Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Χριστούγεννα φέτος

Από το Μάιο είχαμε αποφασίσει με την παρέα να κάνουμε Πρωτοχρονιά στο Παρίσι. Κλείσαμε νωρίς εισιτήρια, ξενοδοχείο, από τρία άτομα αρχικά καταλήξαμε δεκατρία και όλα ήταν έτοιμα. Ώσπου προέκυψε ευκαιρία για εβδομαδιαίο ταξίδι πριν το ταξίδι. Και εγένετο...

Το πρωινό...
Ο καιρός...

Η μέρα...
Η νύχτα...

Η τέχνη και τα θεάματα...


Και δύο κουίζ για τους γνώστες και μη. Το πρώτο εύκολο, το δεύτερο δυσδιάκριτο.


Κουίζ νο 1

Κοντινή εκδρομή σε γνωστή πανεπιστημιούπολη...


Κουίζ νο 2


Σε τι μέρος επιδίδονται σε καυτές ακολασίες οι ακατανόμαστοι;


Καλή τύχη στη συναρμολόγηση!

Λόντρα, Παρίσι, Νιού Γορκ λέει το γνωστό τραγούδι. Βρε λες;


Η Πρωτοχρονιά του 2008 έπεται...

94 σχόλια:

  1. Κύριε, κύριε, να πω;;;

    Το 2ο τουλάχιστον!

    Το Absolute IceBar κοντά στη Regent Street! Έχω κάνει και σχετικό post βλέπεις...

    Για το 1ο μόνο εικασίες μπορώ να κάνω, δεν εδέησα να επισκεφτώ καμιά από τις γύρω Πανεπιστημιουπόλεις, οπότε θα πω Οξφόρδη, που είναι πιο συνηθισμένος τουριστικός προορισμός. Εκτός αν πήγατε ακόμα πιο μακριά.

    Τελικά καταλήξατε στο Les Miserables, ε; Εντυπώσεις;

    Καλά, αυτή η ρωγμή στο Tate; Άλλο και τούτο! Μοντέρνα τέχνη σου λέει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενταξει δεν μου φτανει που ειμαι αρρωστη εχω να βλεπω και αυτα και να πρασινιζω απο την ζηλεια μου...Ευτυχως που δεν ειδα τα Harrods να καταληψω σε καμια εντατικη!!!!

    φιλακια


    Υ.Γ. ο αποπανω εχει δικιο για το absolute ice bar και η αλλη εικονα ειναι απο Oxford νομιζω...Πηγες στο σχολειο του Harry Potter?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Les Miserables

    Η παράσταση ήταν πάρα πολύ καλή. Η υπόθεση γνωστή στους περισσότερους, φαντάζομαι.
    Κοιλιά δε μου φάνηκε να κάνει κάπου. Τα σκηνικά εναλλάσσονταν με καλή ταχύτητα, αρκετά προσεγμένα. Οι ηθοποιοί πολλοί καλοί και πειστικοί. Σαν φωνές επίσης πολύ καλές. Τα αγγλικά αρκετά κατανοητά, εκτός από τα σημεία που τραγουδούσαν όλοι μαζί, οπότε σε κάποια σημεία το έχασα.
    Προτεινόμενη πάντως!
    Δεν είναι τυχαία από τις μακροβιότερες στο Λονδίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Avenue Q

    Η δεύτερη παράσταση - επειδή δε φαίνεται καλά στη φωτογραφία - είναι το Avenue Q. Παράσταση με muppet shows όπου στη σκηνή εμφανίζονται και οι ηθοποιοί. Πολύ καλό χιούμορ, σχεδόν ελληνικό...
    Τα αγγλικά εύκολα, η υπόθεση επίσης. Το γέλιο βγαίνει εύκολα, αλλά περιέχει και προβληματισμούς που αντιστοιχούν και σε δικά μας βιώματα.
    Σίγουρα προτεινόμενο! Ειδικά στο σημείο με τη σεξουαλική συνεύρεση ή στο άλλο σημείο όπου υπάρχει η διαμάχη αν το Ίντερνετ είναι μόνο για πορνό ή όχι!
    Μην το χάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @γκρινιάρης Δεν την είχα δει την ανάρτηση! Σπεύδω!
    Στη ρωγμή στο Tate μας είπανε ότι έπεσε κάποιος και χτύπησε μια βδομάδα πριν! Τέχνη για την τέχνη; Ίδωμεν...

    @legally blonde Τα είχα και τα Harrods αλλά κόπηκαν τελευταία στιγμή λόγω υπερφόρτωσης!
    Το είδαμε το σχολείο απέξω, όντως.
    Περαστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανάλυσέ μας και το... πρωινό!


    Μα πρωινιάτικο φασολάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλώνω πως είναι ένα από τα μέρη που δεν έχω πάει, δηλώνω λοιπόν τελείως άσχετη μ'αυτά που αναφέρονται αλλά φαίνονται δελεαστικά υπέροχα.Μάλλον πρέπει να κανονίσω να πάω.Να'σαι καλά και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ώστε έτσι το Avenue Q. Μάλιστα. Ίσως να είναι το επόμενο που θα δω λοιπόν. Βλέπατε καλά από τον εξώστη σ' αυτό; Επειδή είναι muppet show λεω.

    Jf, κι εγώ ήμουν επιφυλλακτικός όταν τα δοκίμασα αλλά τα βρήκα αρκετά νόστιμα! Δεν είναι φασολάδα κι ούτε έχουν τη γεύση που έχουμε στο μυαλό μας, είναι ψιλογλυκά! Για πες kitsosmitsos, δοκίμασες κι εσύ βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέ έκανες να ζηλέψω τώρα.Αλλά καί εγώ ανωμαλία.Έχω πάει 2 φορές στην Γαλλία καί δέν αξιώθηκα να πάω στο Παρίσι.Απο ότι κατάλαβα πρέπει να τα πέρασες super.Πάντα τέτοια σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aυτά είναι λέμε!
    Αλοίμονο σε εμάς που περάσαμε τις γιορτές κρεβατωμέννοι...:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για να καταλάβω ωρέ Kitsomitso...

    Ξεκινήσατε από Παρίσι και καταλήξατε στο Λονδίνο...???

    Όσο για το πρωινό... το αγαπημένο μου! Τα beans τα βρίσκουμε και στην Ελλάδα, κονσερβούλες heinz.

    Γράψε μας και δύο διευκρινήσεις γιατί ψαχνόμαστε και εμείς για θετρική παράσταση στο Λονδίνο: Πως κλείσατε τα εισιτήρια; Από πριν μέσω ίντερνετ ή στη Leicester Sq?

    Και που είναι το σχολείο του Χαράλαμπου του Κανατά???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. με τη μεθοδο της εις ατοπο επαγωγης θα πω οξφορδη γιατι κεμπριτζ εχω παει και δεν μου το θυμιζει...
    το δευτερο δεν το ξερω
    σκραπας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @jf Κλασικό αγγλικό πρωινό: φασόλια, αυγά, λουκάνικα, μπέικον (όχι το αμερικάνικο, πιο χοντρό) και φρυγανισμένο-βουτυρωμένο ψωμί, πάντα με τη συνοδεία καφέ ή τσαγιού.
    Πολύ δυναμωτικό πρωινό, συνιστάται σε ταξιδιώτες για εξτρά δυνάμεις για τα χιλιόμετρα περπατήματος.
    Τα φασόλια είναι όντως γλυκά και περισσότερο εύπεπτα από τα δικά μας.
    Φαίνεται βαρύ αλλά δεν είναι όσο νομίζουμε!

    @rain Είχα περισσότερες εικόνες αντιπροσωπευτικές, αλλά πιστεύω θα σας κούραζα.
    Είναι όντως όμορφα τα μέρη, αυτά και άλλα τόσα και άλλα τόσα!
    Τι περιμένεις; Αποφάσισέ το! Αν θες βοήθεια, κοίταξε παλιότερη ανάρτηση περί ταξιδίων - χρήσιμες πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @γκρινιάρης Το χιούμορ ήταν σχεδόν επιθεωρησιακό - καμία σχέση με Σεφερλήδες κτλ, αλλά με τα πρώτα χρόνια της επιθεώρησης ως σάτιρα αλλά και προβληματισμό.
    Μια χαρά φαινόταν και από ψηλά, οι κούκλες είναι μεγάλες και παίζουν είπαμε και οι ηθοποιοί. Και όλα αυτά με 25 λίρες.
    Τα είπα για τα φασόλια. Πιστεύω, συμφωνείς.

    @άκης Στο Λονδίνο ήταν φανταστικά. Στο Παρίσι αρκετά καλά - θα φανεί σε επόμενη ανάρτηση.
    Μη ζηλεύεις! Πίστεψέ το και κάντο! Στο χέρι σου είναι.
    Για βοήθεια σε παραπέμπω ομοίως σε προηγούμενη ανάρτηση με φτηνές αεροπορικές κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σπεύσαμε, σπεύσαμε...
    Το ότι πήγες στο Λονδίνο για Χριστούγεννα το ήξερα οπότε το δέχθηκα αδιαμαρτύρητα, αλλά το Παρίσι με πέθανε!!Ααααχ!Αλλά ας μην παραπονιέμαι και μεις καλά περάσαμε...

    Οι φωτό περιεκτικότατες!Πολύ καλό το τουρ!Αναμένουμε το Παρίσι εναγωνίως...

    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @lampirella Αρκετός κόσμος κρεβατωμένος τελικά! Ελπίζω να βοήθησα να ταξιδέψετε, έστω και λίγο μέσω των φωτογραφιών. Και αναμένουμε φυσικά και τις αντίστοιχες δικές σας!
    Περαστικά.

    @penny Πρώτα Λονδίνο μια βδομάδα και μετά με απευθείες πτήση Παρίσι για Πρωτοχρονιά. Ήρθαν καλά και ευνοϊκά όλα φέτος! Απλώς το Παρίσι το είχα κλείσει πριν απ'το Λονδίνο και χρειάστηκε να αναπροσαρμόσω λίγο τα σχέδιά μου.
    Τα εισιτήρια τα κλείσαμε μέσω ticketmaster και έγινε αποστολή στο σπίτι του παιδιού που μας φιλοξενούσε. Η επιπλέον χρέωση από την τιμή ήταν περίπου 8 λίρες επιπλέον της ονομαστικής αξίας. Αξίζει ο κόπος!
    Όσο για το σπίτι του Χάρυ Πότερ, στο μέρος της δεύτερης φωτογραφίας (και καλά για σασπένς το κρατάω) έχουν γίνει αρκετά από τα εσωτερικά γυρίσματα των ταινιών! Απλώς δεν ήταν ανοιχτό για το κοινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @μαρία λεμονάτη Εσωτερική πληροφόρηση, βλέπω. Ύποπτο!
    Όσο για το άλλο κουίζ, απαντήθηκε με την πρώτη από γκρινιάρη μπλε τύπο που είχε επίσης εσωτερική πληροφόρηση!
    Διαπλεκόμενα μου μυρίζουν!

    @τρελοτουρίστας Το Παρίσι ήταν οργανωμένο από Μάιο, το Λονδίνο προέκυψε εκτάκτως κατά Σεπτέμβρη μεριά.
    Και όμως, στο Λονδίνο πέρασα αρκετά καλύτερα...
    Οσονούπω τα επόμενα. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Και στα δικά σας τα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εγω που ειμαι χαφιες μςγαλος να μιλησω η να σιωπησω για παντα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εγώ σαν καλή μίζερη έχω να πω ότι δεν μου αρέσει να βλέπω τέτοια ποστ.
    ειδικά όταν εγώ δεν έχω πάει πουθενά αλλά έχω στείλει πολύ κόσμο διακοπές.

    θέλω να βρίσω αλλά η θεά δεν μου το επιτρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @σκουλήκι Για μίλα, μεγαλοχαφιέ. Να δούμε τι έχεις να πεις...

    @erisabetsu Εδώ είναι οίκος άλλης θεότητας, οπότε βρίσε άφοβα!
    Θα πας και εσύ, αρκεί να το θελήσεις!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είπα και εγώ, γράφει Παρίσι αλλά πήγε Λονδίνο???

    Ευχαριστώ για την πληροφόρηση, θα το ψάξω!

    Στην αναμονή και για Παρίσι, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Penny, αν ενδιαφέρεσαι για εισιτήρια σε musical ή θέατρο στο Λονδίνο να προσθέσω το www.lastminute.com, το οποίο έχει μερικές φορές μερικές πολύ καλές προσφορές. Αν και δεν είναι όπως το ticketmaster που επιλέγεις συγκεκριμένη θέση, 1-2 φορές που το έχω χρησιμοποιήσει έμεινα ικανοποιημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τις ευχαριστίες μου στο γκρινιάρη και kitsomitso για την άμεση διαφώτιση περί της φασολάδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Μια χαρά περάσατε βλέπω :-)

    Για το κουίζ ψηφίζω Οξφόρδη (γιατί Καίμπριτζ δεν είναι, έχω πάει πολλές φορές και το κτήριο δεν μου λέει τίποτα) και το Ice Bar που λέει κι ο Γκρινιάρης.

    Τι κερδίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @penny Δε χωρούσαν όλα σε μία ανάρτηση, θα πήγαινε πολύ!
    Για ψάξε!

    @γκρινιάρης Χρήσιμη προσθήκη! Θα το έχουμε στα υπόψη και αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @jf Τις ευχαριστίες μας για τις ευχαριστίες σας :-)

    @σοφία Όντως ήταν πολύ όμορφα. Και όπως σου είπα, βοήθησε πολύ και ο καιρός.
    Κερδίζετε όλοι τη συνέχεια του οδοιπορικού και την αμέριστη αγάπη μου. Ελπίζω να είναι αρκετό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έλα μωρέ σιγά.Πήγες και συ Παρίσι, Λονδίνο.Μα τι πρωτότυπο! Και σιγά τις πόλεις. Μες τη μιζέρια του καιρού είναι. Χάλια, χάλια....

    Οκ... εδώ κολλάει το κλααψ κλααψ κλααψ... Θέλω κι εγώ κλαψ κλαψ κλαψ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ζηλευωωωωωωωωωωωωω!!!
    πολυ φαι ομως πρωινιατικα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλοοοοο...τυχερουλη, φαινεται να περασατε γαματααααααα...μπραβο παντα ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μην με προκαλεις θα τα πω ολα .. και που κατουρησατε στο συντριβανι εσα μπροστα σε ολο τον κοσμο και που σπασατε το αξιας βαζο στο μουσειο ταδε δεν θυμαμαι και παρολιγο να σας κλεισουν μεσα

    αντε ξυπνησαααααααααααααααα βαλε καφε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αληθεια ρε φιλε...με ποιους πηγες στα Λονδινα και στα Παρισια?...

    γιατι πολυ κουλτουρα μας το παιζεις...


    υγ: ευχαριστω για τον καφε σημερα...ελπιζω να πληρωσες μετα που εφυγα...

    καλημερα κιτσο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εχουν και οι Γάλλοι φασόλια????


    υγ Στη Σορβόνη
    υγ δξ/δα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εγώ που πήγα μέχρι τη Λακωνία γιατί θέλω να σε δειρω απεγνωσμένα??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @mmexer Θέλεις κι εσύ, μπορείς!
    Αλλά έχεις δίκιο, χάλια. Σαν τα Πατήσια τίποτε :-)

    @purple Και στα δικά σας, να ευχηθώ!
    Μια χαρά δυναμωτικό είναι για όλη την ημέρα. Άλλο ένα γεύμα αργά το απόγευμα και είσαι μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @κορκόδειλας Καλά ήταν, δεν το κρύβω. Απλώς θέλει οργάνωση λίγο πιο νωρίς απ'ό,τι έχουμε συνηθίσει.
    Και στα δικά σας.

    @σκουλήκι Σήμερα κέρασα βλαμμενοκαφέ.
    Το σπάσαμε, αλλά το κρύψαμε κάτω απ'το χαλάκι και δεν κατάλαβε κανείς τίποτε. Όσο για το συντριβάνι, είναι πιο μυρωδικό τώρα!
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @βλαμμένος Χμμμ... Πονηρές ερωτήσεις.
    Στα Λονδίνα με φίλες - παρέα από Αθήνα. Στα Παρίσια με παρέα από Λάρισα, να τιμήσουμε και την πατρίδα.
    Αλλά τι Παρίσια, τι καφές στα Πατήσια... Τι προτιμάς;
    Καφές; Να πληρώσω; Χμμμ... Τον κέρασε ο Παντελής ;-)


    Καλησπέρα και σε σένα, φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @kanataki Οι Γάλλοι δεν ξέρω αν έχουν φασόλια. Οι Άγγλοι σίγουρα μικρά και γλυκά.
    Στο Παρίσι πουλούσαν όμως στα τουρκο-λιβανέζικα γυράδικα κεμπάπ σε ψήσιμο αλά γύρος, σε ψωμάκι σάντουιτς με σαλατοειδή και το λέγανε grec!

    @patsiouri Όπου γης, πατρίς! Αρκεί να πέρασες καλά, αυτό μετράει και όχι το μέρος!
    Άμα συνεχίσεις να θες να με δείρεις, να κανονίσουμε ραντεβού.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ωωωωωωω τι ποστ ειναι αυτο; καλα εχεις να κανει με μια που οτι δει για λονδινο τρεχει!!! εδω εφτασα τελευταια και καταιδρωμενη, αλλα εφτασα και τρελαθηκα απο ζήλια! ωστόσο, ο καιρος γαρ εγγυς, διοτι εχω κλεισει κι εγω 5-6 μερουλες εκει!! χαιρομαι που μα βαζεις στο κλιμα! τελικα ολοι στο ice bar πανε, λεω να παω κι εγω!! για πες τιμες σε παρακαλωωωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. πω πω κλασσικο αγγλικο πρωινο!!!
    τι μου θυμησες μωρε τωρα...ποτε δε φανταζομουνα πως θα ετρωγα με ορεξη ολα αυτα που ποτε δε φανταστρηκε το στομαχακι μου πως μποιρει να να αντεξει για πρωινο...και ομως!!!
    καλη μας χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @lifewhispers Άντε, καλά να περάσεις και συ στο ταξίδι σου! Ελπίζω να οργάνωσες καναδυό θεάματα!
    Όσο για τιμές, ότι είναι στην Αθήνα ευρώ, εκεί είναι λίρες, άρα πρακτικά μιάμιση φορά πάνω.
    Τα φιλιά μου.

    @μοιράιδα Και όμως μια χαρά ήτανε! Και απίστευτα δυναμωτικό. Με κράτησε για αρκετές ώρες. Όπως επίσης τα fish 'n' chips.
    Καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εύχομαι έτσι να συνεχίσει η Νέα Χρονιά σου, με όμορφα ταξίδια!
    Για όσους θέλουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, υπάρχουν πλέον σημαντικές προσφορές από αεροπορικές εταιρείες που πρόσφατα έφτασαν και στο Βενιζέλος.
    Για παράδειγμα, για 2 νύχτες στην Βαρκελώνη τον Γενάρη, σε ξενοδοχείο 5 αστέρων (με έκπτωση 50% λόγω εποχής) με την clickair, το κόστος για δύο άτομα σε ξενοδοχείο και εισιτήρια φτάνει μόνο τα 350 euros. Ποσό λογικότατο, αν σκεφτεί κανείς ότι ένα αεροπορικό εισιτήριο από Αθήνα για Ρόδο φτάνει τα 160 euros σε off season εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πωπωωωωωωωω κατάθλιψη θα πάθω... γιατί, γιατί, γιατί.... θέλω και γω.... εμάς σε αυτά δε μας καλείς ε;; Καλά θα πιώ 12 αθρακούχα αναψυκτικά (πως τα λέω χιχιχιχι) για να χωνέψω το φούσκωμα από τις φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. kitsmits, καλημέρα σου. Περάσαμε ωραία βλέπω...
    Για τα κουιζ δηλώνω άσχετος, από Γαλλία έχω πάει μόνο Στρασβούργο. Επιφυλάσσομαι όμως φέτος για Παρίσι με τη μανταμ Ωσηέ (Χωρίς παιδιά, εννοείται)

    Ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ...τι καλά!!!
    Εγώ μόλις χτες έκλεισα εισιτήρια για Βενετία, για Πάσχα, αν και έψαχνα Παρισάκι... επειδή έχω όμως 5-6 μέρες μόνο, θεώρησα φρόνιμο (!) να αφήσω το Παρισάκι για αργότερα, όταν θα έχω περισσότερες μέρες!!
    Για το κουίζ δεν μπορώ να σου απαντήσω αλλά κάποια στιγμή στο μέλον, θα μπορώ, γαμώτο!!

    La vie en roseeeee...

    Καλημέρες
    (ζήλεψα με το Παρίσι, χι, χι!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπράβο βρε, πάντα τέτοια με τη νέα χρονιά και ακόμα περισσότερα!
    Γεγονός είναι ότι μας μπέρδεψες ...ευχάριστα με τα ταξίδια σου.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. πράσινη έχω γίνει από την ζήλια
    ,πράσινη , θελώ κ εγώ ταξίδι..
    δεν βρίσκω παρέα , όλοι έχουν αφραγκίες κ βαρεμάρα.
    κάπου να κλαφτώ κ εγώ..
    την καλύτερη δουλειά κάνεις , αυτά θυμάται κανείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πέρασες τέλεια; Μάζεψες εικόνες; Γέμισες τις μπαταρίες σου φουλ; Αυτό είναι που μετράει! Να πηγαίνεις πάντα τέτοια ταξίδια κι ας πεθαίνουμε απ’ τη ζήλια μας οι υπόλοιποι. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @χουανίτα Έχεις δίκιο! Η clickair ήταν από τις τελευταίες προσθήκες στην ανάρτηση με τις αεροπορικές+διαμονή. Για ό,τι νεότερο, να μας ενημερώνετε.
    Ευχαριστώ και για τις ευχές! Επίσης!

    @σκουλήκι Μαζευόμαστε να σε προσκυνάμε... Και μην αρχίσεις πάλι να λες για τα τέσσερα.
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @candy's τετραδιάκι Ειδικά στο Λονδίνο, ναι! Όχι ότι το Παρίσι πήγε πίσω, απλώς στο Λονδίνο είχαμε κανονίσει και θεάματα.
    Το ίδιο εύχομαι και σε σένα.

    @σοφία Οσονούπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @λαχανάκι Φοβάμαι μη μου αρρωστήσεις πάλι!
    Δώδεκα ποτά θα τα πιούμε, μην ανησυχείς πάντως. Και φέρε και τον ψηλό να του πω μερικές κουβέντες για κανένα ταξίδι!

    @ωσηε Να την πάρεις την μαντάμ, ασφαλώς! Αυτές οι φώτο είναι από Λονδίνο, το Παρίσι έρχεται όπου να'ναι!
    Τα χαιρετίσματά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @μετεωρίτης Μια χαρά σε βρίσκω. Άντε, καλά να περάσετε και σεις.
    Αφού ζήλεψες, κάτσε να σου δείξω και τις φωτογραφίες μετά.
    Στο εύχομαι, πάντως. Αξίζει.

    @ράδιο μαρκόνι Κρατάω το ευχάριστα που είπες! Και συ μια χαρά τα πήγες με τα παιδιά σου. Εύγε και σε σένα.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @irene Άντε, έλα μαζί μας! Και δε χρειάζεται πολλά χρήματα, μόνο λίγη οργάνωση παραπάνω. Πάρτε το απλώς απόφαση!
    Τα κάνουμε τώρα που μπορούμε, γιατί μετά ποιος ξέρει;

    @κοπτοραπτού Μια χαρά ήτανε, τώρα τελειώσανε και πάμε για τα επόμενα! Κούραση αρκετή, αλλά πολλές περισσότερες εμπειρίες!
    Να μην πεθαίνετε απ'τη ζήλια, αλλά να οργανώνετε τα δικά σας!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. teleiaaaaaaa
    kalh xronia kai tou xronou 8a me pareis mazi sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Irene ολα καλα?ακου αφραγκίες και βαρεμαρα!κιτσεμητσε μη την ακους που της απαντας κιολας πηγαμε και μεις Γαλλια(οι 2 μας με την Ερη)μονο να γκρινιάζει ξερει..αλλη εχει τ'ονομα αλλη τη χαρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. πω πω!! 13 άτομα ? κυριολεκτούσες ή σχήμα λόγου ήταν??
    Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ καλές αλλά ακόμα και οι ταξιδιωτικές φωτογραφίες σου με βάζουν σε σκέψεις... τις σκέψεις μου θα τις κάνω ανάρτηση;)
    αναμένω την συνέχεια του ταξιδιού. Σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία ευτυχία και όμορφες αποδράσεις:)
    φιλιά. Νατάσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. για να το κάνεις και post μάλλον πέρασες καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @moodygirl Εννοείται τρελογατοκόριτσο!
    Όπου θέλεις!
    Φιλιά τρελά.

    @ελένη Χαχαχα! Δεν ανακατεύομαι στα προσωπικά σας...πολύ!
    Πάρτε την και αυτή να μη σας παραπονιέται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ..ΧΑΙΡΟΜΑΙ.ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φίλε μου, όταν ταξιδεψω στο εξωτερικό, θα σου πω! Ας βγάλω πρώτα διαβατήριο... Κουίζ νο 3: Ποια η διαδικασία για να βγάλεις διαβατήριο;;;;Μόνο έτσι θα μπορεσω να καταβροχθίσω την ομελέτα με τα λουκάνικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @νατάσσα Τόσοι ήμασταν τελικά! Τρελός χαμός και χαβαλές!
    Κάνε ανάρτηση, αναμένουμε!
    Εύχομαι και σε σένα τα ίδια και καλύτερα.
    Φιλιά

    @νίκος κ. Και να μην περνούσα, θα το'κανα για παραδειγματισμό!
    Αλλά δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση...
    Πάντως ήταν όντως πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @νίκος Τρέξτε! Προλαβαίνετε! Όσο πιο νωρίς, τόσο πιο φθηνά και περισσότερες επιλογές.
    Ακόμα εδώ είσαι;

    @ελε Δε χρειάζεται διαβατήριο. Με λίγη τύχη, μόνο καινούρια ταυτότητα. Όσο για διαβατήριο, μπες στη σελίδα των ΚΕΠ, τα λέει αναλυτικά.
    Και μετά να έρχεσαι να μας λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τώρα εγώ η καλικατζαρίνα τι να πω;
    (Ναι, ναι, μπορεί οι άλλοι καλικάτζαροι να φύγανε για να συνεχίζουν να ροκανίζουν το δέντρο της Γης από κάτω, εγώ όμως παρέμεινα πάνω, για να φωτοσυνθέσω λίγη χλωροφύλη!)
    Εγώ λοιπόν πήγα στο Παρίσι ντάλα Αύγουστο. Καυσαέριο, μπίχλα, κυκλοφοριακό, αγένεια, κακό φαγητό, ουρά στον Πύργο. Μόνο η Μονμάρτη διασώθηκε, τα παζάρια των Αράβων και ο Λούβρος.
    Καλέ μη βαράτε. Μπορεί να ήταν bad το timing. Αλλά εγώ είμαι και μια προκατελημένη.
    New York, New York!!!!
    (Προς το παρόν έχω βάλει στο μάτι το Λονδίνο. Όχι σαν στόχο καλέ, αλλά γιατί δεν έχω πάει ακόμα, ντροπή μου, και κάτι με τσιγκλάει)
    Πάντως, χαίρομαι πολύ πολύ που πέρασες καλά baby.
    Και του χρόνου, ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. nai eida poso piga mexri twra.
    o alximistis ton pairnei
    gia afto mi mou to paizeis coehlo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. LOL :-) οχι εννοούσα εμεις οι 2(ειρηνη-ελενη)και η ερη.για να δεις οτι τα χει κανει τα ταξιδια της κ να τη κανω ρόμπα την αχαριστη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @ny anna Καλικατζαρίνα; Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό! Πάντως και μένα μου άρεσε πολύ περισσότερο το Λονδίνο. Και τις δύο φορές που έχω πάει και στα δύο (sic).
    Ευχαριστώ για τις ευχές. Και στα δικά σου! Όσο για New York είναι απώτερος στόχος.

    @administrator Αυτά ανάμεσα σε πολλά άλλα! Μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @erisabetsu Στο ξαναλέω, στο χέρι σου είναι.
    Είπα εγώ τίποτε για σύμπαν και Κοέλιους και τα σχετικά; Όχι βέβαια! Μόνο να το αποφασίσεις!
    Τα φιλιά μου.

    @ελένη Αυτές είναι αποκαλύψεις! Τύφλα να'χουν οι Μάκηδες και οι Σάκηδες και οι λοιποί!
    Αχαριστία, παιδάκι μου... Τς τς τς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. εξαιρετική ιδέα οι δυο προορισμοι.
    Προσωπικα εχω εναν ερωτα με τη Γαλλια(οχι με τους Γαλλους)και ιδιαίτερα με το Παρίσι και μια τρυφερη αγάπη με τη Μεγαλη Βρετανία(,ιδιαίτερα με σκωτία/ιρλανδια,(οχι με τους Αγγλους).
    Να εισαι καλά να περνας παντα ετσι ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κι εγώ την πρώτη φορά που πήγα στο Παρίσι το μίσησα, για τους ίδιους λόγους που αναφέρει η NYAnna. Τις επόμενες φορές είδα και άλλες όψεις του και το συμπάθησα περισσότερο, αλλά κατά τη γνώμη μου μπροστά στο Λονδίνο δεν πιάνει μία.

    (δηλαδή εντάξει, μία μπορεί να πιάνει, αλλά όχι παραπάνω ;-)

    @ Kitsosmitsos: Το σκετς στο Avenue Q σχετικά με το ίντερνετ και την πορνογραφία είναι ό,τι πιο αστείο έχω δει στο θέατρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. πουντο πουντο το δαχτυλιδι ... ψαξε ψαξε δεν θα το βρεις....

    υγ: αντεβαζω λιγο το επιπεδο γιατι εχει πεσει αισθητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. κι εσεις παρίσι τα χριστούγεννα? εγώ έφυγα από εκεί στις 28. Λονδινάκι βέβαια δε χτύπησα. στα τεελη του μηνα όμως σίγουρα χεχε

    οι απαντησεις δοθηκαν απο την αρχη σωστά. εμεις ειναι σα να κλεβουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. κακοπερνάτε βλέπω φίλε κίτσο.άντε και εις ανώτερα και χωρίς ανωτέρα βία...αν με εννοείς.Τα κουιζ δεν τα εννόησα γι αυτό διάβασα τις απαντήσεις.(είμαι και γνωστός λαθραναγνώστης βλέπεις).Καλή συνέχεια και πάντα τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @ευτυχία Ωραίοι οι έρωτες, απ' όπου κι αν είναι! Έτυχε, πέτυχε, έγινε, πέρασε. Αυτά συνοψίζουν τι έγινε. Πάμε για τα επόμενα τώρα!
    Να'σαι καλά και συ. Τα φιλιά μου.

    @σοφία Είμαι στις δύο φορές, στην τρίτη θα σου πω!
    Πάντως συμφωνώ για το Λονδίνο.
    Όσο για το Internet is for porn ίσως το κορυφαίο που έχω δει ποτέ! Μέσα σ'αυτό και οι αντιδράσεις του κοινού!!!
    Internet is for porn, for porn, for porn!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @βλαμμένος Εύγε παληκάρι μου. Ευτυχώς που έχουμε και σένα!
    Τελικά πού είναι το δαχτυλίδι;

    @mad Χριστούγεννα Λονδίνο, Πρωτοχρονιά Παρίσι. Αυτό ήταν το πρόγραμμα. Απλώς όσον αφορά στην κράτηση, πρώτα κλείσαμε το Παρίσι και μετά το Λονδίνο.
    Αυτά και μάλλον σας μπέρδεψα!
    Την καλησπέρα μου.

    @island Άσε, κακοπέραση όντως! Και με δίχως ανωτέρα βία, που λες και συ.
    Λαθρανάγνωσε (;) δεν υπάρχει πρόβλημα!
    Και στα δικά σου! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. περασα μια βολτα να πω οτι ειμαι το σχολιο νουμερο 78
    κερδιζω κατι ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @σκουλήκι Αν κερδίσατε λέει! Υπομονή. Περάστε να παραλάβετε το δώρο σας. Καλή τύχη στην συναρμολόγηση.

    @σπίθας Και γω που έχω το 80 τι κατάλαβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλημερα...άργησα να περάσω.. ασυγχώρητη..Μα καλά όλοι οι Έλληνες εφέτος περάσανε τις γιορτές στο Παρίσι??? :) Ασε δικά μου αυτά.. χαχα ΜΠΡΑΒΟ πάντα τέτοια, ζήλεψα λιγάκι αλλά οκ, πανέμορφα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @roadartist Και Λονδίνο (απ'όπου οι συγκεκριμένες φωτογραφίες) και Παρίσι (απ'όπου οι επόμενες) είχε όντως πολλούς Έλληνες.
    Τι ασυγχώρητη βρε, τι είναι αυτά που λες!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. μάλλον δεν έχεις διαβάσει καθόλου το βλογκ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @erisabetsu Γιατί το λες αυτό; Με πληγώνεις...
    Αρκετά συχνά προσκυνώ στο ναό της Καφροδίτης.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Είμαι λες,ε;
    Να το ψάξω το θέμα.
    Μέχρι τότε, στα μούτρα σου! Τρελό φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. νταξει το δαμε το Παρισι παμε καμια Βουλγαρια τωρα...

    υγ: αλλη φορα οταν κανεις σχολια στο μπλογκ μου μην πινεις...γιατι πας και τα κανεις σε λαθος αναρτησεις..γιδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Για σένα πήγαινε το σχόλιο, βλαμμένο! Που αποπειράθηκες να με μεθύσεις, αλήτηηη!!!

    Βουλγαρία...Καλή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Kitsosmitsos, την συστήνω ανεπιφύλακτα! Την clickair εννοώ. Στην ώρα τους, όλα πήγαν ρολόϊ, για μια τιμή που ούτε ρολόϊ της πλάκας δεν αγοράζεις. Αξίζει.
    Η germanwings τί έγινε; Προσπαθώ να βρω εισιτήρια επιστροφής από Βερολίνο σε οποιαδήποτε ημερομηνία αλλά τζίφος. Έχεις ακούσει τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Θα την κοιτάξω την clickair. Είναι ήδη στα υπόψη.
    Για την germanwings, νομίζω ότι τις περισσότερες πτήσεις τις έχει καλοκαίρι (λογικό). Τώρα το χειμώνα, κινείται κυρίως μέσω Θεσσαλονίκης. Για κοίταξέ το κι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Εμείς πήγαμε στο Phantom of the opera! TELEIO!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. @asteraki Είναι η αμέσως επόμενη επιλογή μου! Χαίρομαι που σ'άρεσε, επιπλέον κίνητρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή