Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Σεξοϊστορία μου, αμαρτία μου και ένα φετίχ για το δρόμο

Καλώστον κι ας άργησε, όπως είχε πει και η φίλτατη κοπτοραπτού σε προηγούμενο βιβλιοπαίχνιδο. Συχνά - πυκνά γίνονται παιχνίδια μεταξύ των ιστολογίων που σκοπεύουν και στο να μαθαίνει ο καθένας πτυχές του άλλου. Έχοντας δεχτεί προσκλήσεις, σειρά μου να συμμετάσχω σε κάποια από αυτά. Όσα θυμάμαι δηλαδή. Αν υπάρχει κάποιο που έχω ξεχάσει, ας μου το θυμίσετε... Τα παιχνίδια αυτά είναι τα 7 θανάσιμα αμαρτήματά μου, το σεξοπαίχνιδο με τις 7 απαντήσεις, αλλά και ένα που το πρόλαβα εγκαίρως - πες με και παπουτσοθήκη! Ξεκινάω λοιπόν.


1) Λαγνεία: Ναι, ναι και πάλι ναι. Αλλά όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, όταν έχουμε θέλουμε κι άλλο… Είναι το μόνο αμάρτημα που θέλω να πέφτω ξανά και ξανά, όσο αντέχουμε. Και μετά; Υπάρχουν λύσεις εις τριπλούν! Και ένα και δύο και τρία!!!

2) Λαιμαργία: Εννοείται. Και σε μεγάλο βαθμό. Γενικά έχω σκαμπανεβάσματα στα κιλά. Ειδικά τα Σ-Κ τρώω κανονικό γεύμα σπίτι γύρω στη μία και ξανατρώω πλήρες γεύμα στις τρεις έξω με την παρέα! Βέβαια, όταν περνάω τα 90+ κιλά ξεκινάω η αντίστροφη φάση και φτου και απ'την αρχή!

3) Απληστία: Παλιότερα αρκετά, τώρα λιγότερο. Πιθανότατα μεγάλωσα και κατάλαβα ότι όσα και να έχω, μάλλον δύσκολα θα τα έχω όλα, οπότε…

4) Οκνηρία: Συχνά. Ίσως το μεγαλύτερο ελάττωμά μου συνοδευόμενο με την αναβλητικότητα. Με πιάνουν στιγμές που δε θέλω να κάνω τίποτε και τελικά απλώς κάθομαι. Αν και τον τελευταίο καιρό δε με έχει πιάσει αρκετά.. Παρεμπιπτόντως, η λέξη Sloth πάντα μου θυμίζει τον τύπο απ’τα Γκούνις. Παιδικά τραύματα!

5) Ζήλεια: Επίσης παλιότερα πάρα πολύ. Και τώρα ακόμη ζηλεύω, αλλά το παλεύω γιατί απλούστατα ξέρω ότι δεν είναι φυσιολογικό. Και δεν αναφέρομαι για ζήλεια μόνο μες στη σχέση, αλλά γενικότερα. Ζηλεύω...

6) Οργή: Άλλη μια απόπειρα συγκράτησης. Γενικά εξοργίζομαι και αρπάζω εύκολα, αλλά το παλεύω και αυτό. Θυμάμαι αρκετές φορές τον εαυτό μου οργισμένο και ποτέ δε μου άρεσε το μετά… Άσε που κάθε φορά που ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, αυξάνουμε τους κινδύνους εγκεφαλικού. Σωστά γιατρέ μου;

7) Αλαζονεία: Αρκετά απέναντι σ’ αυτούς που προσπαθούν να «μου την μπουν», να βγούνε από πάνω και τα σχετικά. Εκεί γίνομαι όσο δεν παίρνει άλλο. Η ειρωνεία πέφτει σύννεφο! Γενικότερα όμως, την αποφεύγω. Είναι και η δουλειά μου στη μέση που έχει να κάνει με ανθρώπους.


Ας έρθουμε στα πικάντικα τώρα... Με όλο το σεβασμό στη θεία Ελένη (μία είναι η θεία Ελένη)... Λόγω καταγωγής, θα καταπιαστώ και λίγο με τα βουκολικά.


Αγαπημένη στάση: Αυτές με τη μεγαλύτερη σωματική επαφή. Θέλω να νιώθω την άλλη ολόκληρη και να στάζει ιδρώτα το κορμί… Επίσης, λόγω βουκολικού (βλέπε παρακάτω) βολεύει και πολύ στα τέσσερα.

Όργιο: Μόνο χωρίς συναίσθημα. Άμα υπάρχει και λίγο από αυτό, δύσκολα γιατί ζηλεύω! Αλλά από όργια, έχω συναντήσει πολλά!!! Στα βουκολικά, ένας τράγος μέσα στο μαντρί τι θεωρείται;

Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού: Και εκτός αυτοκινήτου σε χαντάκι/ λοφάκι/ δασάκι/ παρκάκι να υποθέσω, ε; Χμμ, δύσκολο. Θα ψηφίσω φοιτητικά χρόνια, σε εσοχή πολυκατοικίας ακριβώς απέναντι από μπαρ που είναι μαζεμένη όλη η παρέα… Κάποιοι βγήκαν και κάτι πήραν μάτι… Αυτό δεν πιάνεται για όργιο, φαντάζομαι!

Μονογαμία ή πολυγαμία: Πολύ…γαμία με μονογαμική σχέση γίνεται;

Φαντασίωση: Ορισμένες από αυτές που σκεφτόμουν έχουν ήδη γίνει… Κόλλημα του τελευταίου καιρού; Αγνό βουκολικό μες στη στάνη κτλ κτλ με ροζ αποχρώσεις…βλέπε παρακάτω.

Τι μου αρέσει περισσότερο να μου κάνουν πάνω στο σεξ: Να με χαϊδεύουν ώστε να ανατριχιάζω. Επίσης μ’αρέσουν οι πρωτοβουλίες από το έτερον ήμισυ… Αλλιώς, πιάσου απ'τα κέρατα.

Tι λέω αφού τελειώσω: Τίποτε. Αγκαλιάζω, περιμένοντας τον επόμενο γύρο. Δεν καπνίζω κιόλας. Εναλλακτικά και λόγω βουκολικού και πάλι, θα μπορούσα να πω απλώς "μπεεε"...

Ας προσθέσω και ένα δικό μου. Φετίχ του τελευταίου καιρού, ροζ, γυαλιστερά και αστραφτερά – τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Φυσικά και δεν είναι δικά μου, αλλά ανήκουν σε αιθέρια ύπαρξη. Δε σας λέω ποια, αλλά μπορείτε να τη βρείτε… Hint: Χιχι! Παπούτσι απ'τον τόπο σου που λένε!!!

Αγαπητή φάβα, η συμμετοχή αυτή πιστεύω να μπει στην μπλογκοπαπουτσοθήκη… Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

67 σχόλια:

  1. Με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια, ένα πράγμα ε?...

    χαχαχα καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τωρα δεσαμε.... τα φετιχ σου μας λειπανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα στο σπασω λιγο του βουκολικο, μια φορα μου ετυχε και γκαριζαν ολα τα προβατα στη στανη διπλα και επαθα κομπλα. Το απολυτο ξενερωμα σου λεω, χαχα. Στο σπασα?
    Εγω αυτα τα παπουτσια τρα ξερω, τα εχω δει, και τα ποδια τα εχω δει...
    χμ...
    Εννοειται οτι θα μπεις στην παπουτσοθηκη, χαχα, γαματος τιτλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Τίποτε. Αγκαλιάζω, περιμένοντας τον επόμενο γύρο"..εισαι το ονειρο μου..χαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kai meta lete emena anwmalh...Me to post sou ayto exw e3ilew8ei plhrws kai mporw na to apodei3w kiolas! Scripta Manent mitsakh mou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίος!!!
    (χωρίς άλλες...διευκρινήσεις!)
    :))

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦOBEΡOΣ!!!!!
    Λατρεύω ΠΟΛΥΥΥΥ-γαμία με μονογαμική σχέση και με ..παπούτσι από τον τόπο σου (σαν τον Γλάρο μου, που κίνησε γη και ουρανό και ....στην Ελλάδα γλίστρησε)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Αυτές με τη μεγαλύτερη σωματική επαφή. Θέλω να νιώθω την άλλη ολόκληρη και να στάζει ιδρώτα το κορμί… Επίσης, λόγω βουκολικού (βλέπε παρακάτω) βολεύει και πολύ στα τέσσερα."

    ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΕΒΑΖΕΣ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ Χ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ;
    ΧΕ ΧΕ..
    Καυλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κύριεκύριεκύριεκύριεκύριεκύριεκύριε ΝΑ ΠΩ, ΝΑ ΠΩ, ΝΑ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩ?!?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κοινό απαιτεί εξηγήσεις για την ταυτότητα της παπουτσοφορεμένης.

    Επίσης θα διαγνώσω "σύνδρομο του κάμπου" στις ερωτικές σου προτιμήσεις.

    Για αμαρτίες δε θα σχολιάσω. Είσαι φειδωλός. Δε θα είμαστε μαζί Κώλαση. Λυπάμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου λάγνε KitsMits!!!
    Άσε που διακρίνω μιά ζήλεια προς τον ...τράγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ…γαμία με μονογαμική σχέση...
    Χχχμμμμμμμ!!!.......αν σε πάρει
    χαμπάρι βλέπω τα παπούτσια να τα παίρνεις στο χέρι
    χαχαχαχααα

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eλα, και δε φανταζόμουν οτι εχεις και φετίχια !
    Ξανθιά, με μαύρο μαλλί , κοντούλα, μπιγκμπούμπι και με γυαλάκι η νεαρά ! Το βρήκα ;
    Εισαι και ζηλιάρης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχα εγω πάλι εχω φετίχ τα αυτια και τις κόκκινες μπλόυζες με κουκούλα
    καλη μας νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. βρε τι μας κανεις βραδιατικα;;;
    τι να πρωτοσχολιασω εδω;;;

    1. ρε συ οσες φορες και να χω δει τα γκουνις, δεν τα βαριεμαι!! ο σλοθ!!!χεχε που το θυμηθηκες!!

    2.τι σεξουαλικος τυπος εισαι!!και το βουκολικο σου και την αγκαλια σου, μμμμμμμια χαρα σε βρισκω! δεν συμφωνω με το σημα καταλληλοτητας, νεξτ ταιμ απλα θα ερχομαστε προετοιμασμενοι!!

    3. Ενισταμαι!! γιατι ξερουν ολοι την αιαθερια υπαρξη κι εγω οχι; εχω κανει μαλακια; πρεπει να το ψαξω καπου;;; (παντως, τα ποδια της υπαρξης μαι χαρα αιθερια ειναι) :)

    4. αυτα - προς ωρας δηλαδη διοτι δεν ξερεις τι αλλο θα μου ρθει!!

    καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μετά τις οικολογικές ανησυχίες, τα ταξιδιωτικά post, τις εσωτερικές αναζητήσεις είδαμε εδώ μέσα και σεξουαλικό post!! Εεεε αυτό δεν το περίμενα!!! Με απογοήτευσες, όπως και τη θεία Ελένη πιστεύω.

    @τζονάκε παιδί μου γίνεται ένας άνθρωπος να είναι και ξανθός και με μαύρο μαλλί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και ελεγα γιατι συμπαθω αραγε αυτο το παιδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρε tzonako ξανθιά με μαύρο μαλλί; Χαχα!!
    Ρε παιδιά, η λαγνεία γιατί είναι αμάρτημα; Μια χαρά τη βρίσκω...
    ΚιτσοΜιτσο, μια χαρά σε βρίσκω, αλλά αυτό το βουκολικό μέσα στη στάνη, λίγο κάπως μου ακούγεται...Δε θα μυρίζει κοπριά; Ξενέρωμα!!!

    CrazyTourist2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χεϊ κι εγώ σε είχα καλέσει στο σεξομπλογκοπαίχνιδο!
    Με ξέχασες!
    Μπουααααααααα (κλάμμα γοερό)
    Άντε, μην τα πάρω και αρχίσω τις αποκαλύψεις για την ταυτότητα της ροζποδαρούσσας!
    Ξέρεις ότι ξέρω, ε?;)
    Κιςς (γιατί είμαι μεγαλόψυχη):Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με μνημονεύετε σε θέμα που έχει να κάνει με παπούτσια; Τιμή μου!

    Όσο για το σεξουαλικό...πόνημα δεν έχω λόγια. Γουάου!

    Και φυσικά το παπουτσάκι που κοτσάρετε μούρλια! Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βλέποντας τις αμαρτίες σου σκέφτηκα 'τι άγιο παιδί!', μέχρι που έφτασα στο έτερο μπλογκοπαίχνιδο!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μια κι έχεις διδακτορικό στα βουκολικά, για εξήγησέ μου πώς γίνεται ο μοναδικός τράγος τράγος της στάνης να έχει και τα μεγαλύτερα κέρατα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @equilibrium Κάπως έτσι! Και όχι μόνο δύο... Ό,τι πιάσει ο καθένας καλό είναι! Χαχα!
    Καλημέρα

    @σκουλήκι Έλα βρε, γιατί το λες αυτό; Αυτό ήταν από τα πιο ομαλά μου... Αλλά σε αυτά θα παραμείνω.
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @φάβα Το βουκολικό είναι και λίγο σαν internal joke. Άσε που με κοροϊδεύουν και λόγω καταγωγής (βλέπε πατρίδα). Ρώτα μια γνωστή σου επί του θέματος!
    Τώρα για τα παπούτσια, έρωτας αγιάτρευτος λέμε! Χιχι!
    Είμαι και νονός δηλαδή;
    Καλημέρα!

    @mad2luv Και εσύ το δικό μου! Ταιριάζουμε μου φαίνεται...Χαχαχα! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @μάρλα Ποιος σε είπε εσένα ανώμαλη βρε; Άστους να λένε, ζηλεύουν!
    Εξιλεώθηκες; Για πες...
    Σωστά, τα γραπτά μένουν!
    Φιλιά

    @νατασσάκι Τώρα άμα ζητήσω διευκρινήσεις θα είμαι περίεργος;
    Για πες...
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @φύρδην-μίγδην Μια χαρά σε βρίσκω και σένα. Ή μάλλον, μια χαρά σας βρίσκω!!!
    Φιλιά και αγκαλιές επίσης

    @νίκος Εστιάσες στα κατάλληλα σημεία βλέπω! Χαχα! Εύγε, έχεις παρατηρητικότατο μάτι!
    Ας επέμβει το ραδιοτηλεοπτικό και ας πλερώσουμε και κατιτίς παραπάνω! Ούτως ή άλλως ο τίτλος προϊδεάζει...
    Καυλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @zealot~ape Πες μας παιδί μου... Αλήτηηηηηη!
    Πρόσεχε όμως γιατί το τρίμηνο πλησιάζει, μαζί με τους βαθμούς...

    @mad Το κοινό να κάτσει και να σκάσει... Θα το αποκαλύψει η ίδια όταν θέλει και φυσικά ως καλός κύριος τότε μόνο θα διανθίσω την ιστορία με πικάντικες λεπτομέρειες...
    Σύνδρομο κάμπου λες, ε; Είναι τα γονίδια μάλλον.
    Στις αμαρτίες έκανε προθέρμανση για τα υπόλοιπα μετά.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ράδιο μαρκόνι Γεια σου και σένα ωρέ Μαρκ!
    Είναι τα άτιμα τα γονίδια, δεν μπορώ να αντισταθώ στη φύση!
    Καλή σου μέρα!

    @ilias Να δώσω αλλά τι; Και το σημαντικότερο αξίζει αυτό που είναι να σώσουμε;
    Αν είναι να την κάνουμε τη θυσία! Χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @καραφλοκότσιφας Το χειρότερο είναι να τις έφαγα και πριν και μετά! Χαχα!
    Άσε που τα παπούτσια όλο τα παίρνει και δεν τα αφήνει καθόλου. Αν και θα είχαμε ένα πρόβλημα στο μέγεθος, αλλά όλα φτιάχνονται!
    Καλημέρα

    @τζονάκος Ρε συ, αυτά είναι τα πιο ανώδυνα. Πού να αρχίσουμε να μετράμε! Χαχα!
    Πώς την βρήκες, πώς την βρήκες! Χαχα! Κάτι ξέρεις εσύ παραπάνω, να σε προσέχουμε...
    Καλημέρα απ'τον ζηλιάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @μοιράιδα Αυτό που έδειξα ήταν του τελευταίου καιρού. Έχω και άλλα αρκετά, αλλά δε μας φτάνει ο χώρος να τα γράφουμε! Χαχα!
    Καλημέρα, πλέον!

    @lifewhispers Μου ξεκινάς το σχόλιο στο αθώο και μετά το γυρνάς στο πονηρό και στην εκμαίευση πληροφοριών! Εύγε! Χαχα!
    Για τα Γκούνις, παιδικά βιώματα είναι αυτά, δε φεύγουν!
    Τώρα για το σήμα ακαταλληλότητας εγώ δε βάζω τίποτε. Όποιος θέλει, γρήγορα στη θεία Ελένη!
    Δεν την ξέρουν βρε την αιθέρια ύπαρξη, απλώς έτσι το λένε. Μην ψαρώνεις! Χαχα!
    Όταν σου έρθει κάτι άλλο, το συμπληρώνεις! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πωπω με τρομαξες προς στιγμην οτι τα παπα ηταν δικα σου! παλι καλα....ουφφφφ!ηρεμησα!μπε και παλι μπε τουτεστιν καλο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @λαχανάκι Είδες βρε; Ιδρώνεις για να κάνεις μια σοβαρή και αξιόλογη διαδρομή και ένα ολίσθημα τα καταστρέφει όλα! Χαχα! Η θεία Ελένη μάλλον θα με αποκληρώσει...
    Φιλιά τρελολάχανο!

    @purple Γιατίίί; Να το ψάξεις αυτό!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @τρελοτουρίστρια Άστους να λένε για τα αμαρτήματα, δεν ξέρουν αυτοί! Εσύ έχεις τον τρελοτουρίστα σου, οπότε μια χαρά!
    Για να μη μυρίζει κοπριά, θα ρίξουμε λίγο φλιτ, έτσι για το καλό!
    Καλημέρα!

    @ενεσούλα Ναι βρε, και από σένα ήταν η πρόσκληση! Βασικά, εσύ ήσουν το έναυσμα... Μην κλαις, ούτε τους άλλους τους αναφέρω!
    Χαχα! Και συ ξέρεις την ταυτότητα; Ο Μεγάλος Μπλογκαδερφός έχουμε καταντήσει!
    Φιλιά επίσης μεγαλόψυχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @κοπτοραπτού Ήταν συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης! Χαχα!
    Γουάου ε; Για πείτε μου περαιτέρω...
    Όντως το παπούτσι είναι ίσως το απόλυτο αθλητικό! Ερωτεύσιμο λέμε! Χαχα!
    Καλημέρα

    @revqueer Έπρεπε να έχει μια κλιμακωτή αντίδραση η ανάρτηση. Από τα ψηλά στα χαμηλά! Χαχα!
    Ώστε άγιος λες ε; Μπορεί, θα το ψάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ζαχαρούλα Μια χαρά είναι όντως! Πληροφορίες αγοράς στην αρμόδια...Φιλιά!

    @ασκαρδαμυκτί Έχει κέρατα εξαιτίας του τσοπάνη... Δεν είδες τον Ρουμάνο που έδειξε ο Αυτιάς που πότιζε ρακί την κατσίκα για να την..αγαπήσει; Τι να κάνει και ο καημένος ο τράγος, πώς να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό;
    Ελπίζω να σε βοήθησα στην απορία!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @κομπιουταδόρες Ευχαριστώ και στα δικά σου! Χαχα! Καλημέρα

    Επειδή μυρίζομαι ιο, καλό θα ήταν να αποφύγουμε τη συγκεκριμένη παραπομπή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χαχαχα!! έγραψες με το φετίχ! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. είσαι περίεργος!!!!!

    :))

    Καλημέρα, καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @νίκος κ. Καλημέρα. Λες ε; Να ήταν και δικό μου! Χαχα! Ευχαριστώ πάντως.

    @νατασσάκι Ναι, είμαι! Αλλά δεν βλέπω ανταπόκριση...
    Αναμένοντας την ολοκλήρωση...Χαχα!
    Καλημέρα επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ουααουου! Τι'σαι σύ παιδάκι μου? Αντρας με τα όλα σου!!! Φτου σου καμάρι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. φτου σου /

    τιποτα εχω φετιχ να σε φτυνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σχολιάζω Γκουσγκουνικά:
    ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΕΣΑΑΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ ανθρώπινο σε βρίσκω.
    Αυτό το πολυγαμικό με μονογαμική σχέση πολύ μου άρεσε. Καμιά ιδέα έχεις να το κάνουμε πράξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γυναίκες ρε φίλε ... δεν ξέρεις από που να φυλαχτείς χαχαχα

    καλό Σαββατοκύριακο

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φοβερό μου άρεσε, αλλά σε μερικά σημεία δε καταλάβαινα γιατί είμαι μικρό παιδί ακόμα :P

    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μου αναψες φωτιες βραδιατικα! χιχι! ωραι φαντασιωση η στανη και τα συναφη αν και καπως παρακινδυνευμενο, βλ.ζωηφια, ακαθαρσιες..
    dear ηταν απολαυστικο το post σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ωραίες απαντήσεις,,
    (ελπίζω να μην θύμωσε η θεία Ελένη χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλημέρα και απο μένα αγαπητέ Κίτσο Μίτσο :) Τα κάλυψες όλα απόλυτα και με ωραιο τρόπο ευθύ και γραφικό:);) Βλέπω δεν ειχες και εσυ αυθεντικά πρόβλημα να εκφραστείς :) Μπράβο σο υ. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "Τι μου αρέσει περισσότερο να μου κάνουν πάνω στο σεξ: Να με χαϊδεύουν ώστε να ανατριχιάζω."

    Πριν ή μετά να το καταλάβω το χάϊδεμα. Αλλά πάνω;! Για πες, για πες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. βουκολικό ε? Πες μου ότι σ'αρέσει και το κλαρίνο ως μουσική υπόκρουση για να ταιριάζει με την περίσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ταξιδάκι λείπουμε kitso μου;
    Kαλή εβδομάδα να έχεις.
    Υ.Γ.:Πειράζει που έβρισα την πόλη σου χτές καμία 10αρια φορές; :)-
    Ελπίζω να κατάλαβες το γιατί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. το νου σου κιτσόμητσε, το ροζ παπουτσακι κατι δειχνει, το νου σου τσολια μου.....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @rain Χαχα! Μ'αρέσει όταν με δουλεύετε... Μήπως έπρεπε να το βάλω και αυτό στα φετίχ μου;

    @σκουλήκι Όλα τα φτυσίματα μαζεμένα! Και γω νόμιζα πως έβρεχε...
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @σπίθας Και οι δυο χαμένοι...περίπου! Οπότε δεν τέλειωσε και τόσο καλά το Σ-Κ.
    Καλησπέρα φίλτατε!

    @gremiii Ο απόλυτος άρχοντας! Απλώς δεν το περίμενα από σένα αυτό, να βλέπεις και Γκουζ! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @λάκων Ανθρώπινο ε; Λες τελικά να μην έγινε λάθος στο μαιευτήριο;
    Και μένα μου άρεσε, γι αυτό το έβαλα στην ανάρτηση.
    Να το κάνουμε στην πράξη; Ο καθένας με τον τρόπο του!

    @καραφλοκότσιφας Ακριβώς όπως τα λες, φίλτατε. Ακριβώς! Χαχα!
    Γι αυτό μακριά στην κοτσιφίνα σου!!!'
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @εφιάλτης Μια χαρά μας δουλεύεις και συ! Μια χαρά σε βρίσκω, λοιπόν...
    Θα τα καταλάβεις όταν φτάσεις στα χρόνια μου - υπεραιωνόβιος και βάλε!
    Τα λέμε ωρέ!

    @μπουρμπουλήθρα Θα ψεκάσουμε με Εβιάν και ροδόνερο πριν την πράξη. Έτσι το έγκλημα θα είναι και μυρωδάτο! Χαχα!
    Φωτιές βραδιάτικα; Για πες...
    Αφού το λέτε απολαυστικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @akon Δε θύμωσε. Απλώς ψέλλισε ότι θα με αποκληρώσει και ότι να ξεχάσω τη θέση στον Παράδεισο που είχα καπαρωμένη!
    Χαχα!

    @lockheart Γραφικό τρόπο εγώ; Γιατί; Χαχα! Πλάκα κάνω!
    Πρόβλημα να εκφραστώ; Μπα! Το έγραψε ο άλλος μου εαυτός, οπότε όλα καλά!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @diva Σοκ και δέος ή σοκ και φύλο;
    Για να ξέρουμε να προφυλαχτούμε!
    Καλησπέρα

    @lockheart Οσονούπω, αν και αυτή τη φορά είναι πιο προσωπικό το θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @κούκος Τώρα μεταξύ μας και χωρίς παρεξήγηση: εσένα τι σε νοιάζει βρε; Δεν πιστεύω να έχεις χαϊδευτικές βλέψεις! Χαχα! Πλάκα κάνω.
    Και πριν και κατά τη διάρκεια το χάιδεμα. Όπως είπα, μεγαλύτερη επαφή...

    @griz Κλαρίνο μουσική υπόκρουση; Δεν είναι κακή ιδέα!
    Μπράβο! Καλή προσθήκη! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @νίκος Όχι ταξιδάκι βρε, απλώς είχα κάτι ταξιδιώτες επίσκεψη και γυρνούσαμε όλο το Σ-Κ.
    Επανήλθα όμως με γραπτό...

    @κορκόδειλας Φετίχ είπαμε...Δεν ελέγχονται αυτά! Χαχα!
    Το νου μου, τσολιά!!!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μονογαμικός, ζηλιάρης και μη καπνιστής, μιά χαρά σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @marina Και γω μια χαρά με βρίσκω! Ό,τι πρέπει για ίδρυμα! Χαχαχα!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή