ αλλά με τα πρώτα χιόνια, πάγωσε και να σκεφτείς ότι ήταν από τη μέσα πλευρά του μπαλκονιού (δεν τη χτυπούσε ο αέρας) Ο κισσός είναι καλή ιδέα, έχω και εγώ και είναι ανθεκτικό φυτό και ίσως έναν χειμωνιάτικο βασιλικό. Κάνει πιο νόστιμες σούπες και σάλτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Oμορφο το μπαλκόνι σου,αλλά σηκώνει μόνο ανθεκτικά φυτά,τα εισαγόμενα ειναι εσωτερικού χωρου,βάλε εποχιακά,βασιλικό,σκυλάκι,νυχάκι,γαρυφαλιά,σκουλαρίκι,που δε χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα,πάλι θα γεμίσει το μπαλκόνι χρώματα κι αρώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tι ωραία ανάρτηση, τι ωραία φυτά, τι ωραία που δεν είμαι ο μόνος παράξενος που μιλάω για πράσινα μπαλκόνια...

    Καλό σου μήνα, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τους μιλάς κιτσάκι..Αναπτύσσονται λέει καλύτερα!!
    Το λέγειν το έχεις, μια χαρά θα είσαι!
    Σε φιλώ γλυκά!!!!
    Καλή σου μέρα!!!
    Φιλί γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα δημιουργήσεις θέσεις εργασίας στο μπαλκόνι σου;
    Πού στέλνω βιογραφικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το γιασεμί ευδοκιμεί τελικά μόνο σε απάνεμα μέρη, προστάτεψέ το.
    Η μπεντζαμίνα θέλει να αερίζεται (να μην είναι κολλημένη στον τοίχο. Ανθεκτική μεν αλλά όχι στα πολλα κρύα π.χ. χιόνια)
    Το ρυγχόσπερμα είναι πολύ καλό για τις συνθήκες του μπαλκονιού σου.
    Συμφωνώ με ελιά - είναι ανθεκτική - και αρμπαρόριζα, δεν θέλει πολλή περιποίηση και αντέχει, χρησιμοποιείται και στα γλυκά).
    Μπορείς να βάλεις και κουμ κουάτ (για απάνεμα και ηλιλολουστα μέρη) -φέτος έφτιαξα λίγη μαρμελάδα από τη γλάστρα του μπαλκονιού και τρελλάθηκα

    Ομορφο πολύ είναι το μπαλκόνι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εχεις απόλυτο δίκιο.
    Είναι μια εβδομάδα τώρα που βλέπουμε όλα τα φυτά μας στη βεράντα και μάλιστα ορισμένα είναι και δέντρα(!!!) να ανθίζουν, να αναζωογονούνται, μιλάμε για μεγάλη άνθιση και ομορφιά.
    Ναι, είναι ο καιρός αυτός που ευννοεί αφάνταστα τα φυτά.
    Με την ευκαιρία, πόσο όμορφη είναι η παρουσία τους στα μπαλκόνια.
    Καλά πορτοκαλί βοκαμβίλια?
    Και μόνο που βλέπεις αυτή φτάνει ε?
    Καλή σου μέρα και Καλό μήνα και πάντα με υπέροχα φυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @skouliki Με συγχωρείτε, δεν θα το ξανακάνω. Θα πάρω τα κουβαδάκια μου να παίξω αλλού.

    @kikop80 Μη λες τέτοια και είμαστε προεκλογικά!
    Τέτοια φυτά έχω προτιμήσει κυρίως. Έχει και άλλη πλευρά η βεράντα ;-)
    Ελιά θα βάλω και άλλη, είναι το μόνο σίγουρο. Αρμπαρόριζα ε; Από άνοιξη θα το ψάξω!
    Ό,τι χρειαστείς για το κομπόστ, μου λες.

    @roadartist Είναι όμορφο να τα βλέπεις, το μόνο σίγουρο! Και έχεις και κάτι να ασχολείσαι παραπάνω.

    @Estella Μάλλον τα ποτίζουμε περισσότερο απ'ό,τι πρέπει. Θα το λιγοστέψω να δω.
    ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @dreamy cloud Δεν το περίμενα να μου αρέσει - έχω συνηθίσει στις κλασικές φούξια - αλλά το αποτέλεσμα είναι μια χαρά!
    Κρίμα που δεν μπορείτε. Ίσως κάτι ανθεκτικό όπως μια γιούκα;

    @ηφαιστίωνας Να'σαι καλά! Να φτιάξεις κομπόστ, γιατί όχι!
    Κάτι θα κάνω τον χειμώνα, ίσως τα κλείσω με κανένα πλαστικό ή κάτι τέτοιο. Ίδωμεν.

    @butterfly Κάτσε να μου επιβιώσουν τον χειμώνα και το ξανασυζητάμε!

    @jamanfou Ένας από τους σκοπούς είναι και αυτός!
    Καλό θα ήταν και αυτό αλλά τώρα έγραψε ;-)

    @laplace Ευχαριστώ ωρέ. Καλησπέρα

    @jk o skroytzakos Λευκή ε; Δεν το'ξερα αυτό!
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @basnia Πιθανότατα να το βάλω μες στο σπίτι το χειμώνα. Θα δω πώς θα πάει.
    Έχω πάρει μεγάλη γλάστρα. Λες να θέλει μεγαλύτερη; Τα συνδετηράκια προς το παρόν χρειάζονται. Όταν θα πιαστεί πιο γερά θα τα βγάλω.
    Για το κομπόστ δε θέλει μόνο φύλλα. Περισσεύματα από σαλάτες και πολλά άλλα στοιχεία μπορεί να χρειαστούν.
    Παρθενοκισσός ε; Καλό ακούγεται.
    Καλησπέρα και ευχαριστώ!

    @μαρίνα Έχω ήδη βάλει αυτόματο πότισμα και είμαι στις δοκιμές για το τι ταιριάζει καλύτερα.
    Δεν μυρίζει όταν το αερίζεις καλά. Μόνο στο πρώτο την είχα πατήσει, τώρα όλα καλά. Εκτός από αερισμό, να προσθέτεις στρώσεις χώματος για τις μύγες κτλ.

    @artanis Δοκίμασέ το. Ειδικά στον κήπο είναι ακόμη πιο εύκολο.
    Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε να σου συγκριθούμε σε χρώματα και λουλούδια! Είσαι μακράν!
    Φιλιά

    @μαρούλι Ευχαριστώ βρε συ. Και γω δεν είχα δει ποτέ πριν! Ωραία όμως φαίνεται.
    Η ιτιά σου κόλλησε από το ομώνυμο άσμα;
    Φιλιά!!

    @κορινόσκυλο Ό,τι καλύτερο μπορούμε :-)
    Καλό μήνα.

    @tovene592 Ας εστιάσουμε στα λουλούδια λοιπόν ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @mentoras Θα κοιτάξω να την προφυλάξω όσο μπορώ. Ευχαριστώ για τις προειδοποιήσεις.
    Βασιλικό έχω από την άλλη μεριά. Και έχει φουντώσει όμορφα!

    @vad Να'σαι καλά για τις προτάσεις. Τώρα που θα ανέβω για τις εκλογές θα συμβουλευτώ την γιαγιά στο χωριό. Ίσως πάρω και κάποιες ρίζες.

    @aa Άντε να πρασινίζουμε τα μπαλκόνια μας! Για να ομορφύνει και η πόλη!

    @next_day Θα τους μιλάω. Τους βάζω και μουσική! Έχω και λέγειν, λες ε;
    Φιλιά!

    @darthiir the abban Ενδιαφέρεσαι; Άμα είναι στείλε στη γνωστή διεύθυνση.

    @dyosmaraki Το παλεύω το άτιμο. Του έχω αλλάξει και θέση.
    Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Θα τις αξιοποιήσω κατάλληλα!
    Να'σαι καλά.

    @αστροσυμμορίτες Ο καιρός είναι που βοηθάει και συνεχίζουμε να απολαμβάνουμε ομορφιές.
    Ό,τι καλύτερο είναι να βλέπεις την βεράντα σου με ωραία χρώματα.
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν είχα δει ποτέ αυτή τη χρωματική παραλλαγή της μπουκαμβίλιας. Είναι πολύ όμορφη, μάλλον επειδή ξεφεύγει απ' τη νόρμα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. λοιπόν εγώ που έχω εξελιχθεί σε μέγας κηπουρός!!! έχω να σου προτείνω αφού έχεις ήδη την περγκολα να βάλεις ενα passion flower, πιάνει πολύ εύκολα και τα λουλούδια του είναι μυθικής ομορφιάς! (περιποίηση ελάχιστη ) και επίσης θα σου πρότεινα να βάλεις αυτές τις γλάστρες που τις κρεμάνε στα κάγκελα, και να βάλεις γεράνια τα οποία δίνουν υπέροχο χρώμα και επίσης δεν θέλουν περιποίηση.
    Επίσης υπέροχο φυτό είναι και το μπουγαρίνι το οποίο μυρίζει καταπληκτικά (ή αραβικό γιασεμί) μεγαλώνει πάααρα πολύ γρήγορα και ειναι υπέροχο.
    Και βότανα???? ενα μελισσόχορτο με το υπέροχο πράσινο φύλλωμα του και θυμάρι και ενα πλατύφυλο βασιλικό α! και λίγη μαντζουράνα για το ωραίο αρωμα της, μέντα , δύοσμο, το μόνο που θέλουν είναι λίγο πότισμα !
    οδηγίες, σπόρους βιολογικούς και ότι άλλη πληροφορία στην διάθεση σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα γεράνια είναι πολύ καλή επιλογή! Ανθίζουν συνέχεια, είναι πολύ ανθεκτικά και "βγαίνουν" και σε άπειρα χρώματα!
    Η μπουκαμβίλια πολύ μ' αρέσει σε αυτό το χρώμα!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Tι όμορφη βεράντα. Εγώ από κηπουρική δεν κατέχω ,αλλά κατέχω από καφέ . Κερνάς?:):)

    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ζούγκλα έκανες το μπαλκόνι και φαντάζομαι πως μοσχομυρίζει από τα κπομόστ :))

    Θα σταθώ στο "η καλαμένια πέργκολα που έχουμε βάλει". Ποιοι είναι οι ΕΧΟΥΜΕ? Ρε συ μπας και παντρεύτηκες?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σου έχω πει ότι σε πάω..όπως έλεγε και ο Χριστόδουλος Θεός σχωρέστον???
    ΣΥΜΦΩΝΩ!
    Και για να ξαναμπούμε στο κλίμα των εκλογών δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε πράσινη ανάπτυξη από τους πολιτικούς μας. Μπορούμε να έχουμε και οι ίδιοι στο μπαλκόνι μας.
    ΕΥΓΕ ΞΑΝΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου ρε kitsomitso! Έχω και εγώ ένα κόλλημα με τα λουλούδια είναι η αλήθεια!
    Πολύ όμορφα τα λουλουδάκια σου! Τώρα για τον πρώτο χειμώνα καλό θα ήταν να τα πάρεις λίγο μέσα στο σπίτι η να τα φορέσεις κουκούλα που λέμε ναιλον σακούλα με τρύπες φυσικά!

    Άντε να τα χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ποδονίφτης? παπαπααααα
    τόσο κοντά μου είσαι;
    γιαυτό μου ευωδιάζουν τα λουλούδια σου...
    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαχα!! Βρε ΚιτσεΜίτσε τι λέει ο Μαρκόνης; Χαχα!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μου αρέσει πολύ ο τίτλος του ποστ!
    ΕΜΠΡΟΣ για το ανοιξιάτικο φθινόπωρο!!!

    ποιος τα φροντίζει όσο λείπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συμβουλές δεν έχω να σου δώσω μιας και εγώ με τα φυτα δεν τα πάω και πολύ καλά! Το μόνο που ξέρω είναι οτι το χιόνι τα καίει αλλά μερικά επιβιώνουν και από αυτό. Ενώ δείχνουν ξερά ξαφνικά ανθίζουν! Μάλλον δεν ταεκτιμάω τόσο τα φυτάεπειδή μεγάλωσα με την αδιάκοπη παρουσία τους και δεν μου έχουν λείψει, αλλά επίσης πιστεύω οτι φταίει η γύρη τους που κάθε άνοιξη με ταλαιπωρεί.

    Παρ'όλα αυτά είναι ωραίο να νοιαζόμαστε για το περιβάλλον και μάλλον πρέπει να ρχίσουμε με το δικό μας.
    Συγχαρτιτήρια λοιπον!
    Θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. την Άνοιξη θα είναι υπέροχο το μπαλκόνι σου. Συμβουλές δεν έχω δυστυχώς, με τα φυτά δεν τα πάω καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ωραίο και το φθινόπωρο, αλλά φέτος μας έκανε μούσκεμα μωρέ αδερφάκι μου...πολύ βροχή...
    Φιλιά, καλό σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. η πράσινη ανάπτυξη, η πράσινη ελλάδα ξεκινάει από τη βεράντα του ΚitsouMitsou. Εύγε. Λίγοι πειραματισμοί ακόμα και θα καταταλάξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ωραία η πορτοκαλί μπουκαμβίλια, δεν είχα ξαναδεί, ούτε ήξερα πως υπάρχει. Η συμβουλή μου είναι να προσεύχεσαι να βρέχει τακτικά - για τα φυτά είναι ό,τι καλύτερο. Στην Αγγλία φυτρώνουν και οι πέτρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πέρασα να ανταποδώσω την blogοεπίσκεψη και χαίρομαι πολύ που σας βρίσκω!
    Να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Jane E. Ίσως και γι αυτό, έχεις δίκιο!
    Θα την βάλω δίπλα στην φούξια να δούμε την άμεση σύγκριση.

    @νατάσσα Δεν σας έδειξα την άλλη πλευρά που έχω την μεγάλη αποτυχία ;-)
    Βασιλικό έχω. Για δυόσμο και μαϊντανό το σκέφτομαι να σου πω. Μελισσόχορτο ε; Χμμμ... Ωραίες ιδέες.
    Το μπουγαρίνι είναι το επόμενο απωθημένο μετά τη μπουκαμβίλια!
    Ευχαριστώ. Θα σε χρειαστώ σίγουρα.

    @τρελοτουρίστρια Εμείς πάνω στη Θεσσαλία μολόχες λέμε τα γεράνια. Οπότε μέσα είσαι! Ήδη κατέβασα τρία τώρα από τις εκλογές.
    Φιλιά βρε συ!

    @venus Εννοείται κερνάω! Όποτε θέλετε!
    φιλιά

    @ράδιο μαρκόνι Επειδή έπαθα και έμαθα, πλέον δε μυρίζει καθόλου!
    Χαχαχα! Πού πήγε ρε συ το μυαλό σου! Χαχαχα! Επηρεάστηκες από την φάβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @γλαύκη Ακριβώς! Ας ξεκινήσουμε από τις βεράντες μας και φτιάχνουμε σιγά-σιγά και τα υπόλοιπα!
    Ευχαριστώ! φιλιά

    @μουσικούλης Για κουκούλα το σκέφτομαι. Κάτσε να πιάσει χειμώνας και το ξαναβλέπουμε.
    Να'σαι καλά ωρέ!

    @logia Πού είσαι εσύ βρε; Για πες...
    καλησπέρα

    @τρελοτουρίστρια Τι να του πω, όχι πες μου! Χαχαχα! Θεός ο Μαρκ!

    @geokalp Έχω βάλει αυτόματο πότισμα με σταγόνες. Και φαίνεται ότι θα το καθιερώσω το σύστημα.

    @libertas Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ασφαλώς και θα τα λέμε. Να'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @mahler76 Προς τον Μάιο περίπου που ανθίζουν τα περισσότερα, είναι όντως όμορφα!
    Θα δείξω φωτογραφίες και τότε.

    @lily Να'σαι καλά βρε συ!

    @maria tzirita Βοηθάει όμως η άτιμη τα φυτά! Άσε που μαζεύεται νερό και στους ταμιευτήρες.
    Φιλιά

    @φλούφλης Από κάπου πρέπει να αρχίσει η άτιμη, δε συμφωνείς;
    Άντε και στα δικά σας!

    @σοφία Μέχρι στιγμής καλά μας πάει η βροχή. Για να δούμε τη συνέχεια.
    Αγγλία δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ, αλλά το παλεύουμε για τροπικό! Χεχε

    @δέσποινα Να'σαι καλά!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εεεε κοντά σου....
    μή τα βγάλουμε και όλα στη φόρα....

    χαχαχα

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @logia Αλίμονο, δεν εννοούσα ακριβή διεύθυνση, όροφο και κουδούνι! Χαχα!
    Στίγμα έλεγα :-)
    Καλό βράδυ επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. οκ θα σου δώσω συντεταγμένες!!!! τώρα θα βγάλω τους χάρτες μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @logia Αυτό θα πει εξελιγμένη λόγια! Χαχαχα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή