Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Δυό-δυό στη Χιό

Επαγγελματικές υποχρεώσεις με φέρνουν εδώ και τρία χρόνια περίπου δύο τουλάχιστον μέρες το μήνα στη Χίο. Το νησί όπου ευδοκιμεί το μαστιχόδεντρο απ’ όπου προέρχεται η μαστίχα, το επικρατέστερο ίσως από τα μέρη που διεκδικούν τον τίτλο της γενέθλιας γης του Ομήρου, πατρίδα πολλών ναυτικών και εφοπλιστών...

Είναι νησί για οικογενειακό κυρίως τουρισμό, με πολλά αξιοθέατα, αρκετές παραλίες με κρύα νερά, καλό φαγητό – κυρίως ψαρικά, αλλά και κρεατικά και γαλακτοκομικά, περίφημο το τυρί μαστέλο της Χίου. Με μεγάλη παράδοση στα γλυκά του κουταλιού, στο ούζο και το λικέρ μαστίχα, γενικότερα σε προϊόντα με βάση τη μαστίχα. Το προϊόν αυτό, μοναδικό στον κόσμο για θεραπευτικές, χωνευτικές και πολλές άλλες ιδιότητες έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να εκμετελλεύεται από τους κατοίκους και πέραν των κλασικών τρόπων (μαστίχα, ούζο, γλυκά κτλ) με νέους τρόπους μέσω συνεταιρισμού των παραγωγών και της ίδρυσης των Mastiha Shops, Mastic spa κτλ.

Το νησί κινείται σε πολύ διαφορετικούς ρυθμούς που δε συμβαδίζουν με τους αθηναϊκούς. Τα ωράρια εργασίας για τους πελάτες μου είναι 10-1 και 6-8. Τα αντίστοιχα στην Αθήνα; 9-2 και 5-9! Τεράστιες διαφορές και δεν είναι οι μόνες. Η ευκαιρία που μου δίνει το νησί να ξεφύγω ολοκληρώνεται με το γεγονός ότι για τις μετακινήσεις μου δε χρησιμοποιώ αυτοκίνητο!

Έτσι, η βόλτα στο λιμάνι, μέχρι την κεντρική πλατεία, διαμέσου του κύριου εμπορικού δρόμου (οδός Απλωταριάς) είναι μία αγαπημένη πλέον συνήθεια. Κάθε φορά που έρχομαι, αγοράζω ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Κάτι σαν ιεροτελεστία, απόρροια των περισσότερων χρημάτων που έχω λαμβάνειν ως εκτός έδρας αμοιβή. Επίσης, οι επισκέψεις με πελάτες και συναδέλφους σε ταβέρνες της πόλης της Χίου περιλαμβάνουν συχνά μεγάλες μερίδες φρέσκου φαγητού, λιχουδιές και κατανάλωση καλού ντόπιου κρασιού σε άκρως λογικές τιμές – καμία σχέση με το τι πληρώνουμε για ανάξια λόγου γεύματα στην Αθήνα!

Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές της πόλης της Χίου στη διαδρομή που προανέφερα. Η δυνατότητα να ξεφεύγει κανείς είναι κάτι σπάνιο στις μέρες μας και γι αυτό τόσο πολύ εκτιμητέο. Μικρές παρενθέσεις... Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Τελικά, μήπως κάνουμε κάποιο λάθος στην Αθήνα και έχουμε χάσει όλα αυτά;

Οι φωτογραφίες είναι κατά σειρά: η θέα απ'το μπαλκόνι του δωματίου στην άκρη του λιμανιού, το Γυμνάσιο Χίου και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, η κεντρική πλατεία και η οδός Απλωταριάς - εμπορικός δρόμος.

ΥΓ Μιας και ανέφερα τη συνήθεια με τα βιβλία, ας συμμετάσχω αρκετά καθυστερημένα στο μπλογκοπαίχνιδο με τη γνωστή σελίδα, παράγραφο κτλ. Το βιβλίο είναι Το θεώρημα του παπαγάλου από τον Ντένι Γκετζ – ένα πολύ ενδιαφέρον λογοτεχνικό βιβλίο με την ιστορία των Μαθηματικών. Ιδού η παράγραφος.
- Πρέπει να ομολογήσουμε ότι πρόκειται για δηλητηριασμένη διαθήκη, έκρινε η Πέρετ. Οι νεαροί θα τα καταφέρουν να τα βγάλουν πέρα, θα το δείτε. Είναι εξαιρετικά ικανοί. Αλλά κι εγώ δεν τα καταφέρνω άσχημα.

82 σχόλια:

  1. δεν εχω παει στη χιο,αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια...θα παω καποια στιγμη,οταν καταφερω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μόνο για το ντόπιο ουζάκι και το χταποδάκι, είμαι ικανός να πάω κολυμπώντας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φτού σου ρε!
    Που ήρθες στην γείτονα νήσο
    και δεν πήρες και την καλή σου
    να κοπιάσετε εδώ στη Μυτιλάϊνα
    να σας κεράσω κανά ποτάμι ούζο.
    Δίπλα είναι, βρε!
    3 ώρες με το αργό (gloup)!
    Φτού και ξανάφτου.
    Η μόνη εξιλέωση:
    να πας και Λαγκάδα, να μου γλυκοφιλήσεις τη φιλεναδίτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα και καλή βδομάδα
    φίλε μου!!!
    Τι μου έκανες τώραααα

    Εχω περάσει πολλές φορές απο την Χίο
    εχω κατεβεί αρκετές αλλά δεν
    αξιώθηκα ακόμη να μείνω...έστω και αυτές τις δυο μέρες που μένεις εσύ

    Το λιμάνι της Χίου με πάει λίγο πιο διπλά
    στην Λέσβο απο οπού και κατάγομαι.
    Αν και εκεί εχω να πάω δέκα χρόνια!!!

    Ξεχωριστό για μένα το σημερινό σου ποστ λοιπόν!!!
    Οσο για την ερώτησή σου...ναι
    νομίζω οτι κάνουμε λάθος που έχουμε επιλέξει την Αθήνα...άλλα η δουλειά
    μας τα κάνει όλα!!!

    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο νησί η Χίος! Και με ιδιαίτερο άρωμα.

    Είσαι πολύ τυχερός που έχεις αυτά τα διήμερα. Μπορεί να είναι για δουλειά, αλλά σίγουρα και μόνο που αλλάζεις παραστάσεις και ρυθμούς, και μάλιστα μεσοβδόμαδα, είναι πολύ σημαντικό.

    Το θέμα της ποιότητας ζωής είναι πολύ μεγάλο. Και δυστυχώς έχει μπει στην άκρη, θέλοντας και μη. Ενώ είναι από τα βασικά θέματα γιατί αφορά την καθημερινότητα μας, είναι η καθημερινότητά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στη Χίο; Και πώς κυκλοφορείς μόνος στην αφού εκεί πάνε μόνο δυο-δυο; Μπαγασάκοοο!
    Κάθε επάγγελμα έχει και τα τυχερά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομορφη η χιος, αν και ν απω την αληθεια δεν ειχα ακουσει τα καλυτερα. πρεπει να κανεις πολυ ενδιαφερουσα δουλεια γι ανα πηγαινεις ΚΑΘΕ μηνα δυο μερες στο νησι!!
    καλο βραδυ~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς δεν έχω πάει Χίο ακόμα, αλλά αν κρίνω από τις φωτογραφίες είναι τέλεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1."Τελικά, μήπως κάνουμε κάποιο λάθος στην Αθήνα και έχουμε χάσει όλα αυτά;"
    Ίσως, αν δε ζούσες στην Αθήνα, να μην εκτιμούσες τη Χιό. Να μην είχες καταφέρει να βλέπεις γύρω σου με μια άλλη ματιά, πιο διεισδυτική. Θυμήσου το προηγούμενό σου post…

    2.«…Αλλά κι εγώ δεν τα καταφέρνω άσχημα».
    Υπάρχει η συγκεκριμένη πρόταση, στη συγκεκριμένη παράγραφο, της συγκεκριμένης σελίδας, του συγκεκριμένου βιβλίου που είναι σε απόσταση ενός μέτρου δίπλα σου;;;; Κίτσομ’ πάω να ελέξγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχω και ριζες χιωτικες πηγες στην πατριδα!αχ Κιτσο και εχω να παω πολλα χρονια!΅Ωραιες αναμνησεις καλοκαιρια διακοπες εκδρομουλες!την επομενη φορα ειδοποια στην βαλιτζουλα να με παρεις μαζι να δω και την φιοτσα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βόλτες βόλτες και ξανά κόπυ πάστες βόλτες...σε βαρέθηκα φίλε.Είμαι κλεισμένος στο αθηναϊκό μπουντρούμι και εσύ τριγυρνάς...Κάνε και κανένα τηλέφωνο σε εμάς τους άμοιρους(όμορφα δεν τον παίζω τον Ξανθόπουλο;;;)...

    Η Χίος είναι ένα μυστήριο για μένα...πάντα διακοπές προς τα εκεί πηγαινα στη Μυτιλίνη και το καράβι όταν σταμάταγε για στάση στη Χίο σαν να με καλούσε να κατέβω αλλά ποτές δεν το έκανα...ίσως την επόμενη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδα το νησί στον Μαμαλάκη (είμαι φαν της μαγειρικής ξέρετε) και μου άρεσε πολύ, ειδικά στα μαστιχοχώρια.

    doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουζάααακιιιι.... αχ, πιες ένα και για μένα την άλλη φορά, εκεί από τη βεράνα που φαίνεται το λιμάνι

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. quiz: γιατί λένε ότι οι Χιώτες πάνε δυο-δυο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα ΚιτςΜιτς,

    Καλή η δουλειά σου αν σε πηγαίνει ταξιδάκια κάθε τόσο! Στην Χίο δεν έχω πάει αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια. Μόλις μπορέσω προηγείται ένα ταξίδι στην Μυτιλήνη και μετά πάμε και από Χίο!

    Πάντως σε 3 μερούλες θα είμαι Βιέννη!

    Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία ακούγονται (και φαίνονται) όλα, εκτός από τις παραλίες με τα κρύα νερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε μου, καλή σου εβδομάδα!
    Έπειδή έχουμε πήξει στις προσκλήσεις, εγώ θα σου κάνω, μιά!
    Αλλά, όχι τώρα...
    Πρόσκληση για τα πλέι-οφ -))
    Νάσαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω πάει, ωραία φαίνεται. Λοιπόν την τετάρτη ραντεβού στον εμπορικό δρόμο!!! Κερνάω ούζα!! :p . Το βιβλίο είναι φοβερό??? Το διάβασες??? θέλω να μου πεις εντυπώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα από την Αθήνα! Είναι βέβαιο ότι στην πόλη αυτή κάτι γίνεται πολύ λάθος και με τα ωράρια αλλά κυρίως με το φαγητό!!!!
    Καλή επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δεν είναι κι εύκολο! ειδικά εάν γεννήθηκες στο αστικό κέντρο
    αλλά όλα είναι επιλογές και τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτές οι αποδράσεις με τη δουλειά σπάνε τη μονοτονία, ειδικά στα νησιά! Και μην μου πεις ότι δεν σε κερνάνε όταν βγαίνετε έξω!
    Ο στρατός παρών βλέπω, όπως και τα σκουπίδια στος δρόμους!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπεροχη διαφυγη απο την πολη και τα καυσαερια!

    Δεν ετυχε ποτε να βρεθω εκει.. ομως οι καταστασεις το φερνουν ετσι που ευχομαι ειλικρινα φετος να δω απο κοντα αυτη την ομορφια!

    Μας μετεφερες μια υπεροχη ατμοσφαιρα μεσα απο τις φωτογραφιες.. Σ'ευχαριστω, ανανεωθηκα!

    Πολλες πολλες καλημερες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ..καλό κάνει..για ανανέωση και μακριά από τη φασαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. υγ1: Καλώστονε κι ας άργησε. Για το βιβλίο λέω.
    υγ2: Σα νησί πολύ ωραίο και οι ρυθμοί του ωραιότεροι. Αλλά για τους Χιώτες - με συμπαθάτε παιδιά - έναν γνώρισα και δεν έχω...λόγια.
    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχα φίλε. Εύχομαι να τα καταφέρω να πάω, αλλά είναι τόσοι οι προορισμοί που μ' αρέσουν και πάντα οι άδειες τόσο λίγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. kitso έχουμε και στην Αθήνα λογοτεχνικά βιβλία..δεν χρειάζεται να πηγαίνεις ώς την Χίο..:)--
    Ωραίες εμπειρίες είναι αυτές..
    Καλησπέρα φίλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μμμμμμμμμμ.....όμορφες γεύσεις τόσο σε είδος όσο και σε σκέψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @mad2luv Είναι ωραίο νησί, λιγάκι παρεξηγημένο.
    Να πας, να πας, γιατί σ'αρέσει κι αγαπάς...

    @χάρης Μια χαρά σε βρίσκω, φίλτατε! Γι αυτά που λες και άλλα τόσα αξίζει. Όσο για ούζα, ειδικά το μαύρο Απαλαρίνα είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @gremiii Τι να κάνω, όπου με στέλνει η μαμά-εταιρία!
    Όσο για τη Μυτιλήνη, έχω έρθει αρκετά φορές. Ειδικά τότε που σπούδαζε ο αδερφός μου.
    Θα ξανάρθω, μην ανησυχείς!
    Λαγκάδα; Φιλενάδα; Για πες...

    @καραφλοκότσιφας Να αξιωθείς, στο προτείνω. Έχει τις ομορφιές του το νησί, πραγματικά!
    Τώρα για τη λάθος επιλογή, δεν είμαι και τόσο σίγουρος, αλλά τέτοιες επισκέψεις γέρνουν την πλάστιγγα προς συγκεκριμένη κατεύθυνση :-)
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @γκρινιάρης Ιδιαίτερο άρωμα, όντως. Ακριβώς αυτό που είπες, μπορεί να είναι για δουλειά, αλλάζοντας όμως τους ρυθμούς ξεφεύγει κανείς από την καθημερινότητα.
    Ποιότητα ζωής... Άστα και βράστα!

    @φλούφλης Συνήθως όταν πάω ψάχνω και άλλους να'μαστε πολλοί!
    Όντως έχει τα τυχερά του, ορισμένες φορές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @lifewhispers Γιατί δεν είχες ακούσει τα καλύτερα; Πάντως η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετά ήρεμο το νησί. Εκτός από Χίο, πηγαίνω και Σάμο, αλλά αυτά σε επόμενη ανάρτηση!
    Την καλημέρα μου.

    @akon Έχεις καιρό ακόμη να πας σε όλα τα μέρη που επιθυμείς! Αξίζει πάντως την επίσκεψή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @jf Για το πρώτο συμφωνώ απόλυτα! Μόνο όταν έχεις κάτι, μπορείς να το συγκρίνεις με κάτι διαφορετικό. Όσο για τη διεισδυτική ματιά, τι να πω... Απλώς, έτσι μου βγήκε!
    Τώρα για το βιβλίο, είναι στα προτεινόμενα για διάβασμα, παρά τα βαριά μαθηματικά που έχει. Προτεινόμενο.

    @penthesila Τελικά είσαστε πολλοί αλλά σκόρπιοι! Κράτα τις αναμνήσεις και πρόσθεσε καινούριες, όμορφες και διαφορετικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @island Έλα ρε συ, μη με αποπαίρνεις... Και η Αθήνα έχει τις γλύκες τις - όχι τώρα με τα σκουπίδια, βέβαια, αλλά τις έχει!
    Την επόμενη φορά να κατέβεις... Έτσι γι αλλαγή!

    @doctor Έχει τις ιδιαιτερότητές της η χιώτικη μαγειρική. Μέσα από τέτοιες εκπομπές έχουμε την τύχη να τριγυρνάμε και μεις όλη την Ελλάδα.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @φύρδην-μίγδην Ήπιαμε, ήπιαμε εις υγείαν όλων! Μας έκανε και μια χαρά καιρό, ό,τι πρέπει ήταν!
    Φιλί επίσης.

    @νίκος κ. Τώρα θες την επιστημονική πλευρά (βλέπε Τουρκοκρατία) ή την άποψη ότι απ'τα ουζάκια τα βλέπουμε όλα διπλά;
    Χαχα! Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @γκρινιάρης Αναμένουμε την απάντηση, εμπεριστατωμένη όπως πάντα!

    @φάβα Εύγε! Είναι ωραίο να γυρίζεις την Ελλάδα, τελικά!
    Μαύρα Βόλια, αγιά Φωτιά και όχι μόνο!
    Τα φιλιά μου!
    ΥΓ Λαχανίσιους! Χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @φάβα Τώρα που είπες Κάμπος, εκτός από τις καταπληκτικές πορτοκαλάδες και λεμονάδες, έχει ομορφιά το μέρος. Ειδικά τα Χριστούγεννα τα πέτρινα αρχοντικά στολίζονται με φώτα και όχι μόνο και κάνουν το μέρος μοναδικό! Όταν έρθει ο καιρός θα κάνω σχετική ανάρτηση!
    Ευχαριστώ που μου το θύμισες!!!

    @ndn Καλή η Χίος, όμορφη και η Μυτιλήνη. Στα εύχομαι και τα δύο!
    Όσο για τη Βιέννη, γράψε εντυπώσεις να ξέρουμε και μεις τι θα δούμε το Πάσχα!
    Καλή βδομάδα επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @σοφία Είναι Αιγαίο εκεί, στα βαθιά του! Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... Στα Μαύρα Βόλια πάντως είναι αρκετά ζεστά. Άσε που τον Αύγουστο δε θα σε νοιάζει τόσο!

    @σπίθας Χαχαχα! Η καλύτερη πρόσκληση! Ειδικά μετά την τελευταία πεντάρα... Έχουμε και Κύπελλο βέβαια. Για να δούμε...
    Επίσης σου εύχομαι!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @λαχανάκι Θα σε πάω εγώ, μην ανησυχείς! Χαχα! Μόνο Τετάρτη ραντεβού; Απορώ!
    Το διάβασα. Πολύ ωραίο απ'όλες τις απόψεις. Πώς συνδέει όλη την ιστορία και τη γνώση των μαθηματικών, πλέκει τη δράση και σε κάνει να θέλεις κι άλλο!
    Περισσότερα από κοντά!
    Φιλιά

    @boutsoukas Γίνεται, γίνεται! Και είναι επαναλαμβανόμενα τα λάθη!
    Εσύ τι δουλειά έχεις στην Αθήνα, ωρέ; Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @geokalp Όντως δεν είναι εύκολο. Και μην κοιτάς που λέω για τις μικρές αποδράσεις, δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορούσα να μείνω για μεγάλο διάστημα...
    Παρεμπιπτόντως, μ'αρέσει η Αθήνα πολύ.

    @ράδιο μαρκόνι Ακριβώς όπως τα λες, φίλτατε. Κάτι μας κερνάνε, μην ανησυχείς. Κερνάμε και μεις βέβαια, γιατί έτσι είναι το σύστημα!
    Τώρα, για τον στρατό, είναι απλώς παντού!
    Σκουπίδια υπάρχουν παντού, μην νομίζουμε ότι έχουμε πρωτοτυπία!
    Καλημέρα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @because of you Να την δεις, στο εύχομαι. Αυτή και όποια άλλη ομορφιά επιθυμείς.
    Προσπάθησα με τα συνηθισμένα για μένα τοπία να δώσω το εκεί κλίμα.
    Την καλημέρα μου.

    @ilias Ακριβώς, οπως τα λες είναι. Μαζεύουμε δυνάμεις και επιστρέφουμε δριμύτεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @κοπτοραπτού Τώρα μου βγήκε το σχετικό με το βιβλίο. Τουλάχιστον σας άρεσε η επιλογή;
    Όσο για τους χιώτες, ποτέ δεν ξέρεις σε τι θα τύχεις! Οπότε σ'αυτές τις περιπτώσεις αρκεί το κρύβε λόγια!
    Καλημέρα!

    @ωσηε Ισχύει αυτό με τις άδειες. Κάποια στιγμή, πάντως, στο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @νίκος Χαχα! Το ξέρω βρε, απλώς το κάνω σαν ιεροτελεστία. Άσε που εκεί έχω και χρόνο για διάβασμα!
    Καλές είναι μωρέ. Αρκεί να τις απολαμβάνουμε.
    Καλημέρα

    @ηλιογράφος Το έπιασες το μεδούλι και το ξεκοκκαλίζεις βλέπω! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το θειο πέτρο και την εικασία του γκόλντμπαχ το έχεις διαβάσει??? εξίσου πολύ καλό!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εγώ πηγαίνω λίγο πιο πάνω... Προς Μυτιλήνη μεριά. :P Λόγω... ερωτικών υποχρεώσεων. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όμορφη φαίνεται αν και ο αδερφός μου που ήταν εκεί αρκετούς μήνες φαντάρος δεν έχει την ίδια άποψη!! Θα'χει τους λόγους του ίσως!! Αυτό το λικέρ Μαστίχας το τσακίζω όπου το βρω. Είναι φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ζηλεύω την εργασία σας αγαπητέ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πραγματικά! Μια τέτοια δουλειά να χα κι εγω... Οκ, δεν εκτιμάμε ποτέ αυτό που έχουμε...
    Έχω σκοπό να περάσω απ' τη Χίο το καλοκαίρι.... Και δεν ήξερα αν αξίζει...Αλλά τώρα που βλέπω τις φωτογραφίες σίγουρα αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η επιλογή των φωτογραφιών αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα της Χίου και λίγο από όλο τον πολιτισμό της.
    Η φυγή από την Αθήνα είναι ένα όνειρο. Οποιος το τόλμησε δεν το μετάνοιωσε. Αλλωστε αυτά που θυσιάζουμε φεύγοντας από την Αθήνα είναι πολύ λιγότερα από αυτά που κερδίζουμε.
    Σε ευχαριστούμε για την ξενάγηση!

    ΥΓ. Το λικέρ μαστίχα έχει θεραπευτικές ιδιότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σαν πολίτης του Αιγαίου
    Σαμιώτης γαρ συμφωνώ μαζί σου
    Η Χιό, η Νιγκαριά, η Σάμο, η Μυτιλήν', η Λήμνο κι όλα τα νησιά είναι υπέροχα. Καθένα τους έχει και κάτι το διαφορετικό, απ' τον τρόπο ζωής και έκφρασης των κατοίκων, τα προϊόντα, την αρχιτεκτονική,
    την κουλτούρα τους γενικά.
    Καμμιά σχέση με τη ζωή στις μεγαλουπόλεις...
    Είμαστε τυχεροί γι' αυτό...
    όποτε περάσεις από Σάμο
    Έλα να τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Την επόμενη φορά που θα πας Χίο στην επιστροφή θα πάρεις το πλοίο για Μυτιλήνη. Μια ωρίτσα είναι. Θα πλακωθούμε στα ούζα (τα πραγματικά) και φεύγεις από δω. Περιμένω λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα! Οι δηλώσεις υποστήριξεις είναι βεβαίως ευπρόσδεκτες και μας χαροποιούν ιδιαίτερα. Για να αποφύγουμε όμως κακεντρεχή σχόλια, είμαστε υποχρεωμένοι να περιλάβουμε στη λίστα μας μόνο όσα μπλογκ δημοσιεύσουν σε κάποια μορφή τη διαμαρτυρία μας.

    Θα χαρούμε πολύ αν μπορείς να μας βοηθήσεις. 'Οσο περισσότερα μάτια το διαβάζουν, τόσο το καλύτερο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το πλοίο για Χίο το έχασα κάποιο καλοκαίρι, κι από τότε η επίσκεψη στο νησί είναι όνειρο θερινής νυκτός.Από την περιγραφή μου θύμισες πόσο θέλω να περάσω μερικές μέρες στα Μαστιχοχώρια. Μια καλή φίλη πήγε πριν μια βδομάδα και μου 'φερε μπόλικη μαστίχα (για υποβρύχιο!). Θα φροντίσω για Σεπτέμβρη την εκδρομή.
    Φιλιά πολλά και ευχαριστούμε για τις στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αφού πας τόσο συχνά στη Χίο κανόνισε να βρεις και καμιά γκομενίτσα α διαβάζετε μαζί λογοτεχνία! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ξαναπερασα λοιπον ν' αφησω μαζι με τα συναχομενα μου φιλακια και μια προσκλησουλα αν θελησεις για ενα πολυ ευχαριστο και πρςτοτυπο παιχνιδακι αν βρεις το χρονο!!

    Υ.Γ Τελικα ναι!!! Τα κανονισα!! Αν ολα πανε καλα θα ειμαι στη Χιο τον Μάιο!!! Σ' ευχαριστω για τις φωτος, ηταν πραγματικα ενα κινητρο!

    Τις καλημερες μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αυτη δεν ειναι δουλεια προγραμματισμενα δρομολογια ειναι!!!
    ναιιιιι ζηλευω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
    σε προσκαλώ σε Blog-game... :}

    νομίζω είναι μία πιο γειτονική απόδραση από το ταξίδι στην Χίο...
    Αστειέυομαι, πολύ όμορφα, έτυχε να μου περιγράψουν παλαιότερα
    δεν κατάφερα ακόμα να επισκεφτώ το νησί...

    Ευχάριστη και όμορφη, ενημερωτική η ανάρτησή σου.

    Σ΄ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πάντα ήθελα να δω αυτό το νησί!
    Πάρε ντε κι εμένα μαζί την επόμενη φορά!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. αν δεν το ξερεις να σου πω οτι ειμαι και 1/3 Χιωτης...

    κανα δωρο εφερες απο εκει που πας ή παλι με αδεια χερια γυρισες?

    ΜΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χίος = Κανάριοι Νήσοι
    Είσαι ήρωας που μπορείς και κάνεις αυτή την δουλειά. Κουράγιο ρε φίλε, σε καταλαβαίνω...

    συγνώμη πώς γίνεται να είσαι κατά 1/3 χιώτης δεδομένου ότι έχεις 2 γονείς και 4 παπούδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Θα σου έγραφα και εγώ για τη Μυτιλήνη, αλλά διάβασα ότι έχεις πάει.

    Όσο για τη Χίο, παρόλου που ήταν δίπλα, έχω μείνει μόνο μια μέρα Χριστουγέννων αποκλεισμένος από τα beaufort στο λιμάνι...

    Ωραίες φώτο πράγματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @laxanaki Όχι, αλλά μ'έπεισες! Στο επόμενο ταξίδι ίσως! Αινστάιν μου εσύ...

    @strahd Μια χαρά σε βρίσκω. Να πας, να πας και να μένεις και λίγο παραπάνω!
    Και γω πήγαινε μέχρι πρόσφατα για να βλέπω τον αδερφό μου που σπούδαζε Μυτιλήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @rain Όταν είσαι φαντάρος, συνήθως όπου και να'σαι τα βλέπεις αρνητικά τα πράγματα... Άσε που δεν μπορείς να τα απολαύσεις καταλλήλως.
    Και γω συμφωνώ για το λικέρ. Παγωμένο σε σφηνάκια είναι ό,τι πρέπει!

    @πατσιούρι Κατά βάση είναι αγχωτική, ψυχοφθόρα, μισητή για πολλούς, αλλά έχει και τα καλά της που λειτουργούν σαν καροτάκι. Το θέμα είναι όπου κι αν είσαι να βλέπεις τα πράγματα όσο το δυνατόν γίνεται καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @mmexer Και γω που νόμιζα ότι ο χώρος της δημοσιογραφίας είναι αφροδισιακό! Χαχα! Ισχύει αυτό που λες, ό,τι έχουμε σπάνια το εκτιμάμε.
    Να περάσεις, γιατί όχι; Καλό είναι να γνωρίζουμε όμορφες πλευρές. Αν το συνδυάσεις κιόλας με κάποιο άλλο κοντινό νησί, μια χαρά βγαίνει το πρόγραμμα!

    @δυοσμαράκι Οι φωτογραφίες είναι μέσα από την πόλη που δεν είναι και το ωραιότερο σημείο του νησιού. Για το κομμάτι του πολιτισμού η αλήθεια είναι ότι το προσπάθησα.
    Έχεις δίκιο για τη φυγή. Όσο μπορούμε...
    Παρακαλώ! Εγώ ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

    ΥΓ Γι αυτό το προτιμούσαν και οι Τούρκοι και Αιγύπτιοι πασάδες που δεν αφήναν να πάει αλλού η παραγωγή της μαστίχας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @side21 Και στα μέρη σου έρχομαι επίσης ανά 40 μέρες περίπου! Στο επόμενο ταξίδι θα έχω αντίστοιχο αφιέρωμα, μην ανησυχείς.
    Κάθε νησί έχει κάτι το διαφορετικό να δώσει, αυτό είναι σίγουρο.
    Θα περάσω και θα τα πούμε.
    Ως τότε, χαιρετίσματα.

    @κούκος Θα έρθω και εκεί κάποια στιγμή. Έχω κάποια βαφτίσια και την ορκομωσία του αδερφού μου!
    Όντως είναι ωραία τα μέρη σας. Εντάξει, το ξέρω ότι η Λέσβος είναι περισσότερο γνωστή για τα ούζα της! Σε κάποιο άλλο ταξίδι, ίσως!
    ΥΓ Τελικά είστε πολλοί οι Μυτιληνιοί στην μπλογκόσφαιρα ή μου φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @gay super hero Ήθελα απλώς να δηλώσω τη στήριξή μου για να καταπιαστεί επιτέλους η πολιτεία σοβαρά με αυτά τα θέματα. Και ήταν ευκαιρία τώρα με το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης. Για να δούμε μήπως κινηθεί τίποτε αυτή τη φορά...
    Την καλησπέρα μου.

    @the muppet show girls Μπορεί να σε περιμένει για μια πολύ όμορφη στιγμή. Ποτέ δεν ξέρεις και φυσικά ποτέ δεν είναι αργά. Τα Μαστιχοχώρια έχουν τη γλύκα τους. Και φυσικά ικανοποιείται η περιέργεια από πού στο καλό βγαίνει αυτό το μαστίχι;
    Φρόντισε την εκδρομή σου. Καλού-κακού πάρε μαζί και το διαβατήριο. Θα σου πω όταν έρθει η ώρα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ασκαρδαμυκτί Έχουμε κινηθεί καταλλήλως και προς αυτή την κατεύθυνση, αγαπητέ! Μην ανησυχείτε καθόλου!!!

    @ιφιγένεια Να πας βρε Ιφιγένεια. Καλή η Θεσ/νικη, καλή η Αθήνα, αλλά όμορφη και η υπόλοιπη χώρα μας!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @because of you Καταρχάς, περαστικά. Έπειτα, ευχαριστώ για την πρόσκληση. Αν βρεθεί ο χρόνος, όπως σωστά λες!
    Μάιο ε; Να είσαι, να είσαι και να περάσεις όμορφα. Θα'ναι ακόμη ανθισμένη και η πλάση τριγύρω.
    Τα φιλιά μου

    @purple Απλώς έτυχε βρε! Και αυτή τη φορά είχα μαζί μου το καλώδιο για να περάσω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή, βρήκα και μια καλή καφετέρια με wi-fi, οπότε να και η ανάρτηση!
    Μη ζηλεύεις, απλώς φύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @surrealist Την είδα την πρόσκληση και ευχαριστώ.
    Να καταφέρεις σου το εύχομαι. Όχι απαραίτητα στη Χίο, αλλά όλες τις αποδράσεις που θέλεις και μπορείς!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    @ενεσούλα Θα σε έπαιρνα, αλλά μάλλον δε θα με αφήσει η μαμά πατρίδα και ένα τουλάχιστον από τα παιδιά της! Χαχα! Άσε που εσύ ειδικά μπορείς να έρθεις και απευθείας...
    Πάντως να ξέρεις ότι χάρηκα και να επαναληφθεί πάραυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @βλαμμένος Από σένα παιδάκι μου όλα να τα περιμένει κανείς!
    Και Χιώτης, λοιπόν... Έχεις γενικότερα δεσμούς με το μέρος ή κάνω λάθος; Χαμένο κορμί... Έφερε δώρο την άλλη φορά, αλλά πήγατε και μου το ξεπαστρέψατε αμέσως! Εσύ μου έφερες τίποτε από κάτω που πήγες την άλλη φορά;
    Μπε και στα μούτρα σου!

    @zealot~ape Ήρωας, όντως! Άσε! Χαχα! Ρε, με δουλεύετε όλοι μου φαίνεται! Ό,τι και να'ναι, δουλειά είναι, οπότε...
    Όσο για την απορία σου, το βλαμμένο μπορεί και καταφέρνει τα πάντα! Έτσι απλά και επιστημονικά! Χαχα!

    @matrix Γράψε και συ ντε να γνωρίζουμε νέα πράγματα. Και σαν έχω πάει τι σημαίνει; Υπάρχει χώρος για καινούρια πράγματα!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλησπερα φιλε μου
    Που είσαι τώρα???
    Ελπίζω κάπου που σου αρέσει
    και να περνάς καλά

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. είσαι πάντα καλοδεχούμενος στο χώρο μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, τα οποία δεν μπορώ παρά να επναλάβω σε σχέση με το δικό σου μπλογκ. το ποστ σου αυτή την εποχή είναι πολύ επίκαιρο για μένα, να σαι καλά...ελπίζω να σε ξαναδώ στον ονειρόκοσμο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Είχε πάει η αδερφή μου πρόσφατα και μου είπε καλά λόγια.
    Τελικά ρε κίτσο που δεν έχεις πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Nα που είσαι δημοφιλής !
    77 σχόλια μαζι με αυτό εδω. Πάω να σκίσω το πτυχίο μου απο την Ανωτάτη Μπλογκερική Σχολή.
    Λοιπόν, Χίο εχω πάει 14 καλοκαίρια για διαοκπές, και την εχω γυρίσει ΟΛΗ.
    Αυτο που συνιστώ σε όλους ειναι να δουν ανατολή του ήλιου απο τα νότια χωριά, τα Μαστιχοχώρια, ψηλά απο κάποιο λόφο.
    Ο Προφήτη-Λιάς στην Κώμη ειναι σούπερ.
    Εχω χρόνια να πάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ωραίες φωτογραφίες παντως και δεν έχω πάει ποτε στη Χιο! Μάλλον πρέπει να παμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @karaflokotsifas Αθήνα είμαι, ας καθήσουμε και λίγο εντός των τειχών. Παρόλα τα ταξίδια, η Αθήνα εξακολουθεί να μου αρέσει, γι αυτό και επέλεξα να μείνω εδώ. Έχεις τις ομορφιές της, αρκεί να έχεις θέληση να τις ανακαλύψεις!

    @dreamer Παρακαλώ και ανταποδίδω. Καλή αρχή να έχουμε! Την καλησπέρα μου για το Σ-Κ.

    @λάκων Από Ελλάδα σε αρκετά μέρη - να'ναι καλά οι γονείς που είχανε τη διάθεση να οργώνουμε την Ελλάδα. Από εξωτερικό, εκτός από τότε που ήμουν Εράσμους, άρχισα τις βόλτες από τότε που δουλεύω.
    Πέρα από αυτά, διάθεση να υπάρχει και παρέα και όλα γίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @tzonakos Τζων, σου αφιερώνω το μεγάλο άσμα εποχής Και πίνω μπύρες, πίνω μπύρες, πίνω μπύρες...
    Εμπνευσμένος ξέρεις από πού!
    Εσύ δεν πας πίσω, μην ανησυχείς! Άντε να πάμε για κανένα σκάψιμο και ούζο να συνέλθουμε...
    Τώρα για τη Χίο, έχεις απόλυτο δίκιο. Πυργί, Ανάβατος, Μαστιχοχώρια από τα καλύτερα μέρη σ'αυτό το νησί. Πολύ τυχερός που τα εξερεύνησες. Βλέπω και συ πολυταξιδεμένος. Εύγε φίλτατε!
    Την καλησπέρα μου.

    @_st_ Και ακόμη κάθεσαι; Ευκαιρία είναι. Νομίζω έχει και απευθείας πτήσεις από Θεσσαλονική. Στο εύχομαι φίλτατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @administrator Όπως τα περισσότερα ελληνικά νησιά, μας περιμένουν να τα ανακαλύψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή