Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2008

Τρία πέντε εφτά

Έπειτα από ένα ομολογουμένως κουραστικό Σάββατο (περίπου 14 ώρες σε ένα συνέδριο με αρκετή ορθοστασία), τι καλύτερο για ξεκούραση από έναν καναπέ και μερικά παιχνίδια;
Ανταποκρινόμενος λοιπόν στο κάλεσμα φίλτατων μπλόγκερς, συμμετέχω με τη σειρά μου σε αυτά. Τρία, πέντε, εφτά λοιπόν...

Πρώτα το παιχνίδι των τριών ευχών στο οποίο με κάλεσαν οι αγαπημένες Ό,τι Να'ναι, o Gi Gaga Kouni Beli και η φίλη ~~A~~. Μία για μένα, μία για τους εχθρούς μου και μία για τους αγαπημένους μου.

Για μένα εύχομαι υγεία, ευτυχία και εκπλήρωση των επιθυμιών μου.

Για τους αγαπημένους μου να είμαστε μαζί, να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο και να αλληλοκαλύπτουμε τα κενά μας.

Για τους εχθρούς μου να είναι άξιοι και αξιόμαχοι αντίπαλοι - η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στο νικητή.


Έπειτα το παιχνίδι με τις ερωτήσεις που θα έκανα σε έναν φιλόσοφο, σε έναν παλιό έρωτα, σε ένα μέντιουμ, σε ένα παιδί και στον καθρέφτη μου που με κάλεσε η φίλτατη artanis.

Προς φιλόσοφο: Φιλοσοφώντας έρχεται η όρεξη ή είναι απλώς αμπελοφιλοσοφίες;

Προς παλιό έρωτα: Μου έλειψες...μπλα μπλα...ομόρφυνες...μπλα μπλα...είσαι για ένα rebound;

Προς μέντιουμ: Αφού ξέρεις τι θέλω να πω, τα λόγια είναι περιττά...

Προς παιδί: Αφού βιάζεσαι να μεγαλώσεις, αλλάζουμε;

Προς καθρέφτη: Όταν λες ο πιο όμορφος, τι εννοείς ακριβώς; (αν και αρκετά ερωτήματα έχουν απαντηθεί παλιότερα)


Τέλος, το παιχνίδι με τις εφτά αλήθειες που με κάλεσαν η φίλτατη Μάτα-Μπορμπότσαλο και ο Άγρυπνος-Side21.

Αλήθεια πρώτη: Είμαι γενικότερα αρκετά απαισιόδοξο άτομο. Όταν ακούω κάτι κατευθείαν μου βγαίνει το κακό, αλλά το εκφράζω έτσι ώστε να γίνομαι τέρας...αισιοδοξίας!

Αλήθεια δεύτερη: Ήμουν αρκετά σιχασιάρης και μυγιάγγιχτος μέχρι που έμεινα μόνος μου ως φοιτητής και πάλεψα με ιερά τέρατα από πουρί τουαλέτας μέχρι κατσαρίδες και ποντίκια.

Αλήθεια τρίτη: Από τότε που ξεκίνησα να έχω δικά μου χρήματα, έβαλα σαν στόχο να πηγαίνω τουλάχιστον ένα ταξίδι στο εξωτερικό το χρόνο. Ευτυχώς έχω καταφέρει κάτι παραπάνω ως τώρα...

Αλήθεια τέταρτη: Αν και τα μπουζουκοφαινόμενα (βλέπε Φάβα) απατούν, αγαπημένη μου μουσική είναι η ηλεκτρονική. Μέχρι μια ηλικία ήμουν αρκετά κολλημένος, αλλά από τότε έχω διευρύνει αρκετά τους μουσικούς μου ορίζοντες! Και σε τραπέζια ανεβαίναμε στο τσακίρ κέφι!

Αλήθεια πέμπτη: Το χειρότερό μου είναι οι ουρές! Βάλε με σε ουρά και χάνω την υπομονή μου στο πι και φι. Έλα όμως που στη δουλειά μου πρέπει να υπομένω αρκετές...

Αλήθεια έκτη: Έχω πάρει και χάσει πάνω από έξι κιλά τουλάχιστον δεκατρείς φορές τα τελευταία δέκα χρόνια. Συνήθως ξεχνιέμαι, ανεβαίνω "επίπεδο" και μετά επανέρχομαι με δίαιτα, περικοπές και φερμουάρ.

Αλήθεια έβδομη: Αγαπημένος μου χώρος απομόνωσης και περισυλλογής είναι φυσικά...το μπάνιο. Πάντα μπαίνω με ένα βιβλίο ή περιοδικό. Μπορώ να καθήσω ώρες ολόκληρες διαβάζοντας, μέχρι να μουδιάσουν τα πόδια μου. Αυτό που μπορώ να αποκαλύψω σίγουρα είναι ότι την ιστορία δέσμης για τις πανελλήνιες εξετάσεις την έμαθα...εντός!


Αυτά ως προς τι παιχνιδιάρικες διαθέσεις μου. Αν ξέχασα κάποια/-ον που με προσκάλεσε σε κάποιο παιχνίδι, ας μου το πει να κάνω την απαραίτητη προσθήκη!

Άντε και με τη νίκη αύριο - θα είμαι εκεί μαζί με άλλους 999 Λαρισαίους (ΟΑΚΑ θύρα 20)!