Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Ατενίζοντας την Αθήνα

Κάθε φορά που έρχομαι ή φεύγω από το Ελ.Βενιζέλος αφιερώνω μερικές στιγμές για να κοιτάξω την Αθήνα από ψηλά. Αυτό το χάος που λέγεται πρωτεύουσα, αυτή την τσιμεντούπολη στην οποία ζούμε λίγοι παραπάνω απ'ό,τι αντέχει η πόλη. Που εκτείνεται σε λόφους, βουνά. Μόνο η θάλασσα φαίνεται ότι την σταματά προς το παρόν...Και η οικονομική κρίση, βεβαίως-βεβαίως, αλλά αυτό θα ξεπεραστεί σχετικά σύντομα. Βλέπει κανείς τις πολυκατοικίες, τους δρόμους, τα λιγοστά ξέφωτα, την Ακρόπολη και τα λοιπά κληροδοτήματα των αρχαίων ημών, τα νεότερα κληροδοτήματα κυρίως προς Κηφισίας μεριά...

Καθότι λεκανοπέδιο, υπάρχουν αρκετά μέρη από τα οποία μπορεί κανείς να ατενίσει την πόλη. Από το Αττικό Άλσος, την Πετρούπολη, την Ακρόπολη, τον Λυκαβηττό και άλλα... Είτε για καφέ, είτε για φαγητό, είτε πάλι για ποτό, βόλτα συναυλία, σ'αυτά τα μέρη δίνεται η ευκαιρία να απολαύσει ή να απογοητευτεί το μάτι γεμίζοντας γκρίζες εικόνες. Όπου φτάνει το μάτι βλέπει κανείς πόλη. Πόλη να ζει, να φυτοζωεί, να νιώθει, να δυσανασχετεί. Να θέλει να φύγει, να επιλέγει να μείνει, να φεύγει μένοντας. Να αγαπά, να διασκεδάζει, να ερωτεύεται, να μισεί. Μικρές και μεγαλύτερες ιστορίες εκτυλίσσονται μέσα στα διαμερίσματα που φαίνονται τόσο μικρά και μάταια από κει ψηλά. Σαν ουδέτερος παρατηρητής, αποστασιοποιημένος απ'όσα διαδραματίζονται εκεί κάτω.

Η καλύτερη ώρα γι αυτά τα παρατηρητήρια της πόλης είναι λίγο πριν νυχτώσει. Είναι η στιγμή της μετάβασης. Από το γκρι τσιμέντο που κυριαρχεί όσο και αν προσπαθούν οι πράσινες οάσεις να το ομορφύνουν, η πόλη περνά σε μια ηλεκτρική πανδαισία. Φώτα ξεπετάγονται από παντού. Τα φώτα των δρόμων, τα φωτισμένα μνημεία, η κίνηση των αυτοκινήτων που φανερώνουν ζωή - οξύμωρο μεν αλλά αληθινό, φώτα στο μπαλκόνι - ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει ολοένα και συχνότερα. Θάλασσα από φώτα.

Και μετά; Έρχεται η ώρα της βουτιάς. Βουτιά μέσα σ'αυτή τη θάλασσα με τα φώτα. Βουτιά εκεί που καλώς ή κακώς εξελίσσεται η ζωή του καθενός από εμάς. Επιστροφή στην άγρια φύση ή μάλλον στη ζούγκλα. Μέχρι το επόμενο σούρουπο, μέχρι το επόμενο ατένισμα.

58 σχόλια:

  1. Και εγω οταν ερχομαι στην Αθηνα κανω το ιδιο πραγμα, την ατενιζω και σκεφτομαι τι να κρυβεται μεσα σε καθε σπιτι. Φανταζομαι οτι ολοι εχουν τις δικες τους ιστοριες και προβληματα. Για εναν ανεξηγητο λογο παιρνω κουραγιο. Γνωριζω οτι ολοι εχουν προβληματα αλλα το διαπιστωνω εν μερη καθως βλεπω τοσα πολλα σπιτια και η φαντασια μου καλπαζει. Δεν ξερω αν καταλαβες γτ το εγραψα λιγο μπερδεμενα αλλα δεν μπορω να βρω αλλο τροπο να στο εξηγησω.

    Μαρουλοφιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω ούτε τη θάλασσα τσιμέντου, ούτε τη θάλασσα φωτός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Κάθε φορά που έρχομαι ή φεύγω από το Ελ.Βενιζέλος" είσαι κ πολύ ταξιδιαρης βρε παιδί μου , άντε πια , κάνεις το πράσινο ανθρωπάκι μέσα μου να χτυπιέται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ την Αθήνα δεν την έχω ζήσει, μόνο λίγες ολιγοήμερες επισκέψεις. Κάνω όμως ακριβώς το ίδιο πράγμα με την Θεσσαλονίκη, κάθε φορά που επιστρέφω, βλέπω την πόλη από ψηλά και νιώθω ότι είμαι σπίτι μου, σε κάτι πολύ γνώριμο κι αγαπημένο! Και χωρίς παρεξήγηση (άλλωστε δεν είμαι από την Θεσσαλονίκη) κάτι πολύ πιο όμορφο από την Αθήνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία τα περιγράφεις , μόνο στο τέλος μου τα χαλάς...

    Γιατί το αρνητικό της Αθήνας , είναι ακριβώς αυτή η βουτιά, όχι στα φώτα, αλλά η αληθινή στη θάλασσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω παλι ουτε αθηνα ουτε θεσσαλονικη θα ειθελα να ζω λογο της δουλειας μου ταλαιπωριθηκα πολλα χρονια και στις δυο πολεις τωρα ειμαι στο χωριο βρηκα την ηρεμια μου και οταν θελω για βολτα μια και ειμαι μονο μιση ωρα απο θεσσαλονικη θα παω νυχτα οπως πηγαμε προχθες σε μια ταβερνουλα που ειχε ζωντανη μουσικη και περασαμε θαυμασια και ξανα πισω στην ησυχια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδες τι τραβάς βρε παιδί μου και συ...Γι'αυτό άσε τα ταξίδια για να μη μπαίνεις σε σκέψεις...Μη κουράζεσαι δηλ... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η γη μοιάζει με ζωγραφιά που λέει και το τραγούδι του Χατζή...-όταν κοιτάς από ψηλά!!Και δυστυχώς δεν την πήραμε στα σοβαρά και την καταστρέφουμε..Η θέα κάθε πόλης από ψηλά είναι ανακούφιση για την επιβίωσή μας εκεί κάτω..καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι..αυτη η παραξενη πολη που αγαπαμε να μισουμε και μισουμε να αγαπαμε!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είμαστε εξαρτμένοι από την αθήνα! αυτό έχω μόνο να πω εγώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και το χτενίζοντας την Αθήνα μπορεί να είναι εξίσου ενδιαφέρον, γιατί έτσι βλέπεις και τον ανθρώπινο παράγοντα.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλε εμενα μου αρεσει το τσιμεντο μου
    και η αθηνα μου
    την αγαπωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι απ' τους τυχερούς που μπορούν και ατενίζουν την Αθήνα και χαίρονται τις ομορφιές και τα άσχημά της. Μέσα απ' αυτή τη διαδικασία γνωρίζεις καλύτερα τον εαυτό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίος!!! Έχεις αρχίσει να φιλοσοφείς ή μου φαίνεται? :)
    Εγώ πάντως βουτάω ξανά στη δουλειά μου!
    Πολλές καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν εχεις ξοφλησει αν εχεις μια καλη μπλογκ ιστορια να διηγηθεις σενιορ...
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η καλύτερη ώρα το σουρουπο!!! Ακριβώς όπως τα λες. Σαν να αρχίζουμε να ηρεμούμε λιγάκι αυτή την ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τώρα ήρθες ή έφυγες από Αθήνα; Αν είσαι ακόμα εδώ, πέρνα απ'την έκθεση να γνωριστούμε, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παλι εγραψες! πολυ μου αρεσε..

    αυτο στο λεει καποια που
    μολις γυρισε απο τη ζουγκλα..
    οχι δεν ημουν Αμαζονιο,
    απο το γραφειο ερχομαι..απλα εχει
    πολυ πρασινο στην περιοχη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λατρεύω την Αθήνα από ψηλά! Γι' αυτό άλλωστε της έχω αφιερώσει τόσες αναρτήσεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. με πολύ ρομαντική διάθεση σε βρίσκω...τι γίνεταιιιι;;; τρέχει κάτιιιιι;;;

    :-D :-D :-D

    byeee;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χτύπησες ίσια στην πληγή
    μια βδομάδα στην Αθήνα και ...
    θέλω να πέσω κολυμπώντας να πάω στο νησί μου
    Μου φαίνεται αδιανόητο πως ζούν μόνιμα
    άνθρωποι εδώ πέρα !!!
    Την καλημέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι τα φώτα της πόλης το βράδυ, παντού φώτα λες και ο αυξημένος φωτισμός είναι δείκτης μιας αναπτυγμένης πόλης.
    Δε χρειάζεται κάποιος να βρεθεί ψηλά για να δει τις όμορφες ή άσχημες εικόνες της πόλης του. (Τα αισθήματα που περιγράφεις,πραγματικά εγώ τα νιώθω κάθε μέρα).Όπως είχα αναφέρει παλιότερα, το μάτι μας δεν έχει μάθει να παρατηρεί γύρω του(οπότε δεν του κάνει τίποτα εντύπωση), ούτε καν όταν παρπατάμε,ζούμε και κοιτάμε συνεχώς μέσα σε ένα κουτί(μιας και οι περισσότερες δραστηριότητες εκτυλίσσονται σε κλειστούς χώρους).
    Με αυτόν τον τρόπο, μερικές φορές κοιτώντας πάνω κάτω αριστερά δεξιά έχω νιώσει ξένη μέσα στην ίδια μου την πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. pote tha atenisoume tin athina pareaaa? hathikame xazo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Μαρούλι Μια χαρά τα λες, κάπως έτσι τα βλέπω και εγώ ;-)
    Φιλιά!

    @darthiir the abban Πρέπει να αφεθείς πέρα από την πρώτη ανάγνωση της εικόνας. Βοηθάει.

    @irene Πάλι με δουλεύεις, μου φαίνεται...
    Αφού είπαμε, τουλάχιστον μία φορά το μήνα φεύγω εκτός για επαγγελματικούς λόγους. Συν τα προσωπικά ταξίδια, βεβαίως-βεβαίως.

    @από μικρό κι από τρελό Γιατί αχ και όχι βαχ;

    @σοφία Όπως το βλέπει καθένας μας είναι αυτό ;-)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @matrix Ότι στερείται παραλιών είναι η μόνη αλήθεια. Εννοώ καλών, έτσι; Αλλά ο Πειραιάς άρα και τα νησιά είναι πολύ κοντά.

    @θανάσης Αφού τα καταφέρνεις και σ'αρέσει, μια χαρά σε βρίσκω! Γιατί όχι;
    Την καλημέρα μου

    @~~a~~ Άσε ρε που όλο ταξιδεύεις και παραπονιέσαι και από πάνω! Μη σε περιλάβω.

    @miou Αυτό το τραγούδι έχω υπόψη μου σε κάθε τέτοια επίσκεψη.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @butterfly Ακριβώς αυτό.

    @kat Είμαστε, αλλά μας αρέσει κιόλας! Μαζοχισμός;

    @sophia Χαχα! Θα το σκεφτώ σοβαρά σε επόμενη ανάρτηση!

    @σκουλήκι Ποιος σε πείραξε παιδάκι μου εσένα;
    Φιλί

    @jamanfou Τυχερός δεν ξέρω αν είμαι, το θέμα είναι ότι προσπαθώ να την δω με άλλο μάτι. Βοηθάει, δοκίμασέ το και εσύ.

    @kaveiros Λες ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @radio marconi Καμιά φορά το κάνω και αυτό, μη νομίζεις όμως ότι είναι συνήθεια! Χαχα!
    Καλημέρα

    @suspect Σωστό και αυτό.
    Καλημέρα!

    @lily Και αυτό μες στο πρόγραμμα είναι...

    @maria tzirita Λίγο νωρίτερα βρε δεν μπορούσες να το πεις; Όταν το είδα το μήνυμα ήταν ήδη αργά!

    @fanny-banny Ευχαριστώ.
    Είσαι τυχερή, το ξέρεις;
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @σοφία Ομοίως και νομίζω ότι φαίνεται ;-)

    @fresco Φιλοσοφική, ρομαντική, όπως θέλεις πέστην ;-)
    Καλημέρα

    @side21 Μια χαρά είσαι στα μέρη σου, ονειρεμένα θα έλεγα!
    Καλά να περνάς ωρέ!

    @eri Η ανάλυση πίσω από την ανάλυση. Πραγματικά είναι μεγάλο πρόβλημα η φωτορύπανση. Απλώς πού και πού πρέπει να αφήνουμε και τους εαυτούς μας να χαλαρώνουν για να απολαμβάνουμε κάποιες στιγμές.
    τα φιλιά μου

    @φάβα Όποτε μου πείτε, αγαπητή. Αφού ξέρετε ότι είμαι ανοιχτός σε προσκλήσεις και προκλήσεις ;-)
    Φιλιά ρεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτά σκέφτεσαι όταν επιστρέφεις στο κλεινόν άστυ; Ρε γαμώτι μου, μόνο εγώ σκέφτομαι: "Ωωωωχ! Άντε πάλι πλύσιμο, σιδέρωμα, 12 ώρες στη δουλειά, μαγείρεμα, λογαριασμοί, καντήλια στον από πάνω που μου φαγε το πάρκινγκ,δόσεις, επιτόκια, ληγμένοι λογαριασμοί, για περάαααστε!"

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτά σκέφτεσαι όταν επιστρέφεις στο κλεινόν άστυ; Ρε γαμώτι μου, μόνο εγώ σκέφτομαι: "Ωωωωχ! Άντε πάλι πλύσιμο, σιδέρωμα, 12 ώρες στη δουλειά, μαγείρεμα, λογαριασμοί, καντήλια στον από πάνω που μου φαγε το πάρκινγκ,δόσεις, επιτόκια, ληγμένοι λογαριασμοί, για περάαααστε!"

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όπως όλα τα πράγματα στην ζωή έτσι και η Αθήνα έχει και την καλή έχει και την άσχημη πλευρά της.
    Καλησπέρα kitso σαρμιέντο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι όντως υπέροχη τη νύχτα...Την θυμάμαι ένα καλοκαιρινό βράδυ, με μιά πτήση απο το Ηράκλειο...Πραγματικά υπέροχη...
    Καλημέρα Κιτσομήτσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το σκοτάδι κρύβει την ασχήμια του άναρχου τσιμέντου και τα φώτα στολίζουν την πόλη και πραγματικά θες να βουτήξεις μεσα στα φώτα.
    Λιγο πριν το σκοτάδι όλα λούζονται στο πορτοκαλί του βασιλέματος, πολυ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. To σούρουπο είναι η φανταστικότερη ώρα της ημέρας, ειδικά αυτή την εποχή, ακόμα και στην πρωτεύουσα!:Ρ
    Προσοχή στα μακροβούτια, ελοχεύουν κινδύνους!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Προτιμώ να κοιτάζω την Αθήνα απο ψηλά απο τα Τουρκοβούνια lol
    Το έχω συνδυάσει ευχάριστα όμως γιατί ξέρω πως η προσγείωση είναι κοντά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. http://mariatweety.blogspot.com
    OTI KAI NA PO EINAI POLI LIGO
    OTAN TO DEITE 8A KATALAVETE TI
    8ELO NA PO
    DIADOSTE TO PLEASE
    FILIKA ROBERTO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το ποστ...είναι του τύπου:κλείνω τα μάτια...ονειρεύομαι και πετάω...Κήτσο μου!
    Μπονζουρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Egardie Kitso Mitso

    I athina eixe kapote ta fota na einai mia apo tis omorfoteres protevouses tis evropis alla eixe kai tin atyxia na katoikito apo neoellines..

    Mia poly pou exei os apotero skopo pleon tin eksafanisi kathe ti prasinou.

    Paradeigma to oti prospathoun na sikosoun polykatoikies se kathe gonia esto kai an den afto endykneitai aisthitika alla kai poleodomika...

    I Athina to exei xasei to stoixima pro pollou kai afto pleon oxi mono den tha allaksei alla tha ginei kai xeirotero...
    Prosfati erevna edeikse oti molis 1.5 t.m prasinou adistoixei se kathe athinaio politi tin stigmi pou se poleis me diplasio kai triplasio plithismo opos to Parisi kai to Londino adistoixoun 25 t.m kai ano se kathe Politi..

    I Athina pleon den mporei na sou prosferei poiotita zois kai an mporei prepei na valeis to xeri vatheia mesa stin tsepi kai na meneis se kapoia sygekrimena proastia...

    Eimai Poly xaroumenos Telika Pou DEN eimai Athinaios...
    Giati poios einai tha mou peis...e..osoi megalosan Athina dilonoun Athinaioi..opote kai ego tous dino Afto ton titlo afou toso to theloun...
    Na sas zisei i Tsimedina...ee..Athina ennoousa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. κανενας απλα δεν θελω να μεινω πουθενα αλλου εκτος απο την αθηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. mia xara einai i a8ina oses fores exo er8ei!filia kai kali evdomada!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ολα τα μεταβατικά στάδια έχουν μια ιδιαίτερη γοητεία.
    Ακόμα και η τσιμεντένια Αθήνα, στη μετάβασή της αναδύει την θαμμένη ομροφιά της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. όταν είναι δυνατό, επιλέγω να επιστρέφω στην Αθήνα ή να φεύγω από αυτήν βράδυ. Τη νύχτα η Αθήνα είναι μαγική, την αγαπώ για τα καλά και για τα κακά της, αναπολώ τις μέρες μου εκεί, αλλά αγαπιόμαστε από μακριά. Είναι ο μόνος τρόπος να κρατήσει αυτή η αγάπη για μια ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εγώ όταν φεύγω από την Αθήνα, συνήθως τα πρώτα λεπτά παρατηρώ τη αεροσυνοδό, οπότε χάνω τα καλύτερα μάλλον!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αφού είναι ωραία τα βράδια, που συμφωνώ κι εγώ, άραγε είναι ωραία και για τους ...βαθεία νυχτωμένους (δημάρχους ας πούμε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. μάλιστα.. τελικά λίγο πολύ όλοι το ίδιο κάνουμε ε?

    καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εγώ περιμένω να φτάσουμε τόσο ψηλά που να βλέπω μόνο σύννεφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλησπέρα Κιτσούλη...τι κανεις;;;;;;;;;;;
    Διαβάζω το βράδυμ το προηγούμενο
    "Αφού υποχρεωτικό ειναι το στρατιωτικό"
    Εντάξει;;;;
    Φιλια Νανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @koptoraptou Αυτά σκέφτομαι για να μην σκεφτώ τα άλλα που περιγράφεις! Χαχα! Αισιόδοξη σκέψη δεν είπαμε; Φιλιά!

    @νίκος Ακριβώς, φίλτατε. Ακριβώς :-)

    @artanis Όταν ξανάρθεις, να μας πεις, ε;
    Φιλιά!

    @τζονάκος Το σκοτάδι και τα φώτα. Γι αυτό και είναι από τις καλύτερες στιγμές...

    @ενεσούλα Κινδύνους; Για πες περισσότερα να μας προστατεύσεις!
    Φιλιά ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @λάκων Τουρκοβούνια ήταν η πρώτη βόλτα που με πήγανε οι γονείς μου...Χρόνια πριν!


    @ανώνυμος Όντως συγκλονιστικό. Το επισκέφτηκα ήδη.

    @glaykidarling Κάπως έτσι. Κλείνω ή ανοίγω τα μάτια και ταξιδεύω!
    Φιλιά

    @vas Καλώστον και πάλι! Ενδιαφέρουσες οι σκέψεις σου, συμφωνώ στην πλειοψηφία τους. Εμείς την ασχημύναμε την πόλη, θα μπορούσε να είναι πραγματικά πανέμορφη. Και αυτό το βλέπεις σε μέρη που υπάρχει ακόμη πράσινο...

    @σκουλήκι Γι αυτό την επιλέξαμε, άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @leviathan Ε τότε να μας έρχεσαι συχνότερα!

    @αστροσυμμορίτες Αρκεί αν ψάξεις να την βρεις... Και να έχεις διάθεση να κοιτάξεις.

    @alienlover Αγάπη από απόσταση, ε; Χμμμ...Δεν το'χα σκεφτεί έτσι αυτό! Βρε λες να'ναι λύση;

    @prophet81 Μπορεί ναι μπορεί όχι! Ποτέ δεν ξέρεις.
    Βέβαια την ώρα που φαίνεται η Αθήνα επειδή είμαστε ακόμη σε διαδικασία απογείωσης, οι αεροσυνοδοί είναι ακόμη καθισμένες ;-)

    @φλούφλης Μ'άρεσε ο συνειρμός που έκανες. Γιατί έχουμε πολλούς από δαύτους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ζαχαρούλα Εκεί που σε πάει το μάτι. Ή μήπως είμαστε και λίγο ρομαντικοί... Όλα παίζουνε!
    Καλησπέρα

    @manetarius Και αυτό γίνεται αργότερα όμως!
    Φιλιά!

    @νανά τσούμα Ευχαρίστως! Ακούσαμε, ακούσαμε!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μετά τη βουτιά μην απομακρυνθείς!!!
    Προσοχή στα βαθιά kitsemitse.

    Ωραίο κείμενο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Aυτή η πόλη με "πληγώνει"...αλλά πρώτα την πληγώσαμε εμείς κι αυτό μας το πετάει στα μούτρα κάθε ξημέρωμα και κάθε δειλινό!

    Κάποτε ήταν ανθρώπινη και ξεχωριστή και την απολαμβάναμε και εμείς και οι πριν απο εμάς..

    Μετά αφήσαμε να μπούνε τα "θεριά" και να την λεηλατήσουν, βλέπετε δεν είχαμε χρόνο να ασχοληθούμε μαζί της..

    Τώρα, κάθε φορά που ξημερώνει η λεηλατημένη πόλη μας θυμίζει την αδιαφορία μας, την αδιαφορία τους..όταν μπορούσαμε, όταν μπορούσανε, και δεν κάναμε ούτε εμείς ούτε αυτοί, απολύτως ΤΙΠΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @jane Αφού δε μ'αφήνουνε ν'αγιάσω... Όλο με παρασέρνουνε σε νέες βουτιές.
    Φλιά

    @anasa Εμείς την πληγώνουμε και αυτή απλώς αντιδρά. Αν αρχίσουμε να την αγαπάμε μήπως τελικά αλλάξει και αυτή;
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η Αθήνα έχει τις ασχήμιες της, αλλά έχει και τις ομορφιές της. ΄Εχει ό,τι και άλλες μεγάλες πόλεις του δυτικού μας κόσμου. Εμείς, δυστυχώς, την υποτιμούμε και τη δυσφημούμε. Ας αναδείξουμε τις ομορφιές της και ας προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε τις ασχήμιες της. Υπεύθυνοι είμαστε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Ανώνυμος Συμφωνώ μαζί σου. Εμείς την ασχημαίνουμε αλλά και εμείς μπορούμε να την βγάλουμε από την αφάνεια.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή