Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Εκπτώσεις: να πάρω...να μην πάρω...

Εκπτώσεις άρχισαν από σήμερα. Η πρώτη από τις δύο εκπτωτικές περιόδους του χρόνου. Ευκαιρία για ανανέωση γκαρνταρόμπας, προσθήκη νέων κομματιών και καταναλωτικής μανίας - κάτι που κακά τα ψέματα αρκετοί έχουμε στερηθεί λόγω της οικονομικής κρίσης. Αντικείμενο συζήτησης σε πολλά επίπεδα όσο προς τον χρόνο, τον τρόπο, τη χρησιμότητα. Γιατί, για παράδειγμα, να μην γίνονται μέσα στις γιορτές όταν ο κόσμος έχει μόλις πάρει τον 13 μισθό και έχει ανάγκες για δώρα και αλλαγές; Ήδη αρκετά καταστήματα κάνανε σιωπηλές εκπτώσεις μέχρι και 30% μέσα στις γιορτές.

Να πάρω λοιπόν... Να πάρω γιατί έχω προγραμματίσει κάποια πράγματα. Γιατί έχω κάνει τη λίστα μου. Γιατί έχω ήδη εντοπίσει κομμάτια που μου λείπουν ή χρειάζονται αλλαγή - ειδικά στη στολή εργασίας μου (κοστούμι κτλ) χρειάζονται πολλά πράγματα ανανέωση διαρκώς. Γιατί έχω κάνει την έρευνα αγοράς μου, έχω δει τιμές, έχω κρίνει και συγκρίνει και έχω καταλήξει - σπάνιο αλλά έχει αρχίσει να γίνεται συχνότερο. Γιατί βρήκα την μοναδική ευκαιρία και δεν πρέπει να την χάσω. Γιατί Απόκριες έρχονται και κάτι πρέπει να βρω να φορέσω και τότε. Γιατί κάποια κομμάτια είναι διαχρονικά και δεν πρέπει να λείπουν από καμία γκαρνταρόμπα - ζώνες, παπούτσια, παλτό, μπλέιζερ, κλασικό κοστούμι κα. Γιατί απλώς έχω πεσμένη ψυχολογία και θέλω να την ανεβάσω - ποτέ δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε την επίδραση που έχουν τα ψώνια στην ψυχολογία μας, αυτό που φαίνεται ως κλισέ ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Γιατί έχω υπολογίσει ότι μπορώ να διαθέσω κάποια επιπλέον χρήματα οπότε ας κάνω και μια παρασπονδία - τι στο καλό δουλεύουμε όλο το χρόνο;

Να μην πάρω... Γιατί δε μου φτάνουν τα χρήματα. Γιατί έχω κανονίσει κάποια άλλα πράγματα διαφορετικά και θα βγω εκτός προϋπολογισμού. Γιατί όταν αρχίσω ποιος με μαζεύει. Γιατί πραγματικά δεν τα χρειάζομαι όλα αυτά τα επιπλέον παπούτσια-μπλουζάκια-φορέματα-πουκάμισα-γραβάτες. Γιατί μόδα είναι και περνάει και μπορεί φέτος να είναι το καρώ πουκάμισο, αλλά του χρόνου... Γιατί δεν είναι δυνατόν να δουλεύω όλο το χρόνο για καναδυό παρασπονδίες - έχουμε να πάμε και κανένα ταξίδι. Γιατί το ίδιο κομμάτι το βρίσκω φθηνότερα σε άλλο μαγαζί, είναι ανάγκη να είναι μάρκα-στάμπα που να φαίνεται από χιλιόμετρο; Γιατί η κάρτα ήδη έχει φτάσει στο όριο και πρέπει να δουλεύω 15 μήνες φέτος για να την αποπληρώσω. Γιατί δε θέλω να καταλήξω σαν γνωστή αοιδό που της κατασχέσανε μέχρι και τα ρούχα. Γιατί...γιατί...γιατί...

Δύσκολη απόφαση. Ούτως ή άλλως οι περισσότερες αγορές είναι παρορμητικές. Κατά πόσο η λογική θα υπερισχύσει της παρόρμησης θα φανεί στο χειροκρότημα...
Καλές αγορές σε όλες και όλους μας!

ΥΓ Fashion week έχει ξεκινήσει εγκαίρως η Fava. Προσωπικά ξετρελάθηκα όμως με αυτή την ανάρτηση... Μπείτε και δείτε.

53 σχόλια:

  1. Με προβλημάτισε λίγο το εξής .... παπούτσια-μπλουζάκια-φορέματα-πουκάμισα-γραβάτες... φορεματα?????????
    :)
    Ετοιμάζομαι για χειροκρότημα!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @TheNextBeautifulDay Επειδή έγραφα συνέχεια για κοστούμια κτλ είπα να προσθέσω και κάτι για να το γενικεύσω. Και έπειτα, μπορεί να θέλουμε να κάνουμε κανένα δώρο ή απλώς να προλάβουμε πριν μας πάρει η μπάλα...Μ'αρέσει που είσαι παρατηρητική όμως! Χεχε!
    Για πες για το χειροκρότημα...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ πραγματικά είναι στη κρίση του καθένα!!!Βλέπει και κρίνει!Και πόσα έχει να διαθέσει και πως θα τα διαθέσει και που θα τα διαθέσει!!!

    Καλά ψώνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χειροκρότημα για τις βλακείες που πάλι θα πάμε να αγοράσουμε και που ποτέ δεν θα χρησιμοποιησουμα αλλα πρα'όλα αυτα θα είμαστε ιακνοποιημένοι με την οικονομική αγορά που κάναμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @~~A~~ Συμφωνώ απολύτως. Αλλά η άτιμη η παρόρμηση πόσο εύκολα ελέγχεται;
    Όμως δεν ξεχνάμε ότι ό,τι κι αν κάνουμε, εμείς θα τα λουστούμε ;-)

    @thenextbeautifulday Τι είπαμε θέλεις να σου πάρουμε δώρο; Χαχα!
    Πέρα από την πλάκα, μεγάλη αλήθεια αυτό που είπες. Άσε που στο τέλος καταλήγουμε να παίρνουμε "άλλο ένα και άλλο ένα κτλ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά όχι ότι δεν υπάρχουν ρούχα στη ντουλάπα μου αφόρετα που έλα μωρέ φτηνό είναι κάπου θα το βάλω....Αλλά φέτος επειδή με έβλεπα να ξεφεύγω σε κάποια φάση είχα κάνει λίστα με το τι θέλω ακριβώς.Τι ρούχο,τι χρώμα έτσι ώστε να μη ξεφύγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ πάλι θα πρότεινα τα λεφτά να γίνουν ταξίδι... και εκεί σίγουρα θα βρεις να αγοράσεις φθηνότερα ΟΤΙ και αν είχες δει εδώ... ειδικά αν πας λίγο έξω από το Μιλάνο...στο στοκατζιδικοχώρι...;) καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @~~A~~ Συμβαίνει συχνά, απ'ό,τι φαίνεται. Τουλάχιστον το αναγνωρίζεις και κάνεις κατάλληλες κινήσεις γι αυτό!
    Εύγε, μικρή!

    @chichipiru Καλωσήλθες.
    Κοίτα, μεταξύ μας, ταξίδια θα γίνουν οπότε μην ανησυχείς! Χαχα!
    Βέβαια θα διαφωνήσω για τα ψώνια από το εξωτερικό. Ίδιες τιμές υπάρχουν παντού, ειδικά στη ζώνη του ευρώ. Και στην Αθήνα υπάρχουν στοκατζίδικα με τρελές προσφορές. Αρκεί να ψάξεις ;-)
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προτείνω να ψωνίσεις δώρα να μας κάνεις.

    Έτσι, και λεφτά θα χαλάσεις, και το shopping therapy θα σε χαλαρώσει, και δεν θα αισθανθείς χαζός ότι πήρες περιττά πράγματα.

    Ένα καλό κουστουμάκι δεν θα με χάλαγε.

    Καλό λέμε, ε...



    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωστε αγοράζεις και φουστανάκια ε??? Interesting :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψώνια με μέτρο.. Τα αναγκαία και αν βρεθεί "εξαιρετικό" τότε ΟΚ.. Εμένα μου αρέσουν οι εκπτώσεις γιατί μ' αρέσει να βλέπω κόσμο να κυκλοφορεί έξω.. Για έρευνα αγοράς ούτε συζήτηση.. Βαριέμαι! Ότι μου αρέσει θα το πάρω χωρίς να την ψάξω.. Αρκεί η τιμή του να είναι φυσιολογική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @άγγελος σπύρου Δεν το'χα σκεφτεί αυτό. Άσε που ενισχύονται και τα χριστιανικά τύπου "Ο έχων δύο χιτώνες κτλ".
    Στείλε διαστάσεις, χρώμα κτλ και έφτασεεε!!!
    Το ράβεις το κουστουμάκι; Χεχε.

    @λαχανάκι Και σένα εκεί πήγε το μάτι κατευθείαν βρε παιδί μου; Χαχαχα! Προδόθηκα ε; Βλακεία...
    Εγώ φταίω που σκέφτηκα και σας τις γυναίκες. Τς τς τς

    @Γιώργος Τ. Άμα έχεις χρόνο και το ψάξεις λίγο, μπορείς να βρεις πραγματικές ευκαιρίες! Γι αυτό το είπα.
    Αυτό με τον κόσμο που κυκλοφορεί το έχω και γω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ πάντως θα πάρω. Γιατί έχω καταναλωτική μανία και φετίχ με τα παπούτσια.

    Βέβαια θα μείνω ταπί αλλά η ζωή είναι ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάλι "φόρμα εργασίας";

    Καταραμένε καταναλωτισμέ...μας έχεις κάψει.

    Να προτιμήσεις ταξίδια και όχι ρούχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπερα φιλε..κ εγω τα ιδια σκεφτομαι..
    μαλλον θα παρω ελαχιστα πργμτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν είχα γυναίκα τη Fava, θα είχα μπει φυλακή ή τρελοκομείο

    *με το 2ο θα ήσουν χαρούμενος, αλλά εκτός από το ψευδώνυμό μου υπάρχει και λόγος άλλος εμπορικός χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατι να χρησιμοποιησεις τις εκπτωσεις; Πας καλα ρε;

    Σε λιγο θα "εξεγερθει" παλι η νεολαια και θα παμε κεντρο να ψωνισουμε τσαμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένεκα που η ζωή είναι ένα "πάρε-δώσε"... ψηφίζω να πάρεις...
    Θυμίσου όμως: φοράω medium

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πρωτίστως, θα σου πω ότι για τις Απόκριες δεν χρειάζεται να κάνεις ψώνια. ντύσου ό,τι να 'ναι και όρμα στους δρόμους. αυτή είναι και η αξία! τώρα, περί παρασπονδίας και καταναλωτικής μανίας, αυτά είναι στον άνθρωπο. και προσοχή με τις κάρτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλές αγορές λοιπόν!Απο τη μία σκέφτεται κανείς με τέτοια ακρίβεια/κρίση που να πάω απο την άλλη όμως λες ''τι διάολο''.Έστω και μια φορά το χρόνο δε δικαιούμαστε να ξεφύγουμε λιγάκι? :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εγω δεν μου ψωνισα τιποτα μα τιποτα μεσα στις γιορτες, αρα δικαιουμαι τωρα το κατιτις μου λεω στον εαυτο μου, και η ερμη, μια τσαντουλιτσα μονο εχω ματιαξει σε στυλ βαλιτσουλας μικρης για ταξιδακια, αλλα το 50ευρω για να μαζευτει για ενα μηνα παξιμαδι. οχι που παω και δινω 1,5 ευρω για ενα μπροκολο!!!!ακου πραματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομιζω πως οι εκπτώσεις είναι η κατάλληλη ευκαιρία να πάρεις κομμάτια..που κανονικά δε θα μπορούσες να αγοράσεις..

    Πριν 2 χρόνια είχα αγοράσει μισή τιμή ένα διαχρονικότατο παλτό Αρμάνι...δεν έχει πάθει τίποτα ουτε θα πάθει και ποτέ...απλά.. λοιπόν...είναι ευκαιρία να τσιμπήσεις καλά κομμάτια..

    [αχ βρε Μήτρο...τι ωραίο ποστ από ε΄ναν άνδρα ειδικά..για αυτό το λόγο πάρε ένα bisous[φιλι]από μένα!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι εκπτώσεις δεν αποτελούν νομιμοποίηση της εφαρμογής εναρμονισμένης πολιτικής τιμών;

    Πάρε ότι σου κάτσει αν σου κάτσει μωρέ, μην ασχολήσαι με τα υπόλοιπα, ασχολήσου με τη ζωή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θέλει προσοχή πάντως το θέμα.
    Εγώ που μένω σε κεντρικό εμπορικό δρόμο, είδα δύο επώνυμα μαγαζιά να αλλάζουν όλο το εμπόρευμα, βάζοντας κουρέλια για τις εκπτώσεις.
    Στις εκπτώσεις ας προτιμάμε τα μεγάλα καταστήματα και τις φίρμες που ούτως ή άλλως θα τις πληρώσουμε.
    Το να αγοράσουμε κάτι καλό και φθηνό, είναι δύσκολο και μόνο εδώ συμβαίνει.
    Εχω τύχει σε εκπτώσεις στη Δανία που δεν πιστεύειες αυτά που βλέπεις.
    Υπέροχα προιόντα σε καταπληκτικές τιμές παντού.

    Astrocat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. να παρεις καλε χωρις πολυ σκεψη απλα να μην συναντηθουμε αυριο που θα παρω και εγω και τσακωθουμε

    προσεχε !!!! θα εχω πορτοκαλι νυχια με δηλητηριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με την οικονομική κρίση οι εκπτώσεις είναι πλέον μια μικρή γιορτή.
    Προσωπικά πάντως έχω αρχίσει να αγοράζω από ebay αρκετά πράγματα.
    Οι εκπτώσεις εκεί είναι 365 μέρες το χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να πάρεις. Για να σου φτιάξει το κέφι, για να συμπληρώσεις ό,τι λείπει, για να κάνεις και λίγες τρέλλες στην οικονομική ύφεση. Χωρίς όμως (πολλά) χρέη. Πλήρωσε με ρευστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να πάρουμε, αλλά με μέτρο! Εγώ σήμερα έκανα την πρώτη μου εξόρμηση και έπεται συνέχεια. Καλά ψώνια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παρορμήσου παιδί μου ελεύθερα!
    Πάντως αυτό με τα δωράκια δεν είναι κι άσχημη ιδέα...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εγώ μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια χρειάζομαι και αυτό θα πάρω. I fucking hate shopping!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ok ας μην είμαι υπερβολικός, απλά το βαριέμαι μέχρι θανάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κλαψ! Εδώ οι εκπτώσεις σχεδόν τελείωσαν και σε σας μόλις αρχίζουν. Ξανά κλαψ!

    Μήπως να έρθω μια βόλτα προς Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. με τους ίδιους προβληματισμούς έκανα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας και διαπίστωσα πως έχουν βγάλει πολύ σαβούρα...βρε παιδί μου...ήθελα να πάρω δυο πραγματάκια, καλά..για μένα, αλλά τελικα΄δεν πήρα τίποτα..ισως οι εκπτώσεις να μην μου πάνε...τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ρε να συνεννοηθουμε καποια στιγμη να σου δωσω τη λιστα μου γιατι δεν προλαβαινω εγω. θελω κι εγω κατι κομματακια για τις αποκριες, γιου νοου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @mrs stulf Η ζωή είναι ωραία. Αυτό το μότο μ'αρέσει!
    Κάνε όπως νομίζεις καλύτερα κοπελιά!
    Καλησπέρα

    @δίοδος Τι να κάνω και γω ο καημένος; Στολή εργασίας είναι αυτή...
    Ταξίδια εννοείται με τρέλα!

    @laplace78 Να αποκτήσουμε και λίγη καταναλωτική συνείδηση, δε βλάπτει...

    @mad Χαχαχα! Γιατί το λες αυτό; Ειδικά για το δεύτερο λέω...
    Κάτι ξέρεις εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @βρασίδας ο κάφρος Λες να κατεβούμε πάλι για "ψώνια"; Χμμμ...
    Εκεί θα πάρω ηλεκτρονικά μωρέ, ρούχα ας δώσουμε το κατιτίς μας.

    @jamanfou Κάτι θα πάρω, επιλεγμένα όμως.
    Medium ε; οκ!

    @unclescrooge Δεν εννοούσα αποκριάτικη στολή. Μια φίλη το κάνει αυτό. Αγοράζει τα κιτς που οι άλλοι φοράνε κανονικά και τα έχει για αποκριάτικα! Χαχαχα! Μορφή!

    @ελένη Δικαιούμαστε αλλά και αυτό με μέτρο. Στο κάτω-κάτω, τα ταξίδια μας περιμένουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @yet another Άμα είναι βοήθημα για ταξίδια να την πάρεις! Αλλά να πας και τα ταξίδια ταυτόχρονα, έτσι;

    @γλαυξ Το ζητούμενο είναι να τσεκάρεις την γκαρνταρόμπα σου τι σου λείπει, τι θες να αλλάξεις, να συμπληρώσεις, αυτά!
    Και ευκαιρίες άμα ψάξεις λίγο, υπάρχουν.

    @darthiir the abban Ναι αλλά τουλάχιστον είναι μια ευκαιρία να ψωνίσεις κάτι σε φυσιολογικές τιμές.
    Και αυτά μες στη ζωή είναι!

    @αστροκάτ Ψάξιμο θέλει και οργάνωση, όπως σωστά λες. Όχι ψωνίζω κάτι μόνο και μόνο γιατί έχει εκπτώσεις. Όσο για τις απατεωνιές γίνονται διαρκώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @kaveiros Να συμπληρώσω λέγοντας πάρε ό,τι χρειάζεσαι και μπορείς.

    @σκουλήκι Δε φοράμε το ίδιο νούμερο, αλλιώς θα μαλλιοτραβιόμασταν. Και σε κερδίζω κατά κράτος...

    @λάκων Μικρή γιορτή. Ενδιαφέρουσα θεώρηση!
    Μέσω ίντερνετ ψωνίζω και εγώ αρκετά συχνά. Απλώς κάποια πράγματα θέλουν φυσική αγορά.

    @marin Λίγες όμως ε; Να μην ξεφύγουμε!
    Όσο για την κάρτα, όντως μεγάλος κίνδυνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @άσπα Καλά ψώνια, λοιπόν!

    @μάτα Δωράκια τι ποιος πού; Χαχαχα!
    καλησπέρα

    @mahler76 Να πάρεις, να πάρεις. Εμένα μ'αρέσει όταν δεν είναι να πάρω. Όταν έχω όμως σκοπό, πάω, χτυπάω και εξαφανίζομαι!

    @σοφία Για έλα καμιά βόλτα! Αν και οι εκπτώσεις στο Λονδίνο απ'ό,τι θυμάμαι αξίζουν με τρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ελευθερία αραβανή Πολλή σαβούρα ε; Για να δούμε αν θα ξεχωρίσουμε τίποτε καλό!
    Ξανακάνε τη βόλτα σου και δες!

    @gremiii Πες μου πού και πότε όμως να ξέρω!
    Φιλιά!

    @lifewhispers Θα σου ψωνίσω. Στείλε λίστα λέμεεε!!!
    Φιλιά όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. η απάντηση είναι απλή , η visa πόσο σηκώνει ακόμα;;;γιατί το δώρο του πάσχα αργεί ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Απίθανη η ανάρτηση της φάβας fashion victim..έτσι είναι τα πράγματα!!

    Όσο για μένα...τα κατάφερα να αντισταθώ στον υπερκαταναλωτισμό μου και να αγοράσω μόνο ένα τζινάκι που χρειαζόμουν (μετά από τόσα γκουρμέ φαγητά, σκιστήκαν όλα μου τα παντελόνια κι ανέβηκα κι ένα νούμερο..φτου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @irene Έλα μου ντε! Αυτά είναι τα προβλήματα! Χεχε! Καμία έκτακτη οικονομική ενίσχυση δεν παίζει;

    @manetarius Πολύ καλή και γι αυτό την πρότεινα!
    Όλοι μας τα πήραμε τα κιλάκια και τώρα παλεύουμε να τα χάσουμε. Αφού τα κατάφερες και αντιστάθηκες πάντως, εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αχ και εγώ τις τίμησα τις εκπτωσούλες, τα απαραίτητα βέβαια μόνο.. No money no honey.. χεχε!
    Καλή συνέχεια στις αγορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ηφαιστίωνας Σωστό σε βρίσκω. Κάπως έτσι και όλοι μας!
    Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. η δική μου πρόταση είναι να ξεκινούν στις 3/1! αλά Αγγλία και γενικά!
    είναι κι αυτός ένας τρόπος να μην ..προλαβαίνουν να αλλάξουν τα εμπορεύματα - προς το πιο σκάρτο - ή τις τιμές - προς όπου θέλουν - οι (πολλοί) λαδιάρηδες εμποροκαταστηματάρχες!
    [μη πει κάποιος ότι δεν το κάνουν!]

    η άλλη ιδέα είναι να καταργηθούν δια νόμου οι "αναγκαστικές" περίοδοι εκπτώσεων, και ο καθένας να έχει την ευχέρεια να τις κάνει όποτε θέλει!

    τέλος, τα προηγούμενα χρόνια όταν έκανα ανάλογο προϋπολογισμό και περίμενα τις εκπτώσεις, συνήθως δεν εύρισκα τα πράγματα που ήθελα!
    τελείωναν!!
    οπότε ξεκίνησα να ψωνίζω προ εκπτώσεων και ειδικά σε περιόδους που θεωρούνται νεκρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @geokalp Και γιατί να μην γίνονται μέσα στις γιορτές; Που έχουμε και υποχρεώσεις αλλά και χρήμα αρκετό;
    Αυτό με την κατάργηση εγκυμονεί κινδύνους. Αρχικά τα μεγάλα καταστήματα κάνουν προσφορές (αφού αντέχουν) βγάζουν τους μικρούς απ'τη μέση και μετά δρουν μονοπωλιακά. Μάλλον δε θα μας συμφέρει.
    Σχεδόν πάντα στις εκπτώσεις ψωνίζω τα βασικά και κάποια έκτακτα άλλες φορές. Προγραμματισμό θέλει για να είναι πετυχημένα τα ψώνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έλα καλέ! Μέχρι κι εμένα με παρέσυρε φέτος και τρέχαμε στα μαγαζία! Την ακολούθησα βέβαια μόνο μια από τις 3-4 μέρες!
    Άντε να ξεχυθείς κι εσύ!
    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Eγώ ψωνίζω πάντα στις εκπτώσεις.
    Μου έχει γίνει συνήθεια.
    Όλο τον χειμώνα δεν είχα αγοράσει τίποτα.
    Τώρα χτύπησα 3 πουλοβεράκια με -30 %.
    Μια χαρά.

    υ.γ - ταξίδια uber alles!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @τρελοτουρίστας Μια χαρά σε βρίσκω! Αφού δεν σε τραβούσε μαζί της παντού, είσαι σε πολύ καλό δρόμο! Χαχα!
    Εγώ από βδομάδα, γιατί πάλι τρέχαμε λιγάκι.

    @fpboy Καλή τακτική αυτή. Και γω ενδιάμεσα σπάνια ψωνίζω - μόνο αν χρειάζομαι κάτι επειγόντως.
    Κατά τα άλλα, συμφωνώ απόλυτα με τα ταξίδια! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ..ας παρουμε τα απαραιτητα και για τα αλλα, οταν τα χρειαστουμε :)

    Καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή