Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

Σαμιώτισσα, σαμιώτισσα...

Η συνέχεια των επαγγελματικών υποχρεώσεων με φέρνουν σε έτερο νησί του Αιγαίου, στη Σάμο. Νοτιοανατολικά της Χίου, σε απόσταση βολής από τα παράλια της Μικράς Ασίας, νησί με ψηλά βουνά στα οποία οφείλει τις βροχές και το πολύ πράσινο που την χαρακτηρίζουν. Μερικά χρόνια πριν το νησί είχε καεί από άκρη σε άκρη, ευτυχώς όμως η φύση ορθοπόδησε και το νησί συνεχίζει να διατηρεί το πράσινο χρώμα του. Κέντρο του Ιωνικού πολιτισμού και της σκέψης, πατρίδα του Πυθαγόρα - ίσως ο μεγαλύτερος φιλόσοφος και μαθηματικός όλων των εποχών, αλλά και του Αισώπου (ποιος δεν έχει διαβάσει άλλωστε τους μύθους του) και πολλών άλλων.


Το νησί παρουσιάζει ορισμένες ιδιομορφίες, κάνοντάς το διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Στα περισσότερα νησιά του Αιγαίου Χώρα λέγεται η πρωτεύουσα του νησιού. Εδώ Χώρα είναι ένα απλό χωριό, ενώ πρωτεύουσα του νησιού είναι δύο που είναι ένα: το Βαθύ και η Σάμος. Χοντρικά, η Σάμος είναι το κομμάτι που είναι κάτω στο μεγαλύτερο λιμάνι του νησιού, ενώ Βαθύ είναι το αμφιθεατρικό κομμάτι, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.

Επειδή το αεροδρόμιο είναι εκτός της πόλης, στην άλλη πλευρά του νησιού, η ενοικίαση αυτοκινήτου είναι απαραίτητη, αν και οι δρόμοι του νησιού είναι λίγο περίεργοι. Μέρη που αξίζουν εκτός της πόλης είναι το πανέμορφο Πυθαγόρειο, το Ευπαλίνειο Όρυγμα, το Ηραίο, το Καρλόβασι και άλλα. Στην επόμενη επίσκεψη, θα αναφερθώ σ'αυτά. Μέχρι στιγμής δεν έχω απολαύσει το νησί καλοκαίρι, οπότε δεν μπορώ να σας πω περισσότερα για διακοπές.

Οι εμπορικοί δρόμοι της Σάμου είναι παράλληλoi του λιμανιού, σε στενά γραφικά δρομάκια. Και αυτά για λόγους προστασίας από τους πειρατές και τους αέρηδες. Στις φωτογραφίες που ακολουθούν, πρώτα είναι η πλατεία Πυθαγόρα κάτω στο λιμάνι με τα όμορφα χρωματιστά κτίρια και το λιοντάρι - σήμα της πλατείας. Η δεύτερη φωτογραφία είναι από τον κήπο του μουσείου πάλι στην πόλη της Σάμου, όπου η βλάστηση είναι άφθονη. Το φαγητό στο νησί είναι αρκετά καλό, τόσο σε κρεατικά όσο και σε ψαρικά. Όπως συμβαίνει σχεδόν παντού εκτός Αθηνών, οι τιμές είναι φυσιολογικές. Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε και να πάρετε μαζί σας σαμιώτικο λάδι και κρασί - και τα δύο ξακουστά. Ειδικά για το κρασί, τα γλυκά και τα ημίγλυκα αξίζουν να βρίσκονται στην κάβα του καθενός μας.

Παρά το μικρό μέγεθος του νησιού, έπαιξε σημαντικό ρόλο κατά τους αιώνες. Ψάχνοντας στη βικιπαίδεια ανακάλυψα ότι κάποια από τα αποφθέγματα που χρησιμοποιούμε σήμερα έχουν τις ρίζες τους εδώ. Ορίστε ορισμένα από αυτά:
  • Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα (Αίσωπος)
  • Η Αρχή είναι το ήμισυ του παντός (Πυθαγόρας)
  • Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια.
Περισσότερες πληροφορίες για το νησί ΕΔΩ, για τον Πυθαγόρα ΕΔΩ και για τον Αίσωπο ΕΔΩ. Πηγές http://el.wikipedia.org/, http://el.wikiquote.org/ και http://www.samosin.gr/.

66 σχόλια:

  1. Δεν έχω πάει ποτέ Σάμο, αλλά μου κίνησες το ενδιαφέρον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να μιλησω τωρααααααααα

    επιδειξια.......... με τα εισιτηρια στο χερι θα δεις ρε θα δεις

    σημ... να τα ξαναπω αλλη μια φορα δεν ημουν πολυ κακια και δεν εχω παει και Σαμο καλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @akon Να έρθεις και εδώ. Είναι όμορφο νησί και αξίζει να το γυρίσεις.

    @skouliki Μίλα βρε να δούμε τι θα καταλάβεις!
    Ποια εισιτήρια και τι θα δω; Αφού σου είπα να έρθεις και με έφτυσες...
    Ξαναπέστα καλέ. Στο επόμενο ταξίδι μη με ξαναφτύσεις όμως...
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ειπες σε μενα ειπες σε μια αλλη που της κανεις τα γλυκα ματια γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @skouliki Έτσι όμως έχω ίντερνετ να επικοινωνώ μαζί σου... Αυτό πού το βάζεις; Ενώ οι άλλοι τριγύρω δεν έχουν! Άσε που αυτή ήταν ήδη εδώ!
    Τρελό φιλί με γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο νησί η Σάμος! Με ιστορία και πολλές ομορφιές! Μια χαρά σε βρίσκω μ' αυτές τις επαγγελματικές υποχρεώσεις! :)

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπεριζω
    Πολυ ομορφο αφιερωμα για ενα μερος που εχω ακουσει πολυ καλα λογια απο οσους το εχουν επισκεφθει.
    Αλλά ποσα να προλαβει καποιος πια; Και με τι λεφτα;

    Τυχερος εισαι που εχεις την ευκαιρια να ταξιδευεις για επαγγελματικους λογους.

    Σε εχω πετυχει σε αρκετα φιλικα blogs, και ελεγα καιρο να ερθω απο δω. Να που βρεθηκε η ευκαιρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στη Σάμο έχουμε και κάτι αστεράκια μπλογκερς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όμορφη η σάμος. και με ωραίους ανθρώπους. αν είσαι ακόμα εκεί και ψάχνεις παρέα, έχω έναν φίλο καλό που είναι "άγρυπνος".
    θα τον βρείς μετα τη γωνία του παρακάτω μπλογκ στο
    http://side21.blogspot.com

    πες ότι σε στέλνω, αν και στο νησί αυτό, δεν χρειάζεται. είναι φιλόξενος τόπος ούτως ή άλλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο είναι το νησί, βλέπω τις φωτογραφίες και θέλω να την κάνω! Δεν έχω πάει.. βασικά σε λίγα νησιά έχω πάει.. ένα απο τους μελλοντικούς στόχους μου είναι να τα γυρίσω όλα! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @gkriniaris Μου δίνεται η ευκαιρία να ξεφεύγω λίγο, δουλεύοντας!
    Καλά είναι. Να έρθεις στο νησί, είναι αρκετά όμορφο. Την επόμενη φορά θα παρουσιάσω και άλλα μέρη.
    Την καλησπέρα μου.

    @αντώνης Καλωσήλθες, λοιπόν!
    Θα τα λέμε συχνότερα πλέον. Και οι ιντερντετικοί φίλοι ασφαλώς ευπρόσδεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ασκαρδαμυκτί Για πες ονόματα και διευθύνσεις...

    @πανόπτης Ήδη έκανα την επίσκεψή μου από εκεί. Τον ξέρω τον συγκεκριμένο. Ευχαριστώ για την επισήμανση, πάντως!
    Όντως όμορφο το νησί, πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παντως, πρεπει να ομολογησω οτι εισαι απο τους λιγους ανθρωπους που μπορουν αν συνδυαζουν αυτα τα ταξιδια , προσθετοντας χρονο για διασκεδαση, να γυρισουν ενα νησιμ να βγαλουν μια φωτο βρε αδερφε.
    ευγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για αυτο με τη Ροδο και το πηδημα εχω μια ένσταση,δε στέκει 100%..Αν δε πω τη μ#λ@κία μου δε μπορώ βραδιάτικα.
    Οπως σου εχω ηδη πει ευχομαι να εισαι παντα καλα και να μη σταματησεις να ταξιδευεις ποτε!!Στη Σαμο γινοταν η πολιτιστικη βδομαδα της σχολης και δε πηγα,οι παραδοσιακοι χοροι και τα νησιώτικα δεν είναι ακριβώς το φόρτε μου αλλά μου χουν πει τα καλύτερα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χμφ! ΣΕ ΜΙΣΩ!

    Δε μπορούμε να ανταλλάξουμε τη Σάμο με την Κύπρο? Γκρρρ

    [θα σε μάθω εγώ]

    [και βγάλε την Amy απο διπλα, μπαγιάτεψε]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ..και μου έλεγε ένας Σαμιώτης ότι είναι ωραία... τώρα έχω έναν ακόμα λόγο να επισκεφθώ το νησί αυτό!!!

    καλημέρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφη και η Σάμος. Τυχερέ που μπορείς και γυρνάς σε τόσο όμορφα μέρη!!!!!!!Πάντα τέτοια!!
    Σε Μήλο που θέλω να πάω το καλοκαίρι έχουμε κάτι??!!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τα πιο ενδιαφέροντα - που τα έμαθα στην Ικαρία - είναι για την πενταμηνίτικη ανεξαρτησία από την υπόλοιπη Ελλάδα καθώς το πιο γνωστό περί τόπου εξορίας, που μάλλον ήταν αυτό που διατήρησε και τα δύο νησιά σε "παλαιότερη" κατάσταση από την "ανάπτυξη" των υπολοίπων
    πρέπει να πάω κι εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι λες τώρα..??? αχ τα φοιτητικά τα χρόνια..καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τη σαμο την ξερω καλα εδω και 16 χρονια πηγαινω καθε καλοκαιρι λιγοτερο ή περισσοτερο και σου λεω ανεπιφυλακτα να προσθεσεις στα ομοργα χωρια του νησιου το κοκκαρι. για μενα ειναι το καλυτερο -ανεβα τα σκαλια στην δεξια πλευρα του λιμανιου λιγο πριν τη γεφυρα που βγαζει στις δυο παραλιες και θα με θυμηθεις. η θεα ειναι καταπληκτικη. μην ξεχασεις ακομα να χαρεις το γαλαζοπρασσινο της θαλασσας μεσα απο τα πρασσινα πευκα κατεβαινοντας προς την παραλια της τσαμαδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τι δουλειά κάνεις ;;;;;;;;
    την θέλω!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ^Είπα και γω...Ανάρτηση του Κητσου για ταξίδια και η irene δεν εχει αφήσει ακόμα σχόλιο?Ανησύχησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κιτσομητσος Travel το εχεις κανει το blog....

    Μπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μήπως θέλεις βοηθό στην δουλειά σου
    φίλε μου??????????????????
    Όταν χρειαστείς να με θυμηθείς
    θέλω να δουλέψω μαζί σου!!!!
    Τυχεράκια !!!!!

    χαχαχαχαχαα

    κοτσυφοφιλιά

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αλήθεια ...εχεις σκεφτεί
    να φτιάξεις έναν τουριστικό
    οδηγό από τα μέρη που επισκέπτεσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου αρέσει που σε πολλά ποστ σου λες σπόντες για το φαγητό στην Αθήνα.Και έχεις δίκιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ..εσύ καλά περνάς στη δουλειά σου..για σένα είναι η ζωή! :P :)

    Καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλώς μας ήρθες "ταξιδευτή" ...
    Την άλλη φορά πέρνα κι απ' τη Δυτική Σάμο ...
    Καμμιά φορά τα πιο ωραία πράγματα
    είναι αυτά που δεν βλέπουν οι επισκέπτες αν δεν τους τα δείξει κάποιος ντόπιος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @lifewhispers Είναι επειδή πλέον την έχω στρώσει τη δουλειά. Στην αρχή έτρεχα λίγο πανικόβλητος, αλλά τώρα όλα καλά!
    Όσο για τις φωτογραφίες, ας είναι καλά τα κινητά!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πάντως.

    @ελένη Χαχαχα! Φυσικά και θα το έκανες το σχόλιο για τη Ρόδο! Χαχα!
    Δείξε καμιά φωτογραφία από εκεί!
    Ευχαριστώ για τις ευχές. Κάτι έχει πάρει το αυτί μου για τις πολιτιστικές εβδομάδες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @mad Και γω! Έλα να μονομαχήσουμε! Χαχα!
    Γιατί σου έχει κάτσει τόσο άσχημα η Κύπρος;
    Για μάθε με...
    Με τι όμως να την αντικαταστήσω; Μήπως με Χριστίνα Κωλέτσα - 6η αίσθηση;

    @ζαχαρούλα Πήγαινε, είναι όντως ωραία!
    Ο τόπος μας έχει πολλά όμορφα μέρη, αρκεί να τα ανακαλύψουμε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @rain Όπως το είπες. Όμορφη και η Σάμος.
    Τύχη ναι, οργάνωση ναι, όρεξη ναι, σε όλα ναι!
    Μήλο είχα πάει πριν τρία καλοκαίρια. Είναι πανέμορφη! Απίστευτες και διαφορετικές παραλίες. Μην παραλείψετε να πάτε βόλτα με το καραβάκι - όχι την τουριστική γύρω απ'το νησί, την άλλη!

    @geokalp Ενδιαφέρον αυτό που λες. Κομμάτια της νεότερης ιστορίας μας που δεν γνωρίζουμε. Καλό θα ήταν να τα μαθαίναμε από κάπου...
    Να πας! Στο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @νίκος κ. Φοιτητής στη Σάμο, πουλάκι μου; Μαθηματικός δηλαδή;
    Τα καλύτερα χρόνια, όντως!
    Καλησπέρα

    @roadartist Δε θέλω, μου τυχαίνουν!
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια πάντως...
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @μαρία λεμονάτη Ασφαλώς και το Κοκκάρι. Και εκεί πηγαίνω για δουλειά, απλώς είπα αυτή τη φορά να περιοριστώ εντός της Σάμου.
    Ώστε πηγαίνεις συνέχεια, ε; Όμορφα. Ανυπομονώ να τη ζήσω και καλοκαίρι.
    Ίδωμεν!

    @irene Άμα σου πω, μετά πρέπει ή να σε σκοτώσω ή να σε παντρευτώ... Διαλέγεις και παίρνεις... Χαχα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ελένη Και σας την ξεσηκώνω, ε; Πηγαίνετέ την καμιά βόλτα βρε κορίτσια, να μην παραπονιέται!
    Πάντως την απείλησα πιο πάνω. Για δες το...

    @βλαμμένος Καλώς το τρελό αγόρι! Μπεεε και σε σένα.
    Πού είσαι εσύ βρε; Μου έλειψες λέμεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @καραφλοκότσιφας Βοηθός, ε; Δεν είναι κακή ιδέα! Θα σε θυμηθώ, ασφαλώς!
    Τυχεράκιας δεν ξέρω, απλώς το παλεύω!
    Τουριστικό οδηγό; Χμμμ... Δεν είναι κακή ιδέα. Βασικά, δουλειά τύπου Μάγια Τσόκλη θα ήταν η ιδανική για τους περισσότερους από εμάς, φαντάζομαι!
    Καλησπέρα.

    @~~a~~ Έχοντας μεγαλώσει επαρχία και έχοντας ταξιδέψει αλλού, έχω δοκιμάσει αρκετές γεύσεις και έχω πληρώσει ποικίλες τιμές για να μπορώ να καταλαβαίνω την κοροϊδία που μας σερβίρουν αρκετές φορές στην Αθήνα. Φαντάζομαι το ίδιο και οι περισσότεροι από εμάς!
    Στη Θεσσαλία που έχεις τριγυρίσει ξέρουν από καλό φαγητό και σε φυσιολογικές τιμές... Αν δεν απατώμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ilias Αυτό προσπαθώ να κάνω. Να περάσω καλά και στη δουλειά μου γιατί αυτό θα βγει. Τόσο σαν αποτέλεσμα αλλά το κυριότερο σε μένα σαν ψυχολογία!
    Όσο μπορούμε, βέβαια...

    @side21 Καλώς να σας ξαναέρθω. Την επόμενη φορά θα ενημερώσω νωρίτερα.
    Έχεις απόλυτο δίκιο για τα ωραία πράγματα...
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν αντέχω άλλο με την κατάσταση εδώ μέσα!!! Παε λίγο να ηρεμήσεις, να στρώσεις το οπίσθιό σου κάτω κια να'σου ο κίτσος να εξιστορεί κατορθώματα!!!
    Υπέροχη ξενάγηση στο νησί!!! Καμιά παραλία καλή έχει?? (μπας και το βάλουμε στις επιλογές του καλοκαιριού???) χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μπα πουλάκι μου, πήγες και "Σαμόα";
    Μακρυά από τις Σαμιώτισσες. Αντροχωρίστρες. Πάει για μπύρα "ο καλός σου" και μετά κάπου στο μαιευτήριο καταλήγει...Λέμε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ego vlepo oti pas na mas fas tin douleia, tin mia austria tin alli samos, aaaa....
    asteieuomai agapite mou, sou paei to flosofein alla sou paei kai to taksideyein! esy omos san polla sourta ferta den exeis me tin Samo ?
    tin kalispera mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ μου άρεσε το post σου. Το καλακαίρι θα πάω κι εγώ στη Σάμο για πρώτη φορά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά να περάσεις στην όμορφη Σάμο:) Θέλουμε και άλλες φώτος φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. τι θα γινει με αυτο το πηγαινε ελα σου ζαλιστηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι μου θύμησες Κίτσο μου...
    Σάμος 1997, για 3 ολόκληρες βδομάδες!!
    Άντε γεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλό Σαββατοκύριακο
    όπου κι αν είσαι!!!

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΄Ομορφες οι πληροφορίες και οι εικόνες σου.
    Καλό σου βράδυ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η Ελλάδα έχει πολλές ομορφιές! Και υπάρχουν νησιά που αξίζει κανείς να τα επισκευθεί και ας μην έχουν διαφημιστεί και πάρουν τόση φήμη όσο κάποια άλλα. Άλλωστε εγώ πιστεύω στο γωμικό 'όπου ακούς πολλά κεράσια πάρε μικρό καλάθι!' Η Σάμος είναι πανέμορφη και ιδιαίτερη! Μια επίσκεψη θα πείσει φαντάζομαι και τον πιο δύσπιστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μία πρώην μου ήταν κολλημένη με τη Σάμο.Όποτε είχαμε καυγά όλο μου έλεγε πως θα πάει στην Σάμο για να ηρεμήσει!

    Ο κολλητός μου επίσης πουστόνησο τα ανεβάζει πουστόνησο το κατεβάζει.Ήταν φαντάρος εκεί πρις πολλά χρόνια και δεν μπορεί ακόμα να καταλάβει πως έχει ομορφιές μέσα του το νησί.

    Θέλουμε και άλλες φώτο...πιο αποκαλυπτικές!

    Ο λαός απαιτεί!!!

    Καλημέρα Κίτσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Είναι η "διαιώνιση του είδους" μου, εκεί!

    Καλήμέρα φίλε, σήμερα είναι... στριμώκολη η κατάσταση και για τους δυό μας -))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ουάου!
    Θέλω να πάω!
    Αλλά προς το παρόν με βλέπω σύντομα στη Ρόδο.
    Είναι κι αυτό το απόφθεγμα για τη Ρόδο βλέπεις...
    χιχιχι
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ωραίο νησί!Να κανονίσω να πάω!Προς το παρόν είσαι καλεσμένος σε παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. α έχω πάει Σάμο και μάλιστα κάτω από περίεργες συνθήκες.....

    Να ναι καλά το νησί που μου δινε ηρεμία.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα,

    Μια χαρά σε βρίσκω με τις επαγγελματικές σου υποχρεώσεις!! Και από ότι θυμάμαι θα πας και εξωτερικό αυτή τη βδομάδα!! Είσαι άρχοντας! Καλά να περάσεις καια καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι να πώ ? Καλύτερα..τίποτα, φίλε!
    Έτσι πού ήρθαν τα πράγματα..
    ..χαρμολύπη.
    Είχα πεί, νάμασταν και οι δυό..
    Καλή μεγάλη βδομάδα -)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @~~a~~ Και που να δεις την αποπάνω ανάρτηση...
    Μίνι αφιερωμένη!

    @λαχανάκι Χαχα! Μιλάς και συ βρε Φλωρεντίνα; Ε;
    Όχι και κατορθώματα, επίτηδες τα κάνω για να ζηλέψεις και να έρθεις μαζί μου, αλλά μου το παίζεις δύσκολη... Κλαψ!
    Φιλιά βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @gremiii Σαμόα ε; Ωραίο! Μ'άρεσε!!!
    Θα έρθω και στα μέρη σου προς καλοκαίρι μεριά... Ετοιμάσου εγκαίρως!
    Χαχα! Ώστε έτσι γίνονται τα μωρά, ε;

    @σκουλήκι Θα σε περιλάβω από κοντά λέμε!
    Όσο για τα αφιερώματα, πάλι ρόμπα έγινα!!! Να'σαι καλά βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @νατάσσα Εκτός αν προλάβετε να με κάνετε μεταγραφή! Χαχα!
    Φιλοσοφείν και ταξιδεύειν... Μου άρεσε αυτό.
    Τι πολλά σούρτα φέρτα βρε; Μπα, καμία σχέση, για δουλειά πάμε απλώς. Παρεμπιπτόντως, κάνουμε και καμιά βουτιά, τρώμε και τίποτε και τραβάμε και φωτογραφίες!
    Σε κάλυψα;

    @αστεράκι Να πας, να πας. Ωραία είναι η πατρίδα μας, ας την τιμούμε όποτε μπορούμε!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @lockheart Περισσότερες φωτογραφίες στο επόμενο ταξίδι! Θα ανεβάσω, τώρα που πήρα το κολάι!
    Καλησπέρα

    @purple Εγώ πάλι προσπαθώ να κρατηθώ! Χαχα!
    Μιλάς και συ βρε νησιώτισσα;
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @jf Πριν να καεί κιόλας. Μια χαρά! 3 βδομάδες ολόκληρες, θα προλάβατε να την γυρίσετε καλά!
    Πάντα τέτοιες διακοπές, εύχομαι.

    @καραφλοκότσιφα Μια χαρά ήταν το Σαββατοκύριακο. Όσο για το πού ήμουν, δες πιο πάνω! Χαχα!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @φύρδην-μίγδην Ευχαριστώ, καλή μου.
    Προσπαθώ όσο γίνεται να αποδίδω αυτά που βλέπω και αισθάνομαι, αλλά δεν είναι πάντα δυνατόν.
    Φιλί επίσης

    @thoughts Ακριβώς. Αρκεί να τις ανακαλύψουμε. Ας τα περάσουμε όλα μια βόλτα και μετά βλέπουμε για τα περαιτέρω!
    Όπως τα λες, μια επίσκεψη πείθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @island Τι της έκανες της κοπέλας και ήθελε να φύγει, βρε; Χαχα!
    Ώστε πουστόνησο... Αν και συνήθως όπου ήμασταν φαντάροι το απορρίπτουμε εύκολα και τρελά!
    Αποκαλυπτικές; Τι εννοείς; Καλησπέρα!!!

    @σπίθας Ώστε έχεις ιδιαίτερους δεσμούς... Χμμμ! Ενδιαφέρον και τυχερό, ταυτόχρονα.
    Μας το ψιλοκλείσατε το σπίτι. Και ήμουν και στο γήπεδο, όπως βλέπεις πιο πάνω! Δεν πειράζει, του χρόνου πάλι!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @ενεσούλα Βρε δεν ντρέπεσαι με το πήδημα και τη Ρόδο; Μας διαβάζουν και μικρά παιδιά!
    Χαχα! Συνέχισε έτσι! Σε καλό δρόμο είσαι...
    Φιλιά!

    @evi Να πας, να πας. Μια χαρά είναι για αποδράσεις και ηρεμία!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @mmexer Ώστε περίεργες συνθήκες, ε; Για πες περισσότερα!
    Ηρεμία δίνει σίγουρα, αυτό το υπογράφω. Μετά ξαναγυρνάμε στη ζούγκλα, αλλά τουλάχιστον ανανεωμένοι!

    @ndn Καλησπέρα φίλτατε.
    Μια χαρά θυμάσαι. Εκδρομή εκεί που ήσουν εσύ πριν από ένα μήνα περίπου :-)
    Καλές διακοπές και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή