Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Λαχταρμαελάρα (σύνθετος αλληγορικός τίτλος)

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για σύντομη επίσκεψη στην πατρίδα. Το πρόγραμμα περιλάμβανε σχεδόν τα πάντα.

Άφιξη Παρασκευή βράδυ και κατευθείαν βόλτα με γονείς στο κέντρο για να δούμε κόσμο. Τι να δούμε που γινόταν ένας απίστευτος χαμός. Άνοιξε το μάτι με τόσο κόσμο στο κέντρο. Για όσους δεν ξέρουν, σχεδόν όλο το εμπορικό κέντρο της Λάρισας είναι πεζόδρομοι. Αυτό το γεγονός κάνει τον περίπατο στο κέντρο και στα μαγαζιά μια ευχάριστη βόλτα, με την εξαίρεση ότι αν σε πιάσει κατούρημα την έβαψες – κι αυτό γιατί η πόλη είναι γεμάτη με σιντριβάνια, οπότε δύσκολα τα πράγματα… Μετά τη βόλτα και τον καφέ με γονείς, συνάντηση με παλιοπαρέα για ρετσίνες και φαγητό σε ταβέρνα. Πολύ καλό φαγητό, άφθονο κρασί και φυσικά γέλιο, χαβαλές και ιστορικές στιγμές με παρέα μέχρι πρωίας. Πολλές φορές λέω ότι είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα…

Το Σάββατο πρωί αναλώθηκε σε βόλτα στην αγορά, καφέ και κόντρα καφέ μέχρι να φτάσει το μεσημέρι και να επιδοθούμε στο επόμενο άθλημα της πόλης αυτής, τα τσίπ’ρα. Τσίπ’ρα μέχρι τελικής πτώσης και εδώ. Έπειτα πάλι καφέ, σύντομη ξεκούραση, μπάνιο – καλλωπισμός και βραδινή έξοδος. Ποτό σε πρώτο μαγαζί, μετά σε άλλο, έπειτα σε τρίτο. Σωστή μπαρότσαρκα δηλαδή. Γνωστοί από εδώ και από εκεί, παλιοί συμμαθητές ολοκληρώνουν το παζλ. Οι φωτογραφίες είναι από βόλτα στην πλατεία Ταχυδρομείου που βρίθει καφετεριών και κόσμου...
















Κυριακή μετάβαση στο χωριό όπου ήταν συγκεντρωμένη ολόκληρη η οικογένεια για τη γιορτή της γιαγιάς. Μαζευτήκαμε καμιά 15αριά φωνακλάδες – ηλικίας από 6 ως 80 κάτι - , φάγαμε, ήπιαμε, γελάσαμε, διασκέδασα και τις εντυπώσεις αφού θα απουσιάζω από την συγκέντρωση το Πάσχα, όλα καλά και όμορφα! Όσο ζουν οι παππούδες, όλα καλά και όλα ωραία. Απόγευμα, επιστροφή στην πόλη με απώτερο σκοπό έναν και μοναδικό: γήπεδο Αλκαζάρ, Λάρισα – ΠΑΟΚ. Όταν παίζει η ΑΕΛ, η πόλη ζει στους ρυθμούς της. Ο χαμός απίστευτος, πορεία για το γήπεδο με πολλά ευτράπελα. Είχα πολύ καιρό να πάω στο γήπεδο, αν και όταν κατεβαίνει η ομάδα Αθήνα προσπαθώ να πηγαίνω. Ξεκινάει το ματς, μέχρι το 40’ είχαμε φάει 3 και άρχισαν οι πρώτες γκαντεμομουρμούρες. Ευτυχώς στο δεύτερο ημίχρονο συνήλθαμε και κάναμε την απόλυτη ανατροπή! 4-3 το τελικό σκορ, αν και μας τα χάλασε η ομάδα του φίλτατου Σπίθα. Τουλάχιστον είδαμε καλά παιχνίδια από τη Λάρισα όλη τη χρονιά. Του χρόνου πάλι. Τρέχοντας μετά για την επιστροφή, καθότι 3 ώρες δρόμος είναι και μάλιστα νύχτα με φορτηγά.

Έπειτα από αυτό το υπέρ-γεμάτο Σαββατοκύριακο, διάφορες σκέψεις μπαίνουν στο μυαλό. Την Αθήνα είναι δεδομένο ότι τη λατρεύω. Αλλά και πάλι, η ζωή στη Λάρισα κινείται σε τελείως διαφορετικούς ρυθμούς. Ραχάτι, καφετέριες γεμάτες από το πρωί, ουζερί ομοίως, οι αποστάσεις κοντινές φτάνονται με τα πόδια ή με το ποδήλατο (το ακούς λαχανάκι;), πιο ήρεμα ωράρια γενικότερα, ποιότητα ζωής και πολλά πολλά άλλα. Ό,τι αφήνουμε πίσω, μας λείπει και μας φαίνεται ιδανικό. Τελικά, εδώ είναι ο παράδεισος και η κόλαση εδώ…

ΥΓ Οι φωτογραφίες είναι από το Α' Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας που ανακαλύφθηκε στον μοναδικό λόφο της πόλης. Πρωτοστάτησε η αείμνηστη Μελίνα για την απαλλοτρίωση των κτιρίων που βρίσκονταν από πάνω, ώστε να φτάσουμε στη συγκεκριμένη μορφή. Τα εδώλια που λείπουν αντικαθιστώνται με μάρμαρο από τα ίδια λατομεία της αρχαιότητας. Μέχρι τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013 που έχουν αναλάβει από κοινού Λάρισα και Βόλος, υπολογίζεται ότι θα γίνονται και παραστάσεις στον χώρο αυτό. Για να δούμε...

70 σχόλια:

  1. μπερδεμένος φαίνεσαι, αλλα μάλλον κλίνεις προς την Αθήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία πέρασες!! Δεν άφησες και κανένα μέρος που να μην πας!! χιχιχιιχιχι!!! άντε και στο επόμενο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε μιλάνε στο σπίτι του κρεμασμένου για σχοινί...

    Η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή στη Λάρισα και πράγματι όλοι είναι έξω και αυτό το κάνει ακόμα πιο τέλειο.Όχι ότι τις άλλες εποχές οι λαρισαίοι κολλάνε πουθενά!Και με χιόνι πάλι χαμός γινότανε!

    Εμένα μου άρεσε που στις πλατείες τα πλατάνια βγάζαν πάλι φύλλα και ήταν τόσο έντονο μετά από τον χειμώνα...

    Είδες τι μου θυμίζεις τώρα;Το μόνο μου παράπονο ότι δε πήγα ποτέ σε αγώνα της ΑΕΛ. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά!!! Και εσύ βόλτα το Σκ ε; Ωραίες οι φωτό! Πολύ μου αρέσει που έχει κόσμο... γαμώτο! Που θα πάει, θα την κάνω και εγώ κάποια στιγμή..
    Όλα οκ, ο τίτλος τι λέει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @geokalp Αθήνα σίγουρα, απλώς όποτε πάω πάνω με πιάνει η νοσταλγία...
    Τα πιο αθώα χρόνια ήταν εκεί, οπότε...

    @λαχανάκι Χαχα! Όπως τα λες είναι. Κράτησα δυνάμεις, πάντως, μην ανησυχείς!
    Φιλιά

    ΥΓ Δεν είπες τίποτε για την αναφορά που σου έκανα... Μπουχουχου! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @~~a~~ Όπως τα λες είναι. Και εσύ τα είδες ως φοιτήτρια, ίσως πιο ανέμελα απ'ό,τι μπόρεσα ποτέ να τα δω εγώ.
    Άνοιξη, όντως. Είδα τα δέντρα στην Ταχυδρομείου αυτή τη φορά και έπαθα πλάκα! Τι πράσινο και κακό ήταν αυτό!
    Δεν πήγες σε αγώνα της ΑΕΛ; Εκείνο που δεν είχα υπόψη μου ήταν ότι είχες πολλές γυναίκες στο γήπεδο! Καλό αυτό, μήπως έτσι περιορίζονται τα επεισόδια!
    Την καλησπέρα μου.

    @ηφαιστίωνας Οικογενειακές υποχρεώσεις, κατά βάση, απλώς το συνδύασα με μερικά άλλα πράγματα.
    Ο κόσμος με τρελαίνει, με την καλή έννοια πάντα. Πετάω την σκούφια μου! Να την κάνεις, γιατί όχι;

    ΥΓ Για τον τίτλο για κάνε μια προσπάθεια... Θα σε βοηθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ποδόσφαιρο δε μου αρέσει αλλά την ΑΕΛ πάντα την υποστηρίζουμε και ήθελα να πάω μια φορά έτσι να δω...Αλλά τα αγόρια δε με παίρναν γιατί δε θα μπορούσαν να βρίζουν άνετα και θα έπρεπε να με προσέχουν.Λες και θα χα πρόβλημα να βρίζουν ή θα πέφταν όλοι πάνω μου στο γήπεδο...Απαπαπαπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στη λάρισα έπρεπε να ζω, εγώ και το κόκκινο ποδήλατό μου, αλλά ας όψεται!!! χιχιχιχιχι... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη λάρισα θα έπρεπε να είναι βυσσινί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάαααααλι έχεις δίκιο!! χιχιχιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κακοπερνάτε βλέπω εκεί στη Λάρισα :-p

    Πολύ ωραία η διήγηση και οι φωτογραφίες. Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εκτος απο φωτογραφιες κανεις τιποτα αλλο ?

    καλο πασχα ομορφε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @~~a~~ Άλλη μία φανατική οπαδός. Βρε τους αλήτες δε θέλανε! Όπως τα λες, αφού όλο το γήπεδο έβριζε!
    Αγοράκια όμως, τι να τα κάνεις;
    Πάντως έχει τρελό χαβαλέ στο γήπεδο!

    @λαχανάκι Είδες, ξέχασα να βγάλω φωτογραφία το λαχανοπράσινο ποδήλατό μου!
    Μ'αυτό γυρνούσα όλη την πόλη για φροντιστήρια, βόλτες και τα σχετικά. Ανηφόρες και κατηφόρες, ξέχασέ τις! Όπως τα λες, η ιδανική πόλη για ποδήλατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρωτο post σου που βλεπω, αχχχχ πατριδα...
    Κατι τετοιες μερες γιορτινες μου λειπει:(

    Ωραιες φωτογραφιες!!!και φαινεται να κανει ωραιες μερες:)

    Ειχα την εντυπωση οτι θα αρχισουν παραστασεις απο το επομενο καλοκαιρι...Αν και δυσκολο, γιατι θελει ακομα δουλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @~~a~~ Ακριβώς! Όλα βυσσινί! Άσε που είναι και ωραίο χρώμα!
    Χαχα! Την καλησπέρα μου

    @λαχανάκι Να το ακούς το κορίτσι, κάτι ξέρει παραπάνω.
    Λες στην επόμενη εκδρομή στην πατρίδα να σας πάρω μαζί;
    Χμμμ... Δεν είναι κακή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @σοφία Από κακοπέραση άλλο τίποτε. Αν δούλευε και κανένας, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα...
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πάντως.
    Καλησπέρα!

    @σκουλήκι Αμέέέ! Εξαρτάται τι θα μου ζητήσουν, αλλά κάνω!!!
    Καλό Πάσχα και σε σένα μικρή λουλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια χαρά. Μόλις "έζησα" ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο στη Λάρισα, με τσίπ'ρα και άλλα ωραία!

    Βββββββββββιουυυυυυυυυυ! Επέστρεψα στο Νησί. Μέχρι το επόμενο ταξίδι!

    Καλησπέρα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @aeriko Πατρίδα και συ; Τελικά είμαστε πολλοί αλλά σκόρπιοι!
    Καλωσήλθες, λοιπόν.
    Έτσι είπανε για τις παραστάσεις, αλλά κράτα και μικρό καλάθι...
    Την καλησπέρα μου.

    @γκρινιάρης Άμα έγινε και αυτό, τότε είμαστε σε καλό δρόμο... Καλά ταξίδια να κάνουμε όλοι μας τότε!
    Εύχες και σε σένα, λοιπόν!
    την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η γενέτειρα είναι πάντα μοναδική και καλά ριζωμένη στην καρδιά μας! Όσα χρόνια και αν περάσουν σε όσα μέρη και αν ζήσουμε η καρδιά μας θα χτυπάει γρηγορότερα στο άκουσμα της πόλης ή του χωριού που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε και η νοσταλγία θα μας κυριεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αχου αυτο το αραλικι, ρε συ. αραλικι, καφες, κοντρα καφες και τσιπουρα .Θελω κι εγω!!
    αλλα που θα μου παει, περνανε οι μερες!
    αντε καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @thoughts Όπως τα λες, μοναδικά και ριζωμένη. Και οι παιδικές παρέες πάντα αγαπημένες και ας μεγαλώνουμε και ας χανόμαστε...
    Την καλησπέρα μου.

    @lifewhispers Το ψάχνουμε όπου κι αν είμαστε, απλώς στην πατρίδα είναι πιο εύκολο.
    Να σου πάει, να σου πάει!
    Καλή εβδομάδα επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. στη Λάρισα δεν έχουμε έρθει ποτέ..πρέπει να είναι όμορφη,εχω παρατηρήσει ότι όλοι οσοι κατάγονται απο εκεί την υπεραγαπούν.και αυτό με τους Μεσογειακούς αγώνες πρώτη φορά το άκουσα!πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ..πήγες γήπεδο και στο τέλος δικαιώθηκες :)

    Να περασεις το ίδιο όμορφα και καλύτερα και το Πάσχα :)
    Να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. φιλε υπεροχο το μπλογκ σου.καλως σε βρηκα!
    εχω παει σε τρελα μερη,ομως λαρισσα απλα εχω περασει,ποτε δεν εχω σταματησει..

    με τις φωτο κ την περιγραφη με εψησες να παω ομως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ώστε Λάρ'σα λοιπόν ...
    Όλος ο κόσμος στεναχωρήθηκε για την ΑΕΛ, αλλά έτσι είναι βλέπεις άλλοι παίζουνε μπάλα
    κι άλλοι παίρνουνε βαθμούς και τίτλους...
    Καλό Πάσχα όπου κι αν το περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγω ξερω δυο! εμενα και εσενα:P

    Παντως οντως το κειμενο ειναι ωραιο! Στειλε το στον Τζανακουλη να το βαλει για διαφημιση:P (Για οσους δεν ξερουν , ο δημαρχος μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κίτσο σε μισώ

    [γιατί είμαι ΜΠΑΟΚάρα]

    την πάτησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ελένη Να έρθετε μια βόλτα, από Θεσ/νικη κοντά είστε. Πάντως όχι καλοκαίρι γιατί θα σκάσετε...Χεχε!
    Εννοείται την υπεραγαπάμε για όλα της τα καλά και τα άσχημα.
    Μεσογειακοί Αγώνες, ναι! Συνδιοργάνωση. Υποτίθεται ότι μετά τους Ολυμπιακούς, είναι από τις μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις.

    @ilias Όπως τα λες, δικαιωθήκαμε!
    Καλό Πάσχα και σε σένα. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @laplace78 Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Η αλήθεια είναι ότι Λάρισα έρχεται κανείς μόνο αν έχει γνωστό ή για διασκέδαση. Άλλες πόλεις είναι ομορφότερες, αλλά εμάς μας αρέσει έτσι!
    Καλημέρα

    @side21 Ακριβώς! Και απ'ό,τι ακούω, έχουμε παρόμοια προφορά με τα μέρη σου!
    Δεν πειράζει, εμείς είμαστε ΑΕΛάρα όχι για τους τίτλους αλλά για την ιδέα. Βέβαια κανένα κυπελλάκι πού και πού δε μας χαλάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @αερικό Είναι και άλλοι. Πήγαινε στο larissablogs και θα βρεις αρκετό κόσμο.
    Λες να του το στείλω; Χαχα! Θα το βάλει, είμαι σίγουρος! Ειδικά εκεί που λέω για τους Μεσογειακούς!
    Την καλημέρα μου.

    @mad Έλα βρε γιατρέ που μου θίχτηκες. Άξιοι της μοίρας σας, βάλατε τρία γκολ εκτός έδρας και πάλι χάσατε! Απόρθητο το Αλκαζάρ φέτος. Πάντως οι πιτσιρικάδες (ειδικά ο Αθανασιάδης) τρομεροί. Σ'αυτούς να χτιστεί η ομάδα.
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εμένα το πιο ωραίο μου φάνηκε η βόλτα στο πεζόδρομο και τα τσιπ'ρα ... !!! Μακάρι να γέμιζαν όλες μας οι μέρες έτσι όμορφα με βολτούλεεες.. αχ..

    Καλημέραα κιτs0 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γειά!
    Λαχτάρα+μα_έλα+ρε;
    Λ+αχταρμά(ς)+έλα+ρε;
    Ε δεν ξέρω απο χτες ψάχνω!
    Μόνο εγώ δεν κατάλαβα βρε παιδιά;
    kitsomitso βόηθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Α,τι ωραία.. η αλήθεια είναι ότι τις ανέσεις τις Αθήνας, με τις πολλές επιλογές για να κάνεις ότι τραβά η όρεξή σου, δεν τις έχεις στην επαρχία. Αλλά για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, η επαρχία τα σπάει..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @fresco Γεια σου και σένα, φίλτατε.
    Καλές γιορτές επίσης.

    @inner silence Εννοείται βρε συ Ιννεράκι. Ανάμεσα σε όλα, αυτό ίσως ήταν το καλύτερο κομμάτι.
    Μακάρι...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ηφαιστίωνας Η προσπάθεια μετράει! Χαχα! Κοντά είσαι πάντως, βρήκες τις δύο από τις τρεις λέξεις.
    Είναι λαχτάρα+αχταρμάς+ΑΕΛάρα! Το τελευταίο μόνο ξέχασες! Χαχα!
    Την καλησπέρα μου. Ελπίζω να βοήθησα αρκετά...

    @alienlover Από τη μία οι επιλογές, από την άλλη η ηρεμία.
    Διαλέγεις και παίρνεις!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τσιπ'ρα και ξερο ψωμι λογω νηστειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μίλα μου για τσίπ'ρα και πάρε μου την ψυχή...που είπε ο λόγος ντε...

    "΄Οσο ζουν οι παππούδες..." μεγάλη κουβέντα...

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εμ πώς θα γίνει η αποκέντρωση με τέτοιους μαζοχιστές Κιτσ'μ!
    Ακούς εκεί "λατρεύω την Αθήνα..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΕΛ η ποδοσφαιρική ομάδα Λάρισας ε;
    χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Στην τελευταία φωτογραφία τον ρώτησες τον κύριο που εξέθεσες έτσι απροκάλυπτα τα οπίσθιά του???

    Αρνάκι άσπρο και παχύ :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κάθε φορά που τυχαίνει να περνάω λίγο έξω από τη Λάρισα προς Λαμία βρέχει. Μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΨΟΓΗ παρουσιαση.Και ψιλοζηλεψα κιολας, περασες υπεροχα. Ομορφη η Ελλαδα, σε πολλα μερη. Ομως δυστυχώς δεν την διαφημιζουμε οσο πρεπει.

    Να ραχατεύεις συνεχεια ετσι Κιτς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κακοπερνάς εσύ... χαχαχαχαχα
    Διακρίνω μια τάση μαζοχισμού; Λατρεύεις την Αθήνα;
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ωραία περιγραφή. Και να αποδράς πιο τακτικά. Ένα τσιγάρο δρόμος είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καλή ανάσταση να έχουμε , καλά να περάσεις οτι κ αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λάρσα Λάρσα...αχ Λάρσα...

    Το κώλο σου κάτω δεν λες να βάλεις αγαπητέ.Άλλοι όταν φεύγουν ξανανιώνουν και σε σένα αυτό έχει γίνει ρουτίνα φαντάζομαι.

    Θα συμφωνήσω και με την Inner...Και άλλες βόλτες θέλω...ενημέρωνέ με...Καλή Ανάσταση φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παλι ταξιδακια??? :)
    Να εισαι καλα :) Να σου αφησω τις ευχες μου, να περασεις ομορφα αυτες τις μερες.. Καλη Ανασταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Στην πατρίδα πίσω, έχουμε αφήσει τις παιδικές μας αναμνήσεις και τα χρόνια της αθωότητας. Πάντα η επιστροφή θα μας πλημμυρίζει με τέτοια συναισθήματα...

    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση όπου και αν σε βρει KitsMits!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κοιλάδα Των Τεμπών ε;
    Δεν έχω πατήσει ακόμα το πόδι μου, αλλά φίλοι και γνωστοί με έχουν ενημερώσει για την πλατεία Ταχυδρομείου.
    Δεν ξέρω γιατί αλλά μου ήρθε η εικόνα του Θανάση Παπακωνσταντίνου με τον μπαγλαμά και καλή παρέα. Αυθεντική καμπίσια!

    Καλή Ανάσταση - ανανέωση '-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @penthesila Όχι και ξερό ψωμί! Υπάρχουν ένα σωρό συνοδευτικά που μπορεί να τιμήσει κανείς.
    Κρίμα δεν είναι να πάνε χαμένα;

    @φύρδην-μίγδην Και συ δικιά μας τσιπ'ρικιά; Μια χαρά σε βρίσκω!
    Έτσι είναι για τα χωριά, αυτά ισχύουν...
    Την καλησπέρα και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @jf Να σου πω, δεν έχεις και άδικο!
    Αλλά είναι ωραία η άτιμη η Αθήνα...
    Τι να της κάνεις;
    Φιλιά

    @ηφαιστίωνας Αθλητική Ένωση Λάρισας ή αλλιώς ΑΕΛ. Έτσι είναι! Χαχα! Δε μας γνωρίζεις;
    Θα σε μαλώσω!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @ανώνυμος Μα αυτός ήταν ο αρχικός στόχος, τίποτε οπίσθια της προκοπής. Βέβαια, απέτυχε η προσπάθεια, οπότε χτυπήσαμε όπου βρήκαμε!
    Την καλησπέρα μου.

    Α! Της μάνας του καμάρι...

    @eri Αυτό σημαίνει ότι όταν θα ξανανέβω να σε πάρω μαζί να δούμε αν θα συμβεί! Τι λες;
    Η βροχή για τον θεσσαλικό κάμπο, πάντως, είναι και θεωρείται ευλογία, οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @βρασίδας ο κάφρος Ευχαριστώ ωρέ για τα καλά σου λόγια.
    Μια χαρά ήταν, κάναμε αρκετά γι αυτό και γεμάτα.
    Όντως είναι όμορφη και όντως πολλές φορές την αδικούμε.
    Όσο μπορώ, θα προσπαθώ να ραχατεύω!
    Να'σαι καλά.

    @mmexer Είπαμε, βίτσια είναι αυτά! Βίτσια και φετίχ!
    Όσο για κακοπέραση, τι να κάνουμε... Αφού μας έλαχε αυτό το βαρύ φορτίο. Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @κούκος Ένα τσιγάρο, αλλά δεν καπνίζω! Πέρα από την πλάκα, είναι πιο κοντά απ'ό,τι παλιότερα, οπότε...
    Την καλησπέρα μου.

    @irene Επίσης, ειρήνη μου. Και σεις να περάσετε καλά ό,τι κι αν κάνετε.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @island Όταν δεν τον καθίζω σε χρυσούς καναπέδες :-)
    Ρουτίνα δε γίνεται ποτέ το ταξίδι όταν έχεις σκεφτεί τι θα κάνεις εκεί που πας. Ακόμη και αν αυτό είναι απλώς άραγμα...
    Ό,τι μπορώ θα κάνω. Για την ενημέρωση πάντα!
    Τις ευχές μου.

    @roadartist Όσο μπορεί να θεωρηθεί το ταξίδι στην πατρίδα ταξίδι, ναι.
    Ευχαριστώ για τις ευχές. Ανταποδίδω ό,τι καλύτερο και για σένα.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ράδιο μαρκόνι Έτσι είναι φίλτατε Μαρκ. Εκεί που έζησε κανείς όμορφα χρόνια, πάντα γυρνάει με όμορφες αναμνησεις και διαθέσεις.
    Τις ευχές μου σε σένα και στην οικογένεια. Και σεις ό,τι καλύτερο!

    @the muppet show girls Κοιλάδα των Τεμπών και ο Θεσσαλικός ο κάμπος.
    Να το πατήσετε το πόδι σας, σας εύχομαι! Έτσι για αλλαγή...
    Όλοι συνδυάζουμε τις εμπειρίες με μουσική και εικόνες. Και εσύ μόλις το έκανες με το δικό σου ξεχωριστό τρόπο!
    Επίσης καλή ανανέωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. τστστστσ πως μιλάτε έτσι σε αυτό το blog...κωλους διαβάζω κτλ...
    ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ τι διαβάζω εγώ ένας σοβαρός κύριος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Περνάω μόνο για μια στιγμή, έτσι για να σου ευχηθώ πολλά πολλά Χρόνια Καλά και Χαρούμενη Ανάσταση. Αυτά τα ολίγα τούτην τη φορά, γιατί κατά τα λοιπά μ' έχει πιάσει εντελώς-τελείως η Άνοιξη, εξού και η απουσία. (Να που το βουλώνω κι εγώ πότε πότε! Χαχ! Εντάξει, δεν θα ξαναγίνει, μη νομίζεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είδες και το ματσάκι με τον ΠΑΟΚ;
    Καλό Πάσχα φιλαράκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @manos s. Είδες τι αχρείοι που είμαστε ώρες-ώρες; Τςτςτς!
    Σοβαρότης μηδέν, ήρθε η άνοιξη και τα π'λάκια κελαηδάνε!
    Την καλησπέρα μου, σοβαρέ κύριε!

    @ny anna Μάλλον κάτι πονηρό θα κάνεις και θα καλοπερνάς...
    Καλά κάνεις! Τα φιλιά μου! Θερμές ευχές, επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @νίκος κ. Επίσης φίλτατε. Τις θερμές ευχές μου!

    @ασκαρδαμυκτί Όχι και ματσάκι! Ματσάρα ήτανε. Εφτά γκολ, ανατροπή, νίκης της ΑΕΛάρας.
    Λίγα τα έχεις αυτά;
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Mια χαρά με πήγες βόλτα στην Λάρισα που δεν ήξερα καλά καλά που έπεφτε... (λέμε τώρα)! ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @zouzouna Ό,τι μπορούμε, κάνουμε! Πάντως οι τόποι της Ελλάδας μας είναι όμορφοι, αρκεί να τους ψάξουμε λίγο παραπάνω.
    Καλωσήλθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Mέγιστη παράλειψη να μην εχω δει την Λάρ'σα απο κοντά παρα μόνο περαστικός.
    Απο Αγιόκαμπο μεριά ξέρω καλύτερα, αλλα Λάρισα και γύρω όχι.
    Πρέπει να με ξεναγήσεις ( μετα τα τσίπρα ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @τζονάκος Όντως παράλειψη, φίλτατε!
    Και Αγιόκαμπος πάντως μια χαρά είναι.
    Δύο ξεναγήσεις: πριν και μετά τα τσίπρα! Και μετά θα παίξουμε το Βρες τις διαφορές! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @tzonakos Όχι. Αυτό είναι το ζητούμενο! Χαχα!
    Αν τις βρεις θα σημαίνει ότι δεν έχουμε πιει αρκετά οπότε θα γυρίσουμε πάλι στα τσίπρα!
    Σωστός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Σωστότατος.
    Το οφείλουμε στην αξιοπρέπειά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή