Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Τρία σε ένα και πάλι

Παιχνίδια κατακλύζουν την μπλογκόσφαιρα και πάλι. Μάλλον λόγω άνοιξης μας έπιασε παιχνιδιάρικη διάθεση. Καλό είναι αυτό, σε καλό δρόμο είμαστε...
Παιχνίδι πρώτο ή αλλιώς τα 10 ελαττώματα. Και το ερώτημα είναι μόνο δέκα; Ή πού να τα βρω τώρα δέκα; Έλα μου ντε. Θυμίζει λίγο τα παλιότερα αμαρτήματα πάντως... Η πρόσκληση έγινε από την φίλτατη Next beautiful day.


  1. Του άντρα του πολλά βαρύ μην του μιλάτε το πρωί... Έτσι λέει το άσμα και κάτι θα ξέρει. Το πρωί, λοιπόν, αν με ξυπνήσετε πριν της ώρας μου μη μου μιλάτε για αρκετή ώρα. Δολοφονική ματιά είναι το λιγότερο που μπορείτε να εισπράξετε. Τώρα βέβαια αν το ξύπνημα περιλαμβάνει ελαφριά έως καθόλου ενδυμασία, εξωτικό μέρος (ας είναι και η Λούτσα) ή έστω ένα χαμόγελο αλλάζει το πράγμα.

  2. Βαριέμαι εύκολα. Εκεί που το'χω το θέμα, με πιάνει μια τρελή βαρεμάρα και ξενερώνω. Και άμα ξενερώσω, τέλος.

  3. Είμαι λιγάάάκι αναβλητικός. Το ξέρω ότι δεν είναι το καλύτερο πράγμα να λες σε μια συνέντευξη για παράδειγμα, αλλά είμαι. Στο κάτω-κάτω γιατί να αναβάλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις μεθαύριο;

  4. Όταν κάποια πράγματα δεν πάνε όπως τα έχω προγραμματίσει (ακόμη και σε διασκέδαση, διακοπές κτλ) σπάζομαι τρελά. Τώρα τελευταία προσπαθώ να το συγκρατώ, αλλά συμβαίνει.

  5. Άμα βαριέμαι τρελά δεν σηκώνω καν το τηλέφωνο. Και ας μου τάζουν λαγούς με πετραχήλια.

  6. Το ίδιο ισχύει όταν (μία στο τόσο) έχω πάρει την απόφαση να σαπίσω σπίτι. Είναι λες και μπαίνω στο κοστούμι "κάθομαι μέσα" και δε θέλω να κουνηθώ ρούπι!

  7. Κάνω συχνά υποθέσεις για τους άλλους και δεν τις αλλάζω εύκολα, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι απαραίτητα σωστές. Προσπαθώ να το αναθεωρήσω αλλά είναι δύσκολο!

  8. Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο παιχνίδι, είμαι αρκετά απαισιόδοξο άτομο, άσχετα που το κρύβω καλά. Όταν συμβαίνει κάτι το πρώτο που σκέφτομαι είναι συνήθως το χειρότερο!

  9. Καθότι λαίμαργος, έχω αυξομειώσεις βάρους. Τα συν/πλην δέκα κιλά τα'χουμε για την πλάκα. Αυτό έχει και άλλα παρελκόμενα. Όταν ξεπερνώ συγκεκριμένο βάρος, αρχίζουν οι παρενέργειες - βλέπε ροχαλητό κτλ - τ'ακούς γιατρέ; Ευτυχώς ό,τι παίρνω το χάνω και σχετικά εύκολα - να δούμε για πόσο ακόμη. Τώρα πάντως είμαι στα καλά μου.

  10. Βαριέμαι απίστευτα το πλύσιμο των πιάτων. Όλες τις άλλες καθαριότητες τις κάνω, αλλά το συγκεκριμένο το βαριέμαι αφόρητα. Δεν ξέρω γιατί. Ευτυχώς πλέον έχω πλυντήριο πιάτων οπότε γλυτώνω το νταβαντούρι!

Για όσους συνεχίζουν να θέλουν να διαβάσουν μετά από αυτά, συνεχίζω με την πρόσκληση της σκουλήκως σχετικά με το αβατάρι του καθενός. Βέβαια με πρόλαβε και απάντησε η ίδια αλλά ήρθε η ώρα να αποκαταστήσω την ιστορική αλήθεια. Η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή και λιγότερο διεστραμμένη, δυστυχώς... Λίγους μήνες μετά που είχα ξεκινήσει να γράφω στο μπλογκ, η σκουλήκω και το λάχανο με κορόιδευαν γκρινιάζοντας ότι οι αναρτήσεις μου είναι πολύ σοβαρές και ότι καίνε τα εγκεφαλικά τους κύτταρα διαβάζοντάς με. Προβληματίστηκα είναι η αλήθεια, οπότε είπα να το "αλαφρύνω" λιγάκι επιλέγοντας το συγκεκριμένο αβατάρ που μου φάνηκε ενδιαφέρον επειδή είναι ακριβώς το απόλυτο ό,τι να'ναι! Ευτυχώς τα αποτελέσματα ήταν άμεσα καθότι σύμφωνα με σχόλιο των τρελοτουριστών, ποιο πιθανό είναι να με πούνε φλούφλη παρά jamanfou μετά από αυτό. Κοιτώντας μόνο τη χαρά στο πρόσωπο του μπισκότου, ομολογώ ότι με έκανε σαν τρελός να το αγαπήσω! Και αν σας φαίνεται κουλή η ιστορία, εξορία στο Καρπενήσι για να μάθετε καλό σκι!



ΥΓ Η ιστορία είναι κατά το ήμισυ αληθινή. Το υπόλοιπο είναι απάντηση σε πρόσκληση-παιχνίδι της ζουζούνας όπου γράφουμε μια ιστορία στην οποία εμπλέκουμε δέκα άλλους μπλόγκερς είτε με βάση το όνομά τους είτε με βάση το αβατάρ τους. Όσοι από τους δέκα θέλουν, ας συνεχίσουν τις ιστορίες.


ΥΓ1 Επειδή για ορισμένα έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που έγινε η πρόσκληση, αν έχω ξεχάσει κάποιον/-α ας μου το πει να προσθέσω το link!


ΥΓ2 Το αφιέρωμα για τον Χατζιδάκι είναι προγραμματισμένο να "σκάσει" διαδικτυακά από αρκετά blogs, από το twitter και μέσω podcast και αναρτήσεων για τις 16 Μαρτίου. Περισσότερες πληροφορίες στο radiobubble και στην Ροδιά.

46 σχόλια:

  1. Κιτσουλίνιιιιι!...ωραίο το ποστάκι σου..πολύ ωραίο..πολύ το χάρηκα.. και μ έκανε και γέλασα....εμ,όσο για το 8 και γώ έχω να πώ ότι είμαι ιδιαίτερα απαισιόδοξο άτομο (μέχρι βλακείας όμως)...και όσο για το 9 και σ αυτό μοιάζουμε καθότι έχω τεράστια αδυναμία στα γλυκά!..όμως προσπαθώ να προσέχω επειδή δεν είναι καλό για μένα να παίρνω κιλά γενικά..πρέπει να είμαι σταθερή.....λόγω της αναπηρίας μου...πολύ απολαυστικό το ποστάκι σου πάντως!...χιιιιχιχί! φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ακολουθώ στα 4, 7, 9 και στο 10 αν αλλάξεις το πλύσιμο πιάτων με το σιδέρωμα!

    Πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό που η σειρά στο σχόλιό μου έχει μονοψήφιο αριθμό lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρόμαξα προς στιγμήν! Νόμιζα ότι στον ύπνο μου, ανοίγω τα blog των άλλων και κάνω δικά μου post! Ευτυχώς ήρθε εκείνο το νούμερο 9 (εγώ παίζω με 3 κιλά πάντα!) και 10 και κατάλαβα ότι απλά μοιάζουμε!!!
    ;-)
    Το 1 και 4 δεν μπορούσαν να με εκφράζουν περισσότερο!
    Όσο για το avatar το βρίσκω πολύ "γλυκό"!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μετά από αυτή την εξομολόγηση περιμένεις να ...σταυρώσεις γυναίκα; 'Η να παντρευτείς; Στη ψάθα σε βλέπω (γιατί το ράφι δε θα σε σηκώσει άμα δε θα μπορείς πια να ρίξεις τα +10 κιλα!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kalhspera!
    ma den yparxei anthrwpos na mhn barietai :)
    ola normal ta kobw
    se kapoia eimaste oloidioi :)
    kalo apogeyma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρατηρώ πως κάθε άνοιξη πλακωνόμαστε στα παιχνίδια!!!! Να σου πω, δεν ξέρεις πόσο μοιάζουμε... σσσσ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τοσες πολλες πληροφοριες απανωτα δεν ξερω πονοκεφαλιασα
    δεν το αντεχω

    το μπισκοτο ειναι brutal?
    το μουλιαζεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κιτσομήτσε, μας λέτε "είμαι αναβλητικός" και έπειτα μας ξεστομίζετε "όταν κάποια πράγματα δεν πάνε όπως τα έχω προγραμματίσει".. βρε συμβαδίζουν αυτά τα δύο; Δεν ξέρω μπορεί κιόλας.. πάντως μου χτύπησαν στο μάτι αγαπητέ μου, που μου έκανες εξορία το Καρπενήσι! Είμαστε δεν λέω, απλά είμαστε εξορία πολυτελείας! λολολ!
    Αυτό σημαίνει ότι μου κάνεις και πρόσκληση δηλαδή; χμμ οκ θα το κανονίσω!
    Τα φιλιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο το ποστ, και στα 2 μέρη του...τα 10 αρνητικά μου άρεσαν περισσότερο πάντως, τα διασκέδασα...
    Καλό βράδυ και φιλιά απο ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαπα..... 2,3,4,5,6,7,8, ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ.
    Ηλικιακά θα μπορούσες να είσαι γιος μου. Βρε, λες.... αλλά ΣΚΟΡΠΙΟΣ δεν είσαι κι' εσύ; είμαστε απόλυτοι οι άτιμοι....
    :-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοινά που έχουμε όλοι ε! :)
    Καλά είναι τα μπλογκοπαίχνιδα μας κάνουν να ξεφεύγουμε...
    Φιλιά , καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΜΜΜΜΜΜΜ

    Δεν εισαι πολυ νορμαλ, μπραδερ...

    Ψαχτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aναβλητικότατος εισαι.
    Καλημερες φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι κι αν βαριέσαι εύκολα, τρελά, απίστευτα και μέχρι σαπίλας• βάζεις-βγάζεις κιλά αλλά μυαλά αγύριστα• αναβάλλεις, απαισιοδοξείς και ενίοτε ροχαλίζεις…
    Όμως εκείνο το 10ρι με ξεσηκώνει!

    Σε παίρνωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aμα λέμε δεν είναι παραξενιές!! Χαρακτηριστικά του εαυτού μας, είναι για να ξεχωρίζουμε απο το σωρό!!!
    Ακούει κανείς! Φωνάζω τόσο καιρό μ' αυτό το παιγνίδι. Κι αν είμαστε όλοι ίδιοι, οποία μονοτονία!!!!

    Ευχαριστώ που "κόλλησες ανοιξίτιδα" και έπαιξες μαζί !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημερα!
    2,3,4,5 με βρισκουν απολυτα συμφωνη!

    Μα καλα πως επιτρεπεις να σε προσβαλουν ετσι; Ακους εκει "πολυ σοβαρα ποστ"!!! Τστστστς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχω μια πολύ σοβαρή πρόταση. Θα σου πλένω τα πιάτα (που τόσο ζοφερά περιέγραψες το πλύσιμό τους) και ΕΣΥ θα μου σιδερώνεις τα πλυντήρια. Deal???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tωρα τι να σου πω? χυμα η κυρια καψοραχη τελειως,μουρλοκαμπερω,ξεχασιαρα,αναβλητικη,σπαταλη εως της φυλακης τα σιδερα,απειθαρχη(τιμη μου),ανυπακουη(παλι τιμη μου),θερμοκεφαλη,αισιοδοξη εως βλακειας και τοοοοοσα αλλα,θα σου κανω την εξυπνη!
    μια χαρα νορμαλ ατομο σε κοβω προχωρα μεγαλε και μην κοιταζεις πισω ακολουθουν ασφαλιτες,συντηριτικοι και δυσκοιλιοι! venceremos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Αθανασία Είπαμε να το ελαφρύνουμε λίγο για να μην μας κράζουν πάλι. Χεχε!
    Υπάρχει άραγε άνθρωπος που δεν του αρέσουν τα γλυκά; Χμμμ
    Καλησπέρα.

    @exitmusician Πες μου ότι ήσουν πάνω απ'τον υπολογιστή περιμένοντας ανάρτηση! Χαχαχα!
    Το σιδέρωμα το έχω outsourcing οπότε δε με απασχολεί!
    καλησπέρα φίλτατε.

    @σοφία Χαχαχα! Τέτοια ομοιότητα λοιπόν;
    Ευχαριστώ για το αβατάρ. Και οι δύο σε χαιρετάμε!

    @φλούφλης Ψάθα, ψάθα όντως γιατί άστα να πάνε!
    Και εκεί καλά θα'ναι παρέα με τα κιλά μου!

    @laplace Έλα μωρέ, καλή καρδιά να'χουμε! Την καλησπέρα μου.

    @κωλόγρια Κάπως έτσι είναι, πλακωνόμαστε με παιχνιδιάρικη διάθεση. Για να δούμε ;-)
    Όσο για τις ομοιότητες, βρε λες; Να το ψάξουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @σκουλήκι Ναι και είναι όλες τόόόσο περίεργες!
    Όσο για το μπισκότο εσύ το ξεκίνησες. Είσαι ηθική αυτουργός και όχι μόνο!
    Φιλιά

    @ηφαιστίωνας Καμιά φορά προγραμματίζω και κάτι όταν ξεβαρεθώ! Ε τότε όταν δεν πάει καλά την ακούω κανονικά!
    Είπα να σου στείλω λίγο παραπάνω κόσμο πάνω! Χαχα!
    Παίξε και συ λοιπόν!

    @artanis Διασκεδαστικά λες ε; Θα το ψάξω!
    Φιλιά!!!

    @φύρδην μίγδην Καλό το πακέτο, μ'αρέσει! Χαχα!
    Το σκορπιός τι σχέση έχει βρε; Για πες!
    Καλησπέρες.

    @ILive2loveMe Πάνω κάτω όλοι είμαστε παράξενοι τελικά! Χαχαχα!
    Φιλιά

    @J.Luna Βρε βρε καλώστον και από εδώ!
    Το ψάχνω χρόνια αλλά άκρη δεν βγάζω! Περίεργα πράγματα, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @τζονάκος Είμαι μωρέ. Συμβαίνει συχνά αλλά θέλω και το τσίγκλισμά μου!
    Καλησπέρα.

    @jamafou Μου άρεσαν οι αντιθέσεις σου. Γιατί, έχουμε καμιά αμφιβολία; Εεε;;;

    @ζουζούνα Ναι μωρέ, πάνω-κάτω οι περισσότεροι έχουμε κοινά. Αλλά τι να κάνεις;
    Παρακαλώ και ευχαριστώ για την πρόσκληση.

    @butterfly Και γω αυτό λέω! Ακούς εκεί σοβαρά!!! Χαχα

    @mad Πού είσαι εσύ χαμένος ωρέ;
    Είπαμε, έχω πλυντήριο πιάτων οπότε φέρε κάτι άλλο για ανταλλαγή! Αναμένω...

    @καψοράχη Μαζί για τη νίκη! Φύγαμεεεε!!!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για παραξενιές,δεν τα κόβω.Μάλλον πρόκειται για συνήθειες που δεν κόβονται ή δεν αλλάζουν εύκολα!Όσο για το αβατάρ,πολύ γλυκό και τρελιάρικο το μπισκοτάκι σου!!! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. :)) δέκα! και το πλύσιμο των ρούχων. το άπλωμα. το μάζωμα. μιλάμε η απόλυτη βαριεστημάρα. μπορεί να μένουν και δέκα μέρες στην απλώστρα! καλησπέρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στη γιορτή σου θα σου πάρουμε ένα πλυντήριο πιάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα συμφωνήσω μαζί σου στις υποθέσεις που κάνεις για τους άλλους και θα συμπληρώσω πως εγώ βγάζω και συμπεράσματα στην πρώτη ώρα γνωριμίας.
    Κάτι σαν σκανάρισμα ας πούμε :)))
    Το θέμα είναι πως δεν πέφτω ποτέ έξω ακόμη κι όταν κάποιες φορές θεώρησα την κρίση υπερβολική και την παρέβλεψα.
    Όσο για τα πιάτα μην αγχώνεσαι να είναι καλά η τεχνολογία:)))
    Αλλάααααααααααα του άντρα του πολλά βαρύ εγώ θα του μιλούσα το πρωί :)))))

    Καλό βράδυ Κίτσο και Μίτσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το 5 είναι ολόκληρη φιλοσοφία ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εεε βγαλε με τωρα και μπισκοτή

    ααααααααα οχι εγω σου εδωσα να διαλεξεις απο χιλια και εσυ η λιγουρα εκει πηγες παλι στο φαι

    αχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν και δεν πρέπει να σου γράψω καθότι πρωί και δεν ξέρω αν έχεις την διάθεση Καλημέρα.
    Ωραία τα λες αλλα΄μήπως φταίει ο τρόπος ζωής για τα περισσότερα. Εννοώ οτι εσυ που ασχολείσαι με τη διαφήμιση και ταξιδεύεις συχνά φυσικό είναι να βαριέσαι με τα απλά και καθημερινά. Ωραία η ιστορία βγάζει γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φίλε είσαι η ψυχή της μπογκόσφαιρας.
    Μέσα σε όλα και παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μοιάζουμε στα 3,6,7!

    θα ανταποκριθώ και θα κάνω την ανάρτηση!! :-) με τους 10 θα ζοριστώ λίγο άλλά θα τα καταφέρω..
    :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά και εγώ βαριέμαι, αλλά όταν χτυπάει το τηλέφωνο κάνω την καρδιά μου πέτρα και το σηκώνω..
    Το 3 και το 8 με εκφράζουν απόλυτα όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ελατώματα τα λες εσύ αυτά?!Μάλλον πλάκα μου κάνεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό με την αναβλητικότητα είναι μεγάλο ζόρι...

    Το περνάω κι εγώ, αλλά ευτυχώς μόνο κατά καιρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. γιατί έγραψες ότι ροχαλίζεις??? τσαλακώνεσαι! χαχαχαχα

    *καλά, θα σου κάνω με αζαξ τα τζάμια, στρέχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @starclub Το ίδιο είναι μωρέ. Όπως θέλει το λέει ο καθένας ;-)
    Ευχαριστώ για το αβατάρ!!!

    @basnia Είναι για να στεγνώσουν καλά! Μια χαρά το κάνεις...

    @ασκαρδαμυκτί Έχω πλυντήριο πιάτων ωρέ, το έγραψα! Μια καλή νοικοκυρά μου λείπει.

    @αναστασία Καλό είναι αυτό, καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι ;-)
    Καλό σου βράδυ. τα λέμε το πρωί, λοιπόν!

    @founio Όντως έτσι είναι!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @σκουλήκι Δεν είπα τίποτε, εσύ τα είπες όλα πάλι!!!
    Δεν είναι ακριβώς φαϊ αυτό που λες για λιγούρα ;-)
    Χαχαχα!

    @ioannis_the_great Ευχαριστώ για το σχόλιο!
    Καλησπέρα.

    @darthiir the abban Γουρούνια όλοι, τι περιμένεις;

    @doctor Γιατί το λες αυτό φίλτατε doc; Ευχαριστώ πάντως!

    @ελένη Μόνο; Περίμενα περισσότερα!
    Αναμένοντας...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @akon Θέλει προσπάθεια να αντισταθείς! Χαίρομαι που βρήκαμε κοινά σημεία.

    @kaveiros Γιατί ωρέ; Έχεις χειρότερα να προτείνεις;

    @koptoraptou Γιατί το λες αυτό; Αναμένω εξηγήσεις πάραυτα!

    @ilias Επίσης και σε σένα!

    @gatti Άστα να πάνε. Και γω όχι διαρκώς, αλλά τυχαίνει.

    @mad Να γράψουμε και τίποτε πιο χειροπιαστό να μας πιστέψει ο λαός! Χαχαχα!
    Δεν στρέχει, άστο! Θέλει πολλές χάρες λέμεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Με το πρωινό ξύπνημα έχω και εγώ πολυ μεγάλο πρόβλημα. Και βασικά όχι μόνο με το πρωινό. Οποτε και αν με ξυπνήσουν είμαι στις κακές μου. Πρέπει να σηκωθώ μόνος. Φυσικά σε περιπτωση που με ξυπνήσει κοπελιά με σαφή ερωτικό προσαματολισμό τότε το θέμα συζητιέται σε νέα βάση!

    Επίσης πλένω, σφουγγαρίζω κτλ. Αλλά δεν έχω σιδερώσει ποτέ μου και δεν πρόκειται με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. κατσε να βαλω τα πραγματα στη θεση τους
    για το 9: μην ακουτε τιποτα, ο κιτσος ειναι ενας κουκλος. χα!!

    για το 8:... συγκαταβαση

    για το 6: ελα σπιτι να σου δειξω ποσα τετοια κοστουμια εχω ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ndn Γι αυτό την πρόσθεσα τη συγκεκριμένη εξαίρεση στον κανόνα ;-) Τότε το πράγμα διαφέρει πάάάρα πολύ!
    Με τις δουλειές καλά τα πάμε οι περισσότεροι, ε;
    Καλημέρα!!!

    @lifewhispers Τώρα τα έβαλες στη θέση τους! Χαχαχα! Τι να σου πω βρε όμορφη...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ελλαττώματα έχω πάρα πολλά, να δούμε όμως αν ταυτίζονται με τα δικά σου...
    1 Συνήθως ξυπνάω εύθυμος.
    2 και εγώ
    3 εγώ να δεις...
    4 όχι
    5 εγώ αντιθέτως με το που θα ακούσω το τηλέφωνο θα το σηκώσω αμέσως πριν βγει ακόμα η αναγνώριση κλήσης
    6 και εγώ
    7 και εγώ
    8 εγώ είμαι αισιόδοξος.
    9 Είμαι λαίμαργος αλλά το βάρος μου μένει σταθερό
    10 Δεν "μασάω" φροντίζει η μητέρα μου για τα πιάτα μου. Ναι είμαι μαμόθρευτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή