Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Με αεροπλάνα και βαπόρια

Παρόλο που τα αγωνιώδη ερωτήματα της προηγούμενης ανάρτησης δεν απαντήθηκαν ακόμη, ήρθε η ώρα της αναχώρησης. Πρώτη στάση Χανιά - Ηράκλειο για καμιά βδομάδα. Έπειτα πατρίδα για να δούμε φίλους, συγγενείς και γνωστούς και τέλος μια βδομάδα στη Νάξο έτσι για το καλό... Η επαφή με το Ίντερνετ δε θα είναι και τόσο φανατική, αλλά εν τούτοις θα υπάρχει.
Το βασικότερο όλων να περάσουμε καλά όλοι, να ηρεμήσουμε και να ξεκουραστούμε. Να γεμίσουμε παραστάσεις, εικόνες, ομορφιές και πάνω απ'όλα γεροί και δυνατοί να είμαστε όλοι πίσω τον Σεπτέμβρη.
Καλά να περάσουμε όλοι! Είναι σίγουρο ότι θα έχουμε πολλά να μοιραστούμε.

57 σχόλια:

  1. Καλησπερα
    Αν και τα μερη που λες οτι θα πας, ειναι κατα καποιο τροπο εγγυηση οτι θα περασεις καλα, εγω να σου ευχηθω να εχεις πολυ ομορφες διακοπες.

    : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω εχω περασει αξεχαστα εκει!
    ευχομαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ Κ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια ακούγονται τα σχέδια των διακοπών :-) Καλή διασκέδαση, καλά μπάνια και καλή ξεκούραση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά να περάσεις και να ξεκουραστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπωπω!Τι είσαι εσυ βρε παιδάκι μου!Πάλι διακοπές ε;Άντε καλά να περάσεις και σε περιμένω ανανεομένο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι λοιπόν και καλές διακοπές. Σε περιμένουμε τον Σεπτέμβριο ανανεωμένο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλές διακοπές, καλή ξεκούραση και να περάσετε τέλεια!!! :D Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές διακοπές Κιτσομήτσε!
    Καλά νε περάσεις και να γυρίσεις καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΕΕΣ ΚΙΤΣΟ!
    Καλά να περάσετε και να μου φιλήσετε την Κρήτη.. αδυναμίες είν' αυτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα (θα επισκεφτείς και όμορφα μέρη τυχερέ) και να γυρίσεις με γεμάτες μπαταρίες και ορεξάτος.
    Πάντα τέτοια!
    Πολύ πολύ καλημέρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να περάσεις αξέχαστα και μοναδικά!!
    Μη ξεχαστείς... Να γυρίσεις...
    Θα σε περιμένουμε...
    Φιλιά κοραλένια για απίθανες διακοπές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. απο τωρα κρητη ε?
    ετσι πουτα κανονισες δεν με βλεπω να σε πετυχαινω εκει κατω οταν θα κατεβω κι εγω!!!αλλα οπως και να χει ειμαι σιγουρη οτι θα περασεις καλα καιοτι θα βγαλεις 856 φωτογραφιες!!!!
    καλα να περασουμεεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΜΟΡΦΕΣ, ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΕ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά να περάσεις! Στο παλιό λιμάνι, στα Χανιά, πιες μια ρακή για μένα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλα να περασεις, αν και η Κρητη το εγγυαται, η Ναξος το υποσχεται και τα πατρια εδαφη...παντα το προσφερουν αυτο..αληθεια απο που εισαι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άντε, άντε, σε περιμένω κι από εδώ!
    Να περάσεις τέλεια Κιτσάκο μου!
    Φιλάκια και περιμένω τηλ., οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πω πω πω σε όμορφα μέρη θα πας διακοπές!!!

    Καλά να περάσεις!

    Κοίτα να το ευχαριστηθείς και να γυρίσεις μαυρισμένος (μόνιμο consern μου αυτό!)


    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοπρόσκυλο!
    Γύρνα πίσω ρε, άντε φτάνει το σεργιάνι, μας έχεις σπάσει τα νεύρα "πήγα εδώ, πήγα εκεί" σικτίρια..
    [ζουρλεύω]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλές διακοπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες ! Κερασοφιλιά πολλά μαζί γυρίζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. xaxa εγώ θα πάω κρεβατοκάμα-σαλώνι σαλώνι-κουζίνα και τα συναφή:):)
    καλό μήνα καλές διακοπές:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. επιτελους να ξεκουραστεις και λιγο αυτο το φτιαχνω σιδερωνω ξαναφτιαχνω βαλιτσα πρεπει να σε κουρασε δολιε μου...

    και αμα θες να φας κρεπα φαε μην σου μεινει παλι αποθημενο οπως την αλλη φορα και αρχισεις τις αναρτησεις τυπου
    "το σουβλακι που δεν εφαγα"
    " η φετα που λαχταρησα "

    κτλ κτλ καταλαβαινεις

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαλα να περάσεις και να περάσουμε
    Κιτσομήτσο μου και ραντεβού εδω
    όλοι τέλος Αυγουστου... να μην λείψει
    κανένας
    Καλό μήνα και καλές διακοπές

    τσίου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά εσύ δεν
    παθαίνεις τζετ - λάγκ
    με τόσα ταξίδια ...
    Καλά να τα περνάς πάντως
    ίσως συναντηθούμε στην Κρήτη
    Καλό σου Αύγουστο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λείπω... ανελλιπώς!
    Και προσεχώς εξαφανίζομαι κιόλας!
    Γι' αυτό και το μυαλό μου σε ωράριο θερινό.
    Χωρίς πολλές σκέψεις.
    Μόνον αισθήσεις.
    Εξού και το... copy/paste των ευχών στις αδυναμίες μου, με μόνο λίγες μικρές ξεχωριστές πινελιές για τον καθέναν. Ελάχιστες όμως...
    Λόγω... θερινού κι άρνησης να κάτσω με τις ώρες μπροστά στον υπολογιστή.
    Μια ματιά μόνο, τίποτε άλλο.
    Και προσεχώς καθόλου.
    Από Σεπτέμβρη πάλι...
    Που θα ξαναφορέσουμε ρούχα...
    Βλέπετε, είμαι ο οπαδός του Ουίλιαμ Φώκνερ...
    "Μακρύ, καυτό καλοκαίρι"...
    Το ίδιο εύχομαι και σε σένα...
    Και να περνάς όμορφα.
    Και ταξιδιάρικα.΄
    Ξέρεις εσύ... Ξέρεις.
    Τα πιο καλά φιλιά μου...
    Καλό μήνα όμορφε...
    (Πριν από λίγες μέρες γύρισα από την Κρήτη. Από το Λυβικό της. Και από την παραδεισένια Χρυσή. Όμορφα... Και ξαναφεύγω.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εσύ άνθρωπε μου τις 180 απο τις 365 μέρες του χρόνου σε φάση αναχώρησης βρίσκεσαι..Ποια ώρα της αναχώρησης ήρθε;; :)---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλά να περάσεις! κι από Σεπτέμβριο πάλι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο έχω ξαναπεί, αλλά η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως (και αδερφή της ανίας και της πλήξης, λένε άλλοι)...
    Θα επιμείνω, λοιπόν, να είσαι γερός, να ταξιδεύεις και να μας μεταφέρεις ωραίες εικόνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. με τρωει το χερι μου..σφαλιαρα θες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλές διακοπές και καλά πλατσουρίσματα!
    Καλές ρακοκαταστάσεις επίσης
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εγω και η ερη θα μοιραστουμε μαζι σου το αγχος των φροντιστηριων και των απαλλακτικων εργασιων.η ειρηνη θα χει κατι παραπάνω να πει :-)
    να περνας καλα μαζι με αυτους που σε αγαπανε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλοπερνάμε οι βλόγερς!
    πάντα τέτοια!
    καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα κιτσομήτσε.

    Ως συνήθως καθυστερημένα, σου εύχομαι να περνάς όσο πιο όμορφα γίνεται τις ημέρες της αργίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλά να πέρασεις όπου και αν πας!!
    Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλέ πάλι έφυγες; Α πα πα πα!!!
    Καλά να περάσεις!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σου έχω κρατημένο τραπέζι στο Καρνάγιο και στο Ταμάμ στα Χανιά. Να περάσεις τέλεια και να λιώσεις στο Ελαφονήσι. Ευχή και κατάρα βρε '-))
    Μόλις επέστρεψα και μου λείπει.
    Αλλά έρχονται κι άλλα μέρη, άλλες εικόνες.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @αντώνης Ευχαριστώ για τις ευχές. Καλά τα μέρη, αλλά καλή και η διάθεση πάντα!

    @laplace78 Ευχαριστώ. Ομοίως και σε σένα! Καλά να περάσουμε όλοι!

    @hfaistiwnas Και συ το ίδιο!

    @σοφία Επίσης, σοφία μου. Καλά να περνάς και συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @~~a~~ Καλά και συναυλιακά να λες ;-)
    Το ίδιο εύχομαι και για σένα!

    @evi Τώρα είναι διακοπές, πριν ήταν ενδιάμεσα ταξίδια.
    Και εσένα ανανεωμένη σε περιμένουμε!

    @strahd Θα κάνω και ενδιάμεσες επιδρομές, όπως σήμερα.

    @μαρία Και συ το ίδιο εύχομαι! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @kikop80 Όλοι μας, όλοι μας! Γεροί και ανανεωμένοι.

    @manetarius Και σε σένα το ίδιο εύχομαι. Τα έδωσα τα φιλιά μου, εννοείται!

    @dr.seeng Θα σας δείξω φωτορεπορτάζ οσονούπω. Και σε σένα το ίδιο εύχομαι!

    @zanzibar Θα γυρίσω, μην ανησυχείτε. Να είμαστε όλοι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @lifewhispers Τι να σε κάνω βρε κοπελιά. Τώρα μου έλαχε! Και συ γιατί αργείς να πας;
    Καλά να περάσεις! φιλιά

    @φύρδην-μίγδην Επίσης και σε σένα, γλαρένια!

    @katerina ante portas Ήπια, ήπια. Πάμε στα επόμενα τώρα.

    @butterfly Όπως τα λες είναι όλα!
    Λάρισα βρε, δες τις παραπομπές μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. KitsMIts,

    Να περασεις καλα, να ξεκουραστείς, να δεις φίλους και γνωστούς και να κάνεις πολλά μπάνια!

    Γενικά εύχομαι να περάσεις αξέχαστα!

    Κι από Σεπτέμβριο πάλι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ενεσούλα Ήλθον, είδον και απήλθον! Στα επόμενα λοιπόν!

    @από μικρό και τρελό Όσο μπορώ, θα σας δείξω και φωτογραφίες!
    Καλά να περάσεις και συ, εύχομαι!
    Φιλιά

    @zealot~ape Όταν ανέβω πάνω, θα σε περιλάβω καταλλήλως, ρεμάλι!!!

    @ηλίας Επίσης, φίλτατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ζουζούνα Επίσης και σε σένα, εύχομαι! καλά να είμαστε όλοι!

    @koulpa Μια χαρά είναι και αυτό, για ξεκούραση πάντα!
    Ευχές και σε σένα!

    @σκουλήκι Έλα, γκρινιάρα!
    Έφαγα και θα φάω απ'όλα, εσύ μην αρχίσεις τις δίαιτες πάλι.
    Να πω για το σκουλήκι που δεν πάτησα, καλύτερα;
    φιλιά

    @καραφλοκότσιφας Ακριβώς όπως τα λες! Τις ευχές μου ομοίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @side21 Έλα ρε. Μη με δουλεύεις. Είναι που κοιμάμαι καλά και μέσα στα αεροπλάνα, οπότε...
    Καλά να περάσεις και συ.

    @ny anna Καλώς την μουτσίτσα. Καλά κάνεις και λείπεις, καλή μου. Αυτά είναι που αξίζουν. Από Σεπτέμβρη με τα ρούχα, όπως ακριβώς το λες.
    Μέχρι τότε, ας το απολαύσουμε τα μέγιστα!!!
    Φιλιά ρεεε

    @νίκος Της καλοκαιρινής άδειας :-)

    @σπύρος1000 Και σε σένα το ίδιο, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @wilma Και συ το ίδιο εύχομαι.

    @mahler76 Και συ το ίδιο εύχομαι, φίλτατε!

    @greekmedianews Όπως τα λες. Ας φροντίσουμε όλοι να είμαστε κάπως έτσι.

    @σκουλήκι Να σου ρίξω; Αμέέέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ελένη Τουλάχιστον έχετε τις παραλίες κοντά να ρίχνετε τις βουτιές σας!
    Και σεις το ίδιο, τρελοκόριτσα! φιλιά!

    @fpboy Όπως τα λες είναι! Στην καλοπέραση, λοιπόν!

    @pan Και σε σένα το ίδιο, εύχομαι!

    @blooded girl Και συ το ίδιο, μικρή!
    Θερμές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @dyosmaraki Απ'όλα όσο μπορέσουμε! Καλά να περνάς και συ, εύχομαι!

    @crazy tourists Για να έχω υλικό να σας δείχνω, μη νομίζεις!
    Και σεις το ίδιο, τρελοτουριστάκια!
    Φιλιά

    @lily Επίσης!

    @the muppet show girls Τα βρήκα τα καλύτερα. Αλλά σαν αυτά που θα δείξω, τίποτε! Καλή συνέχεια στα επόμενα, εύχομαι.
    Φιλιά

    @artanis Και συ το ίδιο! τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ndn Και σε σένα το ίδιο εύχομαι, φίλτατε! Αλλιώς, ίσως σύντομα στο Λονδίνο!
    Τα χαιρετίσματα και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @natassa Εσύ με ζηλεύεις που τα έχεις όλα αυτά καθημερινά μέσα στα πόδια σου; Απαπά! Τι να πούμε και εμείς οι κατοικούντες εις το κλεινόν άστυ;
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @zealotape Θα ανέβω και τότε ποιος σε σώνει, κακομοίρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή