Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

Λουτετία είσαι μια οπτασία...

Αστερίξ πιστεύω έχουμε διαβάσει οι περισσότεροι. Λουτετία ήταν ένα μικρό ψαροχώρι στη μέση του ποταμού Σηκουάνα.

Αυτό το ψαροχώρι μεγάλωσε, ωρίμασε, γιγαντώθηκε και μεταμορφώθηκε στο Παρίσι.

Μετά το Λονδίνο, τα βήματα μας φέρανε στο Παρίσι, λοιπόν. Με διαφορετική παρέα, αυτή τη φορά από την πατρίδα, ένα τσούρμο Λαρισαίοι ξεβράστηκαν στις όχθες του Σηκουάνα. Ήμασταν δυό, ήμασταν τρεις, ήμασταν χίλιοι δεκατρείς.

Το ξενοδοχείο, αν και παλιό, ήταν σε κεντρικότατο σημείο, ένα στενό κάτω από εδώ...

...και πολύ κοντά στη Μονμάρτη, όπου και κάναμε τις περισσότερες βραδινές εξορμήσεις μας.

Ξημέρωμα στο Λούβρο, για να αποφύγουμε τις τεράστιες ουρές...
...ουρές που ξεφυτρώναν παντού με απίστευτη ταχύτητα!

Στα βήματα του Κώδικα Ντα Βίντσι, ένα μνημείο που αλλιώς θα έμενε απαρατήρητο. Η ανάστροφη πυραμίδα, η ένωση του θηλυκού συμβόλου με το αρσενικό, η κορύφωση της ιστορίας...

Παρίσι, λοιπόν. Θεωρείται ερωτική πόλη. Ίσως εξαιτίας των πάρκων, της ατμόσφαιρας, της λογοτεχνίας σίγουρα.
Σίγουρα πάντως είναι γεμάτη φαλλικά σύμβολα...
Έτσι πέρασε και η φετινή Πρωτοχρονιά. Είθε ο Τουτάτης^ να μας φωτίζει όλους!
^Τουτάτης: θεότητα των Γαλατών, ήταν ο "πατέρας του λαού", ο θεός της φυλής

82 σχόλια:

  1. Τουτάτη 'θεέ' μου,

    θα μου φέξεις να πάω Βερολίνο φέτος;

    Γιατί μόνο ο Kitsomitsos να ταξιδεύει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :( Θέλω κι εγώώώ!! Αυτό έχω μόνο να πω! Στο επόμενο αγόρασε μεγάλη βαλίτσα και ούτε που θα ενοχλήσω καθόλου! Ούτε που θα με καταλάβεις! Καλά ταξίδια k-m!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που λες στο Λούβρο έριξα έναν καβγά...τα μουνόπανα με το ζόρι να μου μιλήσουν αγγλικά...

    Μάζεψε τη δικιά σου.Κάτι λέει ότι θέλει να αφήσει τα σχέδια και τα καρτούν από το μπλογκ της...Κι εμείς τί θα κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όχι άλλο έλεος,
    δεν ξαναμπαίνω σε αυτο το βλογκ μέχρι να βρει τους φυσιολογικούς ρυθμούς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα!

    Δηλαδή, για να καταλάβω, πόσο νωρίτερα πρέπει να πας στο Λούβρο για να μην περιμένεις με τις ώρες μετά; Βέβαια φαντάζομαι η περίοδος είναι PEAK (super PEAK μην πω), οπότε σε άλλες περιόδους θα είναι λίγο καλύτερα! Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμενα γιατι δεν με πηρες μαζί σου?..θα χα και δώρα μαζί μου..οχι για σένα...αλλα θα είχα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α εκεί ήσουν πουλάκι μου κι εγώ σε περίμενα στο άλσος Γαλατσίου για σκάψιμο!!!

    Προτιμώ το Λονδίνο πάντως, λόγω των pubs και της Arsenal!!!

    doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @jf Θα κάνει ξαστεριά και για σένα, μην ανησυχείς!
    Θα πας, θα πας και θα περάσεις και πολύ καλά! Βερολίνο, άλλο αγαπημένο ταξίδι.

    @trying escape the truth Όχι και σε βαλίτσα. Κανονικά θα έρθεις, μαζί! Καλά ταξίδια και σένα, του μυαλού και πραγματικά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @island Μόνο στο Λούβρο; Παντού! Τους μιλάς αγγλικά, σε καταλαβαίνουν και σου απαντούν στα γαλλικά! Ευτυχώς ξέρω κάτι κουτσογαλλικά, οπότε...
    Όσο για τη δικιά μου, δεν είπε ότι θα εγκαταλείψει τα καρτούν και τα σχέδια. Ξαναδιάβασέ το, αλλιώς τα λέμε στην επόμενη συνάντηση!

    @νατάσσα Στα επόμενα, λοιπόν! Τώρα σκέφτομαι κάτι για ανάλυση λαών-νοοτροπιών κτλ όπως τις έζησε ένας απλός κιτσοτουρίστας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @erisabetsu Επανέρχεται λίαν συντόμως! Προς το παρόν - μέχρι τέλος Φλεβάρη - όχι άλλα ταξιδιωτικά...
    Πάντως, θα είναι αισθητή η απουσία σου.

    @μετεωρίτης Απλώς, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @γκρινιάρης Λόγω των ημερών, ναι. Τις απλές ημέρες, είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Την προηγούμενη φορά είχα πάει καθημερινή και μπήκαμε χαλαρά. Πάντως, ήταν μοναδική η αίσθηση και του ξημερώματος, αλλά και του να περπατάς στο Λούβρο με ελάχιστο κόσμο - για αρχή, γιατί μετά χαμός! Αξίζει η αναμονή, είναι από τα καλύτερα μουσεία που έχω πάει - μαζί με το Βρετανικό.

    @βλαμμένος Αφού εσύ δωρίζεσαι συνέχεια! Άσε που έχω βάσιμες υποψίες ότι θα ταξιδέψεις σύντομα... Ατιμούτσικο!
    Πιες λίγο ακόμα, θα σου κάνει καλό!

    @doctor Επανήλθες! Συγχαρητήρια και πάλι για το μωρό. Ακριβώς όπως τα λες. Τα ταξίδια είναι η αδυναμία μου, τώρα που μπορώ!
    Εύχομαι ότι καλύτερο για την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μα γιατιιιιιιιι να μην μπορω να πεισω αυτο το παιδι να βαλει και την φωτο που χουφτωνει την κυρια αυτη την αθωα

    γιατιιιιιιιιιιιιι ..;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @skouliki Καλημέρα.
    Λέγοντας αθώα, μήπως εννοείς την αρχοντομουτσουνάρα σου;
    Εσύ πού τα ξέρεις, δηλαδή; Για πες τα όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μ αρέσει αυτή η option ... άλλωστε και γω σε μια τέτοια blogoταξιδιωτική φάση βρίσκομαι... έτσι όπως το έζησε ο τουρίστας... καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα σου...
    -)
    Και εσύ για το "φώς", μιλάς..!
    (Στο φώς αναφέρομαι...από τα πάτρια!)
    Νάσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Γκρινιάρης: Αν μπορείς να το κανονίσεις, την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα το Λούβρο έχει δωρεάν είσοδο, οπότε δεν υπάρχουν ουρές. Ειδικά αν πας λίγο νωρίς (αλλά όχι χαράματα) μπαίνεις μέσα με τη μία.

    @ Island: Σιγά μην σου μιλήσουν Γαλλικά! Ειδικά οι Παρισινοί έχουν ΜΕΓΑΛΟ κόλλημα. Αν σε περάσουν για Άγγλο να δεις πώς σου φέρονται.

    Έξω από το Παρίσι πάντως είναι πιο ομαλά τα πράγματα, π.χ. σου φέρνουν καταλόγους στα Αγγλικά αν δουν ότι δεν καταλαβαίνεις ;-)

    @ Κitsosmitsos: Ωραίες οι φωτογραφίες από το Παρίσι. Εγώ φυσικά προτιμώ Λονδίνο, αλλά εντάξει, και το Παρίσι δεν είναι άσχημο :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @natassa Τα είδαμε, τα είδαμε. Πολύ καλή προσέγγιση.
    Αυτοί οι τουρίστες...

    @σπίθας Και σ'αυτό, μέσα είσαι! Φως ανακαλύπτεις παντού και το μεταφράζεις ποικιλοτρόπως...
    Όπου γης, πατρίς.

    @σοφία Συμφωνώ για τη σύγκριση, της ίδιας άποψης είμαι και γω. Στο κάτω-κάτω, το Λονδίνο είναι το μητροπολιτικό κέντρο της Ευρώπης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι μου θύμησες τώρα... Είχα πάει Παρίσι 16-24/10 με την κοπέλα μου και πέρασα υπέροχα. Ελπίζω να έφαγες παραδοσιακές ρακλέτες και φόντι τυριών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι ταξίδια είναι αυτά?? ΖΗΛΕΥΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kitsosmitsos και Σοφία, thanks για τις απαντήσεις. Σοφία, το είχες ξαναναφέρει αυτό για το Λούβρο αλλά το είχα ξεχάσει. Πρέπει να το σημειώσω, είναι χρήσιμο tip!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να μου προσέχετε μόνο να μην σας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αμάν, αποφασίσατε ό,τι άλλοι ονειρεύονται χρόνια και χρόνια να το επισκεφτείτε σε λιγότερο από ένα χρόνο;!

    Έλεος!

    Πες μου μόνο ότι δεν έφαγες από εκείνο το...πρωινό...

    Τσιριμπλιαξ!!! (που γράφει και μια γνωστή μου)!!!

    Για ξαναπεράστε μια βόλτα από τα μέρη μου, κάτι σας έπεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολίτης του κόσμου βλέπω!
    Λοιπόν η ζήλια θα με φάει και εμένα.
    Μακάρι τη Λουτετία (!!!) να την επισκεφτώ σύντομα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @στέφανος Ρακλέτες ναι, φοντύ τυριών όχι. Θα το προτιμήσω όταν θα πάω Ελβετία ;-)
    Καλές αναμνήσεις, να υποθέσω.

    @νίκος κ Περιμένουμε να διαβάσουμε και τα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @γκρινιάρης Ευχαριστούμε για τις ευχαριστίες!
    Πάντως, χαμηλή είναι η τιμή για την είσοδο. Ειδικά άμα κάνεις τη γρήγορη βόλτα (βλέπε Μεσοποταμία-Ελλάδα με Αφροδίτη Μήλου και Νίκη Σαμοθράκης - Αναγεννησιακοί πίνακες με Μόνα Λίζα (απάτη!) - Ναπολεόντεια ενθύμια. Γιατί αλλιώς το Λούβρο θέλει 2-3 μέρες να το γυρίσεις όλο!

    @rain Ναι μα τον Τουτάτη! Παρεμπιπτόντως, βγαίνει και ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες τώρα στον κινηματογράφο. Παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα! Θα πάω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @pan Στην Αγγλία ασφαλώς και έφαγα. Απίστευτα δυναμωτικό! Στο Παρίσι, κλασικά πράγματα. Κρουασάν, βούτυρο, μαρμελάδα και τα λοιπά.
    Τώρα που ξέρεις, πήγαινε και συ! Σειρά σου.

    @λάκων Στο εύχομαι φίλτατε! Για να μην τραγουδάς και συ Λουτετία είσαι μια οπτασία!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημερα Κιτσο προμηθευτη....

    τον αμαζευτο ειχες παλι .... ξερεις εσυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ....καλημερα και καλη εβδομαδα ..στο Κωδικα ντα Βιντσι ας σου θυμησω και το Εκκρεμες του Φουκω μιας και διαβασα οτι σ' αρεσει ο Εκο..καλως σε βρηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κίτσο μου , κ εμείς εκεί κοντά μέναμε , στο royal fromentin , καλό ήτανε , αν έκλεινε κ η πόρτα του δωματίου καλά θα ήτανε .. κ να μην τρανταζόταν κάθε φορά που περνούσε το μετρό..

    δεν σε λέω πάλι πόσο πράσινη έχω γίνει , μαρούλι σκέτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κιτσεμίτσε με τσάκισες με τις φωτό απ το παρίσι

    υγ άσε που μου άνοιξες πάλι την όρεξη
    υγ επειδή θυμήθηκα τις brasserie
    υγ μην πάει ο νους σου στο πονηρό!
    υγ α! και για να μη το ξεχάσω
    υγ Τρέμε Λαζόπουλε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση! Εύγε ρε Κίτσο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @stef Αυτές είναι ευχές! Και στα δικά σου.

    @βλαμμένος Είναι η παρουσία σου που εμπνέει. Πίνω, για να ξεχνώ τον πόνο!
    Και τα χέρια σου κοντά, είπαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @penthesila Καλημέρα και καλή βδομάδα, επίσης. Το Εκκρεμές από τα αγαπημένα μου βιβλία. Και σίγουρα πολύ πιο καλό από τον Κώδικα. Καλή η επισήμανση!

    @irene Παρομοίως, το δικό μας παμπάλαιο, με πόρτες που δεν κλείνανε καλά, με πατώματα που τρίζανε, αλλά ευτυχώς καθαρό και ζεστό. Αλλά σε κεντρικότατο σημείο! Ό,τι καλύτερο, δηλαδή.

    Πράσινη; Γιατί βρε μαρούλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @kanataki Τώρα που πήρες φόρα, μετά τα Λονδίνο, έρχονται και τα Παρίσια!
    Ωραίες οι brasserie στο Σηκουάνα και τα bistrot στη Μονμάρτη...
    Τρέμε Λαζόπουλε; Για πες! Η ευχή του έτους να φανταστώ;

    @ιφιγένεια Ευχαριστώ βρε συ Ιφιγένεια. Και στα δικά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κι εγώ, κι εσύ και ο S και οι φίλοι σου και οι φίλοι μου και... και... και... ΜΑ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΠΑΡΙΣΙ ΠΗΓΑΜΕ ΦΕΤΟΣ?

    PS: Λατρεύω τη φωτο του μουλεν ρουζ. αν η φωτο ειναι δικια σου, τότε σίγουρα ξέρεις τι "ομορφα" μαγαζακια βρισκονται ακριβως απεναντι απο το "μύλο". Γιατί πως φαίνεται... από εκεί μπροστα την τραβηξες αυτη τη φωτο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αλλο ενα τετοιο ποστ και θα σε μισησω!!!
    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @mad Ήμασταν πολλοί και σκόρπιοι! Συχνά ακούγαμε ελληνικά και δε μας έκανε εντύπωση όπως παλιότερα!
    ΥΓ Δική μου είναι η φωτογραφία. Αφού το έγραψα, το ξενοδοχείο μας ήταν στον κάθετο δρόμο που έβγαζε ακριβώς στο Μουλέν Ρουζ. Και ναι, καναμε τις βόλτες μας στα μαγαζάκια... Ήταν η γειτονιά μας, άλλωστε.

    @purple Γιατί βρε; Αν υποσχεθώ να σε πάρω στο επόμενο ταξίδι;
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εγώ αν θα ξαναπήγαινα Παρίσι θα έβλεπα πάλι τη Μονμάρτη(εκεί επίσης μείναμε κι εμείς)και 9α έκανα περιπάτους πάλι στους δρόμους γύρω από την αψίδα του θριάμβου(ένας ωραίος δρόμος ήταν νομίζω ο δρόμος του φωτός..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @kat Τα είπες όλα! Ευχαριστώ.

    @eri Οι βόλτες όντως άξιζαν πολύ. Την επόμενη φορά σου εύχομαι ακόμη καλύτερα.
    Πάντως, σαν τα Ηλύσια Πεδιά φωτισμένα χριστουγεννιάτικα, δεν ξέρω πού αλλού!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ωραία πέρασες..Υπέροχο το Παρίσι!! Οντως αξίζει πολλές φορές να το επισκεφτείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εγώ ΔΕΝ πήγα Παρίσι φέτος. Το δηλώνω για να ξεχωρίσω την στάση μου :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @roadartist Αξίζει, όπως και πολλά άλλα όμορφα μέρη. Άντε και στα δικά σου!

    @σοφία Ξεχώρισες! Διαχώρισες τη θέση σου!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Nα περάσω και εγώ με τη σειρά μου από εδώ για να πω "καλή χρονία" φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εγω πρωτον δε ειμαι αθωα και δευτερον δεν αντιδρω στα χουφτωματα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μα τον Τουτατη, ώστε αυτή είναι η Γαλλία ρε συ Kitsmix! Είδες πως φαίνονται οι αταξίδευτοι;

    Πολλά, πολλά ταξίδια σου εύχομαι για φέτος. Εγώ μόλις έκλεισα για Σερβία το Μάη για τη Eurovision

    Χαιρετώ φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @ΔεΜασάμεΡε Καλά έκανες! Οι ευχές πάντα πιάνουν τόπο.
    Επίσης και σε σένα.

    @σκουλήκι Τα δύο δεν, λοιπόν!
    Πάντα τέτοια, ατιμούτσικο...

    @ωσηε Ευχαριστώ για τις ευχές. Σου εύχομαι να τα δεις από κοντά για να έχεις ιδία άποψη.
    Καλά ταξίδια, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. α ρε κιτσομητσε...ετσι παντα να περνας καλα ρε φιλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. το παρίσι είναι από τις ομορφότερες πόλεις...πραγματικά αξίζει κανείς να το επισκευθεί.
    καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Άλλαξε γρήγορα ανάρτηση. Δεν μπορώ, δεν μπορώ θέλω καιεγώ!

    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συννεφια δεν ειχε; χαχαχα
    Κιτσο, καλη χρονια και πολυ πολυ χαρουμενη!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Kitso MOY mitso MOY ωραίο το Παρίσι!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @κορκόδειλας Μια ευχή που έρχεται από έναν αρχαίο όπως εσύ μετράει περισσότερο! Ευχαριστώ και στα δικά σου.

    @akon Όντως είναι όμορφα. Όπως και όπου ταξιδεύει ο καθένας μας.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @radio marconi Αλλάζω, αλλάζω... Αφού θέλεις, άντε, πήγαινε! Ευχαριστώ και στα δικά σου!

    @ροδιά Ιδανικός ο καιρός! Συννεφιά για να μην ιδρώνουμε στο πολύ περπάτημα, ήλιο για να βγάλουμε καλές φωτογραφίες, όλα μια χαρά και στα δύο ταξίδια!
    Και σε σένα ροδιά!

    @φύρδην-μίγδην Φύρδην μου Μίγδην μου, πολύ ωραίο όντως! Στο εύχομαι να πας ξανά και ξανά...
    Φιλί και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. λατρευω παρισι
    ζημια
    αρρωστια λεμε
    οταν πρωτοπηγα στα 27 μου -ειχα να παω απο δυο χρονων οποτε δεν πιανει- εκλεγα σαν μωρο παιδι απο τη συγκινηση εκει στο παγκακι διπλα στο καρουσελ στη μονμαρτη

    λοιπον εχω παρατηρησει και το αντιθετο φαινομενο...να μιλαω γαλλικα και να μου απανταν στα αγγλικα -ναι γαλλοι ητανε!

    εχουν ενα βαθμο ανωμαλιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φίλε κίτσο, να σκεφτείς ότι έκλεισα εισητήρια για παρίσι προχθές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. κιτσεμήτσε ευχαριστω για την ευχη!εφτασα σωα με το ελικοφορο της Ολυμπιακης στη Ροδο.

    irene αχρηστο πλασμα παλι μουρμουρας?δε θα σε ξαναπαμε πουθενα τελειωσε!πλακα κανω ξεχασες να αναφερθεις στον/στην Κινεζο/Κινεζα που εκανε πιατσα κατω απο το μπαλκονι των διπλανων.Το φυλο του/της δε κατεστη δυνατον να το προσδιορισουμε.Αλλα περασαμε καλα,οπου πατε μαζι μου περνατε καλά! -)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @μαριά λεμονάτη Ε όχι να παθαίνουμε και ζημιές! Πλάκα κάνω, όντως είναι όμορφα. Καθένας μας παθαίνει την πλάκα του με διαφορετικό μέρος και έχεις παρόμοιες αντιδράσεις.
    Σπάνιο το φαινόμενο που αναφέρεις. Θα σημειωθεί στα πρακτικά!

    @haris Πού είσαι εσύ βρε; Χάθηκες. Άντε, καλό σου ταξίδι και καλά να περάσετε. Αναμένουμε ανταπόκριση!

    @ελένη Τα ελικοφόρα, πάντως, να ξέρεις ότι είναι πιο ασφαλή από τα τζετ. Απλώς, το αναφέρω.
    ΑΦού καλά περνάτε όπου κι αν πάτε, τι το ψάχνετε! Πάντα τέτοια εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Έκανες τόσες εμφανίσεις από το blog μου και εγώ δε πέρασα ντροπή μου.Από τι φαίνεται πέρασες καλά πάντα έτσι να περνάς τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δηλαδή σαν να λέμε, εσύ το 'χεις σε κακό να στρώσεις λίγο kwlo στο σπίτι σου!!!!
    Χα, χα...
    Sorry για την "κακή" λέξη, αλλά τώρα τι περίμενες από μένα;
    Εγώ φεύγω για Ντουμπάι την
    Πέμπτη, έτσι για να μάθεις!
    (Λέει; Δεν ξέρω. Έκατσε κι είπα
    κι εγώ να την κάνω!)
    Τις απόψεις μου για Παρίσι στις
    έχω εκθέσει previously (on Prison Break! - ε, δεν μπορώ, μου βγαίνει αυθορμήτως το "κόλλημα"!)
    Καλησπέρες μουτράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπέροχη η ξενάγησή σου, όπως και οι φωτογραφίες. Νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Επειδή - λόγω έλλειψης χρόνου - «έτρεξα» λίγο τα σχόλια, δεν ξέρω εάν έχει γράψει κανείς ότι στο Λούβρο μπορείς να μπεις και από το επίπεδο του εδάφους (την εξωτερική πυραμίδα) αλλά και από τη στάση Καρουζέλ του μετρό (που σε οδηγεί στην ανάποδη πυραμίδα της φωτογραφίας). Εμείς είχαμε πάει από εκεί και δεν είχε καθόλου ουρά μπροστά μας. Μόνο εμείς ήμασταν, αλλά δεν ήταν γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Στο Παρίσι λοιπόν είχα το αντίθετο πρόβλημα με την γλώσσα. Ήθελα και επιδίωκα να μιλήσω γαλλικά, τα οποία είχα εγκαταλείψει ολοκληρωτικά κάποια 15χρόνια πριν το ταξίδι (τα είχα άχτι, με ανάγκασαν να ξεκινήσω να τα μαθαίνω σε νηπιακή ηλικία και μου είχαν αφήσει παιδικό τραύμα, μαζί με το πιάνο). Όμως, οι Γάλλοι επέμεναν να μου απαντούν στα αγγλικά, θέλοντας ίσως έτσι να μου δείξουν ότι είχα μείνει πολύ πίσω και έπρεπε να ανοίξω και πάλι τα βιβλία μου, χιχι! Μόνο οι ταξιτζήδες καταδεχόντουσαν να προσπαθούν να συνεννοηθούν μαζί μου.
    Στο Λούβρο και τις 2 φορές που πήγα, προ κώδικα "του Βίντσι", μπήκα λίγη ώρα πριν κλείσει, χωρίς να πληρώσω είσοδο και λειτουργώντας εθνικιστικότατα (φτου μου εκ των υστέρων), πήγα και είδα μόνο την Νίκη της Σαμοθράκης (όπου ομολογώ ότι έκλαψα) και στη συνέχεια την Αφροδίτη της Μήλου (όπου ομολογώ ότι έβρισα).
    Αυτό που με εντυπωσίασε ιδιαιτέρως ήταν το Musée d´Orsay. Φαντάζομαι όμως ότι έχει να κάνει με τα ενδιαφέροντα του καθενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @εφιάλτης Είχες αλλαγές, γι αυτό. Μια χαρά πέρασα και εύχομαι τα ανάλογα!

    @ny anna Τώρα που μπορούμε γιατί μετά δεν ξέρεις! Σιγά την κακιά λέξη.
    Μπάι, μπάι, φεύγεις για Ντουμπάι... Καλά να περάσεις! Και προσοχή στις απαγωγές για τα χαρέμια!!!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @dyosmaraki Αναμένουμε και αντίστοιχες δικές σας! Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

    @penny Όντως υπάρχει και αυτή η είσοδος, αλλά στις γιορτινές μέρες γινόταν παντού χαμός! Πάντως, εκεί στην είσοδο του Καρουζέλ, ανακάλυψα ένα καταπληκτικό ζαχαροπλαστείο σαν κοσμηματοπωλείο. Ακόμη το σκέφτομαι και μου τρέχουν τα σάλια. Προτεινόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @χουανίτα Ίσως επειδή τους μιλούσες γαλλικά, εκτιμούσαν την προσπάθεια. Σε αυτό το θέμα είναι πολύ μυστήριοι οι Γάλλοι.
    Όσο για την "εθνικιστική" βόλτα που λες, δεν είναι και τόσο άσχημη σαν ιδέα. Όντως είναι από τα ομορφότερα εκθέματα, αφού και στον χάρτη που μοιράζουν στην είσοδο είναι ανάμεσα στα προτεινόμενα.

    @candy's τετραδιάκι Τι κάθεσαι λοιπόν; Άντε, φύγε!
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Υπέροχο ποστ! Η φωτογραφίες εκπληκτικές και η περιγραφή τέλεια! :D Και του χρόνου να ξαναπάτε και να περάσετε ακόμα καλύτερα.
    Το Παρίσι είναι τέλειο όποτε κι αν πας... Μήπως ήρθε η ώρα να βγάλω πάλι κανένα εισιτήριο; :) Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Να βγάλεις, να βγάλεις. Και μετά να μας πεις πως πέρασες.
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Είναι σίγουρο ότι πρέπει να ξαναπάμε...Από τις ομορφότερες (μεγαλου)πόλεις που έχω επισκεφτεί!Πάντα χειμώνα όμως...Πρέπει να πάμε και άνοιξη!Να δούμε και τις βερσαλλίες ανθισμένες!Ααααχ!Την καλησπέρα μου...
    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @τρελοτουρίστας Όντως, έτσι είναι. Να την πας την τρελοτουρίστριά σου και άνοιξη, στο εύχομαι.
    Α! Και μετά να μοιραστείτε μαζί μας τις φωτογραφίες!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ma ton Toutath, foveres foto!!!

    Panta tetoia taxidia! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τελικά ήμασταν πολλοί και στο Παρίσι και στο Λονδίνο :-) Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες κάναμε την ίδια διαδρομή. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @agent provocateur Ευχαριστώ, μα τον Τουτάτη.
    Από το στόμα σου και στων θέων τα αυτιά για τα ταξίδια! Και στα δικά σου εύχομαι.

    @asteraki Πολλοί, όντως!
    Πιστεύω και συ να καλοπέρασες!!!
    Καμιά ανταπόκριση;
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Πραγματικα εντυπωσιακες εικονες... Νομιζω πολλοι θα σε ζηλευαν!

    Ευχομαι και του χρονου οι διακοπες σου να ειναι εξισου ομορφες και ονειρεμενες!

    Τις καληνυχτες μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Γιατί να ζηλεύουμε; Εύχομαι τα αντίστοιχα σε όλους, έτσι ώστε να έχουμε πολλές εικόνες να μοιραζόμαστε.
    Ευχαριστώ πάντως για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Mα τον Τουτάτις, ωραίο άρθρο και φοβερές φωτογραφίες.
    Ωραίος Κίτσε ¨:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ευχαριστώ φίλτατε Τζων! Είναι και επίκαιρο λόγω Αστερίκιου στους Ολυμπιακούς Αγώνες!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. *Sigh* I miss Paris. Beautiful photos! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή