Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Η άλλη όψη του Πηξ Λα Μουν

Περίεργο πράγμα η ψυχολογία. Ανεβαίνει και κατεβαίνει από τη μία στιγμή στην άλλη. Εκεί που είσαι πηγμένος με τη δουλειά, εκεί που τα ξενύχτια πάνε και έρχονται για διάφορους λόγους, έρχεται μια απόδραση και τα αλλάζει. Δεν απαιτείται να είναι απαραίτητα πολυήμερη. Ούτε να πας κάπου μακριά. Αρκεί να φύγεις, να αλλάξεις λίγο παραστάσεις.

Φαίνεται μικρό και ασήμαντο, αλλά δεν είναι και τόσο... Χρειάζεται, χρειαζόμαστε να ξεφεύγουμε. Και δεν είναι απαραίτητο να πας στα Πουκέ και στο Μπαλί για να γίνει αυτό – αν και μεταξύ μας, θα έλεγα ότι βοηθάει και αυτό. Μπορεί απλώς να πας ένα τριήμερο να δεις κάποια αγαπημένα σου πρόσωπα που είσαι μακριά τους. Μπορεί απλώς να είσαι με καλή παρέα. Μπορεί, πάλι, απλώς να συναντήσεις εκεί ανθρώπους που τους ξέρεις αλλά θέλεις να τους γνωρίσεις από κοντά. Μπορεί απλώς επιστρέφοντας να περάσεις να δεις μερικούς φίλους για λίγο, έτσι για το καλό. Μπορεί και όλα αυτά μαζί.

Θάλασσα, τοπία όμορφα, βραδινές εξορμήσεις, φιλικές και αγαπημένες παρουσίες, ενδιαφέρουσες συζητήσεις, παλιότερες και νέες συναντήσεις, 1400 χλμ σε 4 ημέρες, δύο ώρες ουρά στα Τέμπη (σε άλλη ανάρτηση αυτά – γκρρρ), γεύσεις διαφορετικές, ηρεμία και ένταση μαζί, τηλεφωνικές επικοινωνίες καταλυτικής σημασίας και γέλιου. Και όλα αυτά σε ένα τριήμερο!

Σε όλες και όλους που συνέθεσαν αυτό το εξαιρετικό τριήμερο από κοντά και από μακριά.... Αφιερωμένο.



ΥΓ Πάει και αυτό το τριήμερο. Ευτυχώς που ήρθα στο μαστιχονησί για ηρεμία και δουλειά. Πάει το κοντέρ, θα τερματίσει... Το επόμενο ΠΣΚ κάπου πιο κοσμικά, έτσι γι αλλαγή.

62 σχόλια:

  1. Από το μαστιχονήσι είσαι; Έχω ακούσει τα καλύτερα! Καλή παρέα να έχεις και τίποτα άλλο! Και σε έρημο νησί να είσαι θα περάσεις καλά... :)
    Γύρισες γεμάτος ενέργεια φαντάζομαι..! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ηφαιστίωνας Μπα! Δεν είμαι απ'το μαστιχονήσι, αλλά έρχομαι μια φορά το μήνα περίπου για δουλειά. Και βρίσκω την ευκαιρία για να ηρεμώ και λιγάκι!
    Ψάξε στις φωτογραφίες, έχω ανεβάσει και σχετική ανάρτηση.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευτυχως που φευγεις και ηρεμουμε και εμεις

    αφιερωμενο ..σε σενα εξαιρετικο τεμπη που τον κρατησες μακρια


    σημ ...ρε γλυκαναλατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ηφαιστίωνας Τίποτε. Δες και πες, αν είναι.

    @σκουλήκι Όχι για πολύ όμως. Επέστρεψα...περίπου. Δε θα γυρίσω όμως αύριο; Θα δεις!!!
    Όσο για τα Τέμπη, ευτυχώς είναι μαγευτικά.
    Γλυκανάλατος γιατί δεν ήπια και γιατί νυστάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν θα μιλησω ...δεν θα εκθεσω αλλο..ζητω τα κουτσομπολια οποιος θελει να μαθει skouliki04@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρα τη διωρη ουρα και τα 1400 χλμ(καλα που ειναι αυτο το μερος?) σε βρισκω πολυ κεφατο και ανανεωμενο! Παντα ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε σε προλαβαίνουμε!Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν σου λέω οτι εννοείται ...να βάλεις κοσμικές...κιτσομιτσικες φωτος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όλο γυρνάς βρε παιδί μου , πω πω ακόμα κ εμένα ξεπέρασες!!

    πως σου φάνηκε η πατρίδα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ στο Μαστιχονήσι... Εγώ λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα στο Λεσβιονήσι. Καλά τα πάμε :) Ελπίζω να ακόμα και για δουλειά που πας να περνάς καλά εκεί. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παλι θα φύγεις??? κάτσε και λίγο στην αθήνα να δεις πόσο ωραία είναι!!! Τι να ευχηθώ??? Καλό κουράγιο στις διακοπές και να μη βρεις κίνηση με τα πλοία (ή πας με αροπλάνο?? χιχιχιχιι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξεκούραση λοιπόν... το χρειαζόμαστε δεν θα πει τίποτα... έχουμε λιώσει στην Αθήνα!
    Καλημέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυστυχως δεν εχω παει χιο και πιστευω οτι θα μου αρεσει ιδιαίτερα οταν παω(η ελπίδα πεθαίνει παντα τελευταία..:-)
    Να εισαι καλα kitso!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Που σε χανουμε , που σε βρισκουμε, μια φορα δεν καθεσαι εδω στην αθηνα!! πως αντεχεις να τρεχεις συνεχεια;;;;
    αιντε , αιντε, εχουμε και κατι διαλειμματα να κανουμε!
    παλι εξω αυτο το ΣΚ; τι να πω τωρα, μου λες;
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κίτσο... Ρε μην ανεβάζεις τέτοια post... Έλα ρε συ...

    Θέλω να πάρω τον άντρα μου για τρεις τέσσερις μερούλες και να τον έχω στη διάθεση μου να τον κάνω ότι θέλω...

    (όχι μόνο σεξουαλικά πρόστυχε άντρα)

    Θέλω να φάω αστακό μέχρι να σκάσω.

    Θέλω να είμαι μέσα στη θάλασσα μέχρι να παπαριάσω.

    Θέλω να κάνω τον καραγκιόζη και να γελάει το μωρό μου...

    Ζητάω πολλά;;;

    (το σχόλιο είναι τέτοιου περιεχομένου και περιεκτικότητας ως εκδίκηση για το post σου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο για την ηρεμία που βρήκες!
    και όλα τα υπόλοιπα!
    εύχομαι η ψυχολογία να τείνει να σταθεροποιηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αφού έχεις τη δυνατότητα να την κοπανάς κάθε τόσο έστω και για ΠΣΚ είσαι τυχερός άνθρωπος.
    Σε ζηλεύω (με την καλή έννοια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ πάντως όταν πηγαίνω ταξίδια πιο πολύ κουράζομαι..
    τι πουκετ κ μπαλί, ούτε η χαβάη δεν είναι πιο όμορφη από τη χαλκιδική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 'Επρεπε να είσαι Βόλο και να προσπαθείς να πας Πήλιο...Στην πάνω διαδρομή Πορταρια- Μακρυνίτσα κλπ, είχε το ράλυ Κένταυρος, και στην κάτω διαδρομή όλοι οι υπόλοιποι(αλλά μαζί, όμως)!
    Εκεί να δεις Πηξ λα μουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. sto proigoumeno triimero ekana 9 ores gia mia apostasi 3. opote auti ti fora to xanaskeftika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. egw den milaw..vasika den sas ksanamilaw...snif...snif...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @skouliki Και άτιμη και κουτσομπόλα. Τρελός έρωτας λέμε!!!

    @μπουρμπουλήθρα 1400 χλμ μαζί με τα ενδιάμεσα πηγαινέλα. Εύκολο είναι ;-)
    Κεφάτος και ανανεωμένος, ακριβώς!

    @laplace78 Ακριβώς όπως το λες! Όλοι το χρειαζόμαστε.

    @~~a~~ Εσύ κοίτα να γράψεις καλά και άστα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @lockheart Κοσμικές φωτογραφίες από το επόμενο ΣΚ...
    Αυτό ήταν για ηρεμία - λέμε τώρα!

    @irene Ναι, αλλά δεν κάνατε την εμφάνισή σας... Την επόμενη φορά ίσως!
    Μια χαρά μου φάνηκε, κάναμε τις βόλτες μας, τις βουτιές μας, τις συναντήσεις μας...Μια χαρά!

    @strahd Μια χαρά μας βρίσκω και τους δύο! Χαχα! Αυτή τη φορά ξεκουράστηκα στο νησί, το χρειαζόμουν!

    @λαχανάκι Φεύγω για κοσμικότητες αυτή τη φορά και ας φωνάζουν μερικοί-μερικοί!!!
    Με πλοίο αυτή τη φορά, έτσι για αλλαγή!
    Τα φιλιά μου ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @λυδία Έτσι είναι. Χρειάζονται τα διαλείμματα, όπως λέει και η φίλη μου η lifewhispers...

    @ευτυχία Να πας, να πας!
    Καλές βόλτες εύχομαι!

    @lifewhispers 2 σχόλια πιο πάνω σε μνημονεύω...Τυχερούλα! Κάθομαι ρε, μη με βλέπεις έτσι. Άσε που τα περισσότερα ταξίδια για δουλειές είναι!
    Φιλιά!!!

    @winston Έλα ρε! Να τον πάρεις και να πάτε να κάνετε από γούτσου-γούτσου μέχρι πλάτσα-πλούτσα!
    Φύγε λέμεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @geokalp Σταθερή είναι, μην κοιτάς τι γράφω! Χαχα!
    Εύχομαι το ίδιο και για σένα!

    @zanzibar Το παλεύω και γω, δεν έρχεται πάντα μόνο του!
    Και στα δικά σου εύχομαι.

    @eri Χάρηκα...Ξέρεις!
    Κούραση σωματική, ξεκούραση όμως πνευματική.
    Η Χαλκιδική είναι όντως σούπερ, αλλά και κάτι για αλλαγή αξίζει!
    Τα φιλιά μου.

    @artanis Κάτι πήρε το αυτί μου από κάτι φίλους που την κάνανε προς τα εκεί!
    Χαμός στο ίσιωμα λοιπόν. Σ'αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται καλή διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @angels vs life Να δεις που είχα σκεφτεί ότι θα κολλήσω Τέμπη-Μαλιακό και είσοδο Αθήνας. Τελικά φάγαμε μόνο τα Τέμπη, κάτι είναι και αυτό!
    Καλή διάθεση και καλή παρέα χρειάζεται!

    @mad2luv Γιατί βρε κοπελιά; Μίλα μας και ας μη μας αγαπάς...
    Λέγεεεε!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Περιμένουμε αναλυτικές περιγραφές και φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ Μαστιχονησιώτη μου....

    Το νησί σου το είδα πρόσφατα σε εκπομπή του Μαμαλάκη. Μου φαίνεται θα έρθω να δουλεύω μεροκάματο στις μαστίχες...
    :-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Α, πα, πα, το σκυλομετάνιωσα (μόνον για τη διαδρομή όμως)...
    Κατά τα άλλα υπήρχε καλή παρέα, πολλή θάλασσα, ήλιος (μαύρισα κιόλας), ωραία φύση, και λέμε να το ξανακάνουμε...Εκτός Σ/Κ, και τριημέρων..., μια καθημερινή θα πάμε...
    Επειδή τα νεύρα μου δεν θα το αντέξουν το σημειωτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @sofia Φωτογραφίες δύσκολο αυτή τη φορά γιατί έχουμε όλο πρόσωπα μέσα :-)
    Από τα κοσμικά ίσως...

    @φύρδην-μίγδην Δεν είμαι Χιώτης βρε παιδιά, Λαρισαίος είμαι. Το νησί το επισκέπτομαι για δουλειά και μόνο...
    Απλώς τυγχάνει και μου αρέσει κιόλας.
    Φιλιά

    @artanis Είναι η ψυχική ανάταση και όχι η σωματική. Εκεί αναγκαστικά ταλαιπωρούμαστε...
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @skouliki Είναι διεθνής συνισταμένη. Κουράγιο, οι διακοπές πλησιάζουν επικίνδυνα όμορφα...
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. και που εισαι σιγα τα κοσμικα βλαχαρααααααααααα ροζ με πουλια

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. To καλό με τις διακοπές δεν είναι ότι ξεκουράζεσαι μόνο, αλλά και οτι έχεις την ευκαιρία να πας κάπου και να αλλάξεις περιβάλλον. {Να ξεφύγεις από την ρουτίνα της καθημερινότητας... } Κάτι τέτοιο δεν είναι καθόλου ασήμαντο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Και δεν είναι απαραίτητο να πας στα Πουκέ και στο Μπαλί"
    Εδώ είναι όλη η ουσία.
    Καλή διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται πιο όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όπως τα λες ...
    Ένα τριήμερο ευχάριστο
    γεμίζουν οι μπαταρίες και νοιώθεις
    10 χρόνια νεότερος !!!
    Καλό σου βράδυ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγω κάλε μου φίλε δεν την εχω
    δει ακόμα την θάλασσα απο κοντά
    Φευγάτος ειμαι...ναι άλλα μες
    την πόλη φίλε μου φτοοούυυυυυ!!!!
    χαχαχαχα

    Θα τα φτιάξω κι εγώ όπως πρέπει και
    θα την κοπανήσω Κιτσομήτσο μου.
    Εσύ πάλι στην Χίο πήγες?
    Πάντα ταξιδάκια φίλε μου πάντα

    ρίξε μια βουτιά και για μένα


    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σιγά μην ήσουν από το μαστιχονήσι, ΤΑΓΑΡΙ! Λαρισαίος φώλα είναι guyz, είναι γνωστό τοις πάσι

    PS: Στη Χίο πάνε 2-2, μίλα όσο είναι καιρός

    PS2: Κίτσο είσαι Θεός (ήλιος καλοκαιρινός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Όμορφα!
    Άλλο ήθελα να γράψω αλλά το ξέχασα μόλις διάβασα το από πάνω σχόλιο ΛΟΛ :))) Άκου "ταγάρι":))))
    ΙιιιΑαααα, σουζ τ' αλογάκι

    άντε, καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kαλησπερα Κιτσε.Πως τα πας με τον καυσωνα?Σκας αγορι μου,σκας??Χι,χι,χι!!!ΥΣΤ 1:Καμια μαστιχα εφερες ρε?ΥΣΤ 2:Σχετικα με την Κινηση Αγαπης του μπλογκ μου,πρεπει να πω οτι ειναι καθαρα μια διαδικτυακη πρωτοβουλια του υποφαινομενου και τα πραγματα θα τα παμε εμεις κατω.Αν θελεις και μπορεις,εισαι ευπροσδεκτος να συνδραμεις.Ερωτηση:Κιτσε οδηγεις? Κι αν ναι,εχεις του-του?Απαντησε μου στο μπλογκ μου...Θα περιμενω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κιτσομητσάκι μπράβο, μου αρέσει που γυρνάς και στριφογυρνάς, και κάνεις και 1400 km σε 4 μέρες, δλδ 350 κάθε μέρα... Α, δεν είναι πολλά, δεν είναι πολλά, μπορούσες και 700 τη μέρα άνετα. Δλδ 2800 σύνολο!!! Στην επομενη εξόρμηση :P. Προτιμώ το άλλο νησάκι, δεν το λέω όπως το είπε ο φίλος για να μην παρεξηγηθώ...για να μην παρεξηγηθεί ο λόγος που το προτιμώ! Ο λόγος ειναι τα ούζα λοιπόν, χαχαχα :P...έχω χρόνια να πάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγάπη μου γλυκιά, οι εικόνες, τα χρώματα, τ' αρώματα, οι αισθήσεις που δέχεσαι "ξε-φεύγοντας" γεμίζουν τόσο μπαταρίες, που με λίγα πράγματα συγκρίνονται...
    Όσο για το Μαστιχονησί...
    Φύγε εσύ, να έρθω εγώ...
    Χαχ.
    Το πρωί θα είμαι Χίο.
    Σε φιλώ με πολλά πολλά καλοκαιρινά
    φιλιά...
    Πάντα τέτοια και καλύτερα φάτσα...
    (Τι Πουκέτ και τι Μπαλί dear. Η Ελλάδα, το μέρος που λατρεύουμε να μισούμε, δεν ΠΑΙΖΕΤΑΙ σε καμία κατηγορία το καλοκαίρι. Δαγκωτό σε λέω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. διαβάζοντας την άλλη όψη του πυξ λα μουν θυμήθηκα ένα καταπληκτικό διήμερο με τον αγαπήμενο μου, το 2003 στην Κάσο, μετά από μήνες δουλειάς που δεν είχε ούτε διακοπές ούτε σ/κ ούτε τίποτα, και τσουπ ...βρέθηκα στην Κάσο... δεν περιγράφεται ...(να σου πω και ένα μυστικό δεν γράφω για την Κάσο στο μπλογκ μου μην τυχόν και την πάρουν χαμπάρι και μετά γίνει το κρυσφήγετο κέντρο διερχομένων, αλλά επειδή εσένα σε συμπαθώ -αν και μας τσιμπήσατε κάτι πόντους στο πρωτάθλημα -τίποτα δεν ξεχνάω- αν βρεις ποτέ θέση στο αεροπλάνο ή έχεις όρεξη για ύπνο ή χαζοξενύχτια στο πλοίο της γραμμής πήγαινε στην Κάσο και αν είναι και 15Αυγουστος θα απολαύσεις και μια συναυλία του Μαριου Φραγκούλη στην Μπούκα ....ωχ δεν λέω αλλά γιατί μας διαβάζει και πολύς κόσμος εδώ μέσα )
    .... φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλό ταιμινγκ ... γράφω και μετα ρίχνω και μια ματιά στο δικό μου και βρίσκω δικό σου μυνημα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Νομίζω πως έχεις πιάσει το νόημα για τα καλά! Δηλαδή ένα αρχικό 3ήμερο στη θάλασσα 1400χμ μακριά (καλά Αρμενιστή πήγατε!!), κατόπιν στο μαστιχονήσι και τέλος ακόμα ένα ταξίδι το επόμενο ΣΚ, σε κοσμικό μέρος αυτή τη φορά!

    Εύχομαι να το συνεχίσεις έτσι όλο το καλοκαίρι!

    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πανα8εμα σε κιτσομιτσο με τα ποστ σοθ.. Ξσεσηκωμα εισαιιιι! καπου πιο κοσμικα.. χαχαχχ εε πανε μια Σαντορινη! εγω μμτ γιατί 8α βράσω στο κλινον αστυ? εκδίκηση σας που εφυγα νωρις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλό..εξαιρετική ματιά.
    Αυτά μου θυμίζουν, "Μαγικό βουνό" και..
    Τ.Μαν.
    Καλησπέρα
    ........αγαπητέ φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Έλα βρε όργιο στο γκασμαδονήσι να πιείς καμία νταμιτζάνα ούζο! Δίπλα είναι! Πάρε και τον Γεωσκώληκα και βουρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ρε γιατρεεεεεεεεε αχαχαχχαχαχαχχα
    αχαχαχαχαχααα

    ακου κιτσο εισαι θεος ηλιος καλοκαιρινος .....θα πεθανωωω

    αχαχαχααχαα
    αχαχαχαχαχαχχαχα
    αααχχαχαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτό το τριήμερο την έκανα για την Εύβοια που δεν είναι κοσμοπολίτικη αλλά μπορώ να πω ότι αντίκρυσα ένα από τα πιο όμορφα νησιά της Ελλάδος.Για τους περισσότερους δεν είναι γκλάμουρους αλλά δεν γαμιέται;Πέρασα υπέροχα.

    Τί κάνεις φίλε;Σε έχουν φάει τα ξενύχτια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @σκουλήκι Έτσι το είπα βρε το κοσμικά, για σασπένς. Μη νομίζεις δηλαδή τίποτε περίεργο!
    Φιλί

    @akon Αλλαγή περιβάλλοντος, ψυχική ανάταση, όπως θες πάρτο! Το θέμα είναι να περνάς καλύτερα από εκεί που ήσουνα.

    @λάκων Καλή διάθεση, καλή παρέα, αν βοηθάει δε λιγάκι και το μέρος όλα θα πάνε μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @side21 Αν ήμασταν δέκα χρόνια νεότεροι, θα ήμασταν ανήλικοι! Χαχα!
    Πάντως καταλαβαίνω πως το εννοείς, να είσαι σίγουρος...

    @καραφλοκότσιφας Το θέμα είναι να περνάς καλά όπου και να είσαι. Να είσαι φευγάτος όπως λες! Αξίζει.
    Πήγα, γύρισα, ξαναφεύγω. Αυτά είναι τα ωραία της υπόθεσης.
    Θα ρίξω, να είσαι σίγουρος!
    Την καλησπέρα μου.

    @mad Πες τα όλα! Είμαστε και είμαστε περήφανοι ρε!!! Χαχα! Τυρί και έτσι.
    ΥΓ Τελικά δεν το'χω δει να γίνεται, στο λέω.
    ΥΓ1 Αφιερωμένο ε; Χαχα! Να αφιερώσω και γω το Φέρτε μου έναν καρδιολόγο να μ'αλλάξει την καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @mamma Έτσι κάνει ο γιατρός, αποπροσανατολίζει τον κόσμο! Χαχα! Όλα αυτά που λες μαζί και ακόμη παραπάνω!
    Καλησπέρα.

    @kwstask Την παλεύουμε όσο γίνεται. Μαστίχα πλέον βρίσκεις και στην Αθήνα, στα ΜαστίχαΣοπ. Οδηγώ και έχω τουτού, αλλά τα επόμενα ΣΚ μου είναι σίγουρα κανονισμένα για εκτός ;-)
    Θα περάσω.

    @lily Ευχαριστώ. Εσύ τι κάνεις και κάθεσαι; Άντε γρήγορα βόλτες! Και δε χρειάζεται να είναι τόσο μακρινές πάντα.
    Όσο για τη Λέσβο, είναι πολύ όμορφη όντως. Αξίζει τις βόλτες μας και εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @nyanna Δε μας χωράει λες και τους δύο το νησί; Εδώ μας αντέχει η ίδια πόλη! Χαχα! Καλά να περάσεις όμορφη.
    Άλλαξα λίγο μία φράση σου (αυτή για την Ελλάδα) και την έκανα για την Αθήνα. Πειράζει μήπως;
    Τα φιλιά μου κούκλα.

    @natassa Ευτυχώς που δεν είπες και πολλά! Χαχαχα! Τώρα κανένας δεν ξέρει, να είσαι σίγουρη!
    Εύχομαι πολλές τέτοιες όμορφες στιγμές.
    Είδες τελικά, συναντιόμαστε! Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @ndn Όπως τα λες είναι τα πράγματα. Κανονίζω τώρα ό,τι μπορώ, γιατί αργότερα οικονομικές υποχρεώσεις ίσως να μην το επιτρέψουν. Και ούτως ή άλλως αυτές οι αποδράσεις σε αναζωογονούν, δεν βρίσκεις;
    Όσο για τον Αρμενιστή που λες, κοντά έπεσες ;-)
    Καλά να περάσεις και συ, φίλτατε.

    @χειμωνιάτικη λιακάδα Δεν ξαναμιλάω λοιπόν! Θα ξαναπάς και συ, μην ανησυχείς. Στο εύχομαι δηλαδή!

    @σπίθας Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή συνέχεια και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @gremiii Θα έρθω ρε, τέλη Ιουλίου για ένα ΣΚ που έχω κάτι βαφτίσια. Μην τυχόν και λείπεις, σε έφαγα καημένο μου!

    @σκουλήκι Γελάς βρε βρωμοσκούληκο; Δεν ντρέπεσαι καθόλου, ε; Άτιμη!!!

    @island Μια χαρά πέρασες και συ, είμαι σίγουρος. Ίσως πιο ήρεμα, ίσως πιο έντονα, ποτέ δεν ξέρει κανείς. Το ζητούμενο είναι ότι πέρασες όμορφα γιατί το ήθελες.
    Μια χαρά είμαι, προσπαθώ να μη σκέφτομαι ακόμη τις διακοπές!
    Αν αδειάσεις, πάρε κανένα τηλ. Τα λέμε!

    @kaveiros Πάντα καλά και καλύτερα! Το ίδιο εύχομαι και για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Βαπτίσια; Κρίμα το παιδάκι. Ελπίζω να μην είσαι εσύ ο πνευματικός του μπαμπάς γιατι άστα βράστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σκέφτηκες πως υπάρχουν κι άλλοι ...γνωστοί που θάθελαν να σε δουν, έστω και για λίγες στιγμές; Αν όχι, σκέψου το, απλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @gremiii Ο παπάς θα είμαι βρε, μην ανησυχείς!

    @φλούφλης Το σκέφτηκα και το σκέφτομαι και αυτό...
    Θα γίνει και θα παραγίνει, μην ανησυχείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή