Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Παιχνίδια και κάποιες σημειώσεις

Όσο κρυώνει ο καιρός, τόσο ανοίγει η όρεξη όλων μας για παιχνίδια, κατά προτίμηση ομαδικά. Υποκύπτοντας λοιπόν στο κάλεσμα του καιρού, συμμετέχω έστω και καθυστερημένα σε κάποια από τα παιχνίδια που κυκλοφορούν στα ιστολόγια.

Πρώτη κατηγορία είναι το τι μουσική άκουγες δέκα χρόνια πριν. Συμπέφτει με δύο σημαδιακά γεγονότα στη ζωή μου: τέλειωσα το Λύκειο και μπήκα στο πανεπιστήμιο, αλλάζοντας για άλλη μια φορά πόλη (αυτή τη φορά με την αντίθετη διαδρομή). Και δεν ήταν η μόνη αλλαγή. Έκανα και άνοιγμα στα μουσικά μου ακούσματα, διανθίζοντας την ηλεκτρονική (που παραμένει η αγαπημένη μου μουσική) με ελληνικά στοιχεία, ροκ, λαϊκά, έντεχνα και ό,τι άλλο. Γι αυτό και ο ενδεικτικός κατάλογος τραγουδιών πριν δέκα χρόνια είναι λίγο-πολύ...αχταρμάς. Επιρρόες ηλεκτρονικές, λαϊκές και όχι μόνο - μην ξεχνάμε ότι είναι η εποχή με τα videoclip στο Tempo - New και τα σχετικά. Τότε πρωτοξεκινήσαμε να ανεβαίνουμε και στα τραπέζια...

Prodigy - Narayan (είναι και εξακολουθούν να είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα)

Hallucinogen - LSD (απίστευτος ήχος)

Hallucinogen - Jingle of the Sphinx (τρελός ρυθμός)


Πυξ Λαξ - Πούλα με (εξακολουθεί να είναι από τα αγαπημένα)

Πυξ Λαξ - Έπαψες αγάπη να θυμίζεις (τα λόγια είναι περιττά)

Goin'Through-Terrox X Crew-Ημισκούμπρια - Η πτώση (είχε λιώσει η αντίστοιχη κασέτα)

Νότης Σφακιανάκης: μια κατηγορία μόνος του τότε, ειδικά με τον διπλό δίσκο Οι νότες είναι εφτάψυχες όπου ακούγονταν και τα 38 κομμάτια!

Για πιο βαριά ακούσματα ο Βασίλης Τερλέγκας - Ενός λεπτού σιγή

Και φυσικά η τότε ανερχόμενη και όχι μόνο Δέσποινα Βανδή - Ο περιττός (η πρώτη της συνεργασία με τον Φοίβο στο άλμπουμ Δέκα εντολές)

Τα πρώτα συμπεράσματα δικά σας...

Έπειτα, ο Lockheart μας κάλεσε να παρουσιάσουμε παιδικές αναμνήσεις που μας έχουν σημαδέψει για τα καλά.

Η μία είναι κοινή. Μιλάω φυσικά για Τη λίμνη των Κύκνων (το παιδικό) όπου η μαγεία του Τσαϊκόφσκι δένει άψογα με τις παιδικές εικόνες.

Η άλλη εικόνα είναι από το Θαυμαστό ταξίδι του Νηλς Χόλγκερσον. Άλλο ένα παραμύθι που η τηλεοπτική του μεταφορά μπορώ να πω ότι μου έμεινε βαθιά χαραγμένη στη μνήμη. Τόσο έντονη που στην πρόσφατη έκθεση βιβλίου το αγόρασα...

Αυτά προς το παρόν. Σχολιάστε άφοβα :-)

ΥΓ Αν ξέχασα κάποιον με τις αναφορές - προσκλήσεις, ας μου το πει με σχόλιο να τον-την προσθέσω.
ΥΓ1 Νικητής εκτός συναγωνισμού στο προηγούμενο ήταν ο γκρινιάρης. Φυσικά ήταν η Temple Church των Ναϊτών Ιπποτών που αναφέρεται στον Κώδικα Ντα Βίντσι. Όποιος θέλει να την επισκεφτεί, ας επικοινωνήσει για πληροφορίες.
ΥΓ2 Ήθελα να πω και κάτι άλλο, αλλά το ξέχασα...
ΥΓ3 Θυμήθηκα! 15 Οκτώβρη είναι η Blog Action Day αυτή τη φορά ενάντια στη φτώχεια - για όσους θυμούνται την προηγούμενη φορά ήταν για το περιβάλλον. Καλό θα είναι να συμμετέχουμε. Περισσότερες πληροφορίες στο blogactionday.org

56 σχόλια:

  1. Πυξ Λαξ - Πούλα με (εξακολουθεί να είναι από τα αγαπημένα)

    Πυξ Λαξ - Έπαψες αγάπη να θυμίζεις (τα λόγια είναι περιττά)

    Goin'Through-Terrox X Crew-Ημισκούμπρια - Η πτώση (είχε λιώσει η αντίστοιχη κασέτα)


    αυτα τα ακουγα κ εγω τοτε..
    το 'Επαψες αγαπη να θυμιζεις' ειναι ακομα το αγαπημενο μου..
    καλο ΣΚ φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Στέλλα η Σμυρνιά;; Ουάου!
    "Θα πουν η Στέλλα η Σμυρνιά, από το χασίσι είχε κολλήσει"...
    άκου τι μου θύμησες τώρα..
    Τελικά ήταν των Ναϊτών.. αχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επειδη εχω επιπεδο και ΟΣΚΑΡ !!!
    δεν θα σχολιασω πολυ θα μιλησω με ενα τραγουδικι και το οποιο θα στο αφιερωσω

    ειμαι πολυ καλη το ξερω
    ________________________________

    Έντεκα αετοί του Ολύμπου, και του Κισσάβου τα καμάρια
    που πετούν αγκαλιασμένα με της νίκης τα φτερά.
    Μια ψυχή μεσ' ένα σώμα, της ΑΕΛ τα παλικάρια,
    Η ελπίδα της Λαρίσης των φιλάθλων η χαρά.

    ΑΕΛ-ΑΕΛ, ΑΕΛ-ΑΕΛ-ΑΕΛ
    η ομάδα που σα σίφουνας σαρώνει
    ΑΕΛ-ΑΕΛ, ΑΕΛ-ΑΕΛ-ΑΕΛ
    και με δάφνες ο λαός τη στεφανώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 3 παιχνίδια σε ένα...Ξέχασα...Εγώ σε κάλεσα στο δικό μου; (Μπλογκοπαίχνιδο 14...)
    Αν όχι, πέρνα να δεις και παίξε το κι εσύ...
    Καλό Σ/Κ, σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί μο θύμισες με το Νότη......Επί μια δεκαετία η πρώτη μουσική μου επιλογή και ακολουθούσαν οι άλλες

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει, goin' through kai ημιζ, υπάρχουν ακόμα!!! :P
    videoclip στο tempo, θυμάμαι ναι αμυδρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με σύγχυσε το παλιοσκούληκο γμτ και δε μπορώ να αφήσω σχόλιο

    ΜΠΑΟΚάρα ρεεε!

    Γίνε ΠΑΟΚ να γουστάρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά το τι αναμνήσεις έφερες με τα κινούμενα σχέδια δε λέγεται.

    Επίσης μ'αρέσει ο τίτλος του μπλογκ σου πολύ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίγο πολύ τα ίδια πράγματα ακούγαμε όλοι πριν 10 χρόνια. Με εξαίρεση τον Τερλέγκα... Toooooooo much!!! Χεχε! Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εμένα μου άρεσαν τα μπούτια της Βανδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νηλς Χολγκερσον κάθε Σάββατο! Θυμάσαι?

    ..ο Περιττός πού κολλαει? :PP

    Καλο σαββατοκύριακο φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέρασα να αφήσω την καλησπέρα μαο .
    Καλό Σ/κύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πήρα το θάρρος να σε προσκαλέσω σε ένα παιχνίδι.Αν έχεις χρόνο και διάθεση ρίξε μιά ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποικίλες επιλογές που θυμίζουν χαρούμενες ή συναισθηματικές στιγμές...
    Καλό ΣΚ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Exw skasei giati: 1. De mporw na 8ymh8w ekeino to trans/house club sth SaLOniCa 2. Kati exeis 3exasei kai to psaxnw... ftaiei h sygkinhsiakh fortish logw Nils Holgersson mallon :)

    Eis ayrion...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μουσικά σε βρίσκω εντάξει.
    Παιχνιδάδικα σε βρίσκω χμμμ οκ καλός.
    Περι Blog Action Day άριστος.
    Το ειχα στο μπλογκ μου το μπαννεράκι απο αρχές Σεπτέμβρη.
    Επειδη ομως ειναι πριβέ θα συμμετάσχω με άλλο μπλογκ.

    Καλό βράδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να προβληματιστώ με την ύπαρξη Βανδής και Prodigy στην ίδια λίστα? Τουναντίον κι εγώ τα ίδια άκουγα τότε με εξαίρεση τον Σφακιανάκη που δεν χώνεψα ποτέ μου :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tέλειες οι επιλογές σου αγαπητέ όσο αφορά το "Θαυμαστό ταξίδι του Νηλς Χόλγκερσον" ήταν και εμένα απο τα πολύ αγαπημένα :)!!! τελειο παιδικό ταξίδι καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μουσικες αναμνησεις ε;;;;
    γουελ, οι πυξλαξ παντα κλασικοι για ολους μας...!αλλα και βανδη; βανδη;
    χμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπερα φιλε μου
    Σε βρίσκω μια χαρα στα μουσικά
    σου γούστα και οχι κολλημένο
    Σωστοςςςςςςςς

    κοτσυφοφιλώ σε

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νίλς Χόλγκερσον; Αν ενδιαφέρεσαι στείλε μου mail να σου δώσω κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραίος ο Περιττός πολύ μου άρεσε! Και να σου πω, ακόμα μου αρέσει..
    Δεν ήξερα ότι υπήρχε στα ελληνικά το Θαυμαστό Ταξίδι..

    Καληνύχτα και καλή βδομάδα.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πυξ Λαξ, πούλα με.. πραγματικά πολυ όμορφο τραγούδι...

    Κι αν σε βλέπω αδιάφορα ξερά, δεν με πειράζει.
    Δεν με πειράζει κι αν τα χείλη σου γελούν.
    Μια καληνύχτα κι αν μου πείς δεν με πειράζει.
    Γιατί απόψε το κορμί σου θα 'ναι αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Που με πηγες τωρα...Πριν τοσα χρονια που ημουν νεος και ωραιος...."Αστα τα μαλακια σου...ανακατωμενα...." Ευγε παλικαρι μου....! Να ζησεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. O Sιμοn Posford (hallucinogen) ήταν όλα τα λεφτά και το LSD απλά.. ύμνος!!!
    Φοβερές εποχές.. Man With No Name, ManMadeMan, Total Eclipse, Technossomy, Yum Yum και άλλα πάρα πολλά καλά της Flying Rhino (η αγαπημένη μου ήταν) και Dragonfly Records :))
    Όπως το είπες, πριν 10 χρόνια..
    (και με Quirk -που ήταν ψιλοdark είχα κόλλημα :P )

    Ανάμνησεις μεγάλες έχω πολλές που δεν ξέρω από τι να πρωτοξεκινήσω. Τώρα σαπίζω δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλε... Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουνε... Πλάκα έχουν αυτά τα παιχνίδια της μοίρας...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μια χαρά είναι οι Πυξ Λαξ και ειδικά το Πούλα με, ακόμη καλύτερα τα ημισκούμπρια αλλά τους goin'through και τον Notis τι τους θες!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εδω εδω ειμαι κατω ..

    πιο κατω ντε,,,,,,


    καλημερα ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Oμαδικά παιγνίδια, ξέρω την μπουκάλα και τίποτα άλλο. Δεν είχαμε άλλα στα νειάτα μου!!! χα, χα χα Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μέσα στην κουλτούρα και στην πχιότητα πριν δέκα χρόνια βλέπω Κίτσο μ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πότε ξαναέφτασε η μπλόγκ άξιον ντέι;;; Σαν πέρυσι.

    ΥΓ Δηλαδή τα θέματα με το περιβάλλον τα λύσαμε; Να κοιμάμαι ήσυχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πυξ λαξ και τα μυαλά στα κάγκελααα!!!

    byeeee;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κι εσυ ακουγες λιμνη των κυκνων? Υπεροχο! εγω το ακους ακομα ( οχι το παιδικο βεβαια!) και Παβαροτι και αρκετα απο πυξ ΛΑξ!
    Καλησπερεςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Kitsomitse,

    Ιδια ηλικία, ίδια ακούσματα και από εμενα. Βέβαια θα έβγαζα τους Prodigy και οτιδήποτε άλλο από ξένη μουσική καθότι ήμουν και παραμένω φαν της λληνικής μουσικής σκηνής.

    Υ.Γ. Μάλλον θα έβαζα μερικά ακόμα «βαριά» σαν του Τερλέγκα, λίγο Χριστοδουλόπουλο για παράδειγμα. Καλά μποθζούκια χωρίς Μάκη γινεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έχεις προσκληση για παιχνίδι...
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αντε, εχουμε γεμισει παιχνιδια βλεπω!! Δε θα σχολιασω τα τραγουδακια, πολλα τα ακουω κι εγω, και, ουτως ή αλλως, τα γουστα διαφερουν :) Οσο για το Blog Action Day την προηγουμενη φορα δεν ημουν στα μπλογκς κι επομενως δεν εχω ιδεα τι ειναι τουτο, αλλα ακουγεται ενδιαφερον... θα το μελετησω...
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μου αρέσει το ευρύ μουσικό σου πεδίο!
    Ψιλοξεχειλωμένο!!! :)))
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οπως το λες, πριν απο δεκαετια, τα μουσικα ακουσματα (και τα δικα μου) εναι ανταρμας..
    μαλλον και σημερα , ακομη ειναι.. τα δικα μου τουλαχιστον! lol!

    καλη σου μερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Tα μουσικά ακούσματα του καθένα, πέρα από την εποχή, έχουν σχέση και με τα βιώματά του. Και τελικά αξίζουν αυτά που αντέχουν στο χρόνο. Για παράδειγμα το "πούλα με" το ακούω με την ίδια συγκίνηση που το άκουγα πριν από πολλά χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πρόλαβα;Καλημέρα...
    Οι προσωπικές επιλογές είναι πάντα σεβαστές,δεν πειράζει που αποδέχομαι μόνο Πυξ Λαξ,έτσι;Α,ναι,και ολίγον από Νότη.
    -skouliki,μας προεκυψε ΑΕΛ;Σκουλήκι του Κάμπου;Λαμπρά!-Βυσνί θύελλα,σούζα τ'αλουγάκ'!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα!
    Πάντως το ''πούλα με'' των Πυξ-Λαξ πρέπει να είναι 15ετίας, όχι 10ετίας. 10 ετίας πρέπει να είναι το ''μια συνουσία μυστική'' κ.τ.λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είστε κι εσείς ομως, ιστορία μου αμαρτία μου...
    Τις καλησπέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @laplace78 Μ'αρέσει που έχουμε κοινά βιώματα! Καλησπέρα!

    @ηφαιστίωνας Είδες τι θυμάται ο άνθρωπος καμιά φορά; Χαχα! Είχε λιώσει τότε το άσμα.
    Ναι, των Ναϊτών. Περίμενα εσύ ως βιβλιοφάγος να το αναγνωρίσεις αλλά φευ!

    @σκουλήκι Δεν είσαι απλώς καλή, είσαι καταπληκτική!
    Μείνε μαζί μου και θα σου μάθω και άλλα πιο περίεργα!
    Να'σαι καλά για την αφιέρωση!!!

    @artanis Θα το έχω και αυτό στα υπόψην!
    Καλησπέρα.

    @φύρδην-μίγδην Πλέον βέβαια το έχει ρίξει πολύ. Αλλά έχουν μείνει τα παλιά να μας συγκλονίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @akon Αλλά τότε ήταν στα καλά τους, ενώ τώρα ψιλοφθίνουν.
    Όσο για το Τέμπο, πάει!!!

    @mad Χαχαχα! Γιατί ρε! Η κοπέλα εκφράστηκε αγνά με αυτά που της έμαθα!!!
    Κλεμμένη η ατάκα από τα σκουλήκια, έτσι;

    @ταχυδρόμοοοοος Καλησπέρα και σε σένα!

    @kaveiros Ναι ο άτιμος!

    @mrs. stulf Ευχαριστώ! Ειδικά ΄για τον τίτλο! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @unclescrooge Τι έχει ο Βασίλης δηλαδή; Χαχαχα!
    Είναι μια εποχή αγνή για όλους μας.

    @ασκαρδαμυκτί Τότε ήταν νέα και ωραία! Μετά χάλασε...

    @ilias Θυμάμαι γι αυτό και μου έχει μείνει!
    Ο περιττός ήταν τότε από τα αγαπημένα μου τζερτζελέδικα!

    @alexis b Και πολύ καλά έκανες! Καλησπέρα.

    @μάτα Το συντομότερο δυνατόν! Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @dyosmaraki Ακριβώς. Γιατί όλες τις μουσικές τις συνδέουμε με στιγμές...

    @μάρλα Για το πρώτο σου απάντησα. Για το δεύτερο δε θυμάμαι ρε συ. Για πες περισσότερες πληροφορίες!
    Φιλιά

    @tzonakos Ό,τι μπορούμε καλύτερα, φίλτατε. Όπως μπορούμε.

    @ethanandthecity Γιατί να προβληματιστείς; Όλα μουσική είναι με διακυμάνσεις! Χαχαχα! Ισχυρίστηκα ποτέ ότι είμαι φυσιολογικός;

    @lockheart Εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση στις αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @artanis Καλώστην!

    @lifewhispers Τι να κάνουμε, κάποια πράγματα σε στιγματίζουν όσο δε γίνεται! Χαχαχα!
    Καλησπέρα.

    @karaflokotsifas Αυτό το όχι κολλημένο μου πήρε χρόνια να το καταφέρω! Χαχαχαχα!

    @λάκων Έστειλα, είδα και ενημερώθηκα!

    @city addict Γενικά έφαγα κράξιμο για τον Περιττό! Χαίρομαι που σου αρέσει.
    Όσο για το ταξίδι, ναι, φυσικά! Και ήταν κορυφαίο!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @μένια Από τα καλύτερα τραγούδια και φυσικά αγαπημένο μου!
    Ο στίχος κρύβει πολύ πίκρα και νόημα.

    @pharmadox Χαχαχαχα! Κορυφαίο σχόλιο! Χαχαχα!

    @fusmoker Τότε έβγαζε τρομερή μουσική.
    Από τα καλύτερα άλμπουμ ήταν το διπλό της Flying Rhino (black and white Rhino). Τα έχω σε βινύλιο!
    Dragonfly φυσικά επίσης!
    Απλώς τώρα η φάση έχει φάει τρελό κόλλημα. Τελοσπάντων.
    Καλησπέρες!

    @greekmedianews Ακριβώς όπως το λες! Και καλό είναι να θυμόμαστε!

    @_st_ Έτσι για ποικιλία! Για να έχουμε όλοι να γκρινιάξουμε για κάτι! Δεν είναι υπέροχο; Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @σκουλήκι Καλημέρα και ας είσαι και εκεί κάτω!

    @ζουζούνα Χαχαχα! Κορυφαίο και αυτό το σχόλιο! Χαχαχα!

    @island Τι να κάνω και γω ο καημένος! Ζήτω η κουλτουροπχιότητα!

    @island2 Είδες; Ξαναέφτασε! Τα λύσαμε όλα και πάμε γι άλλα!

    @φρέσκο Τότε που βγάζανε ωραία και δυνατά τραγουδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @χειμωνιάτικη λιακάδα Κοινά ακούσματα. Μ'αρέσει τρελά!

    @ndn Αυτά είναι για άλλες καλές ώρες! Μαζί σου και σ'αυτό!!!

    @artanis Ευχαριστώ και πάλι!

    @clockwork plum Καλά είναι τα παιχνίδια για να θυμόμαστε και όχι μόνο.
    Καλησπέρα.

    @ράδιο μαρκόνι Το περιέγραψες τέλεια! Χαχαχα!
    Γεια σου ρε Μαρκ παιχταρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @leila Και τα δικά μου συνεχίζουν να είναι, μην ανησυχείς. Μόνο να δεις τι έχω μέσα στο κινητό!

    @κούκος Ακριβώς όπως το λες είναι. Η σύνδεση με στιγμές στην πραγματικότητα.

    @vad Ο καθένας με τις επιλογές του! Αυτό έλειπε να τις κατακρίνουμε κιόλας!
    Όσο για το σκουλήκι, της μαθαίνω πράγματα και ρουφάει σαν σφουγγάρι! Χαχαχα!

    @fpboy Ναι αλλά εγώ τότε το άκουγα και αυτό είναι που μετράει! Χαχα!
    Έχεις δίκιο όμως.

    @κοπτοραπτού Γι αλλού εμείς τραβήξαμε κι αλλού η ζωή μας πάει!
    Καλησπέρα.
    ΥΓ Δεν είπαμε να κόψουμε τον πληθυντικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. οταν λες περιεργα ...?

    θα τρομαξω καλε ?

    θα υπαρχουν τριχες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @skouliki Οι τρίχες είναι παρελκόμενα, δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Τώρα αν θα τρομάξεις, δεν μπορώ να πω, στο χέρι σου είναι!
    Βρε ουτς που μας δουλεύεις κιόλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή