Πρόσφατα παρακολούθησα τις εργασίες ενός συνεδρίου μάρκετινγκ αφιερωμένο αποκλειστικά στον κλάδο μου που εργάζομαι, με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων εταιριών. Έχοντας σπουδάσει κάτι αντίστοιχο, παρακολούθησα με ενδιαφέρον τις περισσότερες διαλέξεις, αν και δυστυχώς οι περισσότερες δεν περιείχαν τίποτε παραπάνω από την αυτοπροβολή των παρουσιαστών και των εταιριών τους χωρίς παραπάνω στοιχεία. Ακόμα και αυτά είχανε τη σημασία τους, όμως, γιατί έτσι βλέπεις πώς λειτουργεί και σκέφτεται ο εν δυνάμει ανταγωνιστής.
Απ’όλες τις παρουσιάσεις, αυτή που μου έκανε περισσότερο εντύπωση ήταν μία σχετική με το συναίσθημα στο μάρκετινγκ. Επίκληση συναισθήματος, κατάθεση συναισθήματος, ανάκληση συναισθήματος είναι μερικές από τις έννοιες που απαντά και επιδιώκει κανείς στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Εκεί κάπου χάθηκα στις σκέψεις ή μάλλον στα συναισθήματά μου.
Όντας περισσότερο ορθολογιστής, προσπάθησα να ξεδιαλύνω το ρόλο του συναισθήματος στις αποφάσεις μου. Κάνοντας τις σκόρπιες αυτές σκέψεις, ανακάλυψα τελικά κάτι που με έβαλε σε περαιτέρω προβληματισμό. Η λογική οδηγεί σε συμπεράσματα, ενώ το συναίσθημα σε δράση...
Λογική και συναίσθημα, η αιώνια κόντρα. Όλοι λειτουργούμε περισσότερο βάση του ενός, άλλες φορές ρίχνουμε βάρος στο άλλο, σπάνια προσπαθούμε να αποκλείσουμε το ένα από τα δύο και τελειωμό δεν έχει αυτή η ιστορία. Ο καθένας κρίνει και λειτουργεί αναλόγως τη φύση του και τις ανάγκες της εκάστοτε στιγμής.
Μυαλό και καρδιά. Μια απόσταση εκ των πραγμάτων μικρή, αλλά όχι αμελητέα.
Απ’όλες τις παρουσιάσεις, αυτή που μου έκανε περισσότερο εντύπωση ήταν μία σχετική με το συναίσθημα στο μάρκετινγκ. Επίκληση συναισθήματος, κατάθεση συναισθήματος, ανάκληση συναισθήματος είναι μερικές από τις έννοιες που απαντά και επιδιώκει κανείς στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Εκεί κάπου χάθηκα στις σκέψεις ή μάλλον στα συναισθήματά μου.
Όντας περισσότερο ορθολογιστής, προσπάθησα να ξεδιαλύνω το ρόλο του συναισθήματος στις αποφάσεις μου. Κάνοντας τις σκόρπιες αυτές σκέψεις, ανακάλυψα τελικά κάτι που με έβαλε σε περαιτέρω προβληματισμό. Η λογική οδηγεί σε συμπεράσματα, ενώ το συναίσθημα σε δράση...
Λογική και συναίσθημα, η αιώνια κόντρα. Όλοι λειτουργούμε περισσότερο βάση του ενός, άλλες φορές ρίχνουμε βάρος στο άλλο, σπάνια προσπαθούμε να αποκλείσουμε το ένα από τα δύο και τελειωμό δεν έχει αυτή η ιστορία. Ο καθένας κρίνει και λειτουργεί αναλόγως τη φύση του και τις ανάγκες της εκάστοτε στιγμής.
Μυαλό και καρδιά. Μια απόσταση εκ των πραγμάτων μικρή, αλλά όχι αμελητέα.
αμαν πανω που παω να το βρω μου το μπερδευεις παλι......
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι ειναι φιλε μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσυ ξέρεις καλύτερα απο τους άλλους, οτι το συναίσθημα που προσπαθούν να περάσουν στο κοινό ειναι αυτό του φόβου.
Δυστυχώς ειναι το μονό που υπερβαίνει της λογικής
παλιό το κόλπο τους...αλλα ακόμα πιάνει!!!
Είναι μια ζυγαριά την οποία ο καθένας γέρνει με τον τρόπο του προς τη μία ή την άλλη πλευρά. Σωστό ή λάθος δεν υπάρχει, μόνο ο δικός μας τρόπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράδυ!
Έχω παρακολουθήσει μαθήματα διαπραγματεύσεων και έχω μείνει έκπληκτος με το πως μπορείς να προετοιμάσεις τη στρατηγική που θα ακολουθήσεις κατά βήμα στο τραπέζι της συνάντησης. Μια στρατηγική που μπορεί να είναι επιθετική, ευέλικτη στη πορεία έως και υπαναχώρησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου θυμίζει αυτό που μας έλεγαν:
Για να σπάσεις τον πάγο, για να ρίξει ο απέναντι τις άμυνές του, ρωτησέτον για την οικογένειά του, για τα παιδιά του. (Οικογενειακή κατάσταση, παιδιά ονόματα και ηλικίες είναι πράγματα που τα ξέρεις ήδη πριν τη συνάντηση!). Ειδικά οι γυναίκες αλλάζουν χαρακτήρα, ανοίγουν δρόμοι επικοινωνίας!
Εσύ χρησιμοποιείς τη λογική ως όπλο και ο άλλος πέφτει στη παγίδα του συναισθήματος.
Είμαι εκτός θέματος?
Γεια σου ορθολογιστά μου!
εγώ ένα ξέρω
ΑπάντησηΔιαγραφήμέ όσα Herbal Essenses κι αν λουστείς,σε οργασμό δεν φτάνεις
υγ όχι,γιατί μιλούσες για συναίσθημα στο μαρκετινγκ...
Egw to Marketing to agaphsa. Me full logikh kai synais8hma
ΑπάντησηΔιαγραφή<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Καθόλου αμελητέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέργεια, ευθυγράμμιση ενεργειών μιας εταιρείας... εκεί ρίχνει άγκυρα νομίζω σήμερα αυτό το άτιμο το μάρκετινγκ... που κλέβει τον ελεύθερο χρόνο της οικογένειάς μου, αλλά πληρώνει και τους λογαριασμούς.
Αφήνω το μάρκετινγκ κατά μέρος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ΑΜΥΑΛΟΣ μπορείς να ζήσεις και ΑΚΑΡΔΟΣ. Όμως η ζωή είναι ΠΟΙΗΣΗ και η ποίηση είναι ΛΟΓΙΚΗ που έχει μετατραπεί σε εικόνα και ΑΙΣΘΗΜΑ.
Μα τι συνέθεσα πάλι Kitsosmitsos μου!!
Βασικά θα μπορούσες να βγάλεις το "marketing" γιατί άνετα απευθύνεις την ανάρτηση σου σε όλες τις αξίες. Όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερούντια!
Είναι 21:17, έχω γυρίσει απο τη δουλεια, είμαι πτώμα και μου βάζεις δύσκολη ύλη για μελέτη! Δεν έχω κάτι να σχολιάσω...Ένα θα πω όμως: Είσαι κύριος! Την καλησπέρα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήCrazyTourist1
Χρειάζεται να χρησιμοποιεί κάποιος και λογική και συναίσθημα...Να μην αποκλείει κάποιο από τα δύο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είπες, ο καθένας ανάλογα με τη φύση του...
καλό βράδυ :)
Ολα τα σεμινάρια και οι θεωρίες (οικονομικές,μάρκετινγκ,πωλήσεων μα και εκπαίδευσης)πρόβαλλαν τη λογική και τις τεχνικές που απορρέουν από αυτήν =>1+1=2
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε οι επιστήμονες αναζήτησαν τους λόγους για τους οποίους αυτές οι μέθοδοι και οι τεχνικές δεν είναι αποτελεσματικές στο 100% των ανθρώπων.
Βρήκαν λοιπόν πως μερικοί άνθρωποι έχουν περισσότερο ανεπτυγμένη την "λογική νοημοσύνη" ενώ άλλοι έχουν ανεπτυγμένη την αποκαλούμενη "συναισθηματική νοημοσύνη". Ετσι δεν τίθεται θέμα σωστού ή λάθους απλά εξαρτάται από το ποιά νοημοσύνη είναι περισσότερο ανεπτυγμένη στον καθένα από εμάς.
Προσωπικά σπάνια κατάφερα να λειτουργήσω με ορθολογιστικό τρόπο. Μελετώντας τα περί συναισθηματικής νοημοσύνης κατάλαβα το γιατί.
δεν μου κάνει εντύπωση!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο marketing έχει ξεφύγει σε επίπεδα όπως το να ψάχνει πως ο ανθρώπινος εγκέφαλος ψωνίζει σε ένα Σ/Μ...
νομίζω ότι και το συναίσθημα είναι κάτι που προσπαθούν να θέσουν υπό έλεγχο - και είναι ευκολονότητο εάν δεις μερικές διαφημίσεις που στοχεύουν ακριβώς σ'αυτό - όπως λέει και η kanataki
Καλησπέρα.Συναίσθημα στο μάρκετινκ;Σίγουρα ήσουν στο σωστό συνέδριο;Είχα πάει πρόπερσι στο Χίλτον σε ένα συνέδριο ψυχιατρικής(μην ρωτήσεις τί και πώς)και περίμενα μπόλικο συναίσθημα αλλα μάταια.Απλά οι άνθρωποι προμοτάρανε τα χάπια καταστολής σε τέτοιο βαθμό που σε λίγο θα χαρίζανε με δύο κουτιά ένα γάλα...απίστευτο πράγμα σου λέω.Μου γυρίσανε τα άντερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν λοιπόν οι διαφημίσεις ενδιαφέρονται μόνο για την προώθηση πού κολλάει το συναίσθημα;
Πιστεύω ότι μια καλή διαχείρηση ανθρώπων (είτε κάνεις επίκληση στο συναίσθημα ή στη λογική)δε φτάνει.Πιο σημαντικό είναι το τάιμινγκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράδυ
εμενα αυτό που μου έκανε εντύπωση πριν κάποια χρόνια, ήταν οταν ανακάλυψα οτι ολα τα συναισθήματα εξηγούνται με την λογική και οτι τελικά αν και φαίνονται αντιθετικά, δεν είναι πάντα έτσι
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλες οι αποφάσεις λαμβάνονται με βάση το συναίσθημα και μην πιστέψεις ποτέ το αντίθετο,
ΑπάντησηΔιαγραφήμου είπε ένας σπουδαίος άνθρωπος πρόσφατα..
και λέω πως έχει δίκιο..
μυαλο και καρδια μεγαλες αποστασεις κατα την γνώμη μου... για θεμα marketing και διαφημισης δεν μπορω να μιλησω αντικειμενικα αρα το αφηνω!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερες!!!
μυαλο με καρδια
ΑπάντησηΔιαγραφήθα συμφωνήσω με τη σύντροφο Έρη.τουλάχιστον για το τάιμινγκ..
ΑπάντησηΔιαγραφήπως κατάφερες να συνδέσεις πάλι το marketing με το πως φέρεται ένας άνθρωπος στη καθημερινή του ζωή..φοβερός! καλό το συναίσθημα αλλά κι η λογική απαραίτητη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω την τιμή (?! ακόμη δεν έχω καταλήξει αν είναι προσόν ή όχι)να έχω σπουδάσει Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία. Παράλληλα έχω παρακολουθήσει και σεμινάρια ,κάποια από τα οποία είχαν ως θέμα τϊς ομιλίες, και πως να προσεγγίσεις άμεσα το κοινό σου για να πείσεις. Καθαρά θέμα ανθρώπινου mrk. όλα αυτά λοιπόν είναι βασισμένα στο πως να κερδίσεις τη συμπάθεια και πως να δημιουργήσεις αντιπάθεια στο κοινό σου για τους αντιπάλους σου..
Παλιεεεεεες τεχνικές...
Όπως και να το κάνεις πάντως, το συναίσθημα και η λογική είναι άμεσα συνδεδεμένα με την τελική πράξη...Δεν είναι εφεύρεση κάποιας καινούριας τεχνικής, είναι απλά ανκάλυψη της ήδη υπάρχουσας από χρόοοονια!
Φιλιαααααά
Λογική και συναίσθημα, δύσκολα μου βάζεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ, εδώ και πολλά χρόνια, λειτουργώ με το ένστικτο. Κάποια στιγμή, παλιότερα, είπα να κάνω κράτει στις μηχανές, να βάλω στην άκρη το ένστικτο που με οδηγούσε ακόμα και στις πιο απλές εκδηλώσεις της ζωής μου και να δοκιμάσω λιγάκι και τη γεύση της ορθής λογικής. Χάλια τα πήγα, μούσκεμα τα 'κανα. Μάζεψα λοιπόν τα βρεμένα μου και ξαναγύρισα στην αγκαλιά του ενστίκτου κι εκεί βρίσκομαι από τότε. Θα μου πεις βέβαια, πως ίσως αυτό το περίφημο ένστικτο που επικαλούμαι να είναι ένα "προϊόν" που δημιούργησε μέσα μου η συνεργασία της λογικής και του συναισθήματος στην πορεία και την εμπειρία των χρόνων. Μπορεί γλυκό μου, μπορεί. Τίποτε δεν αποκλείεται. Αλλά δεν έχει και τόσο σημασία. Για μένα. Είμαι ευτυχισμένη στην αγκαλιά του ενστίκτου μου, ίσως γιατί σπανίως με έχει κοροϊδέψει κι ίσως γιατί με φέρνει σε απόλυτη επαφή με τη ζωώδική πλευρά μου, την οποία θεωρώ πολύτιμη. Χμμμ, πάλι "σεντόνι" έγραψα ε; Αλλά μ' έχεις απενεχοποιήσει γι' αυτό, έτσι δεν είναι; Άσε που με βοηθάς και στην ψυχανάλυσή μου. Κι έτσι σχεδόν κάθε φορά, το σχόλιό μου θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και από μόνο του ολόκληρο ποστ. Σ' ευχαριστώ. Θερμά φιλιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα προσθέσουμε κι ένα τρίτο; Τη διαίσθηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δυο, Λογική και Συναίσθημα, μαζί με τη Γνώση, θαρρώ πως δημιουργούν ένα φοβερό ...τρίποντο, το τρίποντο της επιτυχίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήη λογικη μου λεει να σου πω ασταδιαλα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι το συναισθημα μου λεει να σου πω μωρο μουυυυυ
τι να σου πω απο τα 2 ???
μπορω και τα 2 αμα θες χαχχαχ
πρόσκληση για blogοπαίχνιδο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίκληση στο συναίσθημα... μεγάλη μπάλα. Η πιο ήρεμη τρομοκρατία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με την Kanataki για το Herbal. Δε φτουράει μία
Καλό Σ/Κ και καλό ξεφτίλισμα στο γαύρο απόψε
Ψηφίζω υπέρ της λογικής που λαμβάνει υπόψη και την ύπαρξη του συναισθήματος. Το να αποφασίζεις με βάση το συναίοσθημα είναι πιο πρωτόγονο, πιο συνηθισμένο και αρκετά επικίνδυνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποια στιγμή το συναίσθημα στη ζωή θα μας πάρει από κάτω έτσι κι αλλιώς, οπότε όσο μπορούμε να κρατήσουμε οδηγό μια ισορροπημένη λογική και αυτοσεβασμό, καλό είναι.
Τώρα που βαδίζω γερά προς τα σαράντα κυριαρχεί η λογική πλέον, πριν από αρκετά χρόνια οι αποφάσεις μου πορευόταν μόνο από το συναίσθημα, κάπου στο ενδιάμεσο των ηλικιακών περιόδων (αν μπορεί κάποιος να το πει έτσι) βαρύτατες εσωτερικές συγκρούσεις με ταλαιπωρούσαν ...
ΑπάντησηΔιαγραφήσυναίσθημα ή λογική? δεν μπορώ να πω τι υπερίσχυε διότι ήταν μια έτσι και μια αλλιώς ... καλημέρα και καλή Κυριακή!
Χειραγωγούν, βασικά το συναίσθημα με λογικά σοφίσματα. Επιδιώκεται η συναίνεση, πρώτα και ,,μετά το δεύτερο στάδιο η έννοια της... συνέργιας. Στην συνεργασία υπάρχει το συναίσθημα , στην συνέργια απέχει πλήρως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜελετημένα πράγματα....Πνίξιμο του ελεύθερου μυαλού και τησς δημιουργικής σκέψης. Όλα υπό έλεγχο..
Καλημέρα...καλή κυριακή και ότι επιθυμείς, σήμερα !
To συναίσθημα στο μάρκετιγκ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή και μένα είναι η δουλειά μου, πριν πολλά χρόνια έκανα μια εισήγηση με αυτό ακριβώς το θέμα. Με δυο λόγια έλεγα οτι δεν πρέπει να αφήσουμε το μάρκετιγκ στην αμερικανιά του (εντυπωσιασμός)αλλά να το μπολιάσουμε με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό (συναίσθημα) για τους ίδιους ακριβώς λόγους που οι αμερικάνοι το ανακάλυψαν. Περιττό να σου πω οτι απορρίφθηκε μετά επαίνων. Πολύ θα χαιρόμουν αν τώρα το ξανασκέφτονται.
καλημέρα,λογική και συναισθημα,οι αιωνιοι αντιπαλι:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήDεν εχω ιδεα από μάρκετινγκ ομως σιγουρα το να ξερεις να χειριζεσαι κατ'αρχην τα δικά σου συναισθήματα και τα συναισθηματα της αλλης πλευρας σε καθε διακανονισμο οποιασδήποτε φυσης ειναι το κλειδι της επιτυχίας.
@σκουλήκι Γιατί βρε τρελό μωρό σε μπερδεύω; Αφού είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλί
@καραφλοκότσιφας Μαζί με τον φόβο θα προσθέσω και τον πόθο, το πάθος, τον εγωισμό και λοιπά κατώτερα ή ανώτερα ένστικτα.
@γκρινιάρης Σωστός! Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Καθένας κρίνει αναλόγως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και σε σένα
@ράδιο μαρκόνι Καθόλου εκτός θέματος. Καταθέτεις μία σημαντική πτυχή, αυτή δηλαδή που κάποιος απευθύνεται με λογική και ο άλλος το μεταφράζει σε συναίσθημα. Ενδιαφέρουσα η τοποθέτησή σου.
Γεια σου και σένα!
@κανατάκη Χαχα! Και να'ταν το μόνο που δε λειτουργεί έτσι! Δες και κάτι αρώματα τι τάζουν και τίποτε δε γίνεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζί σου!
@μάρλα Καλά κάνεις εσύ, καλή μου. Κράτα το γερά - όχι ότι δεν το κάνεις δηλαδή.
Και μένα το μάρκετινγκ στην καρδιά μου είναι - όχι ακριβώς όπως και σένα αλλά παραπλήσια!
Τα φιλιά μου.
@χουανίτα Και σεις του κλάδου; Χρόνος και χρήμα έχουν αντιστρόφως ανάλογη πορεία: όσο αυξάνεται το ένα, το άλλο μειώνεται κατακόρυφα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
@jf Ποίηση βλέπω πάλι! Εύγε!!!
Καλά ταξίδια...
@zealot~ape Μέσα είσαι :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίτηδες είναι βαλμένο εκεί, αλλά η εφαρμογή του είναι όντως παντού!
@τρελοτουρίστας Ασχολίαστο δηλαδή! Θα το λάβω ως κοπλιμέντο...
Όσο για το κύριος, συμφωνώ και ευχαριστώ ;-)
@άκον Ο αποκλεισμός, ειδικά αυτών των δύο, μπορεί να οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις. Είτε λογικά λαθεμένες είτε συναισθηματικά κενές.
ΑπάντησηΔιαγραφή@δυοσμαράκι Η διαπίστωση είναι ότι το EQ και το IQ δεν είναι το ίδιο αναπτυγμένα σε όλους τους ανθρώπους. Μάλιστα, όσο υψηλότερο είναι το IQ, τόσο χαμηλό είναι το EQ.
Ενδιαφέρουσα θεωρία που εξηγεί αρκετά πράγματα.
Την καλησπέρα μου.
Πραγματικά απίστευτη, αιώνια μάχη, μια το ένα υπερισχύει, μια το αλλο, αρμονία πάλι μεταξύ τους δεν βλέπω ιδιαίτερη...Ιστορία χωρίς τελειωμό, όπως το λες..Καλή βδομάδα...
ΑπάντησηΔιαγραφή@geokalp Όντως ο επηρεασμός - κάποιες φορές και ασυνείδητος - είναι μέσα στα ζητούμενα. Από την άλλη, έχει αναχθεί σε τέτοια επιστήμη που βρίσκει εφαρμογές παντού! Για να δούμε ποιος κερδίζει στο τέλος...
ΑπάντησηΔιαγραφή@island Συνέδριο ψυχιατρικής στο Χίλτον... Σίγουρα ήμουν εκεί, πέτυχες διάνα!!!
Τώρα, για την προώθηση σε πιο ευαίσθητους τομείς, το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι υπάρχουν αυστηροί κώδικες δεοντολογίας για την προστασία του κοινού. Πχ στην Ελλάδα απαγορεύονται οι διαφημίσεις φαρμάκων, ενώ αλλού επιτρέπονται. Κάτι είναι και αυτό.
Περισσότερα από κοντά :-)
@έρι Σωστός συγχρονισμός και ο σωστός άνθρωπος στο σωστό μέρος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοινώς, location, timing και positioning!
Του αντικειμένου να υποθέσω;
@sailormoon Χρήσιμα συμπεράσματα που πιστεύω ήρθαν μετά από αυτογνωσία και αυτοκριτική...
Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
@diva Οπότε και γω δε θα πω κάτι παραπάνω... Απλώς, χωρίς το συναίσθημα θα ήμασταν απλώς μηχανές-ρομπότ ή όπως θες το λες.
ΑπάντησηΔιαγραφή@purple Μεγάλες αποστάσεις λες; Αν το ψάξω και γω καλύτερα, μου υπόσχεσαι να το κοιτάξεις και εσύ;
Γιατί δεν μπορείς να είσαι αντικειμενική; Και συ του κλάδου; Χαίρομαι!
@μαρία λεμονάτη Απλά, λιτά και απέριττα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλησπέρα μου.
@ελένη Θα συμφωνήσω λοιπόν και γω με τις δυο συντρόφισσες!
Τα φιλιά μου και στις δύο.
@νίκος κ. Το μάρκετινγκ ήταν το έναυσμα. Απλώς ας μην ξεχνάμε ότι το καθετί επηρεάζει πολλαπλές πτυχές της καθημερινότητάς μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
@σκορπίνα Ασφαλώς και τιμή, γιατί όχι; Μαθαίνεις πολλά και χρήσιμα πράγματα που βρίσκουν εφαρμογή καθημερινά γύρω σου.
Μα και το μάρκετινγκ ως επιστήμη είναι απλώς η συγκέντρωση και "βάφτισμα" παλιών τεχνικών που γίνονται ασυνείδητα. Κοινώς, δεν είναι πράγματα "που κατέβηκαν απ'το φεγγάρι".
Όμορφες σπουδές, συνέχισέ τις!
@ιφιγένεια Να βάλω τότε καλύτερα Περηφάνεια και προκατάληψη; Ουπς! Με πρόλαβε η Τζέιν Όστιν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου βάζω δύσκολα γιατί μπορείς!
Την καλησπέρα μου.
@ny anna Μου αρέσουν τα απλώματά σου, στο έχω πει; Ψυχανάλυση... Ενδιαφέρουσα πτυχή. Αν το βλέπεις έτσι, πραγματικά χαίρομαι!
Τώρα για το ένστικτο. Αν το θεωρήσεις ως μείγμα συναισθημάτων, εμπειρίας (άρα λογικής) και σωστής κρίσης, τότε πάλι μέσα είσαι!
Τα φιλιά μου και πάλι.
@ασκαρδαμυκτί Διαίσθηση ή ένστικτο... Μου αρέσει αυτή η προσθήκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
@φλούφλης Άμα είναι να πάμε για τρίποντο, τότε θα συμφωνήσω ασυζητητί!
@σκουλήκι Ασταδιάλα μωρό μουουου... Δεν ακούγεται άσχημα. Ξεκινάει με κάτι δυνατό και στο τέλος γίνεται αγαπησιάρικο. Μ'αρέσει!
ΑπάντησηΔιαγραφή@νίκος κ. Ευχαριστώ για την πρόσκληση, αν και συνήθως δε συμμετέχω σε μπλογκοπαίχνιδα. Ευχαριστώ πάντως!
@mad Ήρεμη τρομοκρατία... Καλό αυτό, μ'άρεσε ως ορισμός.
Είπαμε, κομμένο το Χέρμπαλ, βουρ στο Φρουκτίς (για να μην ξεφύγουμε και απ'τα φρουτένια)!
Όσο για τον γαύρο, είχατε την ευκαιρία αλλά δεν... Μα τρία πέναλτι στη σειρά χαμένα;
@sandy cheeks Αυτοσεβασμός... Νέα έννοια, που δεν αναφέρθηκε ως τώρα. Μ'αρέσει και αυτό σαν ιδέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠορεύεσαι όπως εσύ πιστεύεις καλύτερα.
@νατάσσα Είναι που μπαίνει και το κομμάτι της εμπειρίας μέσα. Άσε που βλέπω ότι όσο γινόμαστε πιο έμπειροι, ανοιγόμαστε δυσκολότερα ίσως για να μην πληγωθούμε, ίσως πάλι γιατί έχουμε ξαναδεί το έργο.
Την καλησπέρα μου.
@σπίθας Στο κάτω-κάτω της γραφής, όλοι τη δουλειά μας θέλουμε να κάνουμε, σωστά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα για το εάν τα μέσα είναι θεμιτά ή αθέμιτα είναι μεγάλη συζήτηση.
ΥΓ Καλή και η ισοπαλία για μας, όσο παίζει ο Γαλλο-αλγερινός δύσκολα χάνετε εσείς. Ενδιαφέρουσα η συνέχεια!
Την καλησπέρα μου.
@κούκος Και συ του κλάδου... Πολλοί είμαστε τελικά.
Λογικά, τώρα θα το ξανασκέφτονται. Είναι σημεία των καιρών που κάποιες φορές έρχονται εδώ καθυστερημένα. Στροφή στον παράγοντα άνθρωπο...
@ευτυχία Όχι τόσο να τα διαχειρίζεσαι, όσο μάλλον να τα κατανοείς και να κινείσαι για το αμοιβαίο όφελος. Ούτως ή άλλως, το να κερδίζει μόνο ο ένας συνέχεια από μία σχέση δε γίνεται. Κάποια στιγμή ο έτερος θα βαρεθεί και θα φύγει...
ΑπάντησηΔιαγραφή@rain Χωρίς τελειωμό και γι αυτό θελκτική... Μαζί σου!
Τα φιλιά μου.
"Η διαπίστωση είναι ότι το EQ και το IQ δεν είναι το ίδιο αναπτυγμένα σε όλους τους ανθρώπους. Μάλιστα, όσο υψηλότερο είναι το IQ, τόσο χαμηλό είναι το EQ."
ΑπάντησηΔιαγραφή--------
Θεωρίες λέγονται πολλές.
Προσωπικά δεν θα συμφωνήσω με την άποψη πως όσο ψηλότερο είναι το IQ,τόσο χαμηλό είναι το EQ αφού απλά το IQ και το EQ είναι δύο διαφορετικής μορφής νοημοσύνες. Κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται τα πράγματα με "διαφορετικό" τρόπο.
Οι σύγχρονοι άνθρωποι (και τα στελέχη μιας επιχείρησης) δεν κρίνονται πια με μοναδικό κριτήριο την διανοητική τους ευφυία, μα με την ικανότητά τους να κατανοούν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματα.
"Οι ηγέτες που δεν διαχειρίζονται σωστά τα συναισθήματά τους και αγνοούν ότι πρώτα αισθανόμαστε και μετά σκεπτόμαστε, αρκετές φορές εμποδίζουν το προσωπικό να λειτουργήσει αποδοτικά και δημιουργικά"
(Goleman & McKee - "Primal Leadership : Realizing the Power of Emotional Intelligence)
του κλαδου ειμαι οσο δεν παιρνει!!! οκ να το ξανακοιταξω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@dyosmaraki Ίσως το έθεσα απόλυτα και όντως δεν είναι ακριβώς έτσι. Η προσαρμοστικότητα θεωρείται από τις μεγαλύτερες ικανότητες πλέον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την παρατήρηση.
@purple Ας κοιταχτούμε λοιπόν! Την καλησπέρα μου.
Πες με απλοϊκιά, αλλά για ‘μένα μάρκετινγκ και συναίσθημα μου ακούγονται περίεργα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω γιατί. Από ένστικτο μοναχά...Την καλημέρα μου!
@koptoraptou Και το ένστικτο μέσα στο πρόγραμμα είναι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα φιλιά μου.
Μέσω συζύγου kitsosmitsos στο χώρο. Ο οποίος σε αυτή τη φάση κάνει το phd του πάνω σε ένα κομμάτι του αντικειμένου και πολύ με έχει σκοτίσει, χαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφή@juanita Εμμέσως, πλην σαφώς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ξεμπερδέματα εύχομαι!
Καλησπέρα.