Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

Ιστορίες πασχαλιάτικες σε ροζ φόντο

Πάει και αυτό το Πάσχα-το. Να’ταν κι άλλο, που λένε! Γυρίσαμε όλοι – ή σχεδόν όλοι, άλλοι πάλι ξαναφεύγουν για 4ημερο λόγω Πρωτομαγιάς. Άλλοι πάλι ετοιμάζουν πανό για την αυριανή πορεία, γενικώς κανένας δεν κάθεται στα αυγά του.

Όλοι φάγαμε αρκετά, όποιος δεν έφαγε, κακό του κεφαλιού του. Είπαμε εξετάσεις για χοληστερίνη-τριγλυκερίδια από βδομάδα και καλού-κακού μέχρι να τελειώσουν οι προμήθειες του αρνιού δεν ανεβαίνουμε στη ζυγαριά. Αύριο, καθότι Πρωτομαγιά, ας κουνηθούμε λιγάκι κυνηγώντας το Μάη, ας περιπλανηθούμε στη φύση, να πλέξουμε στεφάνι και τα σχετικά.

Φέτος για πρώτη χρονιά επιλέξαμε με την παρέα να κινηθούμε εκτός Ελλάδος για Πάσχα. Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτορεπορτάζ λίαν συντόμως – και ας φωνάζει το λαχανάκι και το σκουλήκι. Προορισμός κατεξοχήν χειμωνιάτικος, αλλά πολύ όμορφος εξίσου την άνοιξη, λόγω κήπων και λουλουδιών. Είχαμε κλείσει εγκαίρως με αεροπορική εταιρία της Κ.Ευρώπης (αλήθεια, στην Ελλάδα δε θα μπορούσε να στηθεί η βάση για κάτι αντίστοιχο – μιλάω για επίπεδο low cost airline;).

Έχοντας αναλάβει την ξενάγηση της παρέας, πέρασα μερικές ώρες στο Ίντερνετ ψάχνοντας για διαδρομές, λεπτομέρειες, καιρό κτλ. Από τα αγαπημένα μου σε ένα ταξίδι είναι αυτή η οργάνωση. Μία μέρα πριν φύγουμε, δέχομαι απειλητικό τηλεφώνημα από φίλη από πατρίδα που επρόκειτο να ταξιδέψουμε μαζί. Ακολουθεί ο διάλογος:
-Δε μου λες ρεμάλι, μου λέει, πού θα κάνουμε Ανάσταση;
-Εεε;;, απαντώ όλο ευφράδεια λόγου
-Δεν ξέρω τι θα κάνεις, μου σφυρίζει, αλλά θα βρεις ορθόδοξη εκκλησία εκεί που πάμε να κάνουμε Ανάσταση σαν άνθρωποι. Και εγώ θα σου φέρω ό,τι θες
-Μάλιστα, απαντώ ο καημένος και η αναζήτηση αρχίζει. Θέλω όμως λαμπάδα.
-Και πώς τη θες τη λαμπάδα;
-Μπάρμπι Ραπουνζέλ, απαντώ έτσι για να περνά η ώρα - αναλαμπή κατάλοιπο από την ανηψιά μιας φίλης που τσίριζε για τη συγκεκριμένη κούκλα.
-…

Ευτυχώς το…δισκοπότηρο ήταν στο κέντρο της πόλης, δίπλα στις ελληνικές ταβέρνες. Παίρνω τηλέφωνο, ενημερώνω εγκαίρως να μην έχουμε γκρίνια και λοιπά παρελκόμενα και ξεκινάμε αμέριμνοι το ταξίδι. Να μην πολυλογώ (μετά από είκοσι και γραμμές ήδη), φτάνει Σάββατο βράδυ, είμαστε σε μπυραρία εκεί κοντά και ξεκινάμε για την εκκλησία. Φτάνουμε και έρχεται η ώρα να παραλάβουμε το άγιο Φως. Και ιδού ο καρπός των κόπων μου…

Ίσως η καλύτερη λαμπάδα που είχα ποτέ. Προσοχή στις λεπτομέρειες. Σε συνδυασμό με τα ροζ παπούτσια προηγούμενης ανάρτησης, το φετίχ σιγά-σιγά ολοκληρώνεται, νομίζω…

Τελικά σούργελα υπάρχουμε παντού! Εντός, εκτός και επί τα αυτά! Πάντα τέτοια σε όλους μας, εύχομαι. Και του χρόνου…

ΥΓ Η ιστορία θα μπορούσε να ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας, όμως δυστυχώς ή ευτυχώς δεν... Υπάρχουν και μάρτυρες - θύματα!

66 σχόλια:

  1. οταν ο ανθρωπος ειναι απο την λαρισα τι να περιμενει κανεις

    θα επανελθω με αναρτηση διαμαρτυριας το σκ....

    ξεκινησε πολεμος ..να ξερεις και εχω και καλο φωτοσοπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @skouliki Θα πολεμήσω με τις φωτογραφίες μου...
    Αναμένω την ανάρτηση διαμαρτυρίας.
    Καλό φώτοσοπ; Χμμμ... Για πες ή μάλλον δείξε...
    Ουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρόσεχε!Μη μου πεις πόσα πλήρωσες για τα εισιτήρια.Γιατί αν πω πόσο θα πληρώσω για να πάω Χίο θα αρχίσουν να πέφτουν τα μαλλιά πολλών!Και οι τιμές δε φταίνε λόγω τελευταίας στιγμής.

    Επίσης θα σου κάνω δώρο το υπέροχο ροζ μπουφάν μου!

    Και τελευταίο...από αυτογνωσία καλά πας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάσχα στην Κεντρική Ευρώπη και με ροζ λαμπαδίτσα! Αυτό θα πει alternative, όχι αυτό που έκανα εγώ! lol!

    Χριστός Ανέστη!

    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χιχιχι! Αγαπητέ μου! Είναι και γαμώ τις λαμπάδες! Εμένα μου πήραν κόκκινη δυστυχώς! Χρυσούς τους έκανα για την μικρή Λουλού που είχα δει σε ένα φυλλάδιο, δεν ήθελαν να έχω ίδια με της μαμάς γι' αυτό!
    Χρόνια Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κ εγώ νόμισα ότι έκανες δυο φορές Πάσχα,μια εκεί κ μια εδώ!χαχα.άντε welcome back κ εσύ!
    Α κάτι άσχετο,μήπως παίζεις bitefight?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @~~a~~ Αφού επιμένεις, δε σου λέω... Τα δικά μου μαλλιά πάντως πέφτουν ούτως ή άλλως, οπότε δεν έχεις να ανησυχείς για κάτι! Έλα βρε, μια χαρά θα περάσεις, μην παραπονιέσαι.
    Ροζ μπουφάν ε; Καλή ιδέα! Και μετά ροζ γιαούρτια! Χαχα!
    Έχω φτάσει στον υπέρτατο βαθμό αυτογνωσίας και απ'ό,τι βλέπω αυτό αναγνωρίζεται! Βρε, δεν ντρέπεστε να με δουλεύετε όλοι;
    Φιλιά!

    @γκρινιάρης Προσπάθησα να είμαι εναλλακτικός. Παρέα με τα λουκάνικα, τις μπύρες και η ροζ λαμπάδα με το φουστανάκι, έτσι για ξεκάρφωμα!
    Τις ευχές μου επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ηφαιστίωνας Είμαστε σούργελα, το λέμε και το φωνάζουμε! Μικρή Λουλού; Χαχαχα! Του χρόνου θα την πάρω για μια φίλη που όλο γκρινιάζει! Μου έδωσες τρελή ιδέα!
    Καλησπέρα.

    @eri Όπως πάντα, 2 λεπτά πριν και ένα μετά! Δεν είχαμε και αυγά να σπάσουμε, οπότε τέλειωσε νωρίς η σεμνή τελετή!
    Καλώς βρισκόμαστε και πάλι.
    Φιλιά

    ΥΓ Θα φανώ τρελά άσχετος αν ρωτήσω τι είναι το bitefight?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω δε γίνεται να έχουμε low cost airlines στην Ελλάδα,νομίζω αυτό γίνεται σε πόλεις που έχουν πολλά αεροδρόμια.
    Φιλιά,καλό βράδυ

    Υ.Γ.Είναι ένα παιχνίδι με βρυκόλακες κ λυκανθρώπους,ένας έχει το ίδιο όνομα με σένα,kitsosmitsos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ..πάντα τέτοια :)
    τα ταξίδια ανανεώνουν!
    ..και του χρόνου με υγεία παιδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θηρίο....δεν παίζεσαι...

    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. tromero humor file..
    xaxaxa thelw k egw mia tetoia lampada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι μια τέτοια λαμπάδα απαιτεί και ροζ γραβάτα.

    Ολοκληρωμένη_Συνάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γεια σου ροζ μου φιλε...!!!

    Καρα -LOL!

    μπορω να σε φανταστω να την κρατας παντως, αλλα πες μου σε παρακαλω,σκαω να μαθω αληθεια την κρατησες το μεγα σαββατο;; και αν ναι, πως σε κοιτουσε οκοσμος ο αλτερνατιβ του εξωτερικου;;;;
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    εχω λιωσει λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επιτέλους μια λαμπάδα που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σου!!! Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα... Φάνηκες αντάξιος τον προσδοκιών μου! Φιλιάαααααααααααααα (φεύγω για πάνωωωωωω) χοχοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚίτσοΜίτσο
    Δεν ήξερα ότι η μετάληψη γίνεται πριν τη θ. Λειτουργία και μάλιστα με ...μπύρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και του χρόνου, και του χρόνου! Ωραίο blog...ωραία λαμπάδα! Πάντα να περνάς καλά και ευτυχισμένα (ροζ σύνεφα της ευτυχίας παντου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. για ελα μικρε ..να σε δω ....


    με γεια η νεα εμφανιση του blog επιτελους εφυγε η πρασινιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωχ έρχεται σκουληκένια αντίποινα
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα και καλό μήνα ...περιμένουμε φωτορεπορταζ :)! Πάντως η λαμπάδα έσκισε..έχεις γούστο ρε παιδάκι μου πως να το κάνουμε..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. xaxaxax
    Απίστευτο!
    Η λαμπάδα ..όλα τα λεφτά!
    Να είστε γεροί να ζήσετε πολλές τέτοιες στιγμές:-)
    (χμμ..ακούστηκε τρομακτικό;-)
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλά... και γμ τις λαμπάδες!!!
    αλλά γιατί δεν μας λές που πήγατε??
    έως και έχω σκάσει από την περιέργεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @eri Low cost airlines δεν μπορούμε να έχουμε γιατί πολύ απλά το Ε.Βενιζέλος είναι πανάκριβο σαν αεροδρόμιο. Οι φόροι αεροδρομίου που πληρώνουμε είναι ίσως οι πιο ακριβοί της Ευρώπης. Αν και η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει σιγά-σιγά αρκετές να πετάνε από και προς Ελλάδα. Λίγο παραπάνω ψάξιμο θέλει και όρεξη!
    Την καλημέρα μου.

    @ilias Σίγουρα ξεφεύγεις και ανανεώνεσαι. Άσε που λείψαμε για 4 μέρες και μας φάνηκε βδομάδα!
    Στα επόμενα λοιπόν!
    Και του χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @φύρδην-μίγδην Και θηρίο και δεν παίζομαι...
    Αρχίζω και κοκκινίζω.
    Καλό μήνα και σε σένα.
    Φιλιά

    @laplace78 Είναι θέμα όλης της παρέας, τελικά. Είπαμε, σούργελα!
    Θα μάθω από πού την πήρε και θα σε ενημερώσω!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ολοκληρωμένη_συνάρτηση Λες ε; Και από πού θα μπορούσα να προμηθευτώ μια τέτοια γραβάτα;
    Φιλιά

    @lifewhispers Και που να σφίξουν οι ζέστες...
    Εννοείται ότι την κράτησα. Τόσο κόπο έκανε η κοπέλα, να μην τιμήσω την περιστασιακή νονά μου;
    Περιττό να σου πω ότι οι γύρω όλοι ζηλεύανε γιατί είχα την καλύτερη λαμπάδα! Χαχα!
    Άντε και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @λαχανάκι Περίμενε να δεις τι θα γίνει όταν πιάσω στα χέρια μου και τα ροζ παπούτσια και τη ροζ γραβάτα που μου προτείνουν παραπάνω! Μπουμπουνιέρος θα ντυθώ! Χαχα!
    Αυτό με την ιδιοσυγκρασία δεν το είχα σκεφτεί. Βρε λες;
    Καλό δρόμο βρε και καλά να περάσεις! Όταν γυρίσεις, σε περιμένουν κάτι χρωστούμενα...

    @jf Είδες τι μαθαίνεις άμα ταξιδεύεις στο εξωτερικό; Άλλα ήθη, άλλα έθιμα... Τι να πεις; Χαχα! Εύστοχη η παρατήρηση πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @lily Μεταξύ μας, η λαμπάδα είναι καλύτερη απ'το μπλογκ! Χαχαχα!
    Να καεί το - ροζ - πελεκούδι!
    Φιλιά

    @σκουλήκι Ήρθα μικρή λουλού. Για πες, σ'αρέσω, σ'αρέσω;
    Ευχαριστώ για τις ευχές. Είπα να ανανεωθώ λιγάκι. Μέχρι να βρω κάτι σε ροζ, φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @νίκος κ. Ήρθανε τα άτιμα, αλλά θα βαστάξω γερά. Έμπαινε Γιούτσο, Κίτσο και Μήτσο μαζί! Χαχα!
    Την καλημέρα μου.

    @lockheart Βέβαια, το γούστο δεν κρύβεται... Χαχα!
    Φωτογραφίες οσονούπω, όχι σήμερα λόγω απεργίας όμως!
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @diva Ευχαριστούμε για τις ευχές. Απίστευτη και όμως αληθινή!
    Τρομακτικό γιατί; Θα σου πω σε μερικά χρόνια! Χαχαχα!
    Καλημέρα και σε σένα.

    @natassa Είναι η έμπνευση που μετράει, δε συμφωνείς;
    Θα σας δείξω βρε, περίμενε λίγο!!!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χαχα να είσαι καλά!!
    Τελεια η λαμπάδα :) Φίλε κιτσομιτσο καλη πρωτομαγια και οτι επιθυμεις :)

    PS Τι παθατε ολοι? Με το που μπήκε η άνοιξη, αλλάζετε look sto blog??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μεγάλο σουξέ βλέπω η ροζουλί λαμπαδίτσα!
    Άντε και του χρόνου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και τσίπουρο από το Τύρναβο, πήρα -)
    Καί Κρασί από την Σ...(ποστ σου)
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ -)
    Καλή Πρωτομαγιά !

    Ιμιτασιόν ευρωπαίος, αν πάμε ΙΝΤΕΡΤΟΤΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. βρισκω τη λαμπαδα σου πολυ πρωτοτυπη κιτσομητσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγώ είμαι άτυχος πέρασα όλο το Πάσχα μέσα στο σπίτι :-(. Δε πειράζει του χρόνου να 'μαστε καλά. Άντε και του χρόνου να περάσετε καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. heheh de mou les, i labada diki sou? me upopsiases gia to pou perases tis agies meres, suntaksideuame nomizo :)
    kalo kalokairi twra pia :D filia!

    (sorry gia ta greeklish alla grafo apo allounou pc)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. xaxa κουράγιο..:):)
    καλό μήνα και καλό καλοκαίρι:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τα Χριστούγεννα να μας θυμίσεις να σου δωρίσουμε το σπίτι της Ραπουνζελ, να ολοκληρωθεί το πακέτο. Ή μηπως προτιμάς Μπαρμπίλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Mεγειά την εμφάνιση! Ωραίο είναι το μπλογκάκι σου!
    Πλήζ κι από δώ, μην πείς πόσα πληρώσατε!! Δύο άτομα με τη μηχανή Σαντορίνη πήγαινε-έλα τρία κατοστάρικα, έχω να καταθέσω!!!
    Αναρωτιέμαι, αν ήμουν από'κει τόσα θα πλήρωνα κάθε μήνα να πάω να δώ τη μάνα μου?????????????
    Α, εμένα μου έφεραν λαμπάδα με το Ρουβά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τι να μου αρεσει το φυστικι...αλλα απο ροζ που ηθελες να το κανεις αυτο ειναι πιο μπρουταλ χαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απίθανο το ροζουλί και σε παααεεειει! Αυτά είναι απο κείνα που αξίζει να θυμάσαι κι όταν θα'σαι παππούς θα τα μνημονεύεις..χτίσε μνήμες χτίσε!
    Χρόνια πολλά καλό μήνα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Kίτσε και Μήτσε καλό μήνα, πρώτα απο όλα!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΕΡΟΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΛΑΜΠΑΔΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΟΛΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΟΤΙ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
    Και το φως της Ανάστασης να σας φωτίζει πάντα και να ζεσταίνει τις καρδιές σας
    Αντε μην αρχίσω τις σφαλιάρες !! γκρίνιες !
    φιλιά κερασένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πάσχα ήτανε και πάει! Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του! Καλά περάσαμε καλά καθίσαμε αλλά καλύτερα φάγαμε και αυτό φάνηκε στην ζυγαριά! Υγεία να έχουμε όλοι και του χρόνου με καλύτερο καιρό χωρίς βροχές και κρύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρε συ, LOL ρε την πίστεψα την ιστορία στην αρχή, λέψ τι πήγε κι έκανε, πού πήγε ο Κιτς ο αθεόφοβος !
    Ωραίος, άντε και του χρόνου.

    Με γεια και οι αλλαγές στο λούκ του μπλούκ... εεε του μπλόγκ.
    Και νεα widgets βλέπω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μπυραρία πριν την εκκλησία; τσκ τσκ τσκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γουστάρω αγόρια με γκέρλι λαμπαδίτσα. Μόνο ο δικός μου ο γρουσούζης ντρεπόταν να κράτησει αυτην που του πήρα! Καλά περάσαμε, γείτονα, από αύριο τα κεφάλια μέσα! Καλό μήνα!

    ΥΓ: Για εξετάσεις να πας εσύ. Εγώ ξέρω ότι τα τριγλικερίδια μου βγήκαν απ' τα αυτιά. Δεν χρειάζομαι ιατρική γνωμάτευση! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έχω μια πολύ ωραία ροζ τσαντούλα. Να την στείλω;

    Υ.Γ. Άπαιχτη η λαμπάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Έκανε θραύση λέμε... Λες να φταίνε οι παπάδες; κακίες!!! χαχαχα

    Η δικιά μου ήταν από κινέζα, της τελευταίας στιγμής χαχαχα

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χαχα! Ακόμη γελάω με τη λαμπάδα σου! Αντε και του χρόνου με με τη Μπάρμπι, ρόζ μπαλλαρίνα.

    Αυτό που κάνατε να εξαφανιστείτε για το Πάσχα ταξιδεύοντας..μπράβο! Ο,τι καλύτερο. Μπράβο και σε σένα που τους οργανώνεις.
    Μήπως μας οργανώσεις και τις δικές μας εκδρομές, ε? Αφού τους βρήκες και εκκλησία, και ελληνικά εστιατόρια αλλά και λαμπάδα!!!Είσαι μεγάλος, λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εμ τι νόμιζες; Τυχαία είναι η διαφήμηση της Aegean??? Έλληνες υπάρχουμε παντού - τώρα για τα σούργελα θα κάνω λίγο κράτει! Χαχ! Όπως βλέπεις, I'm back, αλλά αυτό το ξέρεις ήδη. Τιμή μου. ΠΟλύ καλό μήνα φάτσα και να σου πω, αυτό με τις εταιρίες της Κεντρικής Ευρώπης μπορείς να μου το κάνεις λιανά; Γιατί εκτός από ταξιδιάρα ψυχή είμαι και... γκάου περί τα τέτοια. Αλλά δεν στεναχωριέμαι. Άλλωστε, έκαστος στο είδος του. Σωστά; Φιλιά τελείως ανοιξιάτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλησπερα και χρονια πολλα καλο μηνα !θα μπορουσαμε λοιπον εδω να συμπληρωσουμε το "πως σου παν καλε τα ροζ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @roadartist Όλοι μια χαρά να είμαστε! Αυτό μετράει.
    Καλή πρωτομαγιά επίσης.
    Μας έπιασε η άνοιξη, μια διάθεση για αλλαγή, όλα μαζί!!!

    @ασκαρδαμυκτί Είδες τελικά; Ούτε γω το περίμενα!
    Και του χρόνου, όπως τα λες!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @σπίθας Μια χαρά οργανωμένο σε βλέπω!
    Ποια είναι η Σ;;; Με γεμίζεις απορίες τώρα...
    Χρόνια πολλά επίσης!

    ΥΓ Ιντερτότο μια χαρά. Με δύο παιχνίδια κατευθείαν στο Ουέφα!

    @μαρία λεμονάτη Σαν τη δική σου τη χειροποίητη δεν ήταν, αλλά άξιζε η προσπάθεια! Χαχα!
    Ευχαριστώ πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @εφιάλτης Γιατί ρε παιδί μες στο σπίτι; Τουλάχιστον τώρα περνάς και απ'το δίπλα μαγαζί ;-)
    Του χρόνου καλύτερα, όπως λες.

    @alienlover Εννοείται δική μου! Τι σε υποψίασα βρε, αφού στο είπα! Χαχα!
    Όντως μάλλον ταξιδεύαμε μαζί. Σύντομα περισσότερα.
    Καλό καλοκαίρι, το δέχομαι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @koulpa Γιατί κουράγιο; Για τον πόλεμο που δέχομαι λες; Χαχαχα!
    Επίσης οι ευχές. Τα φιλιά μου.

    @gremiii Θα στο θυμίσω, εσύ θα μου το φέρεις; Αυτοπροσώπως όμως!
    Χαχαχα! Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @πατσιούρι Ευχαριστώ. Κάναμε αλλαγές, έτσι για το καλό.
    Θα πω, αλλά αργότερα. Χεχε! Μα γι αυτό φεύγουμε έξω, γιατί οι δικοί μας το έχουν ξεφτιλίσει! Να δούμε και κάτι διαφορετικό.
    Λαμπάδα Ρουβά; Περιμένουμε ανταπόκριση!
    Φιλιά

    @σκουλήκι Ροζ θα είναι η επόμενη μεταμόρφωση, όταν ολοκληρώσω την μετάλλαξη!
    Έλα που δε σ'αρέσει... Σε παγωτό το τρως πάντως, έχω μάθει...
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @rain Πάει πολύ με τα μάτια και τα μαλλιά μου! Χαχαχα!
    Αυτό να λέγεται πάντως, εμπειρίες ζωής. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φωτογραφικές μηχανές να τα καταγράφουν!
    Φιλιά επίσης

    @γλυκο-κερασο-ζουζούνα Καλό μήνα επίσης.
    Όπως τα λες, υγεία πάνω απ'όλα! Και ας είναι και σε χρώμα ροζ ή ό,τι να'ναι, όπως λες.
    Γιατί σφαλιάρες και γκρίνιες; Μια χαρά είμαστε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @thoughts Πάει, στα επόμενα τώρα! Άσε που δουλεύαμε και αυτή τη βδομάδα... Γκρρρ!!!
    Ας φάμε και μια φορά χωρίς να κοιτάμε τη ζυγαριά! Η απόλαυση μετράει!
    Τα φιλιά μου

    @τζονάκος Βρε συ, αληθινή είναι η ιστορία. Αλήθεια σε λέω!!! Χαχαχα!
    Και του χρόνου, όπως λες!
    Ευχαριστώ για τις μεγειές. Έβαλε και ένας - τυχαίος; - το χεράκι του ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @revqueer Αμαρτωλοί είμαστε, το ξέρω...
    Ποια θα είναι η τιμωρία μας;

    @κοπτοραπτού Όχι και γκέρλι η λαμπάδα μου! Σούπερ είναι! Χαχαχα!
    Εμείς από προηγούμενη Τρίτη τα κεφάλια μέσα, αλλά μη μασάς! Όλα είναι μια ιδέα!

    ΥΓ Χαζός είμαι να πάω για εξετάσεις; Πριν το καλοκαίρι πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @σοφία Στείλε, στείλε. Θα κάνει σετ με το ροζ μπουφάν που υποσχέθηκε η ~~a~~ και με τη γραβάτα που μου πρόσφερε η ολοκληρωμένη-συνάρτηση. Και μετά ντουγρού ή για Δαφνί ή για Συγγρού! Χαχαχα!

    @mmexer Πάντως κατάκτηση σε παπά δεν είχαμε! Χαχαχα!
    Κινέζα ε; Και αυτό φετίχ μπορεί να γίνει! Χαχα!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @μαρίνα Καλό πράγμα το γέλιο. Ναι ρε συ, του χρόνου θέλω την κανονική! Χαχαχα!
    Εξαφανιστήκαμε λιγάκι, επιστρέψαμε, θα ξαναφύγουμε και όλα πάλι απ'την αρχή!
    Τα φιλιά μου!

    @ny anna Όλα βγαλμένα απ'τη ζωή είναι τελικά! Χαχαχα! Είδες;
    Και σούργελα υπάρχουμε, μην αμφιβάλλεις γι αυτό!
    Κάτι πήρε το μάτι μου ότι γύρισες!
    Θα στο κάνω λιανά στην ανάρτηση για την εταιρία, μην ανησυχείς.
    Τα φιλιά μου επίσης και καλό μήνα!

    @penthesila Επιτέλους και ένα τραγούδι! Χαχαχα!
    Να'σαι καλά.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. καλό μήνα να έχεις..
    περιμένω πιο πλήρες ρεπορτάζ για το Πάσχα!!!!

    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Βρε βρε βρε....Αυτό το Πάσχα αντί για εγκράτεια σου έβγαλε φετίχ...Τώρα που το καλοβλέπω πάντως ίσως και να σου πηγαίνει αυτή η λαμπάδα(έτσι για να μάθεις να με διασύρεις στον κόσμο)!!!

    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @"ζαχαρούλα" Καλό μήνα επίσης! Οσονούπω η ανταπόκριση, μην ανησυχείς!
    Καλημέρα.

    @island Άλλος είναι ο διαφθορέας της νεολαίας και όχι μόνο.
    Εγκράτεια και φετίχ πάνε πακέτο! Εννοείται ότι μου πάει η λαμπάδα μια χαρά! Ταιριάζει με τα μάτια και τα μαλλιά μου! Χαχαχα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. πωπω ολα τα λες πια μαρτυριαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σημειώνω λοιπόν για του χρόνου. Ο Αγιος Βασίλης να φέρει στον Κιτσομήτσο, λαμπάδα ίσαμε το μπόι του με παραδοσιακούς Χριστούληδες επάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @σκουλήκι Είναι τα παρελκόμενα του πολέμου που άνοιξες, τρελοσκούληκο!
    Φιλί ρε

    @μαρίνα Να μου φέρει, ναι! Πόσο παραδοσιακούς όμως εννοείς;
    Χαιρετώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή