Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Frost...

...η τάση της αποφυγής του εγώ μας.

Υπάρχω μπροστά σε μένα, μια κρυφή ανάλυση της όψης μου,
υποκινούμενη από τους φόβους του χτες να με κυριαρχούν στο σήμερα
Και όλα να γίνονται μια αυταπάτη ενός χαμόγελου.
Ένα παιχνίδι αποκλεισμού μεταξύ συναισθημάτων και θυματοποίησης της λογικής,
για μια ακόμα νύχτα ακροβατώ ανάμεσα σε ναρκισσιστικές υπερβολές.
Μια θυσία απαράλλακτη με ακολουθεί,
με κοίταξε μέσα στα μάτια και ψιθύρισε
θαρρώ πως μοιάζουμε οι δυο μας.
Γιατί σε μένα δεν μιλάς, κρύφτηκαν οι λέξεις σε αόρατες ανάσες,
νιώσε, έβαλε κρύο απόψε
Πόσο θέλω να με διαλύσω στα κομμάτια εκείνου του καθρέφτη,
μετέωρη, απλάνευτη να ξαναγεννηθώ και ας μην με ονομάσεις
Θα σε αποφύγω και ας κριθώ από εκείνους που ορίζουν,
μα θα είμαι αγέρωχη στις ηδονές
σαν εκλεκτή ανάμεσα σε περασμένες μέρες.


ΥΓ Ατελέσφορη συγνώμη… Αέναη συναίσθηση… Ατέρμονη αναζήτηση…
Όμορφες σκοτεινές σκέψεις σκουληκιού.

64 σχόλια:

  1. Ομολογώ ότι η σχέση μου με την ποίηση δεν είναι καλή. Αυτό που μπορούσε να με εκφράσει καλύτερα είναι οι σκέψεις του σκουληκιού.

    Σκουλήκι μου...ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξερεις... ???

    σφιτ σφιτ ( σφυριζει αδιαφορα )

    εχω να πω οτι με ειχε δεμενη στα κελαρια του και με απειλουσε με βρωμερα αεροζολ αν δεν του εγραφα κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι η απάντηση σε δημόσιο ερώτημα του σκουληκιού σε προηγούμενη ανάρτηση στο ιστολόγιό της...
    http://skoulikifanclub.blogspot.com/2008/01/blog-post_11.html

    Όσο για τις απειλές, όσο δεν υπάρχουν αποδείξεις dvd και τα σχετικά, αρνούμαι και δέχομαι τα πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε ακροδεξιο καρπουζι δεν θα σε πετυχω θα δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι ότι στο κέντρο κατέβηκα. Τώρα για καρπούζι δεν ξέρω, άλλο φρούτο γενικώς το δέχομαι!
    Πού να με πετύχεις, λες και πάμε στα ίδια μέρη ποτέ...
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα ελα απο το νησι μου λιγο για απομονωση ... και θα ξανανιωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σπεύδω!
    Και ας κρατήσουν οι άνεμοι όσο θέλουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. [Παρακάμπτω τον kitsomitso]

    skouliki, με το frost σου με εξέπληξες... θετικά.

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φοβερό! προσοχή με το αεροζόλ παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό δεν είναι σκουλήκι... είναι μεταξοσκώληκας!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωωωωωωω ευχαριστω... οταν με χαιδευει ο κιτσος βγαινει κατι καλο τελικα χαχαααχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ερχεται η ανοιξη και αρχισαν οι εμπνευσεις παντου, βλεπω ξεσπασματα ορμονων σε στιχους εκφρασμενα!Σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειδες αμα χαιδεψεις λιγο το σκουλικακι τι πεταλουδιτσα γινεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @jf Βλέπουμε αυτό που θέλουμε να δούμε ή αυτό που μας αφήνουν να δούμε... Οι εκπλήξεις είναι ευχάριστες και ευπρόσδεκτες.

    @νίκος κ. Είναι και το φαινόμενο του θερμοκηπίου στη μέση! Χαχα! Δίκιο έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ασκαρδαμυκτί Πες το ψέματα... Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Την καλησπέρα μου.

    @σκουλήκι Για να μη μου παραπονιέσαι... Τρελοσκούληκο!
    Τρελό φιλί

    ΥΓ Ετοιμάσου για επόμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @penthesila Οι σκέψεις υπάρχουν, τα συναισθήματα γεννιούνται και ξεπηδούν.
    Φιλιά και σε σένα.

    @purple Καλύτερα από τζίνι...
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρααα..!
    Πάντα εύχαρη ..η βόλτα προς τα εδώ -))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (asxeto) peritto na sou pw pws to papei itan bazelokratoumeno....!!! forza aelaraaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αποφυγής ή υπεκφυγής;...
    Γιατί πάντα παραμονεύει...
    Μας την έχει στημένη..

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εξαιρετική η σκουληκαντέρα!!!
    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Επανέρχομαι:
    Στην προκειμένη περίπτωση Kitsomitse ...αυτό που μας αφήνουν να δούμε.
    Αλλά γιατί να κρύβουμε το αληθές που είναι και το ωραίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραίο το σκουλήκι και ταλαντούχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πάει χάλασε και το σκουλίκι!!! μην κάνεις παρέα με τον κίτσο λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γουαου!
    Χρυση πενα...
    Μμμμ...

    Καλο μηνααα :)

    (εδω ειμαι...ελειπα λιγο καιρο αλλα ξαναρθα) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μένω έκπληκτος και έκθαμβος από το μέγεθος της αποκάλυψης!!!!

    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. λαχανακι ... μου εδωσες εμνευση που με πηρες τηλεφωνο με αυτην την φωνη του μπεταζη χαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. υγ ....αιντε να χαθείς!

    υγ με έχετε τσακίσει πρωί πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ωχ παιδιά που να μπει και η Άνοιξη τι θα κανουμε.. χαχαα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. α καλα...εσεις δεν πατε καλα...ο ενας συμπληρωνει την αηδια του αλλου...ρε σοβαρεψου και κανε κανα ποστ ανταξιο της προσωπικοτητας σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. να το προσεχουμε το σκουλικακι μας -δεν κλωνοποιειται κιολας-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε αντίθεση με αυτό που εσύ πιστεύεις, σου λέω πως η ποίηση σου είναι τουλάχιστο ελκυστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @σπίθας Καλησπέρα φίλτατε.
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Ομοίως...

    @στεφ Έλα ωρέ! Ανέλπιστο για εκεί που είναι. Σε πιστεύω πάντως, κάτι ξέρεις παραπάνω. Το οχυρό μες στο άνδρο, δηλαδή!
    Όσο για την ΑΕΛάρα, για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @φύρδην-μίγδην Παρόμοιο είναι, ο ελιγμός είναι που διαφέρει. Αφού μας την έχει στημένη, ας μην αντισταθούμε πολύ!
    Φιλιά.

    @gremiii Είναι το ατιμούτσικο, είναι!
    Και που να δείτε τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @jf ...έτσι ώστε όταν το ανακαλύπτουμε, να μας κάνει μεγαλύτερη και πιο έντονη εντύπωση...
    Για να ξεχωρίζει...

    @λάκων Όντως έτσι είναι. Είναι τα κρυφά χαρίσματα του σκουληκιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @λαχανάκι Γιατί βρε, τι σου έκανα; Δε με λυπάσαι το καημένο...
    Άσε που κάτι μου χρωστάς εσύ!

    @candy's τετραδιάκι Είναι ταλέντο το τρελό μωρό, όχι αστεία...
    Καλό μήνα επίσης. Καλωσεπανήλθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ράδιο μαρκόνι Τα κρυφά ταλέντα που αναδεικνύονται με το χρόνο. Είδες διχασμένες προσωπικότητες ένα σωσό τριγύρω; Το νου σου!

    @σκουλήκι Κι άλλη τρελή έμπνευση; Θα τη μοιραστείς μαζί μας;
    Λαχανάκι, τι σου λένε βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @kanataki Γιατί να χαθώ βρε; Σε τσακίσαμε; Δεν ήταν σε κανενός τις προθέσεις!
    Την καλησπέρα μου.

    @roadartist Είναι παντώς καιρού, ανάλογα με τη διάθεση και μόνο!
    Βέβαια, για να δούμε και τότε...
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @βλαμμένος Αντάξιο του επιπέδου-κάτω-του-δαπέδου...
    Για πες καμιά ιδέα ρεμάλι.

    @μαρία λεμονάτη Να το προσέχουμε λες ε; Μήπως καλύτερα να το χαϊδεύουμε να παράγει...εμπνεύσεις; Λέω εγώ τώρα...

    @haris Γούστα είναι αυτά, φίλτατε. Και σίγουρα σεβαστά! Γι αυτό κάνουμε και προσπάθειες, άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αγαπητέ μου
    διάβασα την ανάρτηση σου ακολούθησα και το λινκ για το skouliki
    και ξεχάστηκα να σε ευχαριστήσω που ανταποκρίθηκες την πρόσκληση μου :)
    thank you :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλα μην το παραχεσουμε ποση ποιηση θα αντεξουν οι ανθρωποι χαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σκουλήκι κεντάς, μπάς κι έχεις κι άλλο μπλόγκ?????????/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. KitsosMitso πρόσεχε το σκουληκάκι γιατί θα το χάσεις!!!
    Ξέρεις καλά, ότι αυτό που το σκουλήκι θεωρεί θάνατο ο Δημιουργός το ονομάζει πεταλούδα!!!
    χαχαχαχα

    Καλή η συνεργασία σας(?)

    Καλή νύχτα ονειρα γλυκα
    (τετοια ωρα)και...
    πάντα τέτοια σκουληκάκι!!!
    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καραφλοκατι δε μπορω να το πω

    ο κιτσος με προσεχει με το λιγο κουκου μυαλο που εχει λεμε τωωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. kitsmits, τι εγινε; κάπου έμεινα πίσω. Πρέπει να περάσω να γνωρίσω το σκουλ. Τα λέμε στις αργάμιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @natassa Βέβαια, αν δεν είχε έμπνευση το τρελοσκούληκο δε θα μπορούσα να ανταποκριθώ!
    Τα φιλιά μου.

    @σκουλήκι Κάτσε να τους αφήσουμε λίγο με την πχιότητα και επανερχόμαστε σε βλακείες, διαφορές και άγνοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @πατσιούρι Όντως κεντάει... Έχει έμπνευση και αυτό μετράει!

    @καραφλοκότσιφας Σωστή η παρατήρηση. Το προσπαθώ αυτό που λες...
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ωσηε Πού έμεινες πίσω, βρε; Μην ανησυχείς, όλα όμορφα!
    Πέρνα να γνωρίσεις.
    Τα λέμε ωρέ!

    @σκουλήκι Πριν από σας για εσάς μου έχεις γίνει... Τρελοσκούληκο!
    Τρελό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πως ??? πριν απο τι ? για τι ?

    στο πριν ? δεν καταλαβα ???

    προλαβα τελικα ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @σκουλήκι Ότι απάντησες αντ'εμού, τρελό μου μωρό! Αυτό και μόνο!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. εισαι γλυκουλης και δικος μου ...

    πισω γυναικες τον κατεχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εσύ είσαι λοιπόν ο κίτσος μήτοσς που μου έλεγε το λαχανακι.
    τώρα που σε βρήκα δεν σε αφήνω

    καλως σας βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πολύ ωραία ποίηση, έρχεται να με συναντήσει μία μέρα που θέλω μόνο μπουλκουμέ!

    Υ.Γ. Πιστεύω να μην παρεξηγηθώ για το χιούμορ, αλλά έχω επηρεαστεί από το χτεσινό σουξέ της Σάσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δε θα σχολιάσω, γιατί το σκουλήκι με πούλησε για 75 ψωροδολλάρια στο Facebook. ΑΙΣΧΟΣ!

    PS: Κρίμα εκλεκτή του ανάμνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @skouliki Τρελό μωρό μου...

    @sailormoon Εγώ είμαι, ναι. Να τολμήσω να φανταστώ τι έλεγε για μένα ή θα μου πεις εσύ;
    Καλωσήλθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @sandy cheeks Καλός και ο μπουλκουμές... Πχιότητα. Τι να παρεξηγηθείς βρε, αλλού αυτά!

    @mad Έχει ανέβει λίγο το δολάριο τελευταία. Είναι πάνω από 40 ευρώ τα 75 δολάρια!
    Τυχερούλη σκλάβε!!!
    ΥΓ Κρίμα τι; Για πες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάααααααλος....

    Τελικά είναι μεγάλο το σκουλίκι...
    Και διπλοπρόσωπο...

    Σαν το Κίτσος Μίτσος ένα πράγμα :)

    Τα συγχαρίκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. γεια σου γιδι μου με αηδιαζεις...σε περιμενω αυριο αν θελεις πολυ νωρις στα γνωστα για τα γνωστα....

    χαιδεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. γεια σου γιδι μου με αηδιαζεις...σε περιμενω αυριο αν θελεις πολυ νωρις στα γνωστα για τα γνωστα....

    χαιδεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Σκουλίκι δεν ήξερα ότι γράφεις;Έγραψες λέμε....και εσύ κίτσο που το ανέβασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @mmexer Λες ε; Όχι και διπρόσωπο το σκουλήκι, απλώς είναι η άλλη του πλευρά... Μη λέτε τέτοια και δε θα γράψει άλλα!
    Την καλησπέρα μου.

    @sailormoon Βρε το λαχανοντολμαδάκι. Θα το φτιάξω εγώ την επόμενη φορά, πες του... Να μην αρχίσω να λέω για δωδεκάρια και λαδιές!
    Φιλιά
    ΥΓ Τσιμπούσι ακούω... Για πες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @βλαμμένος Εντάξει, το εμπεδώσαμε. Η επανάληψη μητήρ μαθήσεως, αλλά το χάιδεμα απαραίτητο βοήθημα. Θα είμαστε όλοι εκεί!

    @island Έγραψε, γράφει και θα ξαναγράψει! Λίγο όμως για να μη μας καλομαθαίνει!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή