Σάββατο, 14 Μαρτίου 2009

16 Μαρτίου 2009 - Ημέρα τιμής και μνήμης στον Μάνο Χατζιδάκι

Μια ιδέα που ξεκίνησε από το radiobubble. Μια ιδέα κατά βάση ραδιοφωνική αλλά όχι μόνο. Για έναν άνθρωπο που σίγουρα στιγμάτισε την σύγχρονη πολιτιστική ιστορία μας και εκπροσώπησε τη χώρα μας στο παγκόσμιο στερέωμα με αποκορύφωμα το Όσκαρ το 1961 για το τραγούδι Τα παιδιά του Πειραιά από την ταινία Ποτέ την Κυριακή με την αείμνηστη Μελίνα Μερκούρη. Ψυχή του Τρίτου προγράμματος, δημιουργός και διευθυντής της Ορχήστρας Χρωμάτων, "δήμαρχος" της Λιλιπούπολης. Το αφιέρωμα αποσκοπεί στο να ακούσουμε, να δούμε, να θυμηθούμε ο καθένας μας... Για να μην ξεχνάμε...
Η φωτογραφία είναι από το σπίτι του Χατζιδάκι στην Ξάνθη.
Η πρώτη μου επαφή με το έργο του Χατζιδάκι (όπως έγραφε το όνομά του ο ίδιος) ήταν μέσα από τα τραγούδια της Λιλιπούπολης. Μέσα από τις αυθεντικές κασέτες που παίζανε στο αυτοκίνητό μας όταν οργώναμε την Ελλάδα. Ήθελα κάτι αυθεντικό, κάτι δικό μου, κάτι διαφορετικό. Γι αυτό και ζήτησα τις αναμνήσεις του πατέρα μου που έζησε την Λιλιπούπολη ραδιοφωνικά από την στιγμή της δημιουργίας της...

Λιλιπούπολη (οι αναμνήσεις του πατέρα μου)

Είμαι κι εγώ υπήκοος της Λιλιπούπολης, ένας Λιλιπούα... Η συνέχεια της ιστορίας στα ακουστικά σας.




LilipoupoliHatzidakis - Download (6,3 MB)

Πόσο επίκαιρα είναι όλα αυτά ακόμη...

ΥΓ Όλοι οι στίχοι από τα τραγούδια της Λιλιπούπολης ΕΔΩ.

ΥΓ1 Δύο από τα αγαπημένα τραγούδια με την συμμετοχή του ίδιου του Μάνου Χατζιδάκι. Το πρώτο είναι ντουέτο με την Μελίνα Μερκούρη στον Κυρ Αντώνη σε ελληνικά και γαλλικά και το δεύτερο είναι ο Κεμάλ με τον προλογισμό του ίδιου του Χατζιδάκι. Απολαύστε τα.

ΥΓ2 Περισσότερα για το αφιέρωμα, μουσικές εκπομπές, συμμετοχές, banners και άλλα στο RadioBubble, στην Ροδιά και στο ΜικρόΑνάλογο.