Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Η θεωρία του λάστιχου

Αρκετοί από εμάς έχουμε δίπλωμα οδήγησης. Και λέω έχουμε δίπλωμα οδήγησης γιατί η διαφορά από το έχω μέχρι το ξέρω να οδηγάω είναι μεγάλη. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων για το δίπλωμα περάσαμε και ορισμένα θεωρητικά μαθήματα, ανάμεσα στα οποία ήταν και η αλλαγή του σκασμένου ελαστικού. Οπότε στη θεωρία όλοι το ξέρουμε. Τι γίνεται όμως στην πράξη;

Φαντάζει ένα από τα πιο απλά πράγματα - έλα μωρέ τώρα, λάστιχο δεν ξέρω να αλλάζω... Όταν όμως έρθει η κούφια ώρα; Ορισμένοι αμέσως καλούμε την Οδική βοήθεια, οπότε ξεμπερδεύουμε. Τι γίνεται όμως αν δεν πιάνει το κινητό; Και αν το πλησιέστερο καρτοτηλέφωνο - βενζινάδικο - δείγμα πολιτισμού απέχει μακριά; Να βάλουμε και το επιπλέον στοιχείο να βρέχει; Ο φωτισμός να μην είναι επαρκής; Ο γρύλος να μην κουμπώνει καλά - διαφορετικό νούμερο στο παξιμάδι; Η ρεζέρβα να είναι ξεφούσκωτη; Και να φοράμε το καλό μας κουστούμι γιατί έχουμε να πάμε σε μια ομιλία; Και ο ομιλητής να είμαστε εμείς οι ίδιοι;

Όλα αυτά να συμβούν ταυτόχρονα είναι σίγουρα ακραίο. Αλλά και ορισμένα όταν συμβούν, πάλι αρκούν. Αυτό που θέλει να καταδείξει το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι ότι η διαφορά μεταξύ θεωρίας και πράξης ορισμένες φορές είναι πολύ μεγάλη. Και ότι οι ιδανικές συνθήκες για οποιαδήποτε κατάσταση δύσκολα βρίσκονται, κάτι αντίστοιχο με τη μη ύπαρξη του μέσου ανθρώπου πρόσφατης διαφήμισης. Οπότε καλού - κακού ας μην παίρνουμε όρκο ότι όταν ξέρουμε κάτι θεωρητικά μπορούμε και να το εφαρμόσουμε, ακόμη και αυτό είναι απλώς η αλλαγή ενός λάστιχου...


ΥΓ Για αποφυγή παρεξηγήσεων, όλα τα παραπάνω δεν έχουν συμβεί σε μένα.

ΥΓ1 Μετά την τρίτη αλλαγή λάστιχου μαθαίνει κανείς. Στην πρώτη πάνε όλα στραβά, στη δεύτερη προσπαθείς να θυμηθείς τι έκανες την άλλη φορά και τα κάνεις πάλι κουτσά-στραβά, την τρίτη είσαι πλέον σίγουρος για το τι κάνεις. Βέβαια είσαι ταυτόχρονα και γκαντέμης, γιατί τρεις φορές όσο και να πεις δεν είναι θέμα τύχης!
ΥΓ2 Προσθήκη από Αντώνης : Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και για τις αλυσίδες χιονιού...

ΥΓ3 Προσθήκη και από Darthiir the Abban: Και στην χρήση πυροσβεστήρα τα ίδια και χειρότερα...

72 σχόλια:

  1. Ναι όντως έτσι είναι,σνομπάρεις κάτι και σου φαίνεται απλό μέχρι να χρειαστεί να το εφαρμόσεις και μετά..Δεν εχω καμμία σχέση με την οδήγηση,είμαι η μόνη χωρίς δίπλωμα!Και για να πω την αλήθεια και σα πεζή βλακείες κάνω.. Θα μου πάρει πολύ να μάθω τον ΚΟΚ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ελένη Να μάθεις τον ΚΟΚ για να περάσεις τις εξετάσεις είναι εύκολο! Να μάθεις όμως πραγματικά να κινείσαι είναι κάτι πάάάρα πολύ δύσκολο. Άσε που πολλοί ακόμη δεν έχουμε μάθει...
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω θα προτιμησω την οδικη γιατι δε το εχω με τα λαστιχα anyway.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. de mou xei tuxei kai parakalaw na mi mou tuxei...:-P an er8ei (koufia i wra), to ksanasuzitame

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το χειροτερο που μου εχει τυχει ειναι οταν με επιασε λαστιχο 4 η ωρα τη νυχτα, μολις 3 στενα απο το σπιτι μου. Ημουν κουστουμαρισμενος και γυρναγα απο καποιο γλεντι οπου τα ειχα κουτσοπιει κιολας. Αλλά ημουν μικροτερος και το αλλαξα.
    Αν τυχαινε σημερα θα το παραταγα εκει και θα πηγαινα σπιτι για υπνο. Και την αλλη μερα θα εβλεπα.

    Κατι που δεν ξερω να κανω και νομιζω οτι το γνωριζουν λιγοτεροι και απο οσους ξερουν να αλλαξουν λαστιχο, ειναι το να "φορεσω" αλυσιδες στο αυτοκινητο. Με τιποτα ομως...

    Καλησπερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω καν να οδηγάω (δυστυχώς) και (ευτυχώς για την ανθρωπότητα) δεν έχω καν χρόνο να μάθω. Πρέπει όμως...

    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ούτε μένα μου έχει τύχει και δεν θέλω..
    Η θεωρία με την πράξη καμία σχέση.. όπως και με την οδήγηση φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και γιατί να ζοριστείς? ειδικά αν είσαι γυναίκα. πας στο πλησιέστερο μαγαζι και ζητάς βοήθεια, αν είσαι σε ερημική περιοχή παίρνεις την οδική σου βοήθεια και σε μισή ωρίτσα πας μια χαρά.
    τι να πω και γω που η μπε εμ βε έχει ρεζέρβα σα ρόδα μηχανής? και σε λίγο πρέπει οπωσδήποτε να την αλλάξεις και να φτιάξεις και το λάστιχο? δυο φορες σε λίγη ώρα αλλαγή λαστιχου. (ευτυχώς υπάρχουν ακόμα ιππότες, ψιλογελάνε αλλά εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε και εφ όσον γίνεται η δουλειά μας χωρίς να σπάσει νύχι, όλα καλά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ενταξει εγω με το νυχι παιδια λαστιχο δεν αλλαζω

    ο γρυλος?? το εντομο εννοεις ??

    κατι εχει παθει ο ΙΕ και τα εχει παιξει να ιδια και με τον apoyro .. modilla ok αφηνεις μηνυματα

    κουλαμαρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω βάλει ποτέ λάστιχο για πρόβα κ δν ξέρω τι θα κάνω αν μου συμβεί.
    Θα ήθελα στις σχολές να υπάρχει ένας προσομοιωτής πάντως.
    Πολλά ζητάω είναι η αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @gi gaga kouni beli Και αν σου κάτσει όμως να μην; Τότε;
    Μεταξύ μας πάντως και γω αυτό θα προτιμούσα αλλά από τότε που αναγκάστηκα...

    @semilingualist Είναι σαν το τζόκερ. Κι αν σου κάτσει;

    @αντώνης Έδωσες πολύ καλή ιδέα! Καλησπέρα.

    @mrs stulf Τα πρέπει του καθενός είναι σχετικά. Αν τα καταφέρνεις χωρίς, είσαι μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν πιάνει το χέρι μου ν'αντικαταστησω μια λάμπα και μου ζητάς ν'αλλάξω λάστιχο;:))

    Γκαντεμιά,πριν απο χρονια 'εβαλα καινουρια ελαστικά και την ίδια μέρα έπαθα λάστιχο δυο φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ηφαιστίωνας Ακριβώς έτσι είναι. Απευκτέο, αλλά...

    @ria Ειδικά για τις γυναίκες το ζόρι είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερο! Το κατανοώ. Αφού υπάρχουν "ιππότες"...

    @σκουλήκι Εγώ κανονικά με ΙΕ τα βλέπω όλα...
    Να μη σου (ξανά)τύχει εύχομαι σκουλήκω μου.

    @από μικρό κι από τρελό Την κρίσιμη ώρα πάντως δε θα είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται!
    Πολλά ζητάς, ναι. Αλλά να μη σου συμβεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @vad Τι να κάνουμε που κάποια στιγμή ίσως μας χρειαστεί; Όσο για τη λάμπα, ντροπή!

    @mahler76 Για να το λες, τότε καλά είναι!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aνήκω στην κατηγορία του οδηγώ αλλά δεν ξέρω να το αλλάξω...δεν πήγα ούτε σε ένα θεωρητικό....χεχε

    Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει...μακριά από μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κιτς-Μιτς, όταν σου τύχει, φώναξέ με να σου σκουπίζω τον ιδρώτα [χι!χι!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είμαι στα μαθήματα και δε ξέρω ούτε αλυσίδες να βάζω,ούτε λάστιχο να αλλάζω...

    Αν ήμουν σε αυτή τη θέση και δε λειτουργούσε κινητό,θα παρακαλούσα να μη φοράω τακούνια για να μπορώ έστω να περπατήσω....

    Ε ρε γλέντια και γκαντεμιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ντροπή;Τι μου φταίει η καημένη η λαμπα,να τη γυρίζω γύρω-γύρω:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @orestis Και να μη σου τύχει εύχομαι, γιατί είναι μεγάλη μανούρα!
    Καλημέρα

    @jamanfou Κάτι ξέρεις εσύ...Χαχα!
    Θα το'χω υπόψη μου, πάντως.

    @~~a~~ Να εύχεσαι λοιπόν να μην είναι μακρύς ο δρόμος...
    Καλή επιτυχία με το δίπλωμα ;-)

    @vad Έτσι το'πα βρε! Όντως, τι σου φταίει η καημένη!!!
    Χαχα! Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και που να περάσουμε στη χρήση πυροσβεστήρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ πάλι το παίρνω ως παραβολή και λέω ότι ήταν ένα μάθημα ζωής από τον Κίτσο Μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @darthiir the abban Άλλο μεγάλο θέμα κι αυτό! Χαχαχα! Άστα να πάνε. Και αυτό ανήκει στην κατηγορία μη σου τύχει.

    @ενεσούλα Είδες; Χαχαχα! Δούλεμα μεν, αλλά μ'αρέσει!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δύσκολο να συμβεί, αλλά όχι απίθανο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για αλλαγή ελαστικού ή τοποθέτησης αλυσίδων ούτε λόγος, δεν έχω ιδέα..το δίπλωμα όταν το πήρα στην Αγγλία, δεν ζήταγαν τέτοια..χρειάστηκε όμως να ξαναμάθω να οδηγώ όταν ήρθα στην Ελλαδα..το οδήγημα σε αυτή τη χώρα δεν έχει τίποτα να κάνει με το αντίστοιχο του εξωτερικού.

    Μου έχει τύχει μία φορά να οδηγέι ο Κ και το λάστιχο να πατάει σε κάτι χαλίκια και να γίνεται θρύμμα. Ευτυχώς δεν τρέχαμε..τα τελευταία 10 μέτρα πήγαμε με γυμνή ζάντα..βράδυ, επαρχία, στη μέση του πουθενά. Ευτυχώς έπιανε το κινητό και ήρθε η οδική βοήθεια. Ειδάλλως θα κοιμόμασταν στο αυτοκίνητο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @akon Και όμως ιδανικές συνθήκες σε αυτά σπάνια υπάρχουν. Όχι βέβαια όλα μαζί, αλλά ορισμένα μόνο αρκούν!

    @μαρίνα Απλώς καμιά φορά και η τεχνολογία δεν βοηθάει... Ευτυχώς που ξεφύγατε!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κοίτα να δεις... ακόμα και αν είμαι με την μπότα στιλέτο και το ημιγκλάμουρους φόρεμα, μέσα στο αμάξι υπάρχει πάντα βρωμόρουχο που μπορείς να ρίξεις πάνω σου, και γάντια μιας χρήσεως και επίσης δερμάτινα για τέτοιες δουλειές βαρέως τύπου...
    Αλλά εγώ καλώ πάντα την ΕΛΠΑ για έναν απλό λόγο: δεν μπορώ να ξεσφίξω (και το κυριότερο, να ξαναβιδώσω με ασφάλεια) τα μπουλόνια, όσο και αν χοροπηδάω πάνω στο σταυρό.... Γιατί όπως και να το κάνεις, άλλο τα 48 κιλά τα δικά μου και άλλο τα 120 του ΕΛΠΑτζή...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ασκαρδαμυκτί Όχι μόνο γι αυτά αλλά και πολλά-πολλά άλλα...

    @sophia Καλωσήλθες.
    Για τα κιλά έχεις ένα δίκιο. Δύσκολη η καλογερική όντως. Οπότε να μη σου τύχει, εύχομαι!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευτυχώς τα καταφέρνω σε αυτόν τον τομέα. Άλλα και ‘γω με τα δύσκολα έμαθα. Συμβουλή προς όλους, όταν κοιτάτε τον αέρα στα λάστιχα, να κοιτάτε και τον αέρα της ρεζέρβας!!! Με έχει γλυτώσει από μπελάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χα! Μου έχει συμβεί 2 φορές κι επειδή είμαι κι εγωίστρια το άλλαξα μόνη μου το λαστιχάκι!!!
    Από τότε είμαι πολύ περίφανη... κι ας μην ξέρω από που γεμίζουν νερό οι υαλοκαθαριστήρες :Ρ
    λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εγώ πάλι έχω πάθει 3 φορές (πολύ γκαντέμης!!).

    Τις 2 το άλλαξα μόνος μου, καθότι είχα κάνει practice...καλά αυτό άστο, το συζητάμε άλλη φορά! Μία πήρα τηλέφωνο την ΕΛΠΑ γιατί ήμουν καλοντυμένος, δηλαδή δεν φορούσα μαγιώ...

    Αλυσίδες δεν έχω φορέσει, αλλά έχω δει... μετράει;

    Οσο για πυροσβεστήρα ελπίζω να μην χρειαστεί, γιατί αν τύχει, ακόμα και να ξέρεις, άσχημα τα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λες να μην μπορώ να αλλάξω λάστιχο; Δεν ξέρω! Θα δοκιμάσω και θα σου πω! Πάντως τον εξοπλισμό τον έχω, όπως και γάντια εργασίας και αδιάβροχο... Χρειάζομαι τίποτε άλλο;
    Αλυσίδες έχω περάσει (κάνω πρόβα κάθε φθινόπωρο, αλλά πάντα με ιδανικές συνθήκες!), αλλά προτιμώ το χειμώνα να φοράω χειμωνιάτικα λάστιχα για να μην παιδεύομαι!
    Καλό σου βράδυ!

    Υ.Γ.=Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου από την Βαρκελώνη... Θα ξαναπεράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καθε φορα που αποφασιζω οτι θα δωσω για διπλωμα ολο κατι θα γινει να μ'αλλαξει παλι γνωμη. και με ανχωσε ολο αυτο με το λαστιχο τωρα και αιντε παλι απ την αρχη. σαν κοριτσακι που μαι, ειμαι παντελως ασχετη με αυτα τα τεχνιλικια.ευτυχως που υπαρχουν και οι άντρακλες οταν τους χρειαζομαστε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ένας από τους εφιάλτες μου είναι αυτός. Γι αυτό και κάθε φορά παρακολουθώ με αφοσίωση αυτούς που αλλάζουν λάστιχο αλλά φαντάζομαι πως αν μου τύχει (φτου φτου μακρυά από δω) ίσως και να μην τα καταφέρω! Τι ίσως δηλαδή!
    Δεν θα βρεθεί κανένα παληκάρι μωρέ να βοηθήσει? Κορίτσι πράμα?
    αλλά και πάλι! Φτου φτου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευτυχώς πληρώνω οδική βοήθεια και καθαρίζει άλλος στα β΄ρωμικα αυτά σπόρ!!! Πλάκα κάνω. Ξέρω να αλλάζω. Αλλά αν είμαι κουστουμάτος καλώ οδική.

    Καλή χρονιά φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. K;itsow m;itsow se u;elv pol;y me m;agece ta graf;omen;a soy oi id;eew soy oi sk;eceiw soy, to onoma soy to kormi soy, oi podares sou se thelo olklirotika sklavaki sou podara moy ax parasirthika apo to pathosa mou kai dia touto zito kstanoisi kai eusplahnia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μου έχει τύχει να πάθουμε λάστιχο οικογενειακώς, παραμονή πρωτοχρονιάς πηγαίνοντας για το ρεβεγιόν...
    Έχουμε αλλάξει λάστιχο με κουστούμια και τουαλέτες 12 παρά!!!

    Την επόμενη πραμονή που το ρεβεγιόν το κάναμε σπίτι μας έπαθα λάστιχο στις 6 παρά τέταρτο 2 χμ μακριά από το σουπερμάρκετ που πήγαινα για να ψωνίσω πράγματα της τελευταίας στιγμής ....Και έβρεχε...Και έκανα και ρεκόρ αλλαγής λάστιχου σε 7 λεπτά!...

    ΆΛλη μια φορά μου έχει τύχει να πάθω λάστιχο 3 το ξημέρωμα στο βουνό...και ο σταυρός να έχει στραβώσει...Εκεί να σε δω...:)

    Μη μου λες εμένα για λάστιχα....

    :P

    Φιλιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γυρίζοντας πρωι τύφλα από μπαρ, μας πιάνει λάστιχο έξω από Ηρώδειο (πριν πεζοδρομηθεί). Πήραμε τηλέφωνο οδική βοήθεια, ήρθε μας το άλλαξε και φεύγοντας μας ...ξύπνησε! Ποιός τους άνοιξε το καπό για τη ρεζέρβα, δεν θυμάται κανένας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Λάστιχο ξέρω να αλλάζω, μου έμαθε πριν καν μου δώσει το αυτοκίνητο ο πατέρας μου.. Για αλυσίδες δεν έχω ιδέα..
    Ωραίο σκηνικό συνέβη σε έναν φίλο μου που δεν είχε ιδέα και προσπαθούσα να του δώσω οδηγίες τηλεφωνικώς.. Τελικά, βρήκε συνεργείο οδηγώντας χωρίς λάστιχο 1-2 χιλιόμετρα... Το λάθος που έκανε ποιό ήταν????? Προσπαθούσε να "ξεβιδώσει" τα μπουλόνια, έχοντας ήδη σηκώσει το αυτοκίνητο με τον γρύλο!!!!!!! Ιστορικές στιγμές!! Πλέον, ξέρει να αλλάζει πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. το ίδιο ισχύει και όταν κάνεις ντολμάδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χεχε!Ευτυχώς δεν έχω δίπλωμα και αλλάζει άλλος τα λάστιχα για μένα!
    Φιλιά και καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. άστα να πάνε!
    Δεν ξέρω να αλλάζω λάστιχο και δεν μου έχει τύχει ποτέ!
    Τώρα που το σκέφτομαι, δεν ξέρω ούτε ρεζέρβα αν έχω.
    Με άνχωσες λέμε!!!

    Καλησπέρες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλησπέρα έχω αλλάξει λάστιχο σε μένα 3-4 φορές, αλλά πλέον και σε φίλους μετά το "μεταπτυχιακό" που απέκτησα :)

    Είναι όπως ακριβώς το είπες με την τρίτη είσαι οκ.
    Απλά πάντα εξαρτάται και το μέρος και τα ρούχα που φοράς πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αχα...σκανε τα λαστιχα; Ρε τα ρημαδια. Και αυτο το "πυροσμπεσντηρας"; Τι ειναι παλι τουτο;

    Σουμαχερ και Προστ μαζι ειμαι ο ατιμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Οδηγώ από 22 ετών σχεδόν 20 χρόνια.
    Ουδέποτε άλλαξα λάστιχο μόνη μου, αλλά θέλω πράγματι να μάθω.
    Είναι χαζό να καλώ την Οδική Βοήθεια για κάτι που ουδόλως δύσκολο είναι.

    Astrocat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Για μένα φρόντισε η Mini!
    Δεν έχει ρεζέρβα!! Μάλιστα καλά ακούσατε! Δεν έχει...Αν ' αυτού έχει ένα κιτ επισκευής με αφρό και μετά αντε βρες το πλησιέστερο βουλκανιζατερ..αν υπάρχει!!
    Οπότε εχω πρόχειρο το τηλέφωνο της οδικής, διότι αλλιώς δεν ξελασπώνεις!!

    Υγ. Λάστιχο πάντως ξέρω να αλλάζω - είναι από τα καλά που αποκτάς όντας καγκουρίνα!

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όταν δεν ξέρω, απλώς δεν ξέρω και δεν θέλω να κάνω τον ξερόλα. Jamais... Οπότε, δεν έχω αλλάξει ποτέ λάστιχο, γιατί δεν έχω και δίπλωμα κατά καμία έννοια.
    Άν κρίνω όμως από την καφρίλα που βλέπω να κυκλοφορεί πίσω από το τιμόνι και το πώς μεταχειρίζεται ο σύγχρονος Ελληνάρας την... προέκταση του αντρισμού ή της θυληκότητάς της, δεν έχει σημασία, το αυτοκίνητο, θα πω πως μάλλον έχεις δίκιο. Η φάρα μας είναι υπερβολική σε όλα της μόλις τα πιάσει στα χεράκια της. Από τα αυτοκίνητα (μεγάλο απωθημένο της μεταπολεμικής γενιάς) μέχρι τα κινητά... Έχουμε τριπλάσια του πλυθυσμού μας αν δεν κάνω λάθος, ή διπλάσια δεν θυμάμαι... Οπότε, βγάλε και τα ανάλογα συμπεράσματα... Επιμένουμε εν ολίγοις στην υπερβολή και την ημιμάθειά μας. Σχεδόν σε όλα. Και στην έλλειψη συνέπειας προς τον εαυτό και τους γύρω μας.
    Αυτά.
    Και ήθελα να σου πω επίσης μούτρο πως επειδή λείπω... κατά ριπάς, ενώ είδα και διάβασα το αποκάτω ποστ και πολύ ζήλεψα και θαύμασα, δεν πρόλαβα να σχολιάσω.ΎΠΕΡΟΧΑ έχω να σου πω. Plus, εχω την αίσθηση πως αυτή η πόλη μου πάει πολύ. Έχω δίκιο λες;
    Τα πιο γλυκά φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χαχα! Υπεροχο! Και μου θυμισε κι ενα ανεκδοτο περι θεωριας και πραξης.
    Παει που λες ο Τοτος στον πατερα του και λεει:
    -Μπαμπα μπορεις να μου εξηγησεις ποια ειναι η διαφορα μεταξυ θεωριας και πραξης;
    - Λοιπον παιδι μου, ακου. Θα πας στη μαμα σου και στην Ελενη την αδελφη σου κα θα τους πεις οτι ενας φιλος σου δινει 3.000.000 δραχμες για να τις πηδηξει.
    Παει μια και δυο ο Τοτος και μετα απο το αναμενομενο κραξιμο, κατορθωνει και τη μανα και την αδερφη του να δεχτουν την προσφορα. Ολο χαρα, λεει στον πατερα του:
    - Ενταξει μπαμπα. Δυσκολαυετηκα λιγο, αλλα τελικα δεχτηκαν και οι δυο.
    - Ωραια. Προσεξε τωρα...Θεωρητικα εχουμε 6.000.000 δραχμες. Πρακτικα, εχουμε 2 πουτανες!

    Αυτα απο μενα. Χρονια Πολλα και καλα με χιουμορ, που λειπει συχνα απο τη ζωη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. aloooooooooooooooooooooo


    ηρθα να αλλαξω λαστιχο και φευγω μην ενοχλησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν άλλαξα ποτέ μου λάστιχο. Είμαι ανίδεος. Μια φορά μάλιστα όταν είχα πρωτοπάρει το αυτοκίνητο και είχα τα μυαλά πάνω απο το κεφάλι έτρεχα με 160 στην εθνική.
    Κάποιος οδηγός λεοφωρείου μου έκανε συνθηματικά με τα φώτα. Μετά απο πολλά χιλιόμετρα διαπίστωσα πως ταξίδευα με "μισοφουσκωμένο"το ένα λάστιχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το πρόβλημά μας είναι ...
    πως όταν μας τύχει ...
    τότε ακριβώς προσπαθούμε να μάθουμε
    είτε λάστιχο είναι αυτό, είτε αλυσίδες
    είτε πυροσβεστήρας ...
    Κανένας μας δεν προνοεί να γνωρίζει
    πριν απ' το συμβάν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αστα αυτά που δεν σου έχει συμβεί αγαπημένε Κίτσε!!!!
    Anyway, έτσι κι αλλιώς έχεις δίκιο σε όσα λές...
    Αν και με αυτά που είδα και περιγράφω σε ένα νέο μου πόστ, μάλλον η πιο δυσκολή αλλαγή είναι να γίνουν ευσυνείδητοι οι υπεύθυνοι της κατασκευής δρόμων..
    Άσχετο, το ξέρω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κάτι σε πιο γκαντεμοσαυρέ σου βρίσκεται ή να το πάρω σε μπεζ;
    Καλημέρες, γείτονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Νομίζω ότι μόνο με την πρακτική μαθαίνει κανείς, αλλά στο παράδειγμα που έφερες, το λάστιχο, πρέπει να την πάθεις πρώτα και μετά να μάθεις. Διότι κανείς δεν κάθεται να κάνει πρόβα αλλαγής λαστίχου χωρίς να έχει πρόβλημα, πόσο μάλλον Έλληνας, που τα πάντα τα κάνει την τελευταία στιγμή.

    Βέβαια, πάιζει και το άλλο: να έχεις κολλητό που δουλεύει σε βουλκανιζατέρ, οπότε να πάς να κάνεις κανένα ιδιαίτερο... τώρα που το έιπα, για κάτσε να κλείσω κανένα εντατικό στο Μπάμπη το λαστιχά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @kaveiros Εμένα να δεις πόσο :-)

    @theogr ο κηπουρός Στα λόγια μου έρχεσαι ;-)

    @manetarius Μπράβο λαστιχα...εεε κοπελιά ήθελα να πω!
    Άσε και γω με το νερό των υαλοκαθαριστήρων τα ίδια τραβάω κάθε φορά που τελειώνει.

    @ndn Και γω εκεί είμαι. Δύο στο δικό μου και μία σε ενός φίλου.
    Τι να σου πω, για αλυσίδες δεν έχω ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @σοφία Μιλώντας εκ πείρας, δεν είναι και τόσο εύκολο όσο φαίνεται!
    Μπράβο για τις αλυσίδες...
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες! Να ξαναπεράσεις βέβαια!

    @yet another Ή θα το κάνεις ή όχι. Θέμα επιλογής είναι ;-)
    Όσο για τον τρόπο σκέψης...χεχε

    @rain Αν δε δοκιμάσεις, δεν ξέρεις. Μακάρι να βρεθεί. Εγώ απλώς επισήμανα κάτι...

    @ανώνυμος Καλώστον! Τι ωραία που τα λες. Αν λείπανε και τα greeklish θα ήμασταν καλύτερα!
    Την επόμενη φορά σε περιμένω, εντάξει; Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @σκορπίνα Τρελή τύχη λέμε, δηλαδή...
    Αφού τρίτωσε, να μην ξανασυμβεί!
    Φιλιά

    @ράδιο μαρκόνι Για τόσο παλιά μιλάμε. Και τόσο χάλια. Τς τςτς

    @γιώργος τ. Από τα κλασικότερα λάθη! Δίκιο έχεις!
    Καλωσήλθες.

    @erisabetsu Ούτε από αυτά έχω κάνει. Έχω φάει όμως εκατοντάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @μάτα Την καλύτερη δουλειά κάνεις!

    @fpboy Για ψάξε! Χαχαχα!
    Καλησπέρα.

    @matrix Σωστός! Μ'άρεσε το "μεταπτυχιακό"!

    @βρασίδας ο κάφρος Επίτηδες τα κάνουν να σκάνε οι βουλκανιζατεράδες! Τι νόμιζες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @αστροκάτ Από τη μία είναι χαζό, από την άλλη δεν είναι και τόσο απλό.
    Διαλέγεις και παίρνεις ;-)

    @olga Δεν το είχα ξανακούσει αυτό! Σοβαρά;
    Γέλασα με το καγκουρίνα. Εύγε! Χαχαχα!

    @nyanna Κατακλυσμός όπως πάντα. Και γι αυτό σε χαίρομαι...
    Μεγάλη κουβέντα αυτά. Απωθημένα και όχι μόνο. Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε; Μόνο εγώ κυκλοφορώ στο δρόμο και ο δρόμος είναι μόνο για μένα.
    Όσο για την Βαρκελώνη και όμορφη είναι και πιστεύω ότι θα σου πάει. Είναι ελεύθερη πόλη ;-)
    Φιλιά, μουτσίτσα!

    @butterfly Ακριβώς αυτό είναι! Το'πιασες το πνεύμα! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @skouliki Δεν ενοχλούμαι! Κάνε δουλειά σου παιδί μου.

    @λάκων Όλοι μας ανίδεοι είμαστε μέχρι να δοκιμάσουμε!
    Αυτό που περιγράφεις όμως πολύ ζόρικο...

    @side21 Ακριβώς αυτό, φίλτατε. Ακριβώς αυτό...

    @thenextbeautifulday Μου έχει σκάσει λάστιχο, απλώς δεν μου έχουν τύχει όλα μαζί!
    Την είδα την ανάρτηση ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @κοπτοραπτού Χαχαχα! Γιατί το λες αυτό βρε;
    καλησπέρα!

    @hellenic potion Ακριβώς, με την πρακτική. Απλώς αυτά τα θέματα μπορεί να γίνουν ζωτικής σημασίας ;-)
    Να πας στον Μπάμπη! Χαχαχα!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γεια σου KitsMits!

    Καλή Χρονιά εύχομαι!

    και για το προηγούμενο post, Βαρκελώνη for ever!!! απίστευτη πόλη!

    byeee;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Θα το πιστέψεις ότι χτες στο γραφείο είχαμε την παρόμοια συζήτηση για τον πυροσβεστήρα! Ίσως και κάποιος άλλος σε διαβάζει... Στο λάστιχο την 1η φορά πάντως πήγαμε καλά! Τη 2η θα δείξει αν ήταν η τύχη του πρωτάρη!
    Καλημέρα!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @fresco Τελικά όντως ισχύει ότι έχουμε πάει πολλοί, ε; Ωραίο αυτό, μ'αρέσει να ταξιδεύουμε!
    Όσο για τις ευχές, ασφαλώς και ανταποδίδω!
    Καλημέρα.

    @crazytourists Βρε λες να είμαστε όλοι τόσο διάσημοι; Χαχαχα! Μπα, απλώς νομίζω ότι είναι κλασικές κουβέντες αυτές.
    Όσο για το λάστιχο, εύγε! Ελπίζω να μην χρειαστεί πάντως να ξαναδείξετε τις δυνάμεις σας!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ενα θα σου πω. τεσσερις μηνες εχω περασει το διπλωμα και ακομη να παω στο Υπουργειο μεταφορων να το παρω. φαντασου τι θα γινει λοιπον. ας υποθεσουμε οτι παιρνω αυτοκινητο και σκαει το λαστιχο. με τηνα ναβλητικοτητα που με δερνει, θα το αφησω σκασμενο ενα χρονο. γαμησε τα (με το συμπαθειο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @lifewhispers Μπορεί να προλάβεις και τα νέα διπλώματα που θα είναι με μορφή κάρτας! Τυχερούλα!!!
    Όσο για το λάστιχο, αν έχεις οδική κάλεσέ την, αλλιώς τον πλησιέστερο φίλο!
    Καλησπέρα όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. λοιπόν, εγώ είμαι μιας άλλης σχολής:
    μπορώ να σου κάνω ότι θές αρκεί να υπάρχει τριγύρω το ..μάνιουαλ!!!
    το πρώτο λάστιχο έτσι το άλλαξα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @geokalp Μωρέ, όλοι με το μάνιουαλ καταπιανόμαστε, το ζητούμενο είναι από την θεωρία στην πράξη τι κάνουμε. Βέβαια υπάρχετε και τα ιερά τέρατα που τα βγάζετε πέρα αμέσως ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή