Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2008

Κρήτη καλοκαίρι 08

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος το πρώτο μέρος των διακοπών αφιερώθηκε στην Κρήτη. Η καλύτερη φίλη των φοιτητικών μου χρόνων βρίσκεται εκεί, οπότε δεν έχασα την ευκαιρία να την επισκεφτώ. Ευτυχώς, είχε πάρει ορισμένες μέρες άδεια οπότε μπορούσαμε να τριγυρίσουμε άνετα. Η εκδρομή είχε τα πάντα. Μαγευτικές παραλίες (άλλη μια επιβεβαίωση ότι οι ελληνικές παραλίες είναι από τις καλύτερες αρκεί να τις ανακαλύψουμε), αξιοθέατα, καλό φαγητό, καλή παρέα και καλύτερη κουβέντα - είναι απίστευτα όμορφη η αίσθηση ότι παρόλο που βρισκόμαστε αραιά πλέον λόγω απόστασης, κάθε φορά είναι σα μια φυσική συνέχεια όλων αυτών των χρόνων.

Γενικώς τριγυρίσαμε. Η χάρη μας έφτασε από Ελούντα, όπου και το πλωτό μπαρ της φωτογραφίας...
...βόλτα στα Χανιά, όπου είχα την ευκαιρία να περπατήσω την πόλη. Αξίζει, ειδικά το κομμάτι του παλιού λιμανιού με τα στενάκια του, αλλά και το Ναυτικό Μουσείο.Η επίσκεψη στους τάφους των Βενιζέλων με την καταπληκτική θέα. Ακριβώς από κάτω υπάρχει καφετέρια με το όνομα Κουκουβάγια όπου τα γλυκά της είναι καταπληκτικά! Απίστευτο μωσαϊκό (σοκολατόπιτα με κέικ σοκολάτας περιχυμένη με σοκολάτα), λεμονόπιτα φρεσκότατη καθώς και άλλα πολλά φρέσκα γλυκά. Μην το χάσετε!

Δόθηκε η ευκαιρία να γυρίσω και το Ηράκλειο ως τουρίστας, όπου παρατηρείται γενικότερα ένας οργασμός ανοικοδόμησης, ειδικά στην περιοχή του λιμανιού και της παραλιακής. Απ' ό,τι φαίνεται είναι για καλύτερο, οπότε υπομονή. Το αρχαιολογικό μουσείο αξίζει, όπως και το μουσείο φυσικής ιστορίας. Καλό είναι να αφιερώσετε ένα πρωινό για να τα επισκεφτείτε. Αναμφισβήτητα και την Κνωσσό, αλλά εκεί πάτε ή νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα γιατί ο ήλιος χτυπάει άσχημα. Το έμβλημα της πόλη, τα λιονταράκια, δε θα μπορούσαν να λείπουν από τις φωτογραφίες...
Το καλύτερο όμως της εκδρομής ήταν η παραλία της Φαλάσαρνας. Μία από τις ομορφότερες παραλίες ίσως της χώρας μας, βρίσκεται στο δυτικό άκρο του νομού Χανιών. Μεγάλη αμμουδιά, καλή οργάνωση, καταπληκτικά νερά. Φέτος είχα την τύχη να βρίσκομαι στο πάρτυ του δήμου που γίνεται κάθε χρόνο πρώτο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου. Πήγαμε το απόγευμα, λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα.
Η σκηνή με τους dj's στήθηκε μετά τη δύση του ηλίου και το πάρτυ άρχισε. Είχαμε ήδη στήσει τη σκηνή που θα μέναμε το βράδυ οπότε κατεβήκαμε νωρίς στο πάρτυ. Αυτό κράτησε μέχρι πρωίας - μέχρι τις 7 το πρωί ακούγαμε τη μουσική! Μέχρι και πυροτεχνήματα είχε το πάρτυ! Από κόσμο είχε γύρω στις 5-6 χιλιάδες, αρκετοί από τους οποίους είχαν στήσει σκηνές στη γύρω περιοχή.Το πρωινό ξύπνημα λόγω ήλιου και αέρα στη σκηνή δεν ήταν ό,τι πιο ευχάριστο, αλλά γρήγορα αποζημιωθήκαμε. Τα νερά ήταν απλώς κα-τα-πλη-κτι-κά! Η θάλασσα λίγο παγωμένη, όμως η καθαρότητα, η διαύγεια, το γαλαζοπράσινο χρώμα ήταν το κάτι άλλο! Ιδού και οι αποδείξεις...Και το σημαντικότερο όλων: ο δήμος που είχε την ευθύνη διοργάνωσης του πάρκινγκ είχε ήδη μαζέψει τα σκουπίδια που δημιούργησε όλος αυτός ο κόσμος! Εκτός του ότι είχανε μεριμνήσει για πρώτες βοήθειες, οι καντίνες και τα μπαρ ήταν του δήμου οπότε όλα ήταν ελεγμένα. Εύγε για άλλη μια φορά για την όλη προσπάθεια.

Κάπου εδώ το ταξίδι έλαβε τέλος. Ενδιάμεσα είχαμε και μια ευχάριστη συνάντηση με την ενεσούλα και έναν φίλο της εκκολαπτόμενο blogger στην παραλία της Αζίας Πελαζίας. Τελικά όποια πέτρα και αν σηκώσεις βρίσκεται και ένας blogger!

Αυτά μέχρι τα επόμενα. Σήμερα Αθήνα για δουλειές και από αύριο Λάρισα για καμιά βδομάδα.

Καλή συνέχεια στις διακοπές εύχομαι σε όλους.