Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Περιμένοντας στην είσοδο του λιμανιού του Πειραιά

Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν ημέρα επιστροφής από το κυρίως μέρος των διακοπών που μοιράστηκαν μεταξύ παραλίας Παντελεήμονα (κάμπινγκ), παράλιων νομού Λάρισας (συγγενείς) και Αγκιστρίου (μίνι απόδραση). Πήραμε το συμβατικό πλοίο που φεύγει από Αγκίστρι το απόγευμα και υπολογίζαμε να φτάσουμε Πειραιά πριν νυχτώσει. Προσεγγίζοντας τον Πειραιά μας το καράβι έκοψε ταχύτητα περισσότερο από το συνηθισμένο, ενώ κάποια στιγμή σταμάτησε. Σχεδόν αμέσως ακούστηκε η σχετική ανακοίνωση περί αυξημένης κυκλοφορίας στην είσοδο του λιμανιού. Ο λόγος ήταν απλός και μεγάλος.

Την είσοδο του λιμανιού την έφραζε το υπερωκεάνιο της φωτογραφίας το οποίο έκανε μανούβρες για να βγει από το λιμάνι με τη βοήθεια 2 ρυμουλκών. Οι εγκαταστάσεις του λιμανιού και τα κτίσματα στο βάθος φαίνονταν μικρά μπροστά στο "θηρίο".

Ένα ζουμ αποκαλύπτει το μέγεθος. Κάτω αριστερά διακρίνεται ένα ιπτάμενο δελφίνι που φαίνεται σαν κουνούπι μπροστά σε ελέφαντα.

Ενώ οι μανούβρες μέσα στο λιμάνι γίνανε αποκλειστικά από τα ρυμουλκά, με το που βγήκε το μισό εκτός του λιμανιού έβαλε μπρος.

Μας προσπέρασε ήσυχα, ενώ κάποια στιγμή ακούστηκε κάτι σαν κόρνα. Ίσως ο γίγαντας μας χαιρετούσε. Εννοείται ότι όλοι από το δικό μας πλοίο είχαν βγει έξω για να δουν το θέαμα.

Όταν πλέον μας γύρισε πλάτη πριγκηπικά, είδαμε και το όνομά της: Ruby Princess, Hamilton. Πρόκειται για κρουαζιερόπλοιο της κατηγορίας Grand Class που επί του παρόντος κάνει κρουαζιέρες στη Μεσόγειο με προτίμηση στα ελληνικά νησιά. Τα πλοία αυτά έχουν ολόκληρη πολιτεία πάνω τους: εστιατόρια πάσης φύσεως, κλαμπς, καταστήματα. Ό,τι χρειάζεται κανείς δηλαδή για να περάσει τις διακοπές του, εφόσον επιλέξει αυτή την οδό διακοπών. Ομολογώ ότι προς το παρόν τέτοιου είδους διακοπές δε με συγκινούν. Ποτέ δεν ξέρει κανείς όμως τι επιφυλάσσει το μέλλον. Γεγονός είναι πάντως ότι μόνο η θέα ενός τέτοιου πλοίου βάζει το μυαλό σε σκέψεις ταξιδιάρικες.

ΥΓ Πριν μπούμε στο λιμάνι, πάνω από το Σούνιο και στο στενό της Αίγινας είδαμε τους καπνούς από τις πρωινές φωτιές στα βόρεια της Αττικής. Το θέαμα είναι πολύ άσχημο, πραγματικά, έστω και από απόσταση. Από κοντά λογικά θα είναι πολύ χειρότερα. Κρίμα.

1. Εδω και ενα χρονο καθε εβδομα στον Πειραια ειναι, κρουαζιερες κανει! :P

1. Το ξέρω, το διάβασα στη wikipedia. Πρώτη φορά έτυχε να το δω την ώρα που αναχωρεί ;-)

2. Παντελεήμονα;;;Και δεν άκουγες που σου σφύριζα;;;:))

3. Τέτοιες διακοπές μόνο σαν συνταξιούχος θα κάνω και πάλι παίζεται.

4. Το "παίζεται" εννοώ αφενός αν θα κάνω τέτοιου είδους διακοπές και αφετέρου παίζεται αν θα γίνω και συνταξιούχος κάποια μέρα

5. Ο άνθρωπος που έβλεπε τα πλοία να περνούν!

Μου θύμισες κάτι αργά καλοκαιρινά απογεύματα της παιδικής μου ηλικίας με τον παππού μου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας να χαζεύουμε τα παπόρια...

6. Πήγες Αγκίστρι;
    Τι μου θύμισες βρε παιδάκι μου!
    Με όλους τους έρωτες της ζωής μου στο Αγκίστρι χανόμουν.
    Και ήταν πολλοί(οι έρωτες καλέ!)
    Χα!Χα!
    Πως να είναι άραγε τώρα;
    Κάνε καμιά ανάρτηση αν έχεις φωτογραφικό υλικό,γιατί δεν το βλέπω να πηγαίνω σύντομα.Μέ κατάπιε η Άνδρος!

7. Ταξίδι με αντιθέσεις έκανες, απο τη μιά το μεγαθήριο ενός άλλου κόσμου που περιπλανιέται στη Μεσόγειο, απο την άλλη η δική μας πικρή πραγματικότητα με τις φωτιές. Καλό φθινόπωρο

8. η αττική για μια ακόμα χρονιά, έγινε φλαμπέ!
    τουλάχιστον οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου μπόρεσαν να βγουν μπας και τονώσουν λίγο το τζίρο των καταστημάτων;

πήγες παντελεήμονα; του χρόνου στον αγιόκαμπο!

Εδώ και μερικές μέρες, ο μπλόγγερ δε βάζει τις αναρτήσεις μου. Δεν ξέρω τι λάθος ρυθμίσεις έχω κάνει, όμως είμαι εδώ, σας παρακολουθώ και από αναρτήσεις, κάνω. Το θέμα είναι πως έβαλα να ελέγξουν το μπλογκ, έκαναν κάποιες αλλαγές και το πολύ μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου ελπίζω να έχω αποτελέσματα. Δεν είμαι διακοπές, απλά, ας μην πω τι κάνει ο μπλόγγερ… καλή Κυριακή και καλό μήνα!

1. Και Παντελεήμονα και Αγιόκαμπο ;-)
      Δεν ξέρω αν βγήκαν, λογικά ναι.

9. Κάνοντας σέρφινγκ έφτασα κι εδώ.
    Κι επειδή το κρουαζιερόπλοιο με τρέλανε.
    Ίσως πια είναι όνειρο που δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ ένα ταξίδι μέσα σε τόση χλιδή, μπήκα στο INTERNET και βρήκα και άλλες φωτογραφίες του εκ των οποίων μία δείχνει το εσωτερικό του και αν το δεις θα πάθεις πλάκα.
    Άλλη φορά να βάζεις πιο προσιτές εικόνες τι το κάναμε φάτε μάτια ψάρια;
    Εγώ δεν μπορώ θέλω και την απόλαυση.