Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Χάλια μπάλια και η εντροπία του συστήματος

Όλοι περνάμε φάσεις. Φάσεις καλές, καλύτερες, μαύρες και άραχνες, ενθουσιώδεις και καταθλιπτικές. Που αισθανόμαστε γεμάτοι, που αδειάζουμε από όλα και όλα μας φταίνε.

Υπάρχουν μέρες που όλα είναι στραβά. Η ψυχολογία αμαυρώνεται, τα αρνητικά συναισθήματα κατακλύζουν, σκέψεις περιέργες γεμίζουν το μυαλό, οδηγούμαστε σε κινήσεις απελπισίας, απονενοημένα διαβήματα. Είναι εκείνες οι μέρες που η μούτζα έχει εγκατασταθεί πάνω απ’το κεφάλι μας και το σύννεφο της βροχής ακολουθεί κατά πόδας. Έρχεται ταυτόχρονα κρύωμα, πυρετός, κόψιμο, στραμπούληγμα, πόνος στην πλάτη. Πατάς μέσα σε νερά, σκατά, λακούβα με ό,τι μυστήριο μπορεί να υπάρχει. Το φαγητό καμμένο, το ρεύμα και το Ίντερνετ κομμένο, το σπίτι αναποδογυρισμένο. Το αφεντικό παρμένο, η δουλειά να μη βγαίνει, οι πελάτες να φωνάζουν, οι προθεσμίες να τρέχουν. Η κίνηση στο δρόμο απίστευτη, η κλήση δεδομένη, το παρκάρισμα μαρτύριο, η αναμονή για το τρένο βασανιστήριο. Όλα φαντάζουν δύσκολα, εμπόδια ανυπέρβλητα. Υπάρχουν κάποιες μέρες που η εντροπία του συστήματος ολοένα και αυξάνεται...

Τα αντίδοτα απλά, μικρά, πραγματικά. Ένα τηλεφώνημα από πρόσωπο χαμένο, μια καλή κουβέντα στη δουλειά, ένα έξυπνο ανέκδοτο, ένα ευχαριστώ, ένα μπράβο. Ένας ήλιος πρωινός, η μυρωδιά ενός λουλουδιού. Τραγούδι αγαπημένο στο ραδιόφωνο, κοπλιμέντο στο δρόμο, μια πρόσκληση για έξοδο, ένα φαγητό πετυχημένο, ρούχο παλιό και ξεχασμένο, λίγη σημασία παραπάνω. Πάνω απ’ όλα όμως, ένα φιλί, μια αγκαλιά, μια καλή κουβέντα ή ακόμη, σιωπηλή κατανόηση χωρίς γιατί και πώς από άνθρωπο που σε καταλαβαίνει. Έκρηξη συναισθημάτων, μικρές τουλίπες μέσα στο άσπρο του χιονιά, αγάπη εκεί που το φαντάζεσαι και εκεί που δεν το περιμένεις. Υπάρχουν πολλές μέρες που όλα διορθώνονται και είναι όμορφα...

Αρκεί να το θέλεις... Γιατί υπάρχουν μέρες...

ΥΓ Σκέψεις βραδινές σε φόντο λευκό.

64 σχόλια:

  1. Πρώτος! ΝΑΙΙΙΙ!
    Κύριε Επιθεωρητά καλημέρες και καλή εβδομάδα σας εύχομαι ;-)

    PS: Είδες τελικά που το ίδιο σαράκι (πες με σκουλήκι) που μας τρώει, το ίδιο μπορεί και να μας αναστήσει?

    PS2: Ελπίζω να μην εννοείς το poke στο Facebook σαν ανάλογη πράξη ανάτασης! Γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αισιόδοξο!:)
    καλημέρα, κιτσεμιτσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χιόνι από μόνο του δεν διορθώνει πολλά από αυτά; Πάντα έχω καλή διάθεση όταν χιονίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή βδομάδα..!
    Εγώ την καλή μου κουβέντα,την άφησα(τώρα) στο ..προηγούμενο ποστ..
    Άλλη..κωλύομαι, αυτήν την βδομάδα, σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ή απλά η ανάγνωση του kitsosmitsos ως αντίδοτο.. :-p καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eυφορία μια και είδαμε μιαν άσπρη μέρα! Αυτή δεν τη φορολογεί καμμία εφορία!
    Καλημέρα αγαπητέ μου kitsosmitsos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @mad Πρώτος μεσιέ ντοκτόρ της διαπλοκής!
    Καλημέρα και καλή βδομάδα επίσης, πριν σε συλλάβω δηλαδή.
    Ορθότατη η παρατήρηση για το σαρακοσκούληκο...
    Όσο για τη δεύτερη, σημεία των καιρών! Χαχα!

    @σκιάγματα Σκέψεις βραδινές, όπως έγραψα. Αισιόδοξες, όντως!
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @σοφία Και το χιόνι μπορεί να δώσει θετική ώθηση. Ειδικά όταν συνοδεύεται με απαραίτητα παρελκόμενα...
    Και γω το ίδιο αισθάνομαι πάντως όποτε χιονίζει!

    @σπίθας Έλα βρε, καλή καρδιά πάνω απ'όλα! Υπάρχει ρεβάνς και του χρόνου!
    Καλημέρα και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @νίκος κ. Χαχα! Λες; Να γίνω και αντίδοτο; Τι έχει να πει η επιστήμη γι αυτό; Ίδωμεν!
    Καλημέρα.

    @κατερίνα άντε πόρτας Ευφορία αφορολόγητη! Σωστά τα λες. Ας την απολαύσουμε, λοιπόν!
    Καλημέρα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα.

    Ελπίζω να είσαι σπίτι
    και να χουζουρεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν κανεις τόσο όμορφες σκέψεις όποτε χιονίζει.......τότε να χιονίζει κάθε μέρα!!! Με γέμισες αισιοδοξία..η καλή διάθεση δεν ειναι τελικα μακρυά μας, αλλά δίπλα μας! Αρκεί να τη χαρίζουμε απλόχερα για να τη πέρνουμε κιολας!
    Να είσαι καλα.. ναι think positive!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όταν σου πάνε όλα στραβά, αυτά τα "αντίδοτα" μπορούν να σου φτιάξουν τη διάθεση...
    καλή βδομάδα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα,
    Σε νιώθω!
    Και ναιιιιιιιιιι!
    Αυτές οι μέρες που αναφέρεςι στο πρώτο κομμάτι του κειμένου σου έχουν γίνει ρουτίνα μου.,...
    Το δεύτερο κομμάτι λείπει..Είναι στα χιόνια, όχι τα δικά μας,μακριά από εδώ και αυτό είναι το πρόβλημα...

    Μπράβο που μπορείς και γεμίζεις αισιοδοξία...
    Φιλιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. KitsMits, θα σε πάρω ένα τηλέφωνο για να σου πω μπράβο για την καλή δουλειά που κάνεις, θα σου πω ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και θα σου πω και ένα έξυπνο ανέκδοτο. Εννοείται ότι θα σου αφιερώσω το αγαπημενο σου τραγούδι. Όσο για φιλιά και αγκαλιές ας αναλάβει το skouliki!

    Σωστά τα αντίδοτα (δεν πρότεινε κάτι άλλο ο γιατρός μας!) για τον εφιάλτη που ζούμε.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Αρκεί να το θέλεις... Γιατί υπάρχουν μέρες..."
    Και όταν δεν υπάρχουν αυτές οι μέρες να έρχεσαι εδώ να σου τις θυμίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα kitsosmitsos!
    ε ναι λοιπον, υπάρχουν αντιδοτα και αντιδοτα. όπως αυτη η μια μερα χωρις δουλεια λογω χιονοπτωσης!! :) :)
    ελπίζω κι εσυ σπιτι να την περασες!!
    καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...έχεις τη σιωπηλή μου κατανόηση... άντε κι ένα ακόμα μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι όπως λέει το ρητό
    "Θα γυρίσει ο τροχός...κλπ κλπ"
    Το χειρότερο είναι η εντροπία να στο 0. Αν είναι στο -1 ή στο +1κάτι θα βγει.

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα... Το χίονι ηρεμεί τις ψυχές των ανθρώπων.. Ειδικά άμα είσαι με καλή παρέα, είναι βράδυ, επικρατεί απόλυτη ησυχία έξω και ο ουρανός είναι κόκκινος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακούγεται κάπως τετριμμένο και χιλιοειπωμένο αλλά η ευτυχία βρίσκεται σε απλά πράγματα.
    Και ημέρες να μην υπάρχουν θα βρεθούν έστω στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα,

    Σε μία τέτοια φάση βρίσκομαι τώρα. Με ένα ραγισμένο πλευρό, ένα νευροκαβαλίκευμα στο λαιμό, μία αναγκαστική μετακόμιση που έρχεται στα μέσα Μαρτίου κτλ. Το Σάββατο κατέληξα στις όχθες του Τάμεση για μεσημεριανό και...νεράκι καθότι δεν επιτρεπόταν το αλκοολ λόγω φαρμάκων. Μια αγγλιδούλα έρχεται προς το μέρος μου χαμογελαστή να μου προσφέρει μια free hug και «πιάνω» τον εαυτό μου να τσιτώνεται περισσότερο. Εκεί κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά! Κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού reunion με παλιούς συμφοιτητές από το μεταπτυχιακό αποφάσισα να «κόψω» τα φάρμακα. Στο τρίτο pint ένοιωθα ήδη καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @pan Ακόμη καλύτερα. Είμαι σε ένα φιλικό σπίτι και χουχουλιάζουμε παρέα! Τώρα θα δούμε καμιά ταινία.

    @roadartist Με κάνεις και κοκκινίζω...και κάνει αντίθεση στο άσπρο του χιονιού!
    Όταν σκεφτόμαστε θετικά, όλα τα μικρά ή μεγαλύτερα προβλήματα τουλάχιστον μικραίνουν. Κάπως έτσι, τελοσπάντων.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ακον Γι αυτό και τα λέγονται αντίδοτα. Αρκεί να τα θυμόμαστε την κατάλληλη ώρα.
    Καλή βδομάδα επίσης.

    @σκορπίνα Τα πρώτα έρχονται και φεύγουν, τα δεύτερα μένουν...
    Θα γυρίσουν και αυτά, μην ανησυχείς!
    Και συ γεμίζεις αισιοδοξία, όταν θέλεις βέβαια.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ράδιο μαρκόνι Τα έκανες όλα όσα περνούσαν απ'το χέρι σου και για τα υπόλοιπα με παρέπεμψες σωστά...
    Εύγε! Τρισευτυχισμένος λοιπόν!
    Εσύ έχεις καλύτερη παρηγοριά και αντίδοτο, τα μικρά σου...
    Την καλησπέρα μου.

    @κούκος Υπάρχουν, αρκεί να το θέλουμε... Όλα είναι θέμα θέλησης, λοιπόν.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @lifewhispers Και αυτή η επιπλέον μέρα αντίδοτο είναι! Την πέρασα ακόμη καλύτερα, ανέμελα με παρέα.
    Πάντα τέτοια!

    @jf Σιωπηλά την αποδέχομαι, σιωπηλά σε ευχαριστώ, σιωπηλά ανταποδίδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @gremiii Γυρνάει, υπομονή να υπάρχει. Και μας γεμίζει για το υπόλοιπο.
    Όσο για την εντροπία, να μην αυξάνεται είναι το θέμα. Όσο υπάρχει ισορροπία είναι καλά τα πράγματα.

    @river Η σημερινή ημέρα το πλησιάζει αυτό που λες. Είναι ίσως το άσπρο που σκεπάζει τα πάντα...
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @λάκων Όσο τετριμμένο και αν είναι, καλό είναι να το θυμόμαστε. Αυτά τα μικρά πράγματα είναι που κάνουν τη διαφορά.
    Ας είναι και στιγμές που γεμίζουν τις μέρες...

    @ndn Δεν είχα αυτό ακριβώς στο μυαλό μου όταν έγραφα την ανάρτηση, αλλά και πάλι εντός θέματος είσαι! Σ'αυτές τις μικρολεπτομέρειες όπως το τσίτωμα που αναφέρεις...
    Και πάντα λίγο ποτό παραπάνω βοηθάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι ένα λουλούδι μόνο του μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα. Αλλά ο συνδυασμός λουλούδι-αγκαλιά-φιλί-σιωπή είναι το τέλειο αντίδοτο. Το μόνο δύσκολο στη συνταγή αυτή είναι να βρεις έναν καλό…ανθοπώλη…
    Γνωρίζω έναν εκεί στην πλατεία της Κυψέλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. προφανως δεν πήγες δουλεια.....
    τυχερε γιατι εμεις δουλευουμε κανονικά...
    μου άρεσε το ποστ σου...σκεφτόμουνα αυτό που λέγαμε με το λαχανακι, οτι έχεις τόση πλάκα στην ζωή αλλα γράφεις κατι ποστ σοβαρα.....
    εμενα πάντως ενα χαμογελο και μια αγκαλια, ενα χαδι...
    δυο ματια να με κοιτάνε απλά και να μου λενε "ξέρω, καταλαβαίνω"

    παγωμένα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μ'αρέσει που συσχέτισες το θέμα με την εντροπία!Πάντως όλα τα κακά συντονίζονται κ έρχονται δυο δυο κ βάλε.
    Υ.Γ.Εγώ πάντως άνοιξα την πόρτα κ δεν μπορούσα να δω τίποτα-απλούστατα δεν χιόνιζε..
    Και λόγω της κακοκαιρίας που έχετε εδώ κόπηκε η σύνδεση(φορθνετ)λόγω για μια μέρα. (τελικά καλύτερα μπόρεσα κ διάβασα)
    Κι όπως λέει μια παροιμία ο Φλεβάρης κ αν χιονίσει πάλι άνοιξη θ'ανθίσει.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα και από μένα!
    Σαν πολλά θές εσύ για αντίδοτο. Εγώ αρκούμαι και με ένα έστω από αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι όμορφο να ξυπνώ και να διαβάζω για 'τουλίπες μέσα στο χιόνι'! Γεμάτο αισιοδοξία το κείμενό σου, εκπέμπει θαλπωρή μες στο παγωμένο πρωινό ξεκίνημα.

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα!
    Τι όμορφα και τι σημαντικά, είναι αυτά τα απλά, μικρά, πραγματικά αντίδοτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα έρθεις εκείνο το τηλέφωνο, θα ξεκουραστεί η μούντζα... αλλά όοοοοχι δεν ξεχνιέται και ξανά προς τη δόξα θα τραβήξει!! Και θα γίνουν και πάλι όλα ανάποδα... Καλημέρααααα (χωρίς τούμπες και τα συναφή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ..μια ανάρτηση σαν την δικιά σου (έχω να προσθέσω) ..
    ποιο τραγουδάκι λεει "cause you had a bad day.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. .. Κάτι δικά μου σκαμπανεβάσματα μου θυμίζεις..

    μακρυά απο μας :PP

    Υ.Γ : (δεν υπάρχει Θεός)
    Όταν καις τα εγκεφαλικά σου κύτταρα καμιά 1000ρα φορές πάνω απο αυτό που αντέχεις και ξυπνάς ύστερα απο μία ώρα ύπνο σερνάμενη στα τέσσερα κάτι τέτοια σου έρχεται να γράψεις..

    Καλημέρα και καλά κουράγια στους νυσταγμένους :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @phlou...flis Ξέρεις περισσότερα απ'όσα δείχνεις, τελικά... Πες μας και μας το μυστικό!
    Συμφωνώ για τον συνδυασμό, είναι όντως ακαταμάχητος.

    @sailormoon Δεν πήγαμε, όχι.
    Άμα είναι να με βρίζετε έτσι, να αλλάξω βρε κορίτσια! Χαχα!
    Ακριβώς όπως τα περιγράφεις...
    Φιλιά επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @eri Αχ αυτή η φόρθνετ! Αποκομμένη απ'τον κόσμο λοιπόν. Τα μαθήματα πήγανε καλά, τουλάχιστον;
    Ο συνδυασμός θετικών και αρνητικών είναι που το κάνει ενδιαφέρον. Ισχύς εν τη ενώσει!
    Φιλιά

    @sandy cheeks Ε όχι και πολλά! Όχι όλα μαζί, αλλά κάποιος ενδιαφέρον συνδυασμός δεν είναι κακό. Ίσα-ίσα...
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @τουλίπα νέρα Η αισιοδοξία κρύβεται παντού. Ακόμη και μες στο χιόνι! Χαίρομαι γι αυτά που λες.
    Την καλησπέρα μου.

    @στέφανος Όπως ακριβώς τα λες. Θα μπορούσε αυτή η φράση να περικλείει όλο το νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @λαχανάκι Άμα τα κάνεις όλα αυτά θα είμαι μια χαρά και μία τούμπα! Και ξανά προς τη δόξα τραβά τραβά τραβά!
    Καλησπέρα ακωλοτούμπωτη!

    @irene Ωραίο τραγουδάκι, όντως. Ψιλομελαγχολικό, ψιλοαισιόδοξο. Daniel Powter - Bad day για όποιον ενδιαφέρεται.

    @innersilence Μία πάνω-μία κάτω δεν είμαστε συνέχεια;
    Λες και γω κάπως έτσι να το έγραψα... Κάτσε να ψαχτώ! Χαχα!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αλλιώς λέγεται και Νόμος του Μέρφι, αλλά η αλήθεια είναι πως η "εντροπία" είναι μια λέξη με σωστά σύμφωνα και φωνήεντα στη σειρά κατά τη γνώμη μου πάντα, που πολύ μ' αρέσει όπως ακούγεται δυνατά. Όπως και η αρχαία "ειμαρμένη", η μοίρα αλλιώς, αλλά αυτό είμαι μια άλλη ιστορία, μια άλλη φορά. Στο νόμο του Μέρφι λοιπόν ή στην εντροπία σου καλύτερα, είναι κάτι μέρες που αδυνατούν να ξεκολλήσουν από το χάλια και από την ερώτηση: "Μα πόσο χειρότερο μπορεί να γίνει πλέον;" Και συνήθως γίνεται! Μια φορά πάντως, προσωπικά, μια μουσική, σ' ένα ραδιόφωνο, κάποτε, μια φωνή, μια ραδιοφωνική παραγωγός, μου έσωσε τη ζωή. Στην κυριολεξία! Δεν την ξέχασα ποτέ εκείνη τη στιγμή. Όπως και το "κόλλημά" μου με το ραδιόφωνο και τις μουσικές. Χιονισμένο, θεραπευτικό φιλί, "μπαγάσα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. περαστική :}

    Πραγματικά όπως τα περιγράφεις... δύσκολα,

    αλλά συνάμα
    αγνά και αισιόδοξα ...

    όλα όμως ρεαλιστικά...

    αυτό στις λέξεις, σκέψεις σου μου άρεσε!

    (Διότι και σουρ ρίαλ ας είμαστε με τη ζωή...)

    Και αν κάποτε η ζωή μοιάζει με διαρκής αγώνας από ένα πρίσμα μας, όλα παλεύονται... γιατί είναι πανέμορφη...

    ΖΩΗ...

    Υ.Σ. (σου πέρασα link, όταν μου αφήνουν σχόλιο, ανταποδίδω με το ελάχιστο, ίσως δεν σου ήταν απαραίτητο, αλλά έτσι πράττω)

    Την καλησπέρα μου, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγορι μου μηπως θελεις να σε παω στην εκκλησια απεναντι για εξορκισμο?..τι εχεις παθει?...που ειναι ο παλιος κακος ποταπος Κιτσος?..ποιος σου εχει κανει μαγια?


    αμα αισθανεσαι καμια μερα χαλια...παρε τηλεφωνο να σε παω για πενταστερο τσαι..γιατι φιλια και αγκαλιες απο μενα δεν εχει να το ξερεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ισχύει το άτιμο "ενός κακού μύρια επονται" (συμβουλή:ν'αποφεύγεις να περνάς κάτω από σκαλωσιά)αλλά εμείς το κεφάλι ψηλά γιατί όπως λες γυρνάει ο τροχός και άντε μανα ξανά απ'την αρχή..Χιονισμένη καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ωραίο, αισιόδοξο, ότι μου χρειάζεται αυτή την περίοδο!!!
    Να'σαι καλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κίτσο έγραψες πάλι.. Τώρα τελευταία μου αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ny anna Όμορφες λέξεις, όντως. Και η δύναμή τους και αυτή αρκετή. Όσο για το νόμο του Μέρφι, απλώνεται και εφαρμόζεται παντού! Τόσο που θα έπρεπε ίσως να λέγεται νόμος του Έβρυ...
    Κρατάμε τις έντονες στιγμές, άσχημες και όμορφες.
    Φιλιά και σε σένα!

    @surrealist Της ίδιας άποψης είμαι και γω για τη ζωή. Στο κάτω-κάτω (όσο τετριμμένο και αν ακούγεται) είναι μικρή για να είναι καταθλιπτική!
    Προσθήκες δεκτές και σεβαστές. Ανταποδίδω.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @βλαμμένος Είναι που πάγωσε το χορτάρι και δεν μπορούσα να βοσκήσω. Στα χέρια θα σας μείνω...
    Πεντάστερο τσάι. Κάτι μου λέει αυτό!
    Τα φιλιά μου (μπλιαχ) επίσης.

    @rain Χαμός με τις παροιμίες. Μ'άρεσε ο τρόπος που τις σύνδεσες!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @mmexer Υπάρχει περίοδος που δε μας χρειάζεται αισιοδοξία;
    Να΄μαστε καλά, να λες.
    Την καλησπέρα μου.

    @ιφιγένεια Τι να σου πω. Απλώς, ευχαριστώ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Με το κατάλληλο πρόσωπο δίπλα σου, η "εντροπία του συστήματος" εξαφανίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σ΄ευχαριστώ πολύ, δεκτό
    δεν ήταν η πρόθεσή μου αυτή,
    όμως σέβομαι την ευγενική σου αναπόδωση και με χαρά τη δέχομαι.

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Έτσι Ακριβώς όπως τα λέτε αγαπητέ..έτσι ακριβώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ρε μωρο ... σε εμπνεουν τα χαλια μου μαλλον ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φιλαράκο δεν ξέρω τι φάση περνάς..Πάντως εγώ τελευταία που έχω πολλά τρεξίματα νομίζω ότι έχω μια φοβερή υπομονή που πηγάζει απο την εσωτερική ηρεμία που νιώθω και την οποία την επιδιώκω κάθε βράδυ για τουλάχιστον μία ώρα μένοντας μόνος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @ασκαρδαμυκτί Μαζί σου! Τις περισσότερες φορές σε βοηθάει να ξεπερνάς πολλά προβλήματα.

    @surrealist Απλώς, έτσι λειτουργώ!
    Θα τα λέμε συχνότερα, πλέον.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @diva Για να το λέτε και εσείς, δε μου μένει παρά να συμφωνήσω με μας!

    @ωσηε Φίλτατε, διακρίνω μια αγανάκτηση ή ιδέα μου;
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @σκουλήκι Απλώς, εσύ. Ξέρεις...

    @νικος Αρκετά καλά είμαι αυτή την περίοδο.
    Μεγάλο πράγμα η εσωτερική ηρεμία, από εκεί ξεκινούν και εκεί καταλήγουν τα περισσότερα. Είσαι τυχερός που την βρίσκεις! Σου εύχομαι να συνεχίσεις έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ... είναι αυτές οι γκρι μέρες που όλα πάνε στραβά και η απογοήτευση έχει κάνει το δάκρυ έτοιμο να αναβλύσει και εκεί χώνεσαι στην αγαπημένη αγκαλιά και ξεχνιούνται όλα ... καλημέρα :)
    υ.γ. γενικά πάντως αυτό που είναι συνέχεια μέσα στην σκέψη μου, είναι πόσο καλύτερες θα ήταν οι γκρι μέρες αν υπήρχε σεβασμός και ευγένεια, ακόμα και η γκαντεμιά με λίγο χιούμορ θα ξεπερνιόταν πολύ πιο εύκολα ... και ξανά καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ειναι ο κιτσος και ο μητσος και ειναι καλα!!!
    καλημερες :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. kai eipa arxika...ayto to post pws kai den einai afierwmeno se mena?? sth synexeia...hr8ane ena ena... krywma, pyretos, (oxi kopsimo eytyxws)...

    To antidoto omws einai ena puzzle miro - Carnival of Harlequin kai se perimenei!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @natassa Και γω με τη σειρά μου θα συμφωνήσω μαζί σου! Ευγένεια, σεβασμός, χιούμορ... Εύκολα τα λέμε, αλλά πόσο εύκολα τα εννοούμε;

    @purple Καλά είμαστε και σε χαιρετούμε! Φιλιά!

    @maria Άμα ψάχνεις τελικά, βρίσκεις! Ελπίζω να πέρασε το κρύωμα.
    Για το παζλ, επιφυλάσσομαι.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μήπως κατά βάθος εμείς είμαστε αυτοί που δημιουργούμε έστω και άθελα μας τις συνθήκες για το μαύρο και το λευκό,με την αρνητική η την θετική μας σκέψη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @καραφλοκότσιφας Αρκετές φορές ναι. Άλλες φορές απλώς έτσι έρχονται τα πράγματα και δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος που μπορείς να τα δεις και να τα αντιμετωπίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή