Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Τρία πέντε εφτά

Έπειτα από ένα ομολογουμένως κουραστικό Σάββατο (περίπου 14 ώρες σε ένα συνέδριο με αρκετή ορθοστασία), τι καλύτερο για ξεκούραση από έναν καναπέ και μερικά παιχνίδια;
Ανταποκρινόμενος λοιπόν στο κάλεσμα φίλτατων μπλόγκερς, συμμετέχω με τη σειρά μου σε αυτά. Τρία, πέντε, εφτά λοιπόν...

Πρώτα το παιχνίδι των τριών ευχών στο οποίο με κάλεσαν οι αγαπημένες Ό,τι Να'ναι, o Gi Gaga Kouni Beli και η φίλη ~~A~~. Μία για μένα, μία για τους εχθρούς μου και μία για τους αγαπημένους μου.

Για μένα εύχομαι υγεία, ευτυχία και εκπλήρωση των επιθυμιών μου.

Για τους αγαπημένους μου να είμαστε μαζί, να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο και να αλληλοκαλύπτουμε τα κενά μας.

Για τους εχθρούς μου να είναι άξιοι και αξιόμαχοι αντίπαλοι - η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στο νικητή.


Έπειτα το παιχνίδι με τις ερωτήσεις που θα έκανα σε έναν φιλόσοφο, σε έναν παλιό έρωτα, σε ένα μέντιουμ, σε ένα παιδί και στον καθρέφτη μου που με κάλεσε η φίλτατη artanis.

Προς φιλόσοφο: Φιλοσοφώντας έρχεται η όρεξη ή είναι απλώς αμπελοφιλοσοφίες;

Προς παλιό έρωτα: Μου έλειψες...μπλα μπλα...ομόρφυνες...μπλα μπλα...είσαι για ένα rebound;

Προς μέντιουμ: Αφού ξέρεις τι θέλω να πω, τα λόγια είναι περιττά...

Προς παιδί: Αφού βιάζεσαι να μεγαλώσεις, αλλάζουμε;

Προς καθρέφτη: Όταν λες ο πιο όμορφος, τι εννοείς ακριβώς; (αν και αρκετά ερωτήματα έχουν απαντηθεί παλιότερα)


Τέλος, το παιχνίδι με τις εφτά αλήθειες που με κάλεσαν η φίλτατη Μάτα-Μπορμπότσαλο και ο Άγρυπνος-Side21.

Αλήθεια πρώτη: Είμαι γενικότερα αρκετά απαισιόδοξο άτομο. Όταν ακούω κάτι κατευθείαν μου βγαίνει το κακό, αλλά το εκφράζω έτσι ώστε να γίνομαι τέρας...αισιοδοξίας!

Αλήθεια δεύτερη: Ήμουν αρκετά σιχασιάρης και μυγιάγγιχτος μέχρι που έμεινα μόνος μου ως φοιτητής και πάλεψα με ιερά τέρατα από πουρί τουαλέτας μέχρι κατσαρίδες και ποντίκια.

Αλήθεια τρίτη: Από τότε που ξεκίνησα να έχω δικά μου χρήματα, έβαλα σαν στόχο να πηγαίνω τουλάχιστον ένα ταξίδι στο εξωτερικό το χρόνο. Ευτυχώς έχω καταφέρει κάτι παραπάνω ως τώρα...

Αλήθεια τέταρτη: Αν και τα μπουζουκοφαινόμενα (βλέπε Φάβα) απατούν, αγαπημένη μου μουσική είναι η ηλεκτρονική. Μέχρι μια ηλικία ήμουν αρκετά κολλημένος, αλλά από τότε έχω διευρύνει αρκετά τους μουσικούς μου ορίζοντες! Και σε τραπέζια ανεβαίναμε στο τσακίρ κέφι!

Αλήθεια πέμπτη: Το χειρότερό μου είναι οι ουρές! Βάλε με σε ουρά και χάνω την υπομονή μου στο πι και φι. Έλα όμως που στη δουλειά μου πρέπει να υπομένω αρκετές...

Αλήθεια έκτη: Έχω πάρει και χάσει πάνω από έξι κιλά τουλάχιστον δεκατρείς φορές τα τελευταία δέκα χρόνια. Συνήθως ξεχνιέμαι, ανεβαίνω "επίπεδο" και μετά επανέρχομαι με δίαιτα, περικοπές και φερμουάρ.

Αλήθεια έβδομη: Αγαπημένος μου χώρος απομόνωσης και περισυλλογής είναι φυσικά...το μπάνιο. Πάντα μπαίνω με ένα βιβλίο ή περιοδικό. Μπορώ να καθήσω ώρες ολόκληρες διαβάζοντας, μέχρι να μουδιάσουν τα πόδια μου. Αυτό που μπορώ να αποκαλύψω σίγουρα είναι ότι την ιστορία δέσμης για τις πανελλήνιες εξετάσεις την έμαθα...εντός!


Αυτά ως προς τι παιχνιδιάρικες διαθέσεις μου. Αν ξέχασα κάποια/-ον που με προσκάλεσε σε κάποιο παιχνίδι, ας μου το πει να κάνω την απαραίτητη προσθήκη!

Άντε και με τη νίκη αύριο - θα είμαι εκεί μαζί με άλλους 999 Λαρισαίους (ΟΑΚΑ θύρα 20)!

55 σχόλια:

  1. Στο μπάνιο η ιστορία;; Μα πως μπορείς! Ποτέ δεν κατάλαβα πως το κάνουν κάποιοι..
    Τα μάθαμε και τα δικά σου (μέσω Φάβας) λολολ!
    rebound; χαχαχα.. καλό!!
    Εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα οι ευχές σου.. :)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά είναι πολλοί αυτοί που διαβάζουν(ουμε) στο μπάνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αεκτζής είσαι καημένε?Τί να κάνω για εσένα?.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ηφαιστίωνας Μπορώ και παραμπορώ! λες να είναι ειδική ικανότητας; Χαχαχα!
    Τουλάχιστον κάποιος γέλασε με τα γραφόμενά μου! Καλό είναι αυτό!
    Ευχαριστώ για τις ευχές των ευχών!

    @σοφία Είμαστε πολλοί και σκόρπιοι. Είναι ο πιο ιδιωτικός χώρος που μπορούμε να έχουμε, το μέρος όπου και ο βασιλιάς πηγαίνει μόνος του!
    Γι αυτό πιθανότατα.

    @kaveiros Δε με διαβάζεις προσεκτικά και θα στενοχωρηθώ!
    ΑΕΛάρα είμαι βέβαια, εννοείται όχι ΑΕΚ! Λάρισα και πάλι Λάρισα!
    Θα κατεβούνε 999 παληκάρια από πάνω +1 εγώ από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kitsosmitsos και Σοφία,θέλετε να πείτε πως ό,τι μπαίνει στο μυαλό,βγαίνει απ΄τον κ.....ο; :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμα σε κάλεσαν...
    Τότε Ρε-κό(μ)πιασε -))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα,
    αν και θα σου ευχηθώ να έχεις πάντα φίλους γύρω σου(δεν είμαι και πολύ ρεαλίστρια σ'αυτά..)μου άρεσε πολύ η τοποθέτηση για τους εχθρούς.

    Μόνο για απαισιόδοξο δε σε είχα!
    Να είσαι πάντα καλά και να γυρίσεις όλο το κόσμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δε φαντάζομαι με το ανεβα-κατέβα στα κιλά να πλαδάρεψες!!!!χιχιχι!!!
    Κι εγω ΑΕΚ είμαι αλλά για λόγους ισορροπίας στην οικογένεια!!!!
    καλη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεγάλη αλήθεια το απόφθεγμα (chic) περί ηττημένου!

    Προσυπογράφω το στόχο σου για τα ταξίδια, αν και λόγω άκρατης σπατάλης χρημάτων που με διακατέχει μέχρι στιγμής δεν τα έχω καταφέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τίμησες δεόντως την πρόσκληση
    Σου εύχομαι να ευοδωθούν ...
    οι 7 ευχές σου αλλά ουχί και η 8η !!!
    Μας κερδίσατε ήδη στο μπάσκετ με 1 πόντο.
    Σειρά μας τώρα στο ΟΑΚΑ ...
    Καλά να περνάς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό στον παλιό έρωτα με έστειλε, νομίζω είσαι ο πρώτος που ζήτησε rebound...

    αυτό με το μπάνιο χμ... δεν με ξετρέλανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έπαθα σοκ με την πρώτη σου αλήθεια...
    Αλήθεια, ο Kitsos ή o Mitsos είναι ο απαισιόδοξος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειναι οντως αληθεια το ν.1.απαισιοδοξος εσυ;;;δεν το πιστευω, οπως δυσκολευομαι να πιστεψω και αυτη με τα κιλα, μια που απο οτι εχουμε καταλαβει εισαι αεικινητος!!
    αυτη που ειναι η μονη 100% κιτσος, ειναι η αληθεια των ταξιδιων! κατι βεβαια εχεις υπολογισει λαθος, εννοουσες 10 το χρονο και οχι ενα,ε;;
    ;)
    δε φτανει που σου κανει κομπλιμεντα ο καθρεφτης, ζητας και τα ρεστα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααα, το μπάνιο... Ένας χώρος με τη δική του ζεστασιά και θαλπωρή. Καλά το περιοδικό, αλλά την ιστορία δέσμης???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλές ώρες στο μπάνιο ε; φαντάζομαι ουρές απ' έξω. Τελικά το καλύτερο μάθημα λες να είναι το πάθημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α, το μπαααάνιο, η αγαπημένη μου πόόόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι είσαι εσύ παιδί μου;
    Ξεπέταξες τόσα παιχνίδια σ' ένα ποστ και ήσουν έτοιμος και για τη νικη!
    Σίφουνα!
    Καλησπέρες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Της το κλείσατε το σπίτι της ΑΕΚούλας! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mirror, mirror on the toilet wall, who's the fairest of them all?

    Προβληματίστηκα και Συγκλονίστηκα - ακόμη περισσότερο (όπως είπε και ο Αρχιεπίσκοπος) :)

    Υ.Γ. Επειδή είμαι σίγουρη οτι θα θεωρήσεις οτι ο Ιερώνυμος σχολίασε το post σου, σε προλαβαίνω λέγοντάς σου ότι αναφερότανε στο Βατοπέδι :P

    Φιλάαακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραία και τα κρύσταλλα Βοημίας, αλλά νάναι... Ζουράφσκι.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. όχι ρε Λάρισα! Τσιμπήσατε το Χ..τι να το κάνετε όμως ρε! Πάει η κούπα και για φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ... με την Νίκη, δεν ήσουν αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!! φταίει το ότι ήσουν ο 1000 οπαδός !!!
    χα χα χα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ρε γρουσουζηηηηηηηηηηηηηηηη μητσοτακηηηηηηηηηηηηη με εφαγες με την γκρινια και με τρακαραν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η νίκη στο ΟΑΚΑ δεν ήρθε αλλά μην πτοείσαι!

    Τις απόλαυσα τις 7 αλήθειες! Το 1 δεν θα το έλεγα με τίποτα. Ούτε από τα ποστ σου βγαίνει φυσικά, μάλλον το έχεις καλά κρυμμένο!

    Για τα ταξίδια...συνέχισε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. και εγώ σιχαίνομαι..
    πολύ!
    μέχρι και το πληκτρολόγιο μιας συναδέλφου.. μόνο εγώ λείπω από εκεί πάνω! ψίχουλα, φαγητά, στάχτες.. χάλια σου λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εσύ απαισιόδοξος;;;;;;

    Τότε εγώ τι είμαι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 1. Απαισιόδοξος? Να σου πω, είχα ένα φίλο που ήταν αισιόδοξος μέχρι αηδίας οπότε...
    2. Κατσαρίδες? Απαπαπαπα....
    3. Ταξίδι, ε? Το όνειρό μου... Να ταξιδεύω, να φωτογραφίζω και να έχω μια μποέμικη ζωή :)
    4. Ηλεκτρονική, ε? Δεν έχω ακούσει ποτέ..
    5. Αλήθεια? Εγώ ειδικά αν έχω παρέα, με πιάνει νευρικό γέλιο και κάνω σαν αυτά που κοροϊδεύω..
    6. Έλα τώρα, δίαιτες... Μια ζωή την έχουμε!
    7. Εμένα πάλι το κρεβάτι. Στο μπανιο αγχώνομαι πότε θα βγω και ότι πρέπει να στεγνώσω τα μαλλιά μου.

    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάντως το blog σου μόνο απαισιόδοξο δεν είναι!
    Άντε το πήρατε το χ απο το χανουμάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ωραία ανάρτηση ...αλλά γέλασα με το σχόλιο του καβειρου και με την ιστορία δέσμης ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άντε, και μια χαρά τα πήγε η ΑΕΛ...Δεν είναι μικρό πράγμα η ισοπαλία εκτός, και μάλιστα απέναντι στην ΑΕΚ...
    Καλή μέρα νά 'χεις, σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λοιπόν τώρα μου ήρθε η φλασιά! Αφού μουδιάζουν τα πόδια μετά δεν μπορείς να το αποφύγεις το διάβασμα! Πρέπει να είναι κάποιο βιολογικό ένστικτο ή να το έχει το μάθημα. Κι εγώ ιστορία εκεί διάβαζα. Και αρχαία και γενικά όλα τα μαθήματα που είχα χεσμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Στο τσακ θα κερδίζατε την τραγική ΑΕΚ.
    Ευχαριστούμε και για τα ...προσωπικά δεδομένα που έβγαλες στην φόρα.

    με εκτίμηση,

    Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών Ε.Υ.Π.(!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. κουκλε μου
    ομορφια μου
    υπεροχε
    αγερωχε
    τρανε
    σεξι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλά ρε... πως κατάφερες τόσα άτομα να σε διαβάζουν?
    κοιμηθηκες με όλους αυτούς;

    λοιπόν μου άρεσε ως χώρος περισυλλογής το μπάνιο, η αλήθεια είναι οτι οταν χέζεις αιματώνετε απο το ζόρι περισσότερο ο εγκέφαλος και κατεβαίνουν τρελές ιδεές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. η εβδομη σου αληθεια ειναι δυστυχως φαινομενο γενικο... ξερεις τι ειναι να ψαχνω τον αλλον και να ειναι επι 3ωρο στο μπανιο??? με τσιγαρο, τασακι, καφε και περιοδικο, μενει και 24ωρο αμα λαχει...χαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. mia xara se vrisko sti teleutaia ali8eia!!! :)
    bravo gia ta taxidia!!!
    filia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @vad Το λες και έτσι. Στο κάτω-κάτω πόσα μυαλά ξέρεις που είναι γεμάτα με σκατά;

    @σπίθας Αυτά είναι! Μπράβο, τρομερή επιλογή και ελπίζουμε να τον απολαμβάνουμε εφεξής.

    @ελένη Ευχαριστώ για την ευχή για τους φίλους. Όσο για τους εχθρούς, ας κοπιάσουν.
    Είπα ότι το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι απαισιόδοξο αλλά το γυρνάω σε αισιοδοξία! Έχει διαφορά.
    Φιλιά και ευχές επίσης!

    @νανά τσούμα Ότι θέλω γυμναστική, είναι το μόνο σίγουρο!

    @ethan Τι να πεις; Ουαί τοις ηττημένοις...
    Και γω πλέον είμαι στριμωγμένος, αλλά κάτι θα κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @side21 Ευχαριστώ!
    Τελικά και εκεί δεν σας κερδίσαμε, αλλά τον πόντο τον πήραμε!
    Καλησπέρες

    @mahler76 Γιατί όχι; Στο κάτω-κάτω τι νόημα έχει να συναντιέσαι με μια παλιά σχέση αν δεν προκύπτει και το κατιτίς;

    @jamanfou Ο καθένας ξεχωριστά είναι απαισιόδοξος. Αλλά το άθροισμα ή μάλλον το γινόμενο είναι θετικό...

    @laplace78 Έμαθα αναγκαστικά! Αν δεν έμπαινα στο τριπάκι δε γινόταν!

    @lifewshispers Και οι αεικίνητοι πέρνουν κιλά αν στο ενδιάμεσο χλαπακιάζουν...
    Είμαι βρε, πίστεψέ το! Απλώς το μεταλλάσσω.
    Για τα ταξίδια είπα τι στόχο είχα, τώρα το τι πετυχαίνουμε είναι άλλο πράγμα!
    Φιλιά όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @unclescrooge Και το εγχείρημα ήταν άκρως πετυχημένο! Όσο για τα λοιπά, συμφωνώ!

    @φλούφλης Σίγουρα το πάθημα είναι δυνατό μάθημα.
    Ουρές και χτυπήματα δε λες τίποτε! Γι αυτό σπίτι με δύο τουλάχιστον μπάνια!

    @skouliki Τώρα τι να σου πω εσένα; Λατρεμένη...

    @gremiii Πέφτει μακριά;;;

    @koptoraptou Όλα μαζί τα κάνουμε. Αμ πώς!
    Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ασκαρδαμυκτί Αφού δεν τους κερδίσαμε, πάλι καλά να λες!

    @marla Χαχαχα! Τι λες βρε μουρλή! Χαχαχα! Θεϊκές ατάκες ή μάλλον θεόπνευστες.
    Φιλιά!

    @σπίθας Σωστός! Για τα αργεντίνικα τανγκό τι έχεις να πεις;

    @_st_ Καλό ήταν, αλλά αν κάναμε το διπλό θα είχε γίνει χαμός!

    @νίκος κ. Τι να σας κάνουμε; Είχαμε και δοκάρι, οπότε μάλλον...
    Γιωργοδώνης ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ζουζούνα Μερικές φορές κάποια πράγματα είναι σαν νίκη!
    Καλησπέρα

    @σκουλήκι Εγώ σ'έφαγα; Η ξανθιά φταίει! χαχαχα!
    Έλα ρε, τίποτε δεν είναι.
    Φιλί να περάσει.

    @ndn Το κρύβω καλά, τις περισσότερες φορές και από τον εαυτό μου!
    Θα νικήσουμε σε άλλα εκτός έδρας, δεν πειράζει!
    Καλησπέρες αγωνιστικές.

    @kat. Αν δεν πέσεις να κολυμπήσεις όμως, δε θα μάθεις! Έτσι είναι δυστυχώς.

    @~~a~~ Γιατί βρε σας φαίνεται τόσο απίστευτο; Είπα, το πρώτο που μου έρχεται είναι αρνητισμός, έπειτα όμως το εξισορροπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @city addict Βήμα-βήμα βλέπω η ανάλυση! Τι άλλο να πω; Χαχα!
    Καλησπέρα

    @fpboy Το παλεύω γι αυτό!
    Όχι που δεν θα το παίρναμε! Ουζουνίδης οέο!

    @νατάσσα Όλα αλήθειες, γι αυτό!!!
    Φιλιά

    @artanis Δεν είναι μικρό πράγμα, αλλά όπως εξελίχθηκε το ματς μπορούσαμε και το διπλό!
    Καλησπέρα και φιλιά επίσης.

    @thanos Χαχαχα! Ωραίος για τα χεσμένα! Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @doctor Στο τσακ, όπως το είπες!
    Όσο για την ΕΥΠ, ας κοπιάσει να με βρει στην τουαλέτα! Χαχα!

    @σκουλήκι Με καλοπιάνεις για να μην σε γκαντεμιάσω πάλι;
    Φιλί ρε

    @erisabetsu Έλα μου ντε... Εσύ τι λες γι αυτό;
    Σωστό, δεν το είχα σκεφτεί αυτό βιολογικά! Κοίτα να δεις που όλα έχουν εξήγηση τελικά!!!

    @mad2luv Άμα έχω θέμα να με περιμένει, είμαι εντάξει στις ώρες μου. Μόνο όταν χαλαρώνω και δεν έχω κάτι που θέλω να κάνω, αφήνομαι ;-)
    Δοκίμασέ το και συ! Αξίζει! χαχαχα!

    @leviathan Είναι ξεκούραση, απομόνωση και χαλάρωση! Τι άλλο να θέλει κανείς;
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Στη θύρα 20 δεν γίνεται το ριμπάουντ με τον παλιό σας έρωτα... εκεί θα γίνει το πέναλτυ!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ειμαι το νουμερο 50 σχολιο

    γιουπι !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ...η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στο νικητή.

    Εισαι αξιόλογος άνθρωπος φιλε μου
    και χαίρομαι που σε"γνωρίζω"

    τσίου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ειμαι το νουμερο 52 σχολιο γιουπι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ασε ξερω μην πεις

    ειμαι νουμερο γενικα ε ?

    φτου ρε γαμωτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χαχαχαχ σε πολλά μοιάζουμε φίλε. Ειδικά στο "Ιστορία Δέσμης στην τουαλέτα" lol lol lol Αλλά και στο από πάνω, με διαφορά ότι το δικό σου "έξι" για εμένα ήταν "δεκαέξι" ή κι ακόμα παραπάνω lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @manetarius Ανατροπή και πέναλτι στην γκόμενα απέναντι, που λέει και το άσμα.

    @vad Το ψέμα είναι κάτι σχετικό ;-)

    @σκουλήκι Έλα νούμερο! Τι κάνεις;

    @καραφλοκότσιφας Άντε, κανονίστε να τα πούμε και από κοντά!

    @exit Η τουαλέτα τελικά ενώνει!
    Καλησπέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή