Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008

Σεξοϊστορία μου, αμαρτία μου και ένα φετίχ για το δρόμο

Καλώστον κι ας άργησε, όπως είχε πει και η φίλτατη κοπτοραπτού σε προηγούμενο βιβλιοπαίχνιδο. Συχνά - πυκνά γίνονται παιχνίδια μεταξύ των ιστολογίων που σκοπεύουν και στο να μαθαίνει ο καθένας πτυχές του άλλου. Έχοντας δεχτεί προσκλήσεις, σειρά μου να συμμετάσχω σε κάποια από αυτά. Όσα θυμάμαι δηλαδή. Αν υπάρχει κάποιο που έχω ξεχάσει, ας μου το θυμίσετε... Τα παιχνίδια αυτά είναι τα 7 θανάσιμα αμαρτήματά μου, το σεξοπαίχνιδο με τις 7 απαντήσεις, αλλά και ένα που το πρόλαβα εγκαίρως - πες με και παπουτσοθήκη! Ξεκινάω λοιπόν.


1) Λαγνεία: Ναι, ναι και πάλι ναι. Αλλά όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, όταν έχουμε θέλουμε κι άλλο… Είναι το μόνο αμάρτημα που θέλω να πέφτω ξανά και ξανά, όσο αντέχουμε. Και μετά; Υπάρχουν λύσεις εις τριπλούν! Και ένα και δύο και τρία!!!

2) Λαιμαργία: Εννοείται. Και σε μεγάλο βαθμό. Γενικά έχω σκαμπανεβάσματα στα κιλά. Ειδικά τα Σ-Κ τρώω κανονικό γεύμα σπίτι γύρω στη μία και ξανατρώω πλήρες γεύμα στις τρεις έξω με την παρέα! Βέβαια, όταν περνάω τα 90+ κιλά ξεκινάω η αντίστροφη φάση και φτου και απ'την αρχή!

3) Απληστία: Παλιότερα αρκετά, τώρα λιγότερο. Πιθανότατα μεγάλωσα και κατάλαβα ότι όσα και να έχω, μάλλον δύσκολα θα τα έχω όλα, οπότε…

4) Οκνηρία: Συχνά. Ίσως το μεγαλύτερο ελάττωμά μου συνοδευόμενο με την αναβλητικότητα. Με πιάνουν στιγμές που δε θέλω να κάνω τίποτε και τελικά απλώς κάθομαι. Αν και τον τελευταίο καιρό δε με έχει πιάσει αρκετά.. Παρεμπιπτόντως, η λέξη Sloth πάντα μου θυμίζει τον τύπο απ’τα Γκούνις. Παιδικά τραύματα!

5) Ζήλεια: Επίσης παλιότερα πάρα πολύ. Και τώρα ακόμη ζηλεύω, αλλά το παλεύω γιατί απλούστατα ξέρω ότι δεν είναι φυσιολογικό. Και δεν αναφέρομαι για ζήλεια μόνο μες στη σχέση, αλλά γενικότερα. Ζηλεύω...

6) Οργή: Άλλη μια απόπειρα συγκράτησης. Γενικά εξοργίζομαι και αρπάζω εύκολα, αλλά το παλεύω και αυτό. Θυμάμαι αρκετές φορές τον εαυτό μου οργισμένο και ποτέ δε μου άρεσε το μετά… Άσε που κάθε φορά που ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, αυξάνουμε τους κινδύνους εγκεφαλικού. Σωστά γιατρέ μου;

7) Αλαζονεία: Αρκετά απέναντι σ’ αυτούς που προσπαθούν να «μου την μπουν», να βγούνε από πάνω και τα σχετικά. Εκεί γίνομαι όσο δεν παίρνει άλλο. Η ειρωνεία πέφτει σύννεφο! Γενικότερα όμως, την αποφεύγω. Είναι και η δουλειά μου στη μέση που έχει να κάνει με ανθρώπους.


Ας έρθουμε στα πικάντικα τώρα... Με όλο το σεβασμό στη θεία Ελένη (μία είναι η θεία Ελένη)... Λόγω καταγωγής, θα καταπιαστώ και λίγο με τα βουκολικά.


Αγαπημένη στάση: Αυτές με τη μεγαλύτερη σωματική επαφή. Θέλω να νιώθω την άλλη ολόκληρη και να στάζει ιδρώτα το κορμί… Επίσης, λόγω βουκολικού (βλέπε παρακάτω) βολεύει και πολύ στα τέσσερα.

Όργιο: Μόνο χωρίς συναίσθημα. Άμα υπάρχει και λίγο από αυτό, δύσκολα γιατί ζηλεύω! Αλλά από όργια, έχω συναντήσει πολλά!!! Στα βουκολικά, ένας τράγος μέσα στο μαντρί τι θεωρείται;

Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού: Και εκτός αυτοκινήτου σε χαντάκι/ λοφάκι/ δασάκι/ παρκάκι να υποθέσω, ε; Χμμ, δύσκολο. Θα ψηφίσω φοιτητικά χρόνια, σε εσοχή πολυκατοικίας ακριβώς απέναντι από μπαρ που είναι μαζεμένη όλη η παρέα… Κάποιοι βγήκαν και κάτι πήραν μάτι… Αυτό δεν πιάνεται για όργιο, φαντάζομαι!

Μονογαμία ή πολυγαμία: Πολύ…γαμία με μονογαμική σχέση γίνεται;

Φαντασίωση: Ορισμένες από αυτές που σκεφτόμουν έχουν ήδη γίνει… Κόλλημα του τελευταίου καιρού; Αγνό βουκολικό μες στη στάνη κτλ κτλ με ροζ αποχρώσεις…βλέπε παρακάτω.

Τι μου αρέσει περισσότερο να μου κάνουν πάνω στο σεξ: Να με χαϊδεύουν ώστε να ανατριχιάζω. Επίσης μ’αρέσουν οι πρωτοβουλίες από το έτερον ήμισυ… Αλλιώς, πιάσου απ'τα κέρατα.

Tι λέω αφού τελειώσω: Τίποτε. Αγκαλιάζω, περιμένοντας τον επόμενο γύρο. Δεν καπνίζω κιόλας. Εναλλακτικά και λόγω βουκολικού και πάλι, θα μπορούσα να πω απλώς "μπεεε"...

Ας προσθέσω και ένα δικό μου. Φετίχ του τελευταίου καιρού, ροζ, γυαλιστερά και αστραφτερά – τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Φυσικά και δεν είναι δικά μου, αλλά ανήκουν σε αιθέρια ύπαρξη. Δε σας λέω ποια, αλλά μπορείτε να τη βρείτε… Hint: Χιχι! Παπούτσι απ'τον τόπο σου που λένε!!!

Αγαπητή φάβα, η συμμετοχή αυτή πιστεύω να μπει στην μπλογκοπαπουτσοθήκη… Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!