Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2007

Περί ελιάς (πρακτικά θέματα)

Πρακτικά, οικονομικά και λοιπά θέματα περί δέντρου ελιάς για το μπαλκόνι ή και τον εσωτερικό χώρο. Γιατί ελιά; Λόγω συμβολισμού (βλέπε προηγούμενες αναρτήσεις), αλλά και κυρίως γιατί είναι ανθεκτικό φυτό. Χρειάζεται μόνο πότισμα και αγάπη...

Από κατάστημα χονδρικής στην περιοχή μου (Προμπονάς - λουλουδάδικα), βρήκα αρκετά καλές τιμές, γιατί απ' ό,τι έχω ρωτήσει/ μάθει στα συνοικιακά οι τιμές είναι τσιμπημένες. Συγκεκριμένα:

  • ελιά με μαλακή γλάστρα γύρω στους 30 πόντους - τιμή 10 ευρώ
  • ελιά με σκληρότερη γλάστρα γύρω στο 1 μέτρο - τιμή 25 ευρώ

Επίσης, αν δεν έχει κανείς γλάστρα για αλλαγή, το κόστος (από άλλο μαγαζί) είναι περίπου 6-7 ευρώ επιπλέον. Σημειωτεόν, αυτές οι τιμές είναι χονδρικής, καθότι τα μαγαζιά αυτά δεν πουλάνε λιανική. Λόγω γειτνίασης, όμως, βρήκα άκρη και μπορούμε να αγοράσουμε, κόβοντας τιμολόγιο στα στοιχεία ενός γνωστού μου.

Σήμερα πήγα και αγόρασα ορισμένα, κυρίως για φίλους - και ένα βασιλικό χειμωνιάτικο για μένα. Το μαγαζί έχει και άλλα φυτά για ενδιαφερόμενους. Τις διανομές τις κανονίζουμε μεταξύ μας. Εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις που είναι αρκετά μακριά, αναλαμβάνω εγώ να σας τα φέρω, κατόπιν συνεννοήσεως - ραντεβού κτλ κτλ.

Περισσότερες πληροφορίες, αφήστε σχόλια. Για να οργανωθούμε όμως, στείλτε τις απαντήσεις σας σχετικά σύντομα - παρεπιπτόντως θα απουσιάζω για τις εκλογές. Πάντως, αυτή τη στιγμή έχω ήδη σπίτι 4 φυτά διαθέσιμα, για όποιον είναι βιαστικός ;-)

Αναμένω τις απαντήσεις και τις προτάσεις σας. Άντε, καλή αρχή!