Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

Πακετάροντας

Ενόψει γιορτών, ονομαστικών και μη, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο ασχολούμαστε με το πακετάρισμα. Είτε με το ταξίδι στο χωριό, στους γονείς σε άλλη πόλη, σε φίλους, σε εκδρομή, εντός ή εκτός. Είναι κάτι που αφορά σε όλους μας. Ακόμη και οι εναπομείναντες – παρεμπιπτόντως τα Χριστούγεννα είναι η καλύτερη εποχή της Αθήνας – ασχολούνται με το ξεπακετάρισμα και το πακετάρισμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου!

Το πακετάρισμα γίνεται με δύο τρόπους. Βασικά ή γίνεται ή δε γίνεται! Είναι ένα μυστήριο πράγμα που συνοδεύεται από αρκετούς μύθους και τρέλες.

Καταρχάς, όσο και αν οργανωθείς, όσο και αν προγραμματίσεις πάντα θα βρεθεί εκείνο το μικρό κάτι που θα ξεχάσεις. Είτε θα είναι οι παντόφλες/ σαγιονάρες, είτε εκείνο το όμορφο μπλουζάκι είτε εκείνο το χρησιμο-άχρηστο, πάντα κάτι μένει πίσω! Ίσως είναι το κομμάτι του εαυτού μας που αφήνουμε πίσω για να το βρούμε όταν γυρίσουμε.

Έπειτα ο όγκος των πραγμάτων. Όσο και να προσπαθήσει κανείς, ο όγκος των πραγμάτων θα βγει δυσανάλογος των αναγκών. Όλα εκείνα τα χρήσιμα πράγματα θα αποδειχτούν άχρηστα, καθότι με το ίδιο τζην θα κυκλοφορούμε, είτε θα λείψουν εκείνα που βγάλαμε έξω την τελευταία στιγμή! Ένα μυστήριο πράγμα, είτε πακετάρει κανείς για 4 μέρες είτε για μία βδομάδα, πάνω – κάτω ο ίδιος αριθμός πραγμάτων είναι μέσα στη βαλίτσα!

Επιπλέον, η τέχνη του πακεταρίσματος. Υπάρχουν τύποι οργανωτικοί, άλλοι που το παλεύουν και άλλοι που απλώς πετάνε μέσα τα πράγματα. Υπάρχει μια διεθνής συνισταμένη: όσο και αν προσπαθήσεις, στην επιστροφή ο όγκος των πραγμάτων θα έχει αυξηθεί κατακόρυφα, ανεξαρτήτως του πόσα πράγματα θα ψωνίσεις από εκεί που είσαι!

Νεόκοπο σχετικά περί πακεταρίσματος είναι το κομμάτι των νέων τεχνολογιών. Φορτιστής για το κινητό, την φωτογραφική, την κάμερα, εξτρά μπαταρίας, ο φορητός υπολογιστής, το i-pod και ό,τι άλλο τεχνολογικό γεμίζουν με επιπλέον χώρο τις αποσκευές μας. Το κατά πόσο θα φτάσουν σώα και αβλαβή, εξαρτάται άμεσα από το πώς θα τα τοποθετήσουμε και στην καλή θέληση του οποιουδήποτε θα χειριστεί τη βαλίτσα μας!

Υπάρχει και το πακετάρισμα ή καλύτερα τακτοποίηση από σκέψεις, λέξεις, σχέσεις, όλα... Αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα.

Αναχωρώντας και εγώ με τη σειρά μου, σας εύχομαι πάνω απ’όλα Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία. Να περάσουμε όλοι όσο το δυνατόν καλύτερα, ανεξάρτητα του τι έχουμε επιλέξει να κάνουμε και επιστρέφοντας, να είμαστε εδώ να αναρτούμε, να συζητάμε, να σχολιάζουμε και όλα αυτά τα όμορφα.

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους μας!
ΥΓ Τρέχω να πακετάρω τώρα γιατί ήδη έχω αργήσει! Καμιά συμβουλή κανένας;

110 σχόλια:

  1. Όλα κι αν τα πακετάρω φιλε κιτςμιτς αυτές τις καταραμένες λέξεις, σκέψεις και δε συμμαζεύεται δε μπορώ ούτε να τις πακετάρω ούτε να τις τακτοποιήσω...
    Γαμώτο κι άγιες ημέρες που έρχονται και είναι το μυαλό μου σα datsun γύφτικο βαρυφορτωμένο που η κάσα αγγίζει τις πίσω ρόδες...
    Τέλος πάντων... όπως κι αν έχει το πράμα...

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠακέτοΜίτσος να περάσεις καλά καλά φίλε και να ρθεις πισω ανανεωμένος και δυνατός.
    Οι γιορτές ειναι μια καλή ευκαιρία γι αυτό.
    Οταν γυρίσεις σου εχω μια πρόσκληση
    εδω.

    Καλές Γιορτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ωσηε Έτσι είναι φίλτατε, γι αυτό και γω τις άφησα κατά μέρος. Γιατί αλλιώς χάνεις τη στιγμή που ζεις αναπολώντας τις περασμένες.
    Ποτέ δεν τακτοποιούνται γιατί πάντα έρχονται και άλλες, καλύτερες ή χειρότερες, πάντως διαφορετικές.
    Καλές γιορτές και σε σένα!

    @τζωνάκος Και συ το ίδιο, φίλτατε, ό,τι κι αν αποφασίσεις να κάνεις. Καλή ξεκούραση, ηρεμία και τρέλα σου εύχομαι. Θα τα πούμε σίγουρα μετά! Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρε μαζί σου και καμιά άδεια βαλίτσα just in case

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα να περασεις! καλες γιορτες με ολους οσους αγαπας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται! Χρόνια σου πολλά φιλαράκο, με υγεία και αγάπη.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι να πω .... παω να πακεταρω την σερβιετα μου και να σκεφτω αν επρεπε να παρω ταμπον

    μα για ονομα βρε ερωτα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να περάσεις όσο πιο καλα μπορείς και να γυρισεις σύντομα...
    που πας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @eri Λες ε; Μπα, δεν έχω σκοπό να επιδοθώ σε shopping therapy. Περισσότερο για βόλτες και τα σχετικά.
    Άσε που η easyjet χρεώνει εξτρά!

    @roadartist Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Αν και δε γίνεται να τους έχω όλους μαζί στο ίδιο μέρο, τουλάχιστον μπορώ να τους σκέφτομαι και να μου λείπουν...
    Επίσης, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ιφιγένεια Και συ το ίδιο αγαπητή! Υγεία και ευτυχία πάνω απ'όλα να έχουμε! Χρόνια πολλά σε όλους μας.

    @σκουλήκι Τέτοιος προβληματισμός βρε τρελό σκουληκάκι μου; Απαπα! Με προβλημάτισες και συ τώρα...

    Τρελό φιλί ανάμεσα στις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @erisabetsu-chan Επίσης, επίσης. Θα γυρίσω με το νέο έτος, αν και ενδιάμεσα ίσως καταφέρω να κάνω καμιά σύνδεση.
    Φέτος κάποια πράγματα ήρθαν ευνοϊκά περί των ταξιδιών, οπότε Χριστούγεννα θα είμαι Λονδίνο σε ένα φίλο που μένει εκεί (απρογραμμάτιστο) και Πρωτοχρονιά στο Παρίσι (προγραμματισμένο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ελπιζω να σε προλαβα!!! καλες γιορτες καλο ταξιδι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποσο ζηλεψα δεν μπορεις να φανταστεις!!!

    Να περασεις τελεια και να μεταφερεις στην Ελισσαβετ πως θα παω για τσαι το συντομοτερο, ξερω πως της εχω λειψει!



    Χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τις ευχές μου κι από εμένα για καλές γιορτές και καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά φίλε.

    Εγώ για το πακετάρισμα έχω δικαιολογημένο ένα "ποσοστό απώλειας" που λένε και στον στρατό.:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλές γιορτές.

    Να περάσεις τέλεια!!!

    ΥΓ. Λονδίνο ε;;;;

    Αυτά είναι....χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Κίτσο...πακέταρε ότι θες(σκέψεις ρούχα στιγμές)και πέρνα καλά εκεί που θα πας...μετά φέρτα πίσω και ξαναξεπακτάρησέ τα μπροστά στο μπλογκ....Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχεις βρει το αδύνατό μου σημείο..το πακετάρισμα..Εκτός του ότι το σιχαίνομαι (με όση απέχθεια χωράετι σε αυτή τη λέξη)έχω ανακαλύψει πως δεν έχει σημασία πόσες ώρες ή πόσες μέρες θα κάνω βαλίτσες,πάντα θα κάνω τις πιο λάθος επιλογές..Δεν κάνω καν τον κόπο να αναφερθώ σε χαμένα αντικείμενα (από ρούχα μέχρι και ταυτότητες..) Η λύση είναι μια... Βάλε κάποιον άλλο να σου κάνει τη βαλίτσα.Έτσι

    1) Θα έχεις να κατηγορείς κάποιον άλλο σε περίπτωση που ξεχάσεις / χάσεις / καταστραφεί κάποιο αντικείμενο σου

    2) Δε θα κουραστείς εσυ καθόλου

    Καλές Γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαρούμενα Χριστούγεννα και όταν γυρίσεις πέρνα να πάρεις το δώρο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. το δωράκι μου το πακέταρες;;;
    χρόνια πολλά κ καλά χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αυτη την περιοδο κανω πακεταρισμα σκεψεων.
    ειναι καταπληκτικο που συμπεριελαβες τετοια κατηγορια!!!
    εισαι φοβερος κιτσομητσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς νάρθεις και καλά να περάσεις...
    Καλά χριστούγεννα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χμμμ, αν και δεν είμαι καλή στις συμβουλές, θα σου λεγα να πακετάρεις όλα όσα σε πίκραναν φέτος και να τα στείλεις στα τσακίδια, ενταύθα. Χρόνια πολλά, να περάσεις καλά και να είσαι πάντα ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ως άνθρωπος της τελευταίας στιγμής
    (στη Νάξο το καλοκαίρι πήγα χωρίς μαγιό γιατί το είχα ξεχάσει!!) μία λέξη έχω να πω για το πακετάρισμα:
    PAKETON !!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
    και όταν με το καλό γυρίσεις,
    να φέρεις πίσω, στη βαλίτσα σου ΜΟΝΟ αυτά που σε ευχαριστούν
    και που θέλεις να κρατήσεις...

    Να μου φιλήσεις το σκουλικάκι!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οσον αφορά στο ...πακετάρισμα, έχω μια καλή συμβουλή (την εφαρμόζω χρόνια τώρα αδιαλείπτως και έχει επιτυχία). Ασε αυτή του δουλειά στους ...άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά ταξιδιάρικα Χριστούγεννα να έχεις και να περάσεις ΤΕΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλές γιορτές... Να περάσεις καλά... Χαρούμενα Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο τρελός γιατρός έχει το δώρο σου έτοιμο! Ανήμερα Χριστουγέννων μπορείς να περάσεις από το μέρος μου να σου υποδείξω τον τρόπο παραλαβής ;-)

    Χρόνια Πολλά με Υγεία και Πείσμα για όσα γουστάρουμε. Όλα τα άλλα είναι στο χέρι μας. Κι αφήστε το 2008 να χτυπιέται πως είναι δίσεκτο...

    Καλά Χριστούγενααα
    Χικ!
    Χοχοχο ήθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χρόνια πολλά, με υγεία και ευτυχία... ότι σπάει τύλιξε το με τα ρούχα και πέταξε τα όλα μέσα στην βαλίτσα, ούτως η αλλιώς χάλια θα είναι όταν θα τα βγάλεις, (καλά μην πάρεις και όλα τα πουκάμισα;))... πολλές ευχές, φιλιά Νατάσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κιτςμιτς, περνάω για ευχές φίλε.

    Καλά Χριστόύγεννα και ότι ποθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ουφφφ...πακετάρισμα!!!Μα...γιατί έπρεπε να το δω τώρα αυτό Χριστουγεννιάτικα??Και πρώτη φορά που έρχομαι κατά δω?Ας είναι...αν και με άγχος λόγω υποβολής της ακατανόμαστης δραστηριότητας παραπάνω,ηρεμώντας απ τη μεγάλη παρέα και την ατμόσφαιρα,ευχομαι κι εγώ τι άλλο?ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με ΥΓΕΙΑ πάνω απ όλα και ειρΉνη ΨΥΧΙΚΉ!και μιας και πακε$%&&φτου!! κιόλας καλό ταξίδι και πολύ καλά να περάσεις φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σήμερα που είναι εδώ όλα κλειστά, βρήκα χρόνο να απαντήσω σε αρκετά μηνυμάτα, σχόλια και ευχές. Την καλησπέρα μου απ'το βροχερό (μόνο σήμερα ευτυχώς) Λονδίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @purple Χρόνια πολλά και ευχές επίσης! Καλά να περάσεις και εσύ ό,τι κι αν κάνεις!

    @legally blonde Καλεσμένο με έχει σήμερα το απόγευμα για το τσάι μας, αλλά λέω να την στήσω λίγο, έτσι για το καλό!
    Να μη ζηλεύεις, απλώς να κάνεις αυτό που είναι καλύτερο και για εσένα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @γκρινιάρης Τις ευχές μου επίσης. Καλές γιορτές και σε σένα και με πολλά ταξίδια!

    @νίκος κ. Υγεία πάνω απ'όλα. Ίσως η πιο μεστή ευχή!
    Χρόνια πολλά επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @evi Μη νομίζεις και γω της συνομοταξίας των ατακτοποίητων είμαι. Λόγω επαγγελματικών ταξιδίων άρχισα λίγο να συμμαζεύομαι - όσο να'ναι τα κοστούμια δε γίνεται να τα πετάξεις όπως-όπως.
    Αυτό με τον άλλο να σου φτιάξει τη βαλίτσα, βοηθάει σίγουρα σε αυτά που λες!
    Θα το προτιμώ συχνότερα. Τις ευχές μου.

    @εφιάλτης Χρόνια πολλά με υγεία, επίσης! Θα τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ενεσούλα Θα περάσω, βεβαίως. Αφού είναι και από τα χεράκια σας!
    Χρόνια πολλά και καλά! Τα λέμε καλύτερα από το νέο έτος και όποτε φυσικά μας τιμήσεις με την παρουσία σου στην Αθήνα.

    @irene Δεν το πακετάρισα ακόμα, αλλά έχω αφήσει αρκετό χώρο στη βαλίτσα!
    Χρόνια πολλά, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @μαρία λεμονάτη Από τις σκέψεις ξεκινάνε όλα. Απλώς καμιά φορά κάνουμε τα μηχανικά για να ξεχνιόμαστε... Βοηθάει η περίοδος, πάντως!
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @σπίθας Όλοι καλά να περάσουμε και να γυρίσουμε, ό,τι κι αν έχει επιλέξει ο καθένας μας!
    Καλές γιορτές, επίσης!

    @κοπτοραπτού Μια χαρά είναι οι συμβουλές σου, σαν την κοπτοραπτική σου!
    Τα πακετάρουμε όλα, καλά, άσχημα, όμορφα, μέτρια, όλα. Και προχωράμε για τα διαφορετικά και τα καλύτερα!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @μετεωρίτης Μεγάλη υπόθεση η βαλίτσα, έχεις δίκιο. Μωρέ όλα τα χωράει καλά, καθημερινά, τσαλακωμένα, άπλυτα, χρειαζούμενα και αχρείαστα. Όλα έχουν τη χρησιμότητά τους.
    Τα φιλιά μας επίσης.
    Χρόνια πολλά!

    @phlou...flis Καταρχάς, κορυφαίο το όνομα. Τρελό λογοπαίγνιο.
    Όσο για το πακετάρισμα μέσω άλλων, μια χαρά λύση είναι, αρκεί να σε ανέχεται ο άλλος!
    Τις ευχές μου στην οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @boutsoukas Τα ταξίδια δεν είναι μόνο αυτά, τα καλύτερα είναι του μυαλού. Χωρίς αυτά δε ζούμε!
    Χρόνια πολλά επίσης!

    @greekmedianews Με υγεία και ευτυχία. Τα συνοψίζεις όλα.
    Χρόνια πολλά επίσης. Τις θερμές ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @κορκόδειλας Χρόνια πολλά, επίσης. Τις θερμές ευχές μου! Με υγεία και ευτυχία να επιστρέψουμε. Θα τα πούμε ωρέ!

    @mad Μήνυμα ελήφθη, doc! Έφτασεεεε!
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία επίσης. Ό,τι επιθυμείς και συ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @νατάσσα Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε σένα και στην οικογένεια!
    Τις θερμές ευχές μου.
    ΥΓ Πουκάμισα δεν πήρα πάντως, φτάνει που τα φοράμε κάθε μέρα στη δουλειά.

    @ωσηε Καλά έκανες. Οι ευχές είναι πάντα όμορφες.
    Χρόνια πολλά, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @λάκων Απλά και λακωνικά, όπως θα περίμενε κανείς!
    Χρόνια πολλά επίσης. Τις θερμές ευχές μου.

    @φειδίας Είναι το δυσάρεστο παρελκόμενο των ταξιδιών. Τι να κάνουμε, θυσιάζουμε λίγη ηρεμία για το υπόλοιπο καλό ταξίδι!
    Καλά έκανες και πέρασες. Χρόνια πολλά με υγεία και σε σένα, επίσης. Τις γιορτινές ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Προσωπικά το μόνο που με δυσκολεύει είναι η τέχνη του πακεταρίσματος γιατί δεν έχω καθόλου υπομονή να βάλω τα πράγματα στην βαλίτσα με τάξη. Τα πετάω μέσα όπως να 'ναι και ξεμπερδεύω. Το οποίο δεν είναι πρόβλημα όταν ταξιδεύω με αυτοκίνητο (ό,τι περισέψει το βάζω σε πλαστικές σακούλες) αλλά είναι πρόβλημα όταν πρόκειται να χρησιμοποιήσω μέσα μαζικής μεταφοράς. Στις περιπτώσεις αυτές, απλά αναθέτω σε κάποιον άλλο το πακετάρισμα - ή υποφέρω!

    Κατά τ' άλλα, έχω ηλεκτρονικές λίστες για όλα τα είδη ταξιδιών και όλες τις εποχές, κι έτσι δεν ξεχνάω ποτέ τίποτα. Ούτε και ο όγκος με δυσκολεύει, γιατί λόγω των πολλών ταξιδιών έχω μάθει να παίρνω όσα ακριβώς μου χρειάζονται και όχι παραπάνω. Το μόνο πρόβλημα είναι ποιος θα μου πακετάρει τις βαλίτσες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @σοφία Από ένα σημείο και μετά, γίνονται και αυτόματα κάποια πράγματα. Πχ έχω πάντα νεσεσέρ ταξιδίου με σαπούνια-σφουγγάρια-οδοντόκρεμες κτλ ταξιδίου. Ο όγκος διαφέρει αναλόγως με τις ημέρες. Το θέμα είναι όταν ταξιδεύεις με αεροπλάνο, επειδή μπαίνει και το βάρος στη μέση. Μπερδεμένη ιστορία!

    Το Λονδίνο πάντως μας υποδέχθηκε με μια χαρά καιρό. Σάββατο ζεστασιά, Κυριακή κρύο και ομίχλη (αλλά τι πιο αγγλικό να ζητήσεις;), χθες μια χαρά και καλή ορατότητα, σήμερα βροχή, αλλά ήμασταν ούτως ή άλλως όλη μέρα μέσα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λονδίνο λοιπόν!Ωραιότατα!Τις ευχές μας!Να περάσετε υπέροχα! Ελπίζω πακετάροντας να μην ξέχασες τη φωτογραφική μηχανή! Περιμένουμε ραπόρτο!
    Εμείς τώρα είμαστε στη φάση πακεταρίσματος!
    Πόλλα φιλιά!Θα τα πούμε με το νέο έτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ε... κάποιοι πρέπει να περάσουν όμορφα!! Χαίρομαι, χαίρομαι!!!

    Χρόνια πολλά, χρόνια υγεία, χρόνια ευτυχίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. A! Να μην ξεχάσεις να δώσεις τα φιλιά μου στην Έλσα....

    Θα τ' αντέξεις να της τα δώσεις; Μην την αηδιάσεις... είναι κακιά κατά βάθος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Kitsomitse mas,
    να σε χαιρόμαστε (λέμε τώρα...). Νάχεις την υγειά σου να κάνεις ταξιδάκια και τα μυαλά για σωστές επιλογές στη ζωή σου. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια Πολλά φίλε και να περάσεις καλά. Με τα εγγλέζικα! πως τα πας καλά?

    Νομίζω ότι καλύτερα είναι να τα πακετάρει ...γυναίκα!

    Υγεία, αγάπη και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κίτσο Καλά Χριστούγεννα.

    Κυρίως όμως τρελά και ανέμελα.

    και σε παρακαλώ πες στη queen ότι δεν ήρθα, γιατί πέρυσι το δείπνο ήταν αίσχος......χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. xronia polla se olous..
    ugeia, eutuxia, tuxi k kali epistrofi se osous fugoun..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!
    ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!

    “και επιστρέφοντας, να είμαστε εδώ να αναρτούμε, να συζητάμε, να σχολιάζουμε και όλα αυτά τα όμορφα.”
    Ξαναπες το… ε το καλό να γυρίσει ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!!


    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ελπίζω να περάσεις καλά! σε ευχαριστώκαι εγώ για τις ευχές σου! Σου εύχομαι κάθε ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ....ξανάρθα για να κάνω παραγγελιά...Λονδίνο by kitsomitsos και βάλε και 1-2 φώτο!
    καλή διασκέδαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ένας είναι ο κανόνας για το τέλειο πακετάρισμα...καλύτερα να μην χρησιμοποιήσεις κάτι παρά να το χρειαστείς και να σου λείψει !!! Πρακτικά αυτό σημαίνει μερικές βαλίτσες παραπάνω αλλά πάντα θα υπάρχει ένας άντρας στην παρέα να τις κουβαλήσει οπότε no problem !!!

    Καλές Γιορτές σε όλους με Υγεία αρχικά...και ό,τι άλλο επιθυμεί ο καθένας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πήγες και ήρθες κιόλας;

    Ελπίζω να πέρασες όμορφα.

    Και η συνέχεια να είναι ακόμη καλύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ Kitsosmitsos: Άμα ρίξει κι ένα χιόνι, θα έχετε δει όλες τις εποχές μέσα σε μια βδομάδα :-)

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χρόνια σου πολλά και καλά με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Χρονια Πολλα και καλα με υγεια οπου και αν βρισκεσαι!!Τις καλυτερες ευχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εγώ θα πρέπει να πακετάρω ένα βρακάκι, το νεσεσέρ με τα καλλυντικά μου, ένα ζευγάρι κάλτσες και το πιο ωραίο μου χαμόγελο, γιατί θα δω το πιο γλυκό μωρό του κόσμου!!!!
    Καλή χρονιά παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. που σαι ρε τρελο αγόρι?..Ευρωπαιος μας εγινες??....

    αντε κιτσο μου γύρνα....μου λειψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. kits, καλή σου χρονιά. Προσοχή στις καταχρήσεις. Εγώ έρευσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!Χρόνια πολλα και καλά και απο μένα εστω και καθυστςερημένα.
    Εγω,επειδη παλια επαιρνα πολλα πραγματα στα ταξιδια ,κουβαλουσα 500 βαλιτσες και τελικα χρησιμοποιουσα το 1/10 τωρα πια πεταω μεσα σε μια βαλιτσουλα 2 πουκαμισα ,2 καλλυντικα και τερμα και βεβαια κυκλοφορω στις εκδρομές σαν θυμα των τελευταιων κατακλυσμων!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τις καλύτερες ευχές μου φίλε
    για το νέο έτος !
    Καλή χρονιά και καλά να περνάς-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Χρόνια πολλα και ευχές για ένα χαρούμενο 2008

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
    Και μια απορία: Το Κίτσος απο που βγαίνει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αρχιμηνια κ αρχιχρονια...Χρονια Πολλά και του χρονου..

    αριθμος λογαριασμου : 1129938-23

    Ευχαριστώ και παλι και του χρόνου!!!!

    ΚΙΤΣΟ ΜΟΥ!!!!!!!


    @Σουλα Το Κιτσος βγαίνει απο το Κελυφωτό (αντε βγαλε ακρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλή Χρονιά με Υγεία ;-)
    Εύχομαι τα καλύτερα αρχηγέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ!
    Στο blog μου σε περιμένει μικρό δωράκι για το καλό του καινούριου χρόνου που ΕΕΕΕΕρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Eύχομαι ο καινούργιος χρονος να σου δώσει Υγεία Ευτυχία και ό,τι άλλο ποθείς...Καλή Χρονιά!!!Την κουλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χρόνια πολλά φίλε μου.Ελπίζω να πέρασες όμορα αυτές τις μέρες...Ενημέρωσέ μας...Ελπίζω να σου μπήκε καλά αυτή η χρονιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλή Χρονιά kitsomitso. Εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία.
    Οσο για το πακετάρισμα των σκέψεων και την τακτοποίησή τους μάλλον είναι δύσκολη υπόθεση. Και να θέλουμε εμείς αυτές δεν θέλουν να μπουν μέσα σε ένα πακέτο...προτιμούν να τριγυρνούν εδώ κι εκεί ελεύθερες και ανεξάρτητες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μόλις γύρισα κουρασμένος. Χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά!
    Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω. Περισσότερες απαντήσεις, ευχές και επισκέψεις από αύριο.

    Καλή χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Γυρίσαμε, γυρίσαμε;;
    Αντε καλή χρονιά! Περιμένουμε εντυπώσεις, φωτογραφίες και ότιδήποτε άλλο...!
    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Eνα σχόλιο έχω να κάνω για το πακετάρισμα...ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ!!!!

    Καλή μας χρονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @crazytourists Την πήρα την φωτογραφική, μην ανησυχείτε. Ενδεικτικές θα δείξω κάποια στιγμή.
    Φιλιά και καλή χρονιά και σε εσάς.

    @mmexer Καλή χρονιά και σε σένα.
    Όμορφα ήταν, να'ταν κι άλλο, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @jf Καλή χρονιά επίσης. Εύχομαι ομοίως ταξιδάκια.
    Φιλούθκια

    @radio marconi Καλή χρονιά και ευχές και σε σένα και στην οικογένειά σου.
    Συμφωνώ για το πακετάρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @ορέστης Καλή χρονιά και σε σένα. Ναι μωρέ την άτιμη, τόσα χρόνια μαγείρεμα δεν έχει μάθει!
    Της το είπα, πάντως, μην ανησυχείς.

    @administrator Καλή χρονιά και ευχές και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @θυμήσου πώς με λένε Χρόνια πολλά, επίσης. Καλή χρονιά να έχουμε!

    @φύρδην-μίγδην Καλή χρονιά, επίσης. Την εννοούμε την ευχή, γι αυτό.
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @penny Πολύ όμορφα. Θα ακολουθήσουν σχετικά μερικές φωτογραφίες.
    Καλή χρονιά και σε σένα

    @νατάσσα Εντάξει, θα γίνει!
    Ευχαριστώ για τις ευχές. Καλή χρονιά και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @ούρσουλα Ένας είναι ο κανόνας - δεν υπάρχουν κανόνες!!!
    Καλή χρονιά!

    @pan Δε γύρισα ενδιάμεσα, κατευθείαν πήγα από το ένα στο άλλο. Τώρα όμως γυρίσαμε για τα καλά!
    Καλή χρονιά επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @σοφία Πες το ψέματα! Ευχαριστώ για τις ευχές.

    @ιφιγένεια Καλή χρονιά, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. @ελένη Καλή χρονιά επίσης! Τις ευχές μου!!!

    @ele Το είδες τελικά το μωρό; Τυχερή!
    Καλή χρονιά σε όλους!

    @βλαμμένος Ευρωπαίοι είμαστε όλοι. Γύρισα, για τα καλά και πάλι. Θα τα πούμε οσονούπω.
    Καλή χρονιά τρελό αγόρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. @ωσηε Καλή χρονιά επίσης. Ας κάνουμε και λίγο καταχρήσεις, δεν είναι κακό!

    @ευτυχία Καλή χρονιά, επίσης! Τις θερμές ευχές μου!
    Όσο για τις βαλίτσες, το κουβάλημα της επιστροφής είναι το θέμα...

    @σπίθας Θερμές ευχές, επίσης! Καλή χρονιά να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. @akon Ευχές επίσης. Καλή χρονιά!

    @soula Είναι το μπροστινό από το Μήτσος ;-)
    Καλή χρονιά!

    @βλαμμένος Παραπλανείς τον κόσμο πάλι. Σου είπε κανείς ότι έχεις καλή φωνή; Εχθρός σου θα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. @doctor Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, επίσης!

    @mad Καλή χρονιά και σε σένα. Τα καλύτερα για όλους μας.

    @boutsoukas Καλή χρονιά, επίσης. Τις θερμές ευχές μου. Θα περάσω οσονούπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. @φειδιάς Τα ταξίδια είναι στη διάθεσή μας και μόνο!
    Καλή χρονιά επίσης.

    @νίκος Καλή χρονιά και σε σένα, αγαπητέ. Ό,τι επιθυμείς.

    @το φτυαράτσι Άντε και του χρόνου φοιτήτρια!
    Καλή χρονιά, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @island Μια χαρά μπήκε. Θα ενημερώσω σχετικά.
    Καλή χρονιά και σε σένα.

    @σκουλήκι-έρωτας Τσακίστηκα και ήρθα, με πήξανε, αλλά γλύτωσα!
    Τρελό φιλί.

    @dyosmaraki Καλή χρονιά και σε σένα.
    Τριγυρνούν μες στο μυαλό μας. Από εκεί πηγάζουν, εκεί καταλήγουν.
    Να΄ναι πάντα οι καλύτερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. @βλαμμένος Παρκάκι θες, μου φαίνεται, γιορτινές μέρες...

    @χασάπη γράμματα Την ακολούθησα κατά γράμμα!
    Καλή χρονιά και σε σένα.

    @τρελοτουρίστας Γυρίσαμε, θέλαμε να καθήσουμε, αλλά οι δουλειές βλέπεις...
    Θα ενημερώσω σχετικά.
    Τις ευχές μου για τη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. @ιφιγένεια Καλή χρονιά και σε σένα και στις όμορφες ευχές σου!

    @πατσιούρι Συμφωνώ απολύτως! Μοναδική μαεστρία! Λες να είναι μόνο η εμπειρία;
    Καλή μας χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Χρονια πολλα κιτσομ'!!!


    Ελπιζω να ειναι μια απο τις πιο ομορφες της ζωης σου!

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Καιρός για άλλα... και με όσο πιο ήπια προσαρμογή στο 2008 :)

    Καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. @legally blonde Θα είναι επειδή το επιδιώκουμε! Έτσι απλά!

    @mmexer Καιρός για άλλα, όμορφα και διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Επίσης και σε σένα. Σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή