Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Αεροδρόμιο

Από μικρός μου άρεσαν τα αεροδρόμια. Ο κόσμος, η κίνηση, τα αεροπλάνα, η αίσθηση ότι φεύγεις, η προοπτική του ταξιδιού. Ομολογώ ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τις πτήσεις, απεναντίας πάντα προσδοκούσα στο επόμενο ταξίδι. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, φτάνω στο αεροδρόμιο αρκετά νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα. Θες το άγχος της καθυστέρησης, θες η προσμονή του ταξιδιού, δίνεται έτσι η ευκαιριά της παρατήρησης του κόσμου τριγύρω. Το αεροδρόμιο ως μικρογραφία του κόσμου γενικότερα.

Κόσμος πάει, έρχεται, σπάνια μένει. Βιαστικοί να προλάβουν την πτήση, ανυπόμονοι για το ταξίδι που ξεκινάει. Άλλοι πάλι χαρούμενοι, φοβισμένοι, αγχωμένοι. Πιασμένοι χέρι – χέρι λιώνοντας από έρωτα, μόνοι, σε μικρότερες ή μεγαλύτερες παρέες. Τα γκρουπ ξεχωρίζουν από μακριά με την αρμονία των κινήσεων. Κάπου εδώ παρεισφρύουν και οι μη ταξιδιώτες, αυτοί που περιμένουν τους δικούς τους να επιστρέψουν.

Κάθε ταξιδιώτης αναλόγως τις βαλίτσες και το ντύσιμό του μαρτυρά το πού και το γιατί ταξιδεύει. Ο κοστουμαρισμένος που φεύγει για το επαγγελματικό ταξίδι, ο φοιτητής με τις γεμάτες αποσκευές – γεμάτες με άπλυτα ή τρόφιμα, αναλόγως με το αν πάει ή έρχεται. Ορισμένες βαλίτσες έτοιμες να ξεχειλίσουν, άλλες πάλι φτιαγμένες ίσα – ίσα να χωράνε τα βασικά, μήπως και περάσουν ως χειραποσκευές και γλυτώσει ο κάτοχός τους την αναμονή της παραλαβής. Η τσάντα του λάπτοπ μόνιμη απόληξη του ώμου. Τα κουτιά από τον Τερκενλή και λοιπές σακούλες με ψώνια κραυγαλέα ένδειξη της προέλευσης του ταξιδιώτη.

Άνθρωποι γεμάτοι συναισθήματα. Η προσμονή της αγάπης που επιστρέφει, η χαρά της αναχώρησης για αναψυχή, η βλοσυρότητα της κούρασης, η απογοήτευσης της καθυστέρησης ή της ακύρωσης, το άγχος προ της επιβίβασης. Λίγοι οι ήρεμοι, αρκετοί οι έμπειροι με την υποψία της βαρεμάρας από την επανάληψη, ελάχιστοι οι πρωτάρηδες που ξεχωρίζουν επίσης από το γεγονός ότι κοιτάζουν τριγύρω σα χαμένοι. Εύκολο να ξεχωρίσουν επίσης οι γκρινιάρηδες που είναι έτοιμοι να αρπαχτούν με το παραμικρό για το παραμικρό. Φυλή ταξιδιώτων όμως που κερδίζουν το πάνθεον της διασημότητας είναι οι αργοπορημένοι που ως άλλες πριμαντόντες περιμένουν πρώτα να ακούσουν το όνομά τους και μετά οσκαρικά περπατώντας στο κόκκινο χαλί να εμφανιστούν για την πτήση.

Άνθρωποι πάνε και έρχονται. Και θα συνεχίσουν να πάνε και να έρχονται, ακόμη και όταν τελειώσει το ταξίδι. Όπως και στην υπόλοιπη ζωή. Μικρογραφία της κοινωνίας, λοιπόν. Με απεριόριστες επιλογές, κάθε πύλη και ένας προορισμός που ανοίγει άλλες πύλες και άλλους προορισμούς. Όπως και οι επιλογές στην υπόλοιπη ζωή.

Φτηνό ή ακριβό, με γκρουπ ή ατομικό, αναψυχής ή επαγγελματικό, όπως και αν είναι το ταξίδι δεν έχει σημασία. Γιατί το επόμενο είναι πάντα αυτό που έχουμε να περιμένουμε... Στα επόμενα, λοιπόν!

ΥΓ Αναμένοντας το αεροπλάνο για να φύγω από Σάμο... Ελπίζω να μας ευνοήσει ο θεός Αίολος...

82 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το κείμενο Kits! Μου άρεσε εκεί που περιγράφεις τα συναισθήματα των ταξιδιωτών.
    Φαντάζομαι ότι είσαι στην κατηγορία επαγγελματικό ταξίδι :))

    Εύχομαι o Αίολος να είναι με τα φτερά σας και αυτό το σημαντικό ταξίδι να προσθέσει κάτι στο ασήμαντο bonus σου!

    Καλημέρα.
    (Ευτυχώς που δεν με πρόλαβε το Ο Βλαμμένος ή το skouliki!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αρχισες παλι τις σοβαροτητες...πως καταφερνεις και ξεγελας τον κοσμο να σε περναει για σοβαρο ανθρωπο δεν ξερω...μαλλον πρεπει να αρχισω να φοραω και εγω γραβατες...

    δυστυχως γυρισες..ο Αιολος δεν εκανε σωστα την δουλεια του...αφου γυρισες ομως ευκαιρια να σε παρκακωσω...

    τα φιλια και τα χαδια μου

    (με προλαβε ο μαρκονης...ελπιζω να ειναι η τελευταια φορα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Ωραίο post!

    Το αεροδρόμιο, κυρίως λόγω της μαγείας και της προσμονής του ταξιδιού, έχει τη γοητεία του!

    Καλό ταξίδι και καλή επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τυχερούλη!!
    Είναι γραφική η Σάμος, λίγο φτωχική, αλλά όμορφη-και με πολλά χρώματα...

    Τα λατρεύω τα ταξίδια με αεροπλάνο.
    Είναι το πιο αγαπημένο μου μέσο και αν μπορούσα θα πήγαινα παντού... πετώντας.
    Μου αρέσει όπως περιγράφεις τα συναισθήματα των ταξιδιωτώ, ειλικρινά, έχω κάνει κι εγώ τις ίδιες σκέψεις...

    Δεν ξέρω γιατί,
    όσο είμαι ΨΗΛΑα, δεν φοβάμαι καθόλου μα καθόλου.
    Μόλις πατάω στη γη, αλλάζουν τα πράγματα...

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Από μικρός μου άρεσαν τα αεροδρόμια…"

    Κι όμως, από μικρό[ς] κι από τρελό[ς] μαθαίνεις την αλήθεια!

    Μπράβο kitsomitse μας, και εις άλλα με έμπνευση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ti wraio pragma to taxidi me aeroplano???

    Eidika edw k ligo kairo pou einai k to meso epistrofhs sto spiti apo to exwteriko, to exw latrepsei!!!

    Apo mikro k mena t aerodormia me kanane na niw8w sxedon magika!

    Parathrhsh: Gia na sou exei entupw8ei sto mualo o Terkenlhs sto aerodromio Salonikios prepei na sai! ;)

    Kalhmera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είναι υπέροχο αυτό το άδειασμα στο στομάχι στην απογείωση και η ταχύτητα όταν οι ρόδες ακουμπούν στη γη? Αν κλείσεις τα μάτια νομίζεις πως είσαι πάνω σ'ένα σύννεφο κι εσύ..και΄κάτω σου όλα μια σταλιά, πόσο ασήμαντα φαίνονται όλα τ'άλλα μετά..Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα! Πολύ όμορφο κειμενο! Και πιο πολύ ενδιαφερουσα η ιδεα του! Μα γιατι με βασανιζεις?? Θελω και εγω να παρω το πρωτο αεροπλανο και να βρεθω σε νησι! :) Τυχερεεεε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό ταξίδι δε θα πω, γιατί με τον Χριστόδουλο το ακούω τόσες μέρες και μου'ρχεται κάτι σε μακάβριο. Θα ευχηθώ αυτό που είπες. Στα επόμενα! γεροί νά'μαστε

    PS: Τα αεροδρόμια είναι η ζωή μου όλη. Γι'αυτό δε θα επεκταθώ. Καλημέρες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα μου αρέσει πολύ να κοιτάζω από τα μεγάλα τζάμια να φεύγουν κ να ρχονται τα αεροπλάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα.

    Στο όλο "πακέτο" ταξίδι με αεροπλάνο, το μόνο κομμάτι που πραγματικά απεχθάνομαι είναι το αεροδρόμιο.

    Ειδικά η αίθουσα αναμονής πριν την επιβίβαση.

    Είσαι εκτεθειμένος σε ένα τσούρμο περίεργους οι οποίοι εννοούν να ξεψαχνίσουν κάθε ορατή ει δυνατόν και αόρατη λεπτομέρεια σου.

    Ελπίζω ο Αίολος να κρατήσει κλειστό τον ασκό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εμένα μου αρέσουν τα αηδιαστικά πλαστικά γεύματα


    υγ ειδικά όταν οι διπλανοί κοιμούνται και τρώω και τα δικά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @όλους Τελικά ο θεός Αίολος μας ευνόησε. Σήμερα ούτε αέρηδες, ούτε κουνήματα, ούτε τίποτε. Ας το θεωρήσω λοιπόν μια μέρα επιπλέον επιδοτούμενες διακοπές. Δεν είναι κακό σαν ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ράδιο μαρκόνι Χαίρομαι που σου άρεσε!
    Μία φορά το μήνα περίπου είμαι σε επαγγελματικό ταξίδι. Αλλά προσπαθώ να αποφεύγω την εμφάνιση εργασίας (κοστούμι και τα σχετικά). Πετάω πιο χαλαρός, ώστε να μπορώ να παρατηρώ τους τριγύρω πιο χαλαρά.
    Μπόνους; Τι ξέρεις εσύ γι αυτό; Για πες...
    Την καλησπέρα μου.
    (όντως τους πρόλαβες!!)

    @βλαμμένος Είναι αλήθεια, γύρισα. Άσε που πρόλαβα να κάνω και δουλειές, να απλωθώ, ξέρεις εσύ... Έπρεπε να κάνεις και συ σχετική δέηση.
    Φιλιά και λοιπές αηδίες και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @γκρινιάρης Επέστρεψα με μισή μέρα καθυστέρηση, περίπου. Καλά ήταν, πάντως.
    Όσο για το αεροδρόμιο, ακόμη και όταν πρόκειται για επαγγελματικό ταξίδι, αυτή την προσμονή την έχω!

    @μετεωρίτης Όντως είναι γραφική και όμορφη, ειδικά το Πυθαγόρειο. Την άνοιξη και το καλοκαίρι, ειδικά, πέρα από την ευκαιρία για τα μπάνια, μ'αρέσει και τριγυρνάω και στα αρχαία. Κάποια στιγμή ίσως κάνω ανάρτηση σχετική.
    Τώρα για τα αεροπλάνα, συμφωνώ. Δένει απόλυτα με το τραγούδι του Χατζή που αναφέρω στην προηγούμενη ανάρτηση. Τελικά, όλα σχετίζονται μεταξύ τους!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @jf Ευχαριστώ. Τα λες και εσύ ποιητικά. Είδα και τη σχετική ανάρτηση που αναφέρεσαι στο θέμα.
    Την καλησπέρα μου.

    @agent provocateur Σαλονικιός δεν είμαι, απλώς παρατηρώ ότι όποιος ανεβαίνει Θεσ/νικη κατεβαίνει με τα τσουρεκάκια του. Δυστυχώς, αυτό που είναι εδώ στο Ελ.Βενιζέλος δεν έχει πάντα φρέσκα!
    Ίδια αίσθηση για τα αεροδρόμια έχουμε τελικά αρκετοί. Ίσως είναι και το μέρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @rain Όντως η αίσθηση της απογείωσης και της προσγείωσης είναι κάτι το διαφορετικό. Ανεβάζουν την αδρεναλίνη. Είναι η επαφή/ μη επαφή με τη γη, η αίσθηση ότι όντως πετάς.
    Μικρά και ασήμαντα, όντως!

    @roadartist Αυτό το ταξίδι είναι μέσα στη δουλειά μου! Δεν είναι (μόνο) αναψυχής!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Στα εύχομαι τα ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @mad Τώρα που είπες Χριστόδουλο, δύο μέρες έλειψα και πέθανε ο εν λόγω, χιόνισε και έγινε σεισμός! Το αποφάσισα, δεν ξαναφεύγω!
    Στα επόμενα, όντως!
    ΥΓ Από τις διαδρομές που περιγράφεις, έχεις ζήσει και εσύ απίστευτες εμπειρίες! Πάντα τέτοια!

    @eri Και εκείνη τη στιγμή δε σκέφτεσαι να είσαι και συ μέσα σ'αυτά; Να πάρεις ένα, όποιο να'ναι και να σε ταξιδέψει...
    Αυτή είναι η δύναμη που τα περικλείει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @pan Συμφωνώ ότι το ταξίδι είναι ο σκοπός. Το αεροπλάνο είναι το μέσο και το αεροδρόμιο ο κόμβος! Όλα αυτά μαζί αποτελούν το ταξίδι από και προς.
    Περίεργοι που κοιτάνε; Δεν πιστεύω να εννοείς και εμένα ;-)
    ΥΓ Τον κράτησε όντως κλειστό! Την καλησπέρα μου.

    @kanataki Ειδικά αυτά της Ολυμπιακής! Συμφωνώ απολύτως, πάντα έτρωγα ό,τι κινούνται γύρω μου χωρίς να μπορώ να εξηγήσω ποτέ το γιατί!
    Όσο για το φαγητό των διπλανών, εύγε!
    ΥΓ Το μόνο κακό είναι ότι όταν πετάς φθηνά, δεν έχεις γεύμα :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το ταξίδι πάντα μου άρεσε έστω κι αν γίνεται για δουλειά.
    Δεν με χαλάει κανένα μέσο και το καράβι έχει την χάρη του αλλά και το τραίνο.
    Το αεροπορικό ταξίδι όμως, είναι μαγικό!!!
    Καλος ήρθες λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό ταξίδι, με ελπίδα πάντα. Για το άγνωστο, το νέο, το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μη λησμονάς τη ...βρωμιά αλλά και τη γοητεία συνάμα των λιμανιών.

    ..ένα μου λιμάνι είναι δυτικό
    το άλλο το παλιό ανατολικό
    έχω αεροδρόμια στο βοριά
    κι ένα αρχαίο φάρο προς το νοτιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. απο μικρη μου αρεσαν τα γλυφιτζουρια......
    Γιατί το επόμενο είναι πάντα αυτό που έχουμε να περιμένουμε...

    τι να πω.....μονο εγω και ο βλαμμενος ξερουμε ποσο μπεεεεε εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @karaflokotsifas Όλα έχουν τη χάρη τους, όντως. Απλώς με τα επίγεια μέσα είναι συνηθισμένο, ενώ το καράβι σου δίνει την αίσθηση του να κολυμπάς. Το πέταγμα όμως;
    Καλώς σας βρήκα.

    @νίκος κ. Όμορφες αναμνήσεις μυρίζομαι. Για πες...

    @tulipa nera Όπως τα λες, δε χρειάζεται να προσθέσω τίποτε!
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @phlou...flis Λιμάνι πάσης φύσεως, να φανταστώ...
    Πρέπει να γεννήθηκες δίπλα στη θάλασσα για να εκτιμάς τόσο ;-)

    @σκουλήκι Γλυφιτζούρι βερίκοκο, ρίκο-ρίκο-ρίκοκο.
    Τα επόμενα τα περιμένουμε, ενώ τα προηγούμενα πέρασαν.
    Εγώ μπεεε; Μπεεε!
    Τρελό φιλί και καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και φωτογραφίες την άλλη φορά:-))
    Καλή μας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και θες να με πεισεις οτι πρεπει να σε αγαπαω δηλαδη τωρα?

    ε οχιιιιιιιιιιιι παιρνω τα γλυφιτζουρια μου και δρομο για την /Σαμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ωραίο κείμενο. Όντως οι άνθρωποι που βρίσκονται σε αεροδρόμια είναι γεμάτοι συναισθήματα..
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παραστατικότατα τα γράφεις kitso μου.
    Στις δύο πρώτες παραγράφους που μιλάς για σένα μου θύμησες εμένα.Και εγώ έτσι αγχώδης είμαι όταν ταξιδεύω με αεροπλάνο.Το πιο σπαστικό είναι όταν μου αλλάζουν αίθουσες αναμονής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όλοι αυτοί οι χώροι συνάθροισης διαφορετικών προσωπικοτήτων προσφέρονται για τέτοιες σκέψεις. Κάτι τέτοια σκέφτομαι κι εγώ στα τρένα...

    @Βλαμμένος, με τέτοιο avatar ποιός μπορεί να τον περάσει σοβατό άνθρωπο! Πολύ καλό το νέο άβαταρ! Έγραψε!

    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τι ομορφο ποστ! δεν το ειχα σκεφτει ετσι το αεροδρομιο, το σκεφτομουν παντα ως το μεταβατικο σταδιο, απο τη μια σταση στην αλλη, πολυ φλατ αποψη το ξερω. ομως εχεις δικιο, παντα περιμενουμε το επομενο ταξιδι...και μια που και το δικο μουπλησιαζει, με αυτο το ποστ ανυπομονω να βρεθω στην αιθουσα αναμονης του αεροδρομιου...
    στα ταξίδια λοιπον, στα ομορφα , στα τωρινα και στα επόμενα!!
    καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hρθες τελικά ή ήρθε το σκουλήκι???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Εκείνο που λατρεύω στα μικρά αεροδρόμια είναι πως μπορείς να πας από το check in ως το αεροπλάνο σου με τα πόδια...
    Βγαίνεις έξω από τη μεγάλη πόρτα και νιώθεις τους αέρηδες να φυσούν το πρόσωπο, το κορμί, τα χείλη, τα μαλλιά σου... Γιατί έτσι τα έχουν φτιάξει τα αεροδρόμια, εκεί όπου συναντώνται οι πολλοί αέρηδες".
    Έτσι είχα γράψει κάποτε, σε κάποιον που δεν είναι πια... Και πολλά άλλα για τα αεροδρόμια, που να τώρα που μου τα θύμισες... Που μιλάνε. Σε μένα τουλάχιστον. Α ρε μπαγάσα, ωραία πράματα πιάνεις.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @diva Έχεις δίκιο, μετά το σκέφτηκα. Άσε που λόγω αέρηδων, δεν μπορούσα να σταθώ να βγάλω. Καλύτερα προς άνοιξη, που θα'ναι και όλα χρωματιστά.
    Καλησπέρα και σε σένα.

    @σκουλήκι Κάτι θα βρω να σου αφιερώσω... Ή το ανάποδο. Ίδωμεν.
    Το επόμενο ταξίδι μαζί; Τι λες;
    Τρελό φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @akon Γι αυτό και είναι μικρογραφία της κοινωνίας. Απλός, ως παρατηρητής, έχω τη δυνατότητα να κοιτάω γύρω.

    @νίκος Κοινά βιώματα, κοινά συναισθήματα λοιπόν. Παραστατικά δεν ξέρω, έτσι τα νιώθω κάθε φορά. Στην αναμονή της επόμενης πτήσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @τρελοτουρίστας Σωστά! Ως μικρογραφία της κοινωνίας, μαζεύονται πολλοί διαφορετικοί χαρακτήρες. Ευκαιρία για παρατήρηση!
    Ευχαριστώ για το σχόλιο για το αβατάρ. Καιρό έψαχνα κάτι ανάλογο :-)

    @lifewhispers Μεταβατικό στάδιο όντως, αλλά αξίζει να το απολαύσουμε έστω και μέσα από την παρατήρηση.
    Χαίρομαι για την έμπνευσή σου. Στα ταξίδια, λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @πατσιούρι Γύρισα, τελικά. Με λυπήθηκε ο θεός Αίολος. Τώρα για τα γλυφιτζούρια, επιφυλάσσομαι...

    @ny anna Για άλλη μια φορά συμπέφτουν κάποιες σκέψεις μας. Οι δικές σου, βέβαια, πιο ποιητικές.
    Ευχαριστώ για το μπαγάσα!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @βλαμμένος Γεια σου. Γεια σου. Γεια σου.
    Ρεμάλι.

    @erisabetsu-chan Είναι που χαίρεσαι τα ταξίδια, γι αυτό. Σημασία δεν έχει ούτε το μέσο, ούτε ο προορισμός!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τελικά ο θεός Αίολος μπορεί να με άφησε να φύγω, μου κληροδότησε όμως ένα χτύπημα στο μαλακό υπογάστριο.
    Γι αυτό λοιπόν, ξάπλες και φροντίδα!
    Τα φιλιά μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. εγω και εσυ σε ταξιδι..

    χμμμμμμμμμμμμ....

    μαμα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Περαστικά κίτσε!!! Πολύ ωραίο κείμενο... τα ίδια πιστεύω και γω για τα αεροδρόμια... τα μεγάλα όμως... τα μικρά μου φέρνουν μελαγχολία... είναι σαν τους σταθμούς των λεωφορείων ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εχμ... εγώ δεν τα πάω τα αεροδρόμια. ποτέ δεν τα πήγαινα, και ποτέ δεν τα συνήθισα. Και ταξιδεύω πολύ. πάρα πολύ. και πάντα φοβάμαι.
    Καλό σου βράδυ Κιτσμιτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ταξίδι. Η μεγαλύτερη αρετή του ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @skouliki Έλα που δε θες...
    Καλημέρα τρελό μωρό.

    @λαχανάκι Ευχαριστώ τρελοκόριτσο!
    Τα μεγάλα έχουν τη βαβούρα τους, τα μικρά επαρχιακά όντως είναι λίγο καταθλιπτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ωσηε Στον άνθρωπο είναι αυτά. Όντως υπάρχουν αρκετοί που τα φοβούνται. Ακόμη και έτσι όμως, δες τα απλώς ως μέσο για να φτάσεις πιο γρήγορα στον προορισμό σου.

    @χάρης Συμφωνώ ότι είναι από τις μεγαλύτερες. Ταξίδια είτε του νου είτε φυσικά.
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όντως πολύ ωραίο post αυτό κίτσο.Ίδια συναισθήματα και σκέψεις κάνω και εγώ όταν βρίσκομαι στο αεροδρόμιο.Πολλές φορές τους ζηλεύω όσους φεύγουν,μου έρχεται να βγάλω ένα εισητήριο και να σηκωθώ να φύγω.Μη με ρωτήσεις για που.Απλά να φύγω,να δω άλλα μέρη!
    Την καλημέρα μου και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γυρίσατε; Γουστάρατε (εκεί που πήγατε);
    Κι εμένα μ’ αρέσει το... μπανιστήρι σε αεροδρόμια, λιμάνια και σταθμούς (και στο μετρό και στο τρένο και στο ταξί...).
    Να περνάς καλά, μάνα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Απίστευτα όμορφο πόστ...!!
    Ακριβώς έτσι το νιώθω και εγώ...
    Τρελαίνομαι για ταξίδια...
    Με αεροπλάνο, με αυτοκίνητο, με καράβι....όλα μ'αρέσουν....
    Αξία έχει η διαδρομή και όχι ο προορισμός...Έτσι δεν είναι??

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    Και...Καλά ταξίδια...

    Επαγγελματικά, αναψυχής, μοναχικά και με παρέα...Όπως και να είναι εύχομαι να είναι πολλά και όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 4 φοιτητικα χρονια..καταλαβαινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. κι εμενα μαρεσουν τα ταξιδια και χαιρομαι στα αεροδρομια στα κτελ στους σταθμους (εκει να δεις) και στις εθνικες με τα ψυγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @άκης Είπαμε, το πού δεν έχει πάντα σημασία...
    Κοινά συναισθήματα, κοινά βιώματα.
    Καλό μήνα να έχουμε, επίσης.

    @κοπτοραπτού Μάλιστα, δεσποινίς Τζένη!
    Μπανιστήρι, ε; Δεν το είχα σκεφτεί ακριβώς έτσι, αλλά καλό ακούγεται. Γιατί το μάτι είναι τζάμπα - ακόμα τουλάχιστον...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @σκορπίνα Ευχαριστώ, ευχαριστώ.
    Όμορφα τα ταξίδια, όντως. Σαν τα περάσματα από φωτισμένη γέφυρα ;-)
    Και όπως είπες για τον προορισμό, πάνω απ'όλα μετράει το ταξίδι!
    Τα φιλιά μου

    @νικος κ. Ταξίδια πολλά να φανταστώ. Τότε είναι καλά γιατί είναι ανέμελα και δε σε ενδιαφέρει και τόσο πότε θα γυρίσεις! Έτσι όργωσα Ελλάδα και Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @μαρία λεμονάτη Ταξιδιάρα ψυχή και συ, λοιπόν...
    Στα επόμενα ταξίδια!

    @καραφλοκότσιφας Συνεχίζεται και θα συνεχίζεται όσο έχουμε όρεξη!
    Καλό μήνα επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Περιγράφεις την εικόνα που συναντάμε και σε σταθμούς υπεραστικών ή λιμάνια.
    "Μικρογραφία της κοινωνίας"
    Ποτέ δε θα σταματήσει αυτή η κίνηση. Οι άνθρωποι χάνονται μα όχι οι προορισμοί..

    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. γεια σου...
    λατρευω τον ουρανο και τα ταξιδια και αρα οπως καταλαβαινεις τρελαινομαι για τα αεροπλανα-αυτα που σε παιρνουν μακρυα,γιατι τ αλλα,αυτα που σε γυριζουν πισω δεν τα πολυσυμπαθω ειναι η αληθεια....
    καλο το ταξιδι σου τελικα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. και μένα μ αρέσουν τα αεροδρόμια τα αεροπλάνα... και γω φτάνω στο αεροδρόμιο νωρίς για τους ίδιους λόγους :) όπως επίσης ταυτίζομαι απόλυτα με τον in the sky και δεν μ αρέσει ιδιαίτερα το αεροπλάνο της επιστροφής ...
    αλήθεια, σε λίγες μέρες "πετάω"!!!!
    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τα αεροδρόμια είναι εκτός από τόπος μάζωξης φαλικών οργάνω για τους ψυχολόγους,είναι και τόπος σκέψης και παρατήρησεις.Και το εκμεταλεύτηκες πολύ καλά.Και το μετέφερες επίσης πολύ καλά.

    Καλό μήνα φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Mου έχει λείψει πολύ το αεροδρόμια όλη αυτή η αίσθηση που περιγράφεις…ένα ταξίδι με το αεροπλάνο για οπουδήποτε… σε ζηλεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. σαν καθρεφτης των ματιων μου κοιτας και σαν ποταμι των σκεψεων μου μιλας καλε μου...
    το ''φευγα'' του καθε ενα απο εμας μια μικρη μυστικη ιστορια...
    καλα μας ταξιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @φύρδην-μίγδην Αλίμονο αν σταματήσει ποτέ αυτή η κίνηση! Μην ξεχνάμε ότι το μεγάλο μπαμ στις μεταφορές ξεκίνησε όταν ξεκίνησαν και οι μαζικές τουριστικές μετακινήσεις!
    Οι άνθρωποι χάνονται λες...
    Καλό μήνα επίσης!

    @in the sky Ασφαλώς το πήγαινε έχει άλλη χάρη. Και η επιστροφή όμως είναι το προηγούμενο βήμα της επόμενης αναχώρησης! Γιατί δεν μπορούμε μόνο να φεύγουμε, πρέπει να γυρνάμε κιόλας για να έχει αξία το ταξίδι...
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @νατάσα Πετάς ε; Καλό ταξίδι, όπου κι αν είναι αυτό... Είπαμε, έχει και η επιστροφή την αξία της, έτσι προσδίδει αξία στην αναχώρηση.
    Τα φιλιά μου.

    @island Ευχαριστώ φίλτατε. Όπως ακριβώς τα λες, έτσι είναι. Ευκαιρίες χρήσιμες, αναλόγως την σκοπιά που έχει ο καθένας.
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @lily Για οπουδήποτε... Μ'αρέσει αυτή η ιδέα! Γιατί δεν το κάνεις λοιπόν; Στο χέρι σου είναι...

    @μοιράιδα Καλημέρα κορίτσι. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Φαίνεται τα έχουμε μέσα μας, γι αυτό μας βγαίνουν κιόλας.
    Μια μικρή μυστική ιστορία που την μοιραζόμαστε όμως...
    Καλά ταξίδια και σε σένα. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αχ τι μου το θύμισες;Το αεροδρόμιο είναι το αγαπημένο μου μέρος, λατρεύω τα ταξίδια!Και αν ο Αίολος δε μας ευννοει κανένα πρόβλημα ακούμε μουσική και νιώθουμε οτι χορεύουμε κα ούτε γάτα ούτε ζημιά!Χαχα!Την κουλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τα μισώ τα αεροδρόμια. Ολοκληρωτικά όμως.
    Και ταξίδι δεν σημαίνει αναγκαστικά αεροδρόμια, όχι βέβαια, το αεροδρόμιο είναι η καταστροφή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Δεν έχω ταξιδέψει με αεροπλάνο ακόμα, τουλάχιστον όχι ως ενήλικη.. Καλό ταξίδι να έχεις Κίτσο μας, πολύ καλή η ανάρτηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Κλείνω κι έρχομαι με το πρώτο το αεροπλάνο...
    Αν λάβεις υπόψη σου ότι ήθελα να γίνω πιλότος (ακόμα θέλω δλδ!), καταλαβαίνεις ότι τα αεροδρόμια είναι η γέφυρα στα αεροπλανάκια που λατρεύω απερίγραπτα!
    Η καλύτερή μου!
    Όσο για τον Τερκενλή και τα laptop νομίζω ότι περιγράφεις ιδανικά τα ταξίδια που κάνω τελευταία.

    Καλησπέρες και καλά ταξίδια

    To all passengers aboard will be flying...underground!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εξαιτίας όλων όσων γίνονται:
    Προτείνουμε να κλείσουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου. Γι' αυτό το διαδίδουμε και το έχουμε αναρτήσει στα blogs μας. Οποιος θέλει το διαδίδει επίσης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πολύ καλό το κείμενό σου! Με κάνει να θέλω να πάω στο «Ελ. Βενιζέλος» για καφέ!

    Αλλά αυτός ο Τσρκενλής ποιός είναι? Και έκει και κουτιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @φτυαράτσι Καλά ταξίδια σου εύχομαι να κάνεις! Έχεις πολύ καιρό μπροστά σου!
    Μουσική, διάβασμα ή γράφουμε και καμιά ανάρτηση όσο περιμένουμε...
    Την καλησπέρα μου.

    @sandy cheeks Να και μια αντίθετη άποψη! Γιατί όμως τα μισείς, δε μας εξηγείς... Ασφαλώς και ταξίδια γίνονται και με άλλα μέσα, ίσως και συχνότερα έτσι. Για πες λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @Ιφιγένεια Στο εύχομαι, λοιπόν, να κάνεις τώρα την αρχή σου... Καθένα και διαφορετικό.
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Επέστρεψα, ασφαλώς!

    @the muppet show girls Πιλότος ε; Πολύ ενδιαφέρον! Τα αεροδρόμια ως γέφυρα στα αεροπλάνα... Πολύ καλό, μου άρεσε αυτό!
    Τα ταξίδια σου πάνω-κάτω με τα τσουρέκια και τα λάπτοπ είναι η επιτομή, φαντάζομαι...
    Καλησπέρα και καλά ταξίδια επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @tractatus Το έχω υπόψη μου. Ας είναι μια αρχή γιατί έχει παραγίνει όντως το θέμα... Ευχαριστώ για την επισήμανση, πάντως.

    @penny Για καφέ και όχι μόνο! Και κανένα ταξίδι πού και πού...
    Πλάκα κάνεις ότι δεν ξέρεις τα τσουρέκια και τα λοιπά γλυκά του Τερκενλή. Για ανέβα καμιά βόλτα προς Θεσ/νικη μεριά για εξτρά απολαύεις.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αυτά γράφει ο άνθρωπος όταν φεύγει από Σαμόα...!
    Η απόλυτη ευχαρίστηση στα αεροδρόμια είναι η βόλτα "πάνω" στο trailer-άκι για τις βαλίτσες.
    Και όχι, δεν είμαι 5.

    Καλησπέρες! Και σνιάρφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Χαχα! Ενδιαφέρουσα άποψη και αυτή!!!
    Τι Σάμος, τι Σαμόα, το ταξίδι είναι που μετράει...
    Καλησπέρες και καλωσήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αυτή την ευχή "στα επόμενα, λοιπόν", την βρίσκω θαυμάσια!
    Πριν λίγες μέρες κάποιος πολύ δικός μου, επιστρέφοντας από κάποιο αεροπορικό ταξίδι, με μια δόση μικρής μομφής μου σχολίασε ότι τελικά θα μπορούσα να ζω στα αεροδρόμια, σε ένα διαρκές ταξίδι. Δεν ξέρω, είναι ίσως υπερβολικό. Αλλά αυτή η αίσθηση στην απογείωση, της περιπέτειας που ξεκινά, η μικρή αναστάτωση των σωθικών, ο ενθουσιασμός, οι προσδοκίες και οι σκέψεις για το άγνωστο, ίσως μαζί με λίγο φόβο... τί υπέροχα συναισθήματα.
    Στα επόμενα, λοιπόν! Χωρίς καμιά αμφιβολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @ KitsosMitsos
    Δεν μου αρέσει σε καμμία περίπτωση το αεροπλάνο για να πάω διακοπές ή ταξίδι για να ξεφύγω.
    (είναι όμως αναγκαίο για μετακινήσεις που αφορούν δουλειά - άλλο αυτό).
    Δεν μου αρέσει τελείωσε, ούτε ο χώρος, ούτε τα κιτς duty free, ούτε τα φαστ φουντ, ούτε ο κόσμος με τα μπαγκάζ, ούτε τα σεκιούριτι και οι έλεγχοι που σε κάνουν να νιώθεις έρμαιο.
    Άμα καθήσω και εξηγώ το γιατί, θα κάνουμε αισθητική ανάλυση και δεν είναι της στιγμής και του χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @juanita Ίσως είναι όλα μαζί, ίσως καθένα από αυτά που περιγράφεις.
    Στα επόμενα πάντα, αφού τα προηγούμενα περάσανε και μάλιστα περάσανε καλά!
    Την καλησπέρα μου.

    @sandy cheeks Σου αρέσουν όμως τα ταξίδια... Οπότε το μέσο είναι και πάλι σχετικό! Σεβαστή η άποψή σου, ασφαλώς και καλά κάνεις και την καταθέτεις!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κι εμένα μ' αρέσουν τα αεροδρόμια - μην σου πω και περισσότερο από τα ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. @σοφία Για περισσότερο δεν ξέρω, ότι μ'αρέσουν πάντως αρκετά είναι σίγουρο!
    Καλά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή