Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

Το θέμα του καθρέφτη που ταλαιπωρεί

Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αυτογνωσίας είναι ο καθρέφτης. Ένα κομμάτι γυαλί, σε στρογγυλό, τετράγωνο ή όπως αλλιώς θέλει κανείς, σχήμα. Κοίλος, κυρτός, με λείανση, απλός κανονικός. Δε λείπει από τα περισσότερα σπίτι και συναντάται συνήθως σε αριθμούς μεγαλύτερους του ενός.

Απαντάται και σε μέρη εκτός, είδος ενδημικό.
Σε ασανσέρ – μια γρήγορη ματιά,
Σε αυτοκίνητα – αν και ξέρω πολλούς που μάλλον δε γνωρίζουν την ύπαρξή του ή τον χρησιμοποιούν μόνο για καθαρισμό δοντιών/ κραγιόν και τα σχετικά,
Στην είσοδο της εκάστοτε πολυκατοικίας – γιατί ξέρουμε ποιοι είμαστε αλλά πώς είμαστε άραγε;
Στο καθρέφτισμα της τζαμαρίας ενός καταστήματος στο δρόμο – τελευταίες λεπτομέρειες πριν το ραντεβού που δε διορθώνονται, φευγαλέα ματιά επιβεβαίωσης
Στις τουαλέτες των μπαρ/ κλαμπ κτλ – διορθωτικές κινήσεις (βρε κορίτσια, πόσα πράγματα χωράει το άτιμο το μια-σταλιά-τσαντάκι;),
Στα μπαρ/ κλαμπ/ εστιατόρια – ευκαιρία για κλεφτή ματιά του/ της πρώην – νυν – wannabe νυν ή απλή παρατήρηση,
Στο μαγικό τσαντάκι – γνωστή και άγνωστη η χρήση του, προσοχή στον καθαρισμό δοντιών και στο ξερίζωμα φρυδιών
Στα δοκιμαστήρια – όσο και να το κοιτάς το mini midi extra-extra small, δε θα σου κάνει!
Ο καθρέφτης του διπλανού - γιατί πάντα το ξένο έχει άλλη χάρη.
Και σε πολλά άλλα μέρη, επίσης.

Παντού είναι ο άτιμος, δύσκολα μπορείς να ξεφύγεις από αυτόν και κατ’ επέκταση το είδωλό σου. Παλιότερα, οι πλουσιότεροι πλήρωναν ζωγράφους για να φτιάξουν τα πορτρέτα τους, κυρίως όμως για να δείξουν το πώς θα ήθελαν να είναι και όχι τόσο το πώς πραγματικά ήταν.

Αυτό συμβαίνει με παραλλαγές και σήμερα. Ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει όπως το θέλει. Κατά βάθος η αλήθεια είναι μία, αλλά σχετική… Και αυτό είναι που μας κάνει διαφορετικούς!

ΥΓ Αλήθεια, εσάς τι σας λέει ο καθρέφτης σας;

65 σχόλια:

  1. Σήμερα το πρωί που τον ρώτησα μου πε : "Καλά δεν βλέπεις τα χάλια σου"...αλλα νταξει τον ξύπνησα νωρίς και με τα δίκια του...άλλες μέρες είναι πιο ευγενικός...αλλες πάλι αρχίζει τα σάλια του τύπου "Τι παιδί εισαι εσύ", "Ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου" και τα σχετικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον ξύπνησες νωρίς, γι αυτό. Γενικώς, θέλει χαδάκια, γιατί αλλιώς κελαηδάει!
    Καθρεφτίνα η δικιά σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενοείται ρε κίτσο...ερωτήσεις είναι αυτές....???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πρωί ντε, μη σκουντάς!
    Άντε και ολόσωμη, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

    της Χριστίνας Σαββατιανού

    Λογισμό το λογισμό, έφτιαξα έναν καθρέφτη.
    Σκέψη τη σκέψη γίνηκε στιγμή τη στιγμή.
    Μεγάλος σαν μια ολόκληρη ζωή.
    Σαν μια ανάμνηση σαν μια στιγμή.
    Καθρέφτη αλλόκοτο, στυγνό, καθάριο σκάρωσα.
    Δεν κρίνει, δεν μιλάει, δεν τιμωρεί.
    Μονάχα στέκει εκεί αμείλικτος, βουβός, με βλέμμα βλοσυρό.
    Δες, κοίτα, έμπα μέσα του, τολμάς;
    Στέκει μονάχα, παντού, μπροστά στα μάτια, μέσα στην ψυχή, στέκει και βλέπει.
    Κάθε σου σκέψη θυμιατό την κάνει και θυσία στο φως, κάθε σου κίνηση, κι εκείνο
    το βλεφάρισμα ακόμα, γράφει, καταγράφει, σφραγίζει στης αλήθειας το χρυσό
    κουτί.
    Έτσι βουβός ακίνητος, στέκει κι απαριθμεί, στιγμές, αιώνες, στέκει κι απαριθμεί.
    Δες μέσα του, τολμάς;
    Δες, είσαι εσύ αυτό που βλέπεις;
    Δες, θεριό ή πρόβατο;
    Δες, γεράκι ή άγγελος;
    Δες, μέσα του, τολμάς;
    Λογισμό το λογισμό, σκέψη τη σκέψη, έφτιαξα έναν καθρέφτη..
    Κοιτάζω μέσα του
    Ναι τολμώ
    Εσύ τολμάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω σπάσει έναν και ο νέος καθρέπτης μου λέει να τον προσέχω γιατί τα χρόνια γρουσουζιάς θα γίνουν 14.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω μπορω να απαντησω μουσικα...



    http://www.youtube.com/watch?v=k8V0ORJI5KU


    ακριβως ο,τι σκεφτομαι


    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω απάντηση γμτ.

    Είναι μία από τις κακές συνήθειες που έχω κόψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Diavasa ena oreo keimeno gia ton kathrefti kai tis xrisis tou prin apo kero.
    liga exo sigratisi...
    sto asanser iparxi gia na dilasiazi ton xoro kai na kanei tous kleistofovikous na niothoun ligotero asxima.
    sta magazia gia na tonizi tin aftopepoithisi ton pelaton kai os proektasi gia na katanalonoun perissotero...
    to NLP xrisimopoiei ton kathrefti gia na tonisi tin aksia tou mathiti kai na ton mathi na sighori...

    o atimos omos otan eisai "anoixtos" stin alithia, mporei na se kanei smparalia.

    Telika o kathreftis mallon einai i defteri efkeria...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλα κιτσοοοοοοοοοοο μην με τρελαινεις και τα σπασω και εχω 2345673423145657 χρονια γρουσουζια

    ο καθρεφτης πουφ παπαρες λεει μεθυσμενος ειναι παλι


    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο δικός μου καθρέφτης, μιλάει ανάλογα με την διάθεση που έχω. Μπορεί την μία μέρα να με βλέπω και να με φτύνω (για να μην αυτοματιαστώ...) και καπάκι την άλλη μέρα να με βλέπω και να κάνω συνειρμούς με τριαξονική νταλίκα.

    Λέει πολλές αλήθειες ο άτιμος...

    Κι όπως λέει κι ο Αλκίνοος :

    Κι είπε ποτέ σου μην κοιτάς
    τον άλλον μες τα μάτια,
    γιατί καθρέφτης γίνεσαι
    κι όλοι σε σπαν' κομμάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, για πες μου αλήθεια τώρα, ποια είναι ομορφότερη σε τούτη εδώ την χώρα? Ε, δεν φταίω το παραμύθι μου θύμησες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα το πρωί μου είπε ότι πάχυνα πάλι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @llouka Ποιητική προσέγγιση, διαφορετική και ενδιαφέρουσα. Δυνατό το τέλος. Αλήθεια, τολμάμε;

    @λάκων Εκτός αν δυο αρνήσεις κάνουν μια κατάφαση...
    Το έψαξες αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @legally blonde Όντως ωραίο κομμάτι και σχετικό.
    Μας απασχολεί αρκετά η εικόνα μας, έστω και μέσω αντανάκλασης.
    Φιλί επίσης

    @ορέστης Πάντα υπάρχει χρόνος για μια κλεφτή, φευγαλέα ματιά. Ασχέτως αποτελέσματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @χασάπη γράμματα Παρουσιάζεις την άλλη πλευρά, γιατί υπάρχει ο εκάστοτε καθρέφτης. Αυτό είναι ένα κομμάτι της ιστορίας. Το άλλο είναι πώς τον χρησιμοποιούμε εμείς. Αυτό είναι που συμμετέχουμε εμείς ενεργά.

    @σκουλήκι Άμα είναι σαν τον σπασμένο με το πουλί (βλέπε κόμικ στις αναρτήσεις σου), ας πάει το παλιάμπελο!
    Μεθυσμένος, ε; Και έτσι πάλι, δεν έχεις ανάγκη εσύ... ;-)
    Τι τον πότισες πες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ούρσουλα Κάπου εκεί ήθελα να καταλήξω. Αν τα δικά μας μάτια δεν είναι τόσο αντικειμενικά, μήπως ο καλύτερος καθρέφτης είναι μέσα στα μάτια των άλλων;
    Απλώς, αναρωτιέμαι...

    @pan Υπάρχει και χειρότερο: να μη σου μιλάει καν!
    Για σκέψου το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ιφιγένεια Και γιατί να μην είσαι; Δικός σου είναι, ό,τι θέλεις τον κάνεις!
    Αφού και στον ίδιο καθρέφτη να κοιτάξουμε, διαφορετική εικόνα θα δει ο καθένας.

    @δάκης Καλωσήλθες.
    Έλα μωρέ, δεν ξέρει τι λέει. Μήπως του έφαγες το φαϊ του και σου κρατάει μούτρα;
    Την αλήθεια τη λένε μόνο οι μεζούρες και τα ρούχα όταν δε χωράνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλή σου μέρα! να'μαι κ εγώ! Έξυπνη αφορμή για post!!.. Εμένα λεει..."σήμερα είναι μια καινούργια μέρα.."..κλπκλπκλπ Για να παίρνω κ λίγη αισιοδοξία κάπως. Ωραίος ο συσχετικός του ποστ σου με το τραγούδι του Αλκίνοου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @roadartist Καινούρια μέρα. Τι καλύτερη ευχή; Ευκαιρία για καθημερινό νέο ξεκίνημα, σβήσιμο των προηγούμενων αρνητικών, συνέχιση των θετικών.
    Για τον Αλκίνοο, ευχαριστίες στην Ούρσουλα. Άλλη καλλιτεχνική παρέμβαση από legally blonde επίσης μουσική (Φοίβος Δεληβοριάς-Καθρέφτης).

    Όπως λέει και ο Γούντι Άλεν: είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πες μου χρονια πολλα
    σημερα θλιψη μου γιορταζω
    του χρονου το χαμόγελο
    καθρεφτη τωρα αλλαζω..
    ψευτρα ζωη σ'εμαθα πια
    γι'αυτο γουστάρω που γερναω
    και πισω δε γυρναω...

    Ενα τραγουδι που μου αρεσει υπερβολικα.. γνωστου ελληνικου ραπ συγκροτηματος-μου διαφευγει αυτη τη στιγμη τ΄΄ονομα του.
    Ισως να ειχαμε γενεθλια ιδια μερα(18-11)
    :-)Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμένα ο δικός μου δεν μιλάει. Τον πήρα στις προσφορές μισοτιμής και είναι τελείως μουγγός ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ θυμάμαι έναν γέρο που πουλούσε καθρέπτες και που διαλαλούσε πως οι καθρέπτες του ομορφαίνουν τους ανθρώπους. Αλλά δεν πήρα, γιατί όπως λες και συ, υπάρχουν παντού, σπίτι μου τι να τον κάνω; να πιάνει και χώρο άδικα...¨)

    Ωραίο κειμενάκι, χιουμοριστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "φτου σου κούκλα μου, μια θεά είσαι πάλι!!" :-)
    άσε κ μετακόμισα πρόσφατα κ έσπασα κ τους δυο μου καθρέπτες...κ με την γκαντεμιά που με δέρνει , είναι να μην κυκλοφορώ κ πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραίο θέμα κίτσε!! Εμένα ο καθρέφτης μου με δείχνει πάντα χάλια... Αλλά άμα τον σπάσω είναι και γρουσουζιά... Μου τι σπάνε οι καθρέφτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προσοχή! δεν έχουν όλοι οι καθρέφτες την ίδια ποιότητα και αξία.

    Άλλος κολακεύει ή αναδεικνύει, μουντζώνει ή χειροκροτεί, κι άλλος είναι έτοιμος για φίλημα ή …για φτύσιμο.
    Κι εδώ είναι που ‘ο καθένας επιλέγει να δει αυτό που θέλει όπως το θέλει’.
    Μακριά όμως από τους παραμορφωτικούς καθρέφτες.

    Γιατί είναι δύσκολο να κοιτάμε τον εντός μας καθρέφτη;
    - γιατί δεν τολμάμε, φοβούμενοι το τι θα δούμε, ή
    - γιατί δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε, ή απλά
    - δε ξέρουμε πού/πώς να τον βρούμε.
    Σκάψε-σκάψε κάτι βρίσκεις…

    Άτιμε καθρέφτη που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις στα τάρταρα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αλοτε μου λέει καλά και άλοτε τα χειρότερα! ¨Ομως ανεξαρτήτως αυτου, μου λέει πάντα τι εχω στην ψυχή μου. Ελάχιστοι είναι οι ανθρωποι που η ψυχική τους διάθεση δεν αποτυπώνεται στο προσωπό τους.
    [αναπνοή]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι μου λέει; Κάποιες μέρες μου λέει "μπράβο καλο κορίτσι, μια χαρά βαστιέσαι" κι άλλες μέρες "φτου σου ηλίθια, έφτασες 30 χρονώ μουλάρα και μιλάς ακόμη με τους καθρέφτες". Βλέπεις Κίτσο μου, ο καθένας ακούει αυτά που κάνει και βλέπει αυτά που δεν θέλει οι άλλοι να δουν στον καθρέφτη. Σημ.: Το κολπάκι πιάνει μόνο όταν είσαι μόνος σου. Όταν είναι κι άλλοι μπροστά κάνουμε καραγκιοζιλίκια για να μην "ξεβρακωθουμε". Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το κακό είναι ότι ανταποκρίνεται..για παράδειγμα όταν έφτυσα στον καθρέφτη τον εαυτό μου-να μην τον ματιάσω- με έφτυσε και αυτός kitsomitso μου.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ευτυχία Ενδιαφέροντες στίχοι. Δεν το γνωρίζω το άσμα όμως!
    Παρά 5 ημέρες (13/11).
    Χρόνια μας πολλά πάντως, ακόμη και τώρα!

    @σοφία Δεν έχει σημασία από που τον πήρες.
    Μήπως είναι άφωνος από αυτό που καθρεφτίζεται μπροστά του; (με την καλή έννοια πάντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @haris Ωραίος ο γέρος. Ίσως έπρεπε να τον τιμήσεις.
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

    @irene Μπορεί όμως ο ένας σπασμένος να αναπληρώνει τον άλλο και το τελικό αποτέλεσμα να είναι θετικό!
    Πάντα, βέβαια, θα υπάρχουν τα μάτια των γύρω σου να καθρεφτρίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @λαχανάκι Είναι θέμα διάθεσης και μόνο! Είμαι σίγουρος ότι σε δείχνει μια χαρά, απλώς μας το κρύβεις.

    @jf Δε θα μπορούσες να με βρεις περισσότερο σύμφωνο. Το εντός είναι που καθορίζει το εκτός, αφού από εκεί πηγάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @[οικολογούντες] Αυτό ακριβώς. Η ψυχική μας διάθεση είναι τελικά που μετράει και αυτή καθρεφτίζεται.

    @roadartist Τραγούδι θέλω!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @κοπτοραπτού Ό,τι θέλουμε κάνουμε, λέμε! Δικό μας είναι το είδωλο.
    Τώρα, μπροστά στους άλλους, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!!

    @κατερίνα Για να μη σε ματιάσει και αυτός! Φιλοφρόνηση ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπερίζω. Εμένα ο καθρέφτης μου είναι πόρτα για τη χώρα των θαυμάτων. Φυσικά ... η πόρτα ανοίγει αφού πρώτα αδειάσει μισό (+) μπουκάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπορεί... εγώ πάντα καόκεφη είμαι δηλαδής ε??? κλαψ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το πρωι μου κυρίως μου μιλάει: 'Αντε ρίξε λίγο νερό στη μούρη σου γιατί θα φωνάζει η τρελοτουρίστρια ότι πάλι ξέχασες να πλυθείς!

    Και όταν ξυρίζω το κεφάλι με βοηθάει να πάρω τις πίσω τρίχες!

    Πολύ πεζή προσέγγιση, ε? Τι να κάνουμε. Δεν πολυ συμπαθιόμαστε άλλωστε!

    Καλό βράδυ kitsomitso!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. σημερα ο καθρεφτης δειχνει τυρογαριδακια

    μυστηριοοοοοοοοοο πλαναται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εγω που μαλλον ειμαι το γυφτακι της παρεας επι 1,5 χρονο στο παλιο μου σπιτι ειχα μονο κα8ρεφτη μπανιου(για μπανιου βεβαια ηταν μεγαλος)και για να κοιταχτω πηγαινα στο ασανσερ(μερικες απο το βλογκ ειναι παθουσες επισης)τωρα που εχω τον καλοπιανω,τον καθαριζω συχνα με αζαξ και δεν εχω παραπονο απο τη σχεση,κατι μουρμουραει για διαιτα βεβαια αλλα του λεω τα δει τα μουτρα του και συνερχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έχουν πολύ πλάκα οι γκριμάτσες που πέρνουμε όταν κοιταζόμαστε στο καθρέφτη. Άλλος γελάει, άλλος αγριεύει, άλλος κοιτάει λοξά και άλλος πως δήθεν δεν τον πολυενδιαφέρει η εικόνα του.
    Όλοι πάντως βλέπουμε αυτό που θέλουμε και όχι αυτό που είμαστε.
    Μέγιστο παράδειγμα οι νευρικά ανορεκτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ωσηε Σε καλησπερίζω και καλωσορίζω.
    Πράγματι, αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική. Θα τη δοκιμάσω και πάλι!

    @λαχανάκι Ε όχι και κακόκεφο το λαχανάκι μας! Μια χαρά είναι, απλώς θέλει πάντα το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @τρελοτουρίστα Μαντεύω ότι δεν υπάρχει, όμως, καλύτερος καθρέφτης για σένα από τα μάτια της τρελοτουρίστριας... Σωστά;

    @σκουλήκι Τρελό μυστήριο... Λες να το λύσουμε παρέα με ένα τρελό κελυφωτό φυστίκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ελένη Δεν είναι γυφτιά, είναι εναλλακτικός τρόπος ζωής...
    Αυτό είναι, αντεπίθεση στην επίθεση. Ενδιαφέρον τρόπος για τον άτιμο τον αχάριστο μετά από τόση περιποίηση!

    @απαράδεκτος Γκριμάτσες. Μεγάλη ιστορία και αυτή.
    Σωστά, βλέπουμε την εικόνα που θέλουμε και όχι απαραίτητα αυτό που καθρεφτίζεται. Αλλά πάλι, υπάρχει αντικειμενικότητα σε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ναι

    τσακισου και ελαααα

    φιλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. "Φτου σου μανάαααρι μου!"
    Χα, χα...
    Καλησπέρες.
    Μερικές φορές, ό,τι λέει ο καθρέφτης διαφέρει από την εικόνα που έχουν οι άλλοι για μας.
    Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν αυτό είναι καλό ή κακό. Πάντως, προτιμώ τη γνώμη όσων εκτιμώ κι όχι των "άλλων". Όπως και τον καθρέφτη των... ματιών. Γι' αυτό ανέκαθεν στράβωνα με τους ανθρώπους που επέμεναν να μου μιλούν φορώντας τα γυαλιά τους. Γι' αυτό ανέκαθεν προτιμούσα το χαμόγελο που ανεβαίνει στα μάτια και δεν στέκεται μουδιασμένα μόνο στα χείλη. Γιατί στα μάτια καθρεφτίζονται τα πάντα. Αν δεν έχεις τίποτε να κρύψεις δηλαδή κι αν ξέρει ο άλλος να διαβάζει. Κι αν ενδιαφέρεται να διαβάσει επίσης.
    Φιλάκι
    (Ουφ, πάλι πολλά έγραψα. Υπερπαραγωγή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μου λεει να μην ρουφιεμαι γιατι το small δεν προκειται να μου ξαναμπει ποτεεεεε!!!!!
    medium λοιπον :-((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @σκουλήκι Τσακισοέρχομαι λέμε!!!

    @στεφ Καλωσήλθες. Μια μεγάλη παρέα είμαστε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ny anna Ξεσάλωσε με τις υπερπαραγωγές σου!
    Τα μάτια όσων αγαπάμε και μας αγαπούν είναι αδιάψευστος μάρτυρας, ακόμη και αν δεν είναι τόσο αντικειμενικός. Αυτή την εικόνα προτιμώ κι εγώ.

    @Purple Ας είναι κι έτσι!
    Γιατί να χαλάσουμε τις καρδιές μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "...κοιτιέμαι στον καθρέφτη ..και αντί να ρίξω μια μπουνιά ...χαμογελώ στον ψεύτη.." Παπάζογλου Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχ αυτός ο καθρέπτης λέει τόσα πολλά ... από Χαμογέλα τι μούτρα είναι αυτά έως μπράβο σου έχασες εκείνα τα δύο κιλά που σου είχα επισημάνει πριν λίγο καιρό... όμως ο καθρέπτης απλά λέει ... όλα τα άλλα είναι πάνω μας από διάθεση μέχρι κιλά και εκεί αυτός δεν μπορεί να κάνει τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @σπίθας Εναλλακτική μουσική προσέγγιση και αυτή.

    @νατάσσα Απλώς λέει... Λέει αυτό που θέλουμε να εκφράσουμε! Από κιλά μέχρι διάθεση, όντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Moυ τραγουδάει "Που να βρω γυναίκα να σου μοιάζει!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @patsiouri Χαχα! Καλημέρα.
    Τον έχεις εκπαιδεύσει καλά βλέπω! Εύγε!

    Όταν σου απαντήσει, πες μας κι εμάς να ξέρουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. κανε μια καινουργια αναρτηση, μπορεις!!!

    οχι μονο στο κηνυγι της ροζ τιραντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η αναζήτηση του ροζ δισκοπότηρου συνεχίζεται.
    Καλάάάά...Σήμερα ήσουν τυχερός, τη γλύτωσες... Από Δευτέρα τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι μου λέει ο καθρέπτης ο δικός μου;

    Δεν το κοιτάω γιατί ματιάζομαι εύκολα.χαχα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ναι ρε κανε καμια νεα αναρτηση αμαν πιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @εφιάλτης Χαχα! Σωστός! Τι τραβάτε και σεις τα ομορφόπαιδα, ούτε μια βόλτα στον καθρέφτη δεν μπορείτε.

    @σκουλήκι Καλημέρα! Γκρινιάρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οπότε απόλαυσέ το και φρόντισες να το κρατήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο.
    Στο χέρι σου είναι ούτως ή άλλως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. α σιχτίρ!
    υγ γιατί δε βλέπω πουθενά το σχόλιο μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @kanataki Καλώς την και πάλι. Φαίνεται κανονικά! Είχες γράψει και κάτι άλλο; Πάντως, είχε κάτι προβλήματα ο blogger τελευταία. Αρκεί που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή