Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Για μια καλύτερη τηλεόραση

Εδώ και μια εικοσαετία περίπου, από τότε που ξεκίνησε η ιδιωτική τηλεόραση και στην Ελλάδα, κυρίαρχη θέση στα σαλόνια των περισσότερων από εμάς καταλαμβάνει η τηλεόραση. Όλο το στήσιμο του σαλονιού γίνεται ακριβώς για να εξυπηρετηθεί η απρόσκοπτη θέαση προς την τηλεόραση. Επιλέγουμε το κατάλληλο ακριβό, αναπαυτικό και χρωματικά ταιριαστό σαλόνι, αγοράζουμε το έπιπλο της τηλεόρασης αναλόγως με τις διαστάσεις του χώρου. Τέλος, πλαισιώνουμε όλο αυτό τον χώρο με την κατάλληλη συσκευή. Μαύρο συνήθως χρώμα, πλέον μεγαλύτερη των 32 ιντσών, επίπεδη με ευκρίνεια κτλ κτλ. Και όλα αυτά έχοντας ξοδέψει χρόνο, χρήμα, κόπο, σκέψη.

Για το περιεχόμενό της όμως πόσο χρόνο καταναλώνουμε άραγε; Πόσο επιλέγουμε βάση προγράμματος τις κατάλληλες εκπομπές που μας καλύπτουν ως θεματολογία; Και πόσο επιβραβεύουμε με την τηλεθέασή μας τις εκπομπές που πραγματικά αξίζουν; Γιατί υπάρχουν και αυτές αλλά συνήθως τα νούμερά τους κυμαίνονται στα πολύ ρηχά. Άλλη ιστορία βέβαια και αυτή με τα νούμερα... Γιατί λοιπόν να αφήνουμε να λερώνεται αυτός ο ιδιαίτερος χώρος μας με τα κατακάθια του καθενός;

Απέναντι στον οχετό και στο χαμηλό επίπεδο τι άραγε έχουμε να αντιπαραθέσουμε; Μια μεγάλη δύναμη. Τη δύναμη του τηλεκοντρόλ. Γιατί ακόμη και σ'αυτή την παθητική κατάσταση (ας φέρουμε στο μυαλό μας την σχετική εικόνα του Αλ Μπάντυ απ'το Παντρεμένοι με παιδιά) έχουμε τη δύναμη του κοινού, του καταναλωτή. Μην ξεχνάμε ότι όλα όσα προβάλλονται, σ'εμάς απευθύνονται και μεις είμαστε το τελικό αγοραστικό κοινό. Οπότε κρίμα δεν είναι να μην απαιτήσουμε κάτι καλύτερο;

Η πρωτοβουλία αυτή για κλειστή τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου ξεκίνησε πέρυσι ευτυχώς από ορισμένους φίλτατους συν-bloggers. Ενδεικτικά αναφέρω τους tzonako, nDn, tractatus, Αντώνη και άλλους. Και λέω ευτυχώς γιατί είναι κίνηση αυθόρμητη και μη υποκινούμενη από άλλα κίνητρα.

Ήδη, ολοένα και περισσότερος κόσμος έχει αρχίσει να ενημερώνεται και από άλλες πηγές, κυρίως από το Ίντερνετ και τα ιστολόγια. Είναι θετική εξέλιξη αυτή. Τουλάχιστον στο Ίντερνετ έχεις δυνατότητα να ελέγξεις την πληροφορία από πολλαπλές επιλογές και όχι να τρως μασημένη τροφή. Και είναι εξίσου θετικό ότι πολλές φορές σε ειδήσεις στην τηλεόραση χρησιμοποιούν ιστολόγια ως πηγές πληροφόρησης.

Επειδή δικαιούμαστε καλύτερη τηλεόραση, γι αυτό και πρέπει να την διεκδικήσουμε. Κλειστή τηλεόραση λοιπόν στις 11 Φεβρουαρίου - έστω και για μια ημέρα.

ΥΓ Παρεμπιπτόντως, τις προάλλες ήμουν στο σπίτι φίλου ο οποίος έχει εξοστρακίσει την τηλεόραση από τη ζωή του. Όσο αδιανόητο και αν ακούγεται, δεν έχει πουθενά τηλεόραση στο σπίτι του. Αντ'αυτού, ακούει ραδιόφωνο, διαβάζει βιβλία, ενημερώνεται από το Ίντερνετ...

69 σχόλια:

  1. Εγώ τι να κλείσω καρντιά μου;

    Πες του φίλου σου πως δεν είναι αδιανόητο. Είμαστε πολλοί που δεν έχουμε σεμεδάκι πάνω στο κουτί-επίπεδη πλάσμα με πίξελς πλέον, ξελογιάστρα! Απλά ξεχάσαμε να την τοποθετήσουμε στο κέντρο του σπιτικού μας.


    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η καλύτερη τηλεόραση είναι η κλειστή τηλεόραση, αν και κάπου θα πρέπει να δούμε τις ταινίες που δεν προλαβαίνουμε να δούμε στον κινηματογράφο...
    Όσο για την ενημέρωση, ας μην θεοποιούμε το ίντερνετ και τα μπλόγκ διότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν όλη την παθογένεια της τηλεόρασης που είναι ουσιαστικά και παθογένεια της κοινωνίας μας. Νομίζω πως για τον ενημερωτικό τομέα πρέπει να έχουμε όσο το δυνατό περισσότερες πηγές.
    Όσο δε για το ραδιόφωνο, κακά τα ψέματα κι αυτό στο μεγαλύτερο μέρος του μια κουτσομπολίστικη σάχλα με playlist είναι οπότε κι αυτό θέλει προσοχή ως επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το θέμα δεν είναι αν έχεις και πού τηλεόραση μέσα στο σπίτι σου, είναι θέμα δαχτύλου: πότε να χρησιμοποιήσεις τον αντίχειρα για αλλαγή καναλιών, το δείκτη για το on/off, τον μέσο για τα περισσότερα προγράμματα της τηλεόρασης, και παράμεσο και μικρό για να κάνεις ταπ ταπ ταπ!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι κακή ιδέα.. θα βάλω υπενθύμιση! Να σας ρωτήσω βρε παιδιά, όλο λένε για μηχανάκια της AGB έχετε δει ποτέ κανένα τέτοιο? Ξέρετε που τα βάζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εγω στην δουλεια εχω εναν διευθυντη που εχει κανει το ιδιο δεν βλεπει τηλεοραση καθολου μαλλον δεν χει συσκευη καν μεσα στο σπιτι του και ομως αυτη του δινει μισθο ..αλλοκοτο ε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την τετάρτη!
    καθόλου κακή ιδέα και βέβαια θα την κλείσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία πρωτοβουλία !!!
    Θα κλείσω κι εγώ την τηλεόρασή μου λοιπόν και θα προσπαθήσω να διαδόσω αυτή την όμορφη προσπάθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμάς είναι κλειστή πάντως, έτσι κι αλλιώς. Ανοίγει μόνο αν θέλουμε να δουμε καμιά ταινία ή αν υπάρχει κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Και είναι 3 χρόνια τώρα έτσι η ζωή μας. Και είμαστε πολύ, πολύ καλύτερα -έχουμε γλυτώσει από πολλά "σκουπίδια"

    Καλή βδομάδα, ΚιτσοΜήτσε :)
    μακάρι να το κάνουν πολλοί, επιτέλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..μονο στις 11/02??

    καθε μερα κλειστη..μη σου πω..σπασμενη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κι εγώ σπάνια την ανοίγω, σαν εξάρτημα του dvd ή του playstation όμως είναι άψογη :)

    θα κλείσω με μια ατάκα του Γούντυ Άλλεν:

    "οι δρόμοι φαίνονται πιο καθαροί γιατί όλα τα σκουπίδια μπήκανε στην τηλεόραση"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @the muppet show girls Είσαστε πολλοί τελικά... Η αλήθεια είναι ότι κυρίως λόγω αθλητικών παιχνιδιών (λέγε με και ποδόσφαιρο) δεν μπορώ να εξοβελίσω την συσκευή από το σπίτι μου. Αλλά προσπαθώ να περιορίσω την χρήση της όσο γίνεται!
    Εύγε πάντως!

    @mahler76 Συμφωνώ με αυτό που λες για την "θεοποίηση". Έχουν γίνει αρκετές πατάτες, ενώ αρκετά πράγματα είναι κατευθυνόμενα. Το θέμα είναι όμως ότι έχεις τη δυνατότητα να ανατρέχεις σε πάρα πολλές πηγές, ανεξάντλητες θα έλεγα. Από εκεί και πέρα επιλέγεις τι θα αποφασίσεις και τι όχι...

    @sophia Θέλει εξάσκηση όλο αυτό που είπες! Και πάλι από την αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ηφαιστίωνας Δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είχανε βγει στη φόρα τα ονόματα και τώρα αλλάξανε το δείγμα, με αποτέλεσμα να βλέπουμε ξαφνικές αλλαγές στις θεαματικότητες...

    @σκουλήκι Είναι η λεπτή διαφορά μεταξύ του τι κάνεις στη δουλειά σου και τι στο σπίτι σου. Μπράβο του πάντως αν μπορεί να κρατήσει τις ισορροπίες.

    @ria Για να το δοκιμάσουμε. Ευκαιρία για βόλτα ή και κουβέντα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @πανικός και φοβέρα Το θέμα είναι να απαιτούμε αυτά που μας αξίζουν. Και να πηγαίνουμε εκεί που θέλουμε οι ίδιοι και να μην αφηνόμαστε.

    @νατασσάκι Μπράβο σας αν μπορείτε και το κρατάτε!
    Όσο για το αν θα ακολουθήσουν, θα δούμε!

    @ηλίας Είναι και η μπαλίτσα στη μέση όμως. Τι θα γίνει με αυτή την άτιμη;

    @ηλιογράφος Σωστός! Δεν το'χα σκεφτεί έτσι. Μέγας ο Γούντυ Άλεν.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ'αρέσει! Προσωπικά παραδέχομαι ότι βλέπω τηλεόραση αρκετές ώρες την ημέρα κι αν δε βλέπω, την έχω ανοιχτή για "παρέα" - ξέρεις, πώς κάνουν οι γριούλες που είναι μόνες τους; έτσι! Στις 11/2 λοιπόν θα την αφήσω κλειστή και μπορεί και να μ'αρέσει να το καθιερώσω! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maria tzirita Δε θα ήταν καλύτερα αν αντί για τηλεόραση για παρέα να είχες ραδιόφωνο; Και ωραία μουσική θα άκουγες και κουβέντες σημαντικότερες από τα κους κους του χαζοκουτιού...
    Δοκίμασέ το!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καθημερινά δουλεύω τόσο πολύ..που και να ηθελα να δω δεν προλαβαίνω!Προτιμώ να δω τον φίλο μου!:)
    Η πλάκα είναι πως στο σπίτι μου δε βλέπω καθόλου...
    Σαββατοκύριακα...που παίζει η μετοίκηση στο σπίτι του φίλου μου βλέπω..ΒΛΑΚΕΙΕΣ...
    και θα πω και το γιατί...
    έχω πήξει τόσο πολύ από τη δουλειά..
    που θέλω να δω ΜΟΝΟ Βλακείες!

    Οκ..11 λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σου πω, να την ανοίξουμε ένα δεκάλεπτο να δούμε τον καιρό;;
    Καλή Βδομάδα!!
    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το θέμα φίλε kitse δεν είναι μόνο να κλείσουμε την τηλεόραση. άντε πες ότι έκλεισε για μια μέρα. την επόμενη θα είναι ανοιχτή. το θέμα είναι να μπορούμε να φιλτράρουμε την είδηση για να μην δεχόμαστε μασημένη τροφή. κατά τη δική μου γνώμη, η μεγάλη δύναμη του τηλεθεατή είναι το τηλεκοντρόλ. δεν λέω ότι δεν βλέπουμε βλακείες. κάθε άλλο μάλιστα. διαφημίσεις, ειδήσεις, προγράμματα, όλα είναι για τα μπάζα... δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κλειστή τηλεόραση όταν δεν δείχνει κάτι που μας ενδιαφέρει.. Οι επιλογή είναι δική μας.
    Εγώ από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ το Internet βλέπω πολύ λιγότερο τηλεόραση. Όπως λες, δεν παίρνεις τις πληροφορίες σαν μασημένη τροφη (όπως στην τηλεόραση) άσε που έχεις και περισσότερες επιλογές...

    Μου αρέσει η ιδέα της "μέρας με κλειστή τηλεόραση". Θα την κλείσω λοιπόν.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @γλαύκη Γιατί δεν διαβάζεις εναλλακτικά ένα βιβλίο; Ή να ακούσεις μουσική;
    Ίσως είναι καλύτερες επιλογές! Για σκέψου το!

    @τρελοτουρίστας Φαν της Πετρούλας αγαπητέ;Δεν το περίμενα από εσάς! Χαχαχα!

    @unclescrooge Αυτό είναι το ιδανικό. Σκέψου όμως πόσο δύσκολο είναι να επιτευχθεί όταν καλά-καλά δεν μπορούμε να την κλείσουμε για μία μέρα!
    Ας γίνει η αρχή.

    @άκον Και πολύ καλά κάνεις...
    Για να δούμε τι θα βγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλως σε βρηκα και συμφωνω απολυτα!ειναι ακομα χειροτερο πιστευω,θελουν να κατευθυνουν τις σκεψεις μας,τα θελω μας,τις επιλογες μας.Τον τελευταιο καιρο μας θελουν αυτοι και τα αφεντικα τους μονιμα φοβισμενους,χωρις υπερβολη πιστευω οτι τα ΜΜΕ οριζουν τα πραγματα! ας κανουμε λοιπον μια προσπαθεια!εστω και για μια μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όντως το χαζοκούτι ...
    επηρρεάζει κόσμο !!!
    Το βασικό είναι να την χρησιμοποιείς
    επιλέγοντας εσύ τι πρέπει να δεις
    κι όχι να σε χρησιμοποιεί αυτό ...
    Προσωπικά την ανοίγω ελάχιστα
    και επιλεκτικά ...
    Δεν είναι άσχημη ιδέα η αποτοξίνωση
    την Τετάρτη αν & νομίζω ότι έχει μάτς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμένα με φοβίζει η δύναμη της τηλεόρασης.
    Και ειδικά με τα γεγονότα του Δεκέμβη κατάλαβα για άλλη μια φορά την απόλυτη δύναμη της.
    Είναι ανίκητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν και δεν θα μου είναι καθόλου δύσκολο αφού την ανοίγω μόνο και μόνο για να δω ταινίες σε dvd, να είσαι σίγουρος πως και φέτος θα την έχω κλειστή!
    Εύχομαι αυτή η πρωτοβουλία να πάρει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις.
    Καλησπέρες kmitsos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ποτε δεν εβλεπα tv, μιας κ γεννηθηκα με ενα pc αγκαλια.
    τα τελευταια 4 χρονια ειναι μονιμως εκτος μπριζας, τζαμπα χωρο μου πιανει.
    την σκοτωνω 50 ευρω ΑΝ ενδιαφερεται κανεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιατι οχι μπας και αλλαξουν σχημα και τα ματια μου..Καλημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. H tileorasi pantou exei ta idia xalia...Na deis edw tin NZilandiki tv, pws einai!!!
    Kali vdomada na exeis, filia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. na dw edw?to edw to diko moy einai allo apo to edw to diko soy??taksidi eisai????an eisai mh moy to peis apla koukoylwseta tha plhgwthwww klapsssss!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ασε τωρα κι ακομη κλαιω τα λεφτά που έδωσα για τη δική μου. τωρα πια μονο σαββατοκυριακα .. και αν. βασικα νομιζω πια οτι η τιβι ανοιγει μονο για να χαζέψει κανείς. και πριν απο μερες που ημουν αρρωστη και ολη μερα μεσα στο σπιτι, να την ανοιξα συνολικα μια ωρα σε 5 μερες? κλειστη τηλεοραση ίσον εξασφάλιση φαιάς ουσίας!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δε φταίει η τηλεόραση.
    Η κεραία φταίει!
    Βγάλτε τις κεραίες και περιοριστείτε στα DVD :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kήτσο Μήτρο μου,
    η δουλειά μου απαιτεί τρελές ώρες διάβασμα καθημερινά..
    και μάλιστα..δύσκολων κειμένων...
    επομένως είναι λογικό...από ένα σημείο και έπειτα να θέλω να δω βλακείες για να ξεκουραστεί το μυαλό...
    Το καλοκαίρι διαβάζω φουλ βιβλία ή όταν κάνω ποδήλατο στο γυμναστήριο..

    Κοίτα να δεις...

    η γνώμη μου εμένα είναι άλλη...

    όταν πονά το χέρι δε το κόβουμε...

    απλά θεωρώ ότι έχουμε τουλάχισον κάποιοι κριτική σκέψη...και κρίνουμε αυτά που βλέπουμε...

    Αν κάποιος μάθαινε τι πραγματικά παίχτηκε την περίοδο των επεισοδίων και τι μας πλάσαραν στις ειδήσεις ...θα είχε φρικάρει!

    Από και εκεί και ύστερα, υπάρχουν προγράμματα που αξίζουν τον κόπο...

    Το ζήτημα είναι..πρώτον οι επιλογές σου και δεύτερον...
    να γνωρίζεις γιατί βλέπεις κάτι!

    Τέλος ,απορώ με κάτι άλλο...

    και το είχα γράψει και στο μπλοκ μου μια φορά...

    Πως γίνεται ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ,να γράφουν πως δε βλέπουν τηλεοραση...αλλά να τα ξέρουν όλα....ποιοι παίζουν τι παίζει...απλή απορία....

    κακό δεν είναι να βλέπεις κουτσομπολίστικο...αλλά να ξέρεις γιατί το βλέπεις..και κυρίως να μη λες ότι δε το βλέπεις !

    ΦΙΛΙΑ καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όπως είχα πει και στο αντίστοιχο μπλόγκ του tzonakos, αξίζει αυτή η προσπάθεια γιατί το επίπεδο της τηλεόρασης έχει φτάσει στο ναδίρ.
    Έχω βάλει λίνκ για την κινητοποίηση σας αυτή στη σελίδα μου.

    Την τηλεόραση την έχω αφαιρέσει από τη ζωή μου κι εγώ, όχι γιατί δεν με ενδιαφέρει πλέον σαν μέσο, αλλά γιατί ειλικρινά δεν βρίσκω τι να δω. Αν ποτέ μου λείψει καμία ταινία, προτιμώ να τη διαλέξω μόνος μου και να τη δω στο σπίτι ή στον κινηματογράφο με φίλους.

    Εύχομαι να υπάρξει ουσιαστική ευαισθητοποίηση γι'αυτό το θέμα.

    Με εκτίμηση για τους διοργανωτές και την προσπάθειά σας,
    Hellenic.Potion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μήπως να βάλω nova καλύτερα;;;;Πλάκα κάμω.Δεν νομίζω όμως πως θ αλλάξει κάτι καλό μου δυστυχώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @καψοράχη Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!
    Αυτή η κατεύθυνση μου την σπάει όντως. Από τη στιγμή όμως που το κοντρόλα είναι στα χέρια μου...

    @side21 Αυτά τα ματς είναι που μας την χαλάνε! Και γω πλέον κυρίως γι αυτό το λόγο την χρησιμοποιώ πάντως!

    @fpboy Εκτός από λίγες φορές που το γύρισα για ζωντανή εικόνα, κυρίως ενημερώθηκα μέσα από ιστολόγια και εφημερίδες.
    Ανίκητη είναι όσο δεν την παλεύουμε εμείς.

    @axis mundi Μια χαρά σε βρίσκω! Κάπως έτσι θα έπρεπε να είμαστε.
    Για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @yet another Είσαι της νέας γενιάς ε; Και πολύ καλά κάνεις!
    Πούλα την για συλλεκτική - ίσως είναι καλύτερα!

    @penthesila Και αυτό όφελος είναι! Δε μίλησα καθόλου για υγεία και τα σχετικά...

    @artanis Το διαπίστωσα και στην Ισπανία. Μιλάμε ότι οι ειδήσεις ήταν ίδιες ακριβώς!
    Την καλησπέρα μου.

    @penthesila Δεν σε πιάνω, καλή μου. Για εξήγησέ μου το!

    @lifewhispers Αυτό όμως είναι η δύναμή της. Να χαζέψει όπως λες...
    Καλά έκανες βρε όμορφη, μάλλον κέρδισες παρά έχασες!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @darthiir the abban Σωστός! Τοποθετείς το πρόβλημα κάπου αλλού.
    Αλλά επιμένω: με τα αθλητικά τι γίνεται;

    @γλαύκη Ό,τι αρκετές φορές χρειαζόμαστε το χάζεμα, είναι αλήθεια! Αλλά μήπως θα ήταν καλύτερα εκείνη την ώρα να πηγαίναμε για περπάτημα, να ξαπλώναμε ή κάτι αντίστοιχο;
    Αυτό με την κριτική σκέψη εννοείται. Απλώς είναι θέμα προσωπικό του καθενός μας.
    Όσο για την απορία σου, απόλυτα εύστοχη ;-)

    @hellenic potion Αξίζει όντως. Και δεν είναι κινητοποίησή μας. Είναι νομίζω φυσικά άμυνα!
    Για να δούμε...

    @dreamer-angel Το λέει και η διαφήμιση, ε;
    Μπορεί να αλλάξει η νοοτροπία η δική μας. Και αυτό πίστεψέ με είναι όφελος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν ξέρω, ούτε με αυτά "ασχολούμαι" είν' η αλήθεια.
    Αν είναι κάποιος να δει αθλητικά, ας πάει γήπεδο ή ακόμα καλύτερα ας ασχοληθεί ο ίδιος με τον αθλητισμό στο χρόνο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συμφωνώ. Χωρίς τηλεόραση με συντροφιά το ραδιόρφωνο και τον υπολογιστή μας. Τί άλλο θέλουμε;
    ΥΓ. Την καινούρια tv-plasma την πήρες ή ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να την βγάλουμε από την ζωή μας, μπορούμε; Άντε γιατί η γιαγιά με 'χει πρίξει! Νομίζει πως η οικονομική κρίση είναι κολλητική αρώστια σκύλων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλλίτερη τηλέοραση= κλειστή τηλεόραση(αν είναι και σπασμένη ακόμα καλλίτερα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. να σου πω...οσο καιρο δεν ειχα νετ η τν δεν εκλεινε μερα νυχτα....αν σου πω οτι τωρα εχει να αναψει πανω απο 20 μερες θα με πιστεψεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τον τελευταίο χρόνο αφήνω την τηλέοραση πολύ συχνά κλειστή προτιμώντας να διαβάζω ένα βιβλίο όταν θέλω να χαλαρώσω.Τα απογεύματα την ανοίγει ο άντρας μου και παρατηρώ ότι δεν είμαι τόσο ήρεμη όσο την υπόλοιπη ημέρα.Βέβαια να την βγάλουμε τελείως από την ζωή μας θέλει μεγάλη αποφασιστικότητα αλλά όσο λιγότερο τόσο καλύτερο θα έλεγα.
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καταρχήν θα σχολιάσω πως την στιγμή που σου έγραφα στην ανάρτηση σου άφηνες εσύ σχόλιο στην δική μου χαχα!!!

    Τι να πω για την τηλεόραση, νομίζω πως πια έχει χάσει το ρόλο της,
    Έπαψε να διασκεδάζει και να ενημερώνει.
    Προωθεί μόνο πρότυπα κάκιστα και συμφέροντα.
    Προτιμώ να αναλώνω τον χρόνο μου διαβάζοντας διάφορα blogs παρά βλέποντας τηλεόραση.
    Φυσικά υπάρχουν χίλια δυο άλλα πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε είτε για να ψυχαγωγηθούμε είτε να ενημερωθούμε.
    Ας κάνουμε λοιπόν χρήση της δεύτερης καλύτερης εφεύρεσης μετά το κουμπί που ανοίγει την τηλεόραση, ας πατήσουμε εκείνο που την κλείνει !!

    Καλημέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συμφωνώ και επαυξάνω φίλτατε!!

    Και σε απάντηση όλων των φίλων μου που έρχονται στο σπίτι και αναρωτιούνται τι την θέλω την τηλεορασάρα αφού είναι πάντα κλειστή, έχω να δηλώσω πως η τηλεόραση μου υπάρχει απλά επειδή ταιριάζει με το σύνθετο!! Κλείστε το χαζοκούτι και επικοινωνήστε με τους γύρω σας!

    Τι καλημέρες μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. κοίτα να δεις και γω νομιζα πως και οι άλλοι βλέπουν τηλεόραση ....τελικά βλέπω μόνο εγώ ...

    τεσπα ....συμφωνώ ότι είναι οχετός η τιβι αλλά δεν παυει να είναι μια παρέα, έχει και καλά προγράμματα, έχει και καλά σήριαλ και έχει και καλούς δημοσιογράφους, τον αν θα κλείσουμε εμείς την τηλεόραση σε λίγους θα κάνουμε κακό, έως και σε κανένα, γιατλι εσύ φίλε κιτσομήτσο μου δίνεις την εντύπωση ότι έχεις την λογική να αλλάξεις κανάλι στην καθε μ@λ@κία και μπορείς να φιλτραρεις την πληροφορία ή να διασταυρώσεις την είδηση.
    Ερωτώ, αν εσύ, εγώ και δεν ξέρω και ποιός άλλος κλείσει την τηλεόραση αυριο, πιστεύεις ότι ο κόσμος ξαφνικά θα αποκτήσει την παιδεία που χρειάζεται προκειμένου να μπορεί να βλέπει τηλεόραση με τον καλύτερο τρόπο?
    γιατί απλά θέμα παιδείας είναι και τίποτα αλλο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εγώ μια χαρά τηλεόραση έχω. Απλώς βλέπω σ' αυτήν ΑΝ κι ό,τι μου γουστάρει κι ΟΤΑΝ μου γουστάρει: ταινίες πιο πολύ και μερικές σούπερ εκπομπές, όπως Θεοδωράκη, Αυγερόπουλο, κάτι Ελληνοφρένειες κι άλλα τέτοια και κάτι άλλες για τις αναπαραγωγές των ελεφάντων στον ΣΚΑΪ. Χε, χε...
    ΔΕν φταίει τόσο το μέσο για μένα, αλλά ο τρόπος που το χειριζόμαστε, όπως και το εάν έχουμε αναπτύξει τελικά αυτό το γαμο-φίλτρο, ώστε να μην τρώμε ό,τι μας σερβίρουν όχι μόνο στην τηλεόραση αλλά και σε όλες τις φάσεις της ημι-ρομποτικής ζωής μας, που μοιάζει έρμαιο των κλισέ και της εκάστοτε "μόδας".
    Αν ο άλλος για παράδειγμα, έχει βάλει ας πούμε "το κουτί" ακόμα και μέσα στην κάμαρά του για να χαζεύει η γυναίκα του, να ξεχνιέται με τη Σούλα-Νούλα και να μη θυμάται πως έχουν να το κάνουν από τις περυσινές διακοπές, τότε δεν φταίει το κουτί, αλλά η σχέση που έχει κόψει σαν το ενός μηνός ανοιγμένο γάλα.

    Εν ολίγοις, κι αυτό το ζήτημα εντάσσεται κατά τη γνώμη μου στο ότι έχουμε "κολλήσει" στα μέσα μας: στους κομπιούτερες, στις τηλεοράσεις, στα msn, στα sms, τα φέιςμπούκια, στα ψιψιψίνια και στα κοψοψόψαρα και κοντεύουν να μακρύνουν τα άκρα μας από την πολλή ενασχόληση με τα διάφορα "μηχανάκια".

    Γι' αυτό σε λέω... Ας Get a life γενικώς, ας "εμπλακούμε" ρε παιδί μου, να βγούμε, να συναντήσουμε, να "τσαλακωθούμε, να κλάψουμε, να γελάσουμε, να συνυπάρξουμε, να βρεθούμε βρε αδερφέ κι όχι μόνο μέσα από "δέκτες"...
    Αν το κάναμε, δεν μας έφταιγε καμία τηλεόραση και καμία Σούλα-Νούλα δεν θα αναρωτιόταν ποια παρουσιάστρια δεν φοράει το βρακί της!
    Αλλά τέτοια γουστάρουμε...
    Εντάξει, όχι όλοι. Μη βαράς ντε... Φεύγω κι από μόνη μου.
    Μη χειρονομείς λέω...
    Τα πιο σούπερ φιλιά μου ρε μούτρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κρίμα που η πρωτοβουλία είναι μόνο για μια μέρα.Αν και εγώ πλέον δεν την ανοίγω τη ρημάδα..Count me in :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εμένα στο δωμάτιό μου είναι μόνιμα χαλασμένη. Στο σαλόνι δεν πατάω.

    Άραγε σε λίγα χρόνια θα κάνουμε τέτοιες κινήσεις και για το ίντερνετ; Ξεκινάω από τώρα:


    ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ούτως ή αλλως δε βλεπω τηλεόραση εδώ και χρονια...
    Ομως η φαση με την "ιδιωτική" ήρθε να επιβεβαιώσει το "οπου λαλούν πολλοί κοκκόροι..."

    Αλλα οπως και να το κανεις ο έλεγχος των κινήσεων και της ζωής μας απαιτεί ΜΜΕ... Είτε λέγονται τηλεόραση , είτε ραδιόφωνο... είτε (δυστυχώς) internet.

    ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να ξεφύγει πλεον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πάντως τα ''ενημερωτικά ελληνικά blog'' είναι χειρότερα και απο την τηλεόραση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. παντως εμεις του μη "ενημερωτικου" αλλα τρελαμενου androslivadia θα την κλεισουμε την ρημαδα! να μαθει!
    γιατι ο εγκεφαλος δεν εχει καει ακομα!μας ανηκει!
    την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. έχω να δω τηλεόραση γύρω στον μήνα!

    διαβάζω ειδήσεις από ιντερνετ , κατεβάζω ταινίες κ ξένες σειρές , μουσική..

    προχθές που την άνοιξα μια ξανθιά τσίριζε σε ένα πανελ - ακουστική κ εικαστική ενόχληση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η τηλεόραση μου είναι πλέον αδιάφορη.. Μόνο για κανάν αγώνα ανοίγει ή το απόγευμα που γυρίζω από την δουλειά, για να χαζεύω κάτι τρώγοντας (συνήθως καμιά σειρά - αυτές τις μέρες παίζει σε επανάληψη το 50-50).. Ακόμα και κάποια προγράμματα πλέον τα κατεβάζω και τα βλέπω όταν έχω χρόνο..
    Αυτό που με εκνευρίζει είναι η νοοτροπία κάποιων, που ανοίγουν την τηλεόραση και την αφήνουν να παίζει χωρίς λόγο.. Δεν την παρακολουθούν, συνήθως αυτό που παίζει δεν είναι ενδιαφέρον (πράγμα καθόλου παράξενο αφού η ελληνική τηλεόραση είναι άθλια), αλλά δεν μπορούν να την κλείσουν.. Σαν TV-junkies.. Η μάνα μου ανήκει σε αυτή την κατηγορία..
    Μαζί σας σε αυτή την πρωτοβουλία, για την οποία μάλιστα μου ήρθε και e-mail πρόσφατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Για ταινιες και κανενα σιριαλ μια χαρα ειναι η τηλεοραση! Για ενημερωση, με ελαχιστες φωτεινες εξαιρεσεις, μαλλον ειναι για τα μπαζα!
    Δεν υπαρχει λογος να ειμαστε μηδενιστες. Το μεσο απο μονο του δεν εχει δυναμη...εμεις του τη δινουμε αναλογα με το πως και ποσο το χρησιμοποιουμε.
    Στις ειδησεις και τα παραθυρα OFF και παμε για αλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Το είδα αργά το post και την άνοιξα γαμώτο..
    Δηλαδή kitso το βράδυ δεν θα δείς Ελλάδα-Δανία;χαχα
    Ξύλο που θές..:)--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πω πωωω... εγώ είχα καταφέρει για 3 μήνες περίπου να βγάλω την tv από τη ζωή μου (σα ναρκωτικό έχει γίνει τελικά... ήμουν ¨καθαρή" 3 μήνες) αλλά έτυχε κι αρρώστησα, έκατσα σπίτι, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα και να σου η tv πάλι στη ζωή μου...φτού!
    Τώρα προσπαθώ να την χρησιμοποιώ μόνο για να βλέπω ταινιούλες που κατεβάζω από το νετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Heyyy, it has been long time isn't it? How's going? I hope everything is fine with you!

    Keep blogging!

    Hugs from Istanbul

    Burcu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Οσοι χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο και το ραδιόφωνο για ενημέρωση, ετσι κι αλλιώς πολλή τηλεόραση δεν βλέπουμε.
    Δεν ειναι οτι δεν θέλουμε να δούμε, ειναι οτι μας απωθεί με την ποιότητα των προγραμμάτων, ειδικά αυτα της ενημέρωσης.
    Δεν ειναι οτι δεν υπάρχουν εκπομπές καλές, ομως κυριαρχει το σκουπίδι και τα τηλε-παραθυράκια.
    Προσωπικά, εκτός απο μερικές αθλητικές μεταδόσεις, σπάνια θα δω κατι άλλο.
    Ακομα και να θέλω να δω κατι που αξίζει, θα προτιμήσω για να μην απογοητευτώ γι αλλη μιά φορά απο την τηλεόραση, να φύγω και να ψάξω αλλού.

    Το ραδιόφωνο, ανεκτίμητο αν και μερικές φορές εχει και αυτο επιρροές απο την Τηλεόραση, ευτυχώς οχι ακομα σε μεγάλο βαθμό.
    Μερικοί σταθμοί όπως ο ΣΚΑΪ εχουν βελτιωθεί πολύ.
    Ισως σημερα να σκεφτούμε ποιο κανάλι μας εκφράζει καλύτερα επειδη μας σέβεται, ποιοί δείχνουν τις ειδήσεις αντικειμενικά και σοβαρά, ποιοί επιλέγουν να προβάλλουν ψυχαγωγικά προγράμματα που δεν ειναι σκουπίδια.

    Οταν λέμε να την κλείσουμε, εννοούμε να ανοίξουμε τα μάτια μας, το μυαλό μας.

    Και let's get a life όπως εγραψε η ΝΥ ΑΝΝΑ πιο πάνω.
    Ολα με μέτρο και λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δεν είναι καθόλου αδιανόητη η φάση του φίλου σου.
    Τελευταία όλο και περισσότερος κόσμος την έχει εξοστρακίσει από τη ζωή του αντικαθιστώντας την με το ίντερνετ...
    Ούτως η άλλως, τέτοιοι που είναι οι ρυθμοί ζωής να τα προλάβεις και τα δύο αποκλείεται...
    Οι τελευταίοι γνωστοί μου που μετακόμισαν, είτε δεν πήραν καθόλου τηλεόραση συνειδητά, είτε το αμέλησαν στην αρχή αλλά ακόμη δεν έχουν πάρει γιατί όταν γυρίζουν χώμα στο σπίτι αμέσως ανοίγουν το pc.
    Το ίδιο κι'εγώ.
    Πλέον την έχω κάνει έπιπλο στο οποίο στιβάζω τα βιβλίαπου επίσης δεν προλαβαίνω να ανοίξω...
    Δε μου έχει λείψει καθόλου θέλω να προσυέσω, αν και καμιά φορά ακούω από άλλους για μία γαμάτη πχ εκπομπή που είδαν και αισθάνομαι λίγο out of space που εγώ δεν ξέρω πότε παίζεται.
    Γιατί μεταξύ μας, παίζουν και κάτι καλές δουλίτσες πάντα, απλώς τις τρώει το μαύρο σκοτάδι γιατί δεν τις βλέπει άνθρωπος...
    Άρα δε φταίει η τηλεόρση σα μέσο.
    Και πάλι ο ένοχος είμαστε εμείς...

    ΥΓ: Αν μου ξανάρθει στο κινητό μου αυτό το γελοίο μήνυμα "Είμαι η ΝΔούλα και τελειώνω" ο αποστολέας θα αποκλειστεί από τη ζωή μου δια παντός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Απεχθάνομαι τη τηλεόραση όσον αφορά τις ενημερωτικές και υποτιθέμενες ενημεροψυχαγωγικές εκπομπές. Γι αυτό και σπάνια βλέπω παρά μόνο όταν ξέρω ότι θα δείξει κάποια καλή ταινία.
    Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται αφού το τηλεκοντρόλ είναι στο δικό σου χέρι και άρα επιλογή σου να το χρησιμοποιείς όπως εσύ θέλεις,άνοιξε-κλείσε-άλλαξε, να γίνεται κάποιος αντί για χρήστης του τηλεκοντρόλ,"τηλεκατευθυνόμενος" ο ίδιος από τη τηλεόραση!

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο δύσκολο να μην βλέπεις τηλεόραση. Έχω ζήσει για χρόνια χωρίς τηλεόραση στο σπίτι, αλλά και τώρα που έχουμε την ανοίγω πολύ σπάνια και μόνο για δύο σειρές που παρακολουθώ (24 και Βattlestar Galactica) και ειδήσεις. Μπορεί να περάσουν μέρες και να μην την ανοίξω καθόλου.

    Στην Ελλάδα δεν την ανοίγω ποτέ. Ζουρλαίνομαι από τα παράθυρα και τις γλάστρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @darthiir the abban Ενδιαφέρουσα και αυτή η πρόταση.
    Σηκωθείτε από τους καναπέδες λοιπόν.

    @φλούφλης Δεν την πήρα και θα αναβάλλω την αγορά για κάποιο διάστημα ;-)
    Όσο για τις συντροφιές που αναφέρεις, μια χαρά!

    @zealotape Καλό θα ήταν, αλλά η άτιμη κάνει ένα μπαμ και επανέρχεται δριμύτερη!
    Βρε την γιαγιά...

    @kaveiros Κλειστή όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερο!

    @mad2luv Σε πιστεύω, γιατί όχι;
    Έλλειψη νετ φέρνει προβλήματα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @μάτα Απ'ό,τι λένε αρκετοί, μάλλον δεν είναι και τόσο δύσκολο τελικά!
    Καλησπέρα

    @αναστασία Συμβαίνει και αυτό ;-)
    Σωστή σε βρίσκω πάντως!

    @όλγα Άμα ταιριάζει, τι να πούμε τότε!

    @νατάσσα Δεν ισοπεδώνουμε τα πάντα, εννοείται! Φυσικά και έχει αρκετές ενδιαφέρουσες παραγωγές. Αρκεί να γίνεται με επιλογή και με μέτρο. Και όχι φυσικά το αέναο χάζεμα.

    @ny anna Ακριβώς αυτό είναι το νόημα, μουτσίτσα. Να βλέπεις εκείνα που αξίζουν, εκείνα που σε ενδιαφέρουν χωρίς να τρως ό,τι πασάρεται.
    Να ζήσουμε, εννοείται, γιατί αλλιώς απλώς κλέβουμε ζωές άλλων...
    Μια χαρά τα είπες.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @εύη Μία μέρα είναι μόνο για αρχή!
    Έπεται συνέχεια άμα μάθουμε χωρίς αυτή.

    @island Βρε λες; Για να προσέξουμε!

    @βρασίδας ο κάφρος Η ψευδαίσθηση της επιλογής...
    Μπορούμε να ξεφύγουμε, αλλαγή στις συνήθειες χρειάζεται!

    @fpboy Η αλήθεια να λέγεται! Μαζί σου!

    @καψοράχη Μας ανήκει. Δεν έχει καεί. Πολύ μου άρεσαν αυτά τα συνθήματα!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @irene Ευχάριστο να ακούμε ότι εσείς η νέα γενιά έχετε επιλέξει άλλους τρόπους ;-)
    Φιλιά!

    @γιώργος Τ. Αυτό ακριβώς στηλιτεύει ο περισσότερος κόσμος. Το τρελό χάζεμα - γιατί περί χαζέματος πρόκειται.

    @butterfly Καλά τα λες. Ο μηδενισμός είναι εξίσου επικίνδυνος.
    Καλησπέρα.

    @νίκος Δεν το είδα το ματς. Πήγα μια βόλτα εναλλακτικά!

    @manetarius Βρε την άτιμη πως ξεπετάχτηκε πάλι! Τς τς τς!
    ΜΟυ άρεσε το καθαρή! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @burcu Hi there! Everything is going good. Same for you?
    Keep blogging too!
    Kisses from Athens.

    @τζονάκος Ούτε το ραδιόφωνο αποτελεί πανάκεια. Αλλά εκεί φαίνεται ότι το γυρνάμε ευκολότερα το ρημάδι!
    Να ανοίξουμε τα μάτια και το μυαλό. Αυτό είναι το ζητούμενο και έχεις απόλυτο δίκιο!
    Καλησπέρα φίλτατε.

    @πατσιούρι Το να μην έχεις καθόλου η αλήθεια είναι ότι με ξένισε. Άλλο να μην την πολυχρησιμοποιείς.
    Υπάρχουν καλές και βραβευμένες εκπομπές πχ Εξάντας αλλά μάλλον δεν τις βλέπει κανείς...
    Εννοείται ότι από τη στιγμή που είμαστε οι πελάτες, εμείς φταίμε!
    ΥΓ Εμένα δεν μου ήρθε κανένα τέτοιο. Λες να ανησυχήσω;

    @ανασαιμιά Έλα μου ντε! Και όμως γίνεται κατά κόρον!
    Καλησπέρα.

    @σοφία Και όμως δεν έχεις δει αρκετό κόσμο απόλυτα εξαρτημένο; Βέβαια αυτό γίνεται σιγά-σιγά και με το Νετ.
    Για να δούμε...
    Καλή συνέχεια στις διακοπές εν Αθήναις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. αντε κλειστε την μπας και παρω καμι αμερα αδεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Σπάνια βλέπω πλέον τηλεόραση, μόνο αποσπασματικά μπορεί να κάτσω να δω άμα βλέπει κανάς άλλος στο σπίτι και με τραβήξει. Νομίζω είναι η χειρότερη μορφή αποβλάκωσης. Nice post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @skouliki Και συ το δίκιο σου έχεις. Ο καθένας με τον πόνο του!
    Φιλί

    @dji* Όντως έτσι είναι. Εδώ εκλέγονται βουλευτές μόνο και μόνο γιατί είναι γνωστοί από την τηλεόραση. Σημεία των καιρών, τι να πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή