Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Η ανάρτηση που δεν έγραψα

Πώς γεννιέται άραγε η ιδέα κάθε ανάρτησης; Όλοι μας έχουμε, φαντάζομαι, την απορία για τις αναρτήσεις που διαβάζουμε. Τι συμβαίνει με τον καθένα είναι βέβαια διαφορετικό.

Εκεί που κάθομαι λοιπόν ήρεμος, αμέριμνος, σαν επιφοίτηση έρχεται η ιδέα για νέα ανάρτηση. Μπορεί να είναι τα λόγια που άκουσα σε συζήτηση, σε διάλεξη, μία ανάγκη, μία σκέψη που τριβελίζει το μυαλό, ένα τοπίο και μια φωτογραφία ή απλώς μερικά κλεμμένα δευτερόλεπτα ταβανοθεραπείας. Επειδή όμως οι ιδέες μοιάζουν λίγο με την γέννα, καθεμία έρχεται με διαφορετικό τρόπο.

Τις περισσότερες φορές κάποια από τα ερεθίσματα που αναφέρονται πιο πάνω αποτελεί την αφορμή για να ξεκινήσει η ανάρτηση. Στην ουσία, είναι περίπου δεδομένη η αρχή, αχνοφαίνεται η πορεία και σχηματίζεται η όλη ιστορία. Σαν τα μωρά που γεννιούνται κανονικά, με το κεφάλι.

Από την άλλη, υπάρχουν φορές που το ερέθισμα είναι στην ουσία το κλείσιμο της ανάρτησης. Και πίσω από αυτό θα απλωθεί η ιστορία. Δεδομένο τέλος, ακαθόριστη αρχή. Κάτι που ίσως είναι λίγο πιο δύσκολο, καθώς θα πρέπει η αρχή που θα γραφτεί να δένει με το υπάρχον τέλος. Σαν τα λίγο πιο ανάποδα μωρά που γεννιούνται με τα πόδια.

Πότε ίδιο και πότε ανάποδο πράγμα, λοιπόν, οι αναρτήσεις. Αλήθεια, εσείς πώς γράφετε συνήθως τις δικές σας;

ΥΓ Αφορμή για την ανάρτηση αυτή στάθηκε το γεγονός ότι δύο φίλες γεννάνε λίγο πριν και λίγο μετά τις γιορτές. Έτσι, για το καλό...

43 σχόλια:

  1. kitsomitso μου, όπως τα λες, πότε με τα πόδια και πότε με το κεφάλι. Πάντως με καισαρική δε μου βγήκε καμία ανάρτηση μέχρι τώρα...

    Καλή λευτεριά στις φίλες σου. Τους φυσιολογικούς μου τοκετούς (πέντε τον αριθμό) να έχουν και... "με έναν πόνο", που μεταξύ μας δεν είναι μόνον ένας αλλά είναι τόσο ευχάριστοι όταν υπάρχει ψυχραιμία...

    Να ζήλεψα τώρα...
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομίζω ότι υπάρχει συνταγή, απλά ότι κατεβάσει το κεφάλι...
    Όσο για τα μπεμπόνια, με το καλό να έρθουν και να είναι γερά και δυνατά!
    Καλό ξημέρωμα Κίτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσυ παντως δεν πρεπει να προβληματιζεσαι..
    Οτι μαλακια και να αναρτησεις,
    τα χαιβανια που σε διαβαζουν,
    παντα κατι..σοφο..θα βρουν
    για να σχολιασουν.
    Θα μου πεις τωρα και με το δικιο σου,
    οτι σε διαβασα κι εγω..
    Σωστα..
    Αλλα βρε κεφτεδουλι μου ομορφε,
    με την ομορφη χουνουλουλου..αμφιεση..
    γιατι δεν κανεις κανα ιντερνετικο ταξιδακι με απειρα λινκς και ομορφα κλεμενες φωτογραφιες;
    Τι θελεις τωρα και ρωτας,
    για το πως και γιατι αναρτουμαι εμεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τότε που ο υπογράφων προόδευσε ιντερνετικώς,ηγουν ανεκάλυψε αποθηκευσιν αναρτήσεων,μέγα κατόρθωμα:)),γράφω όποτε μου κατέβει,ήδη μια...εκατοντάδα αναρτήσεων περιμενουν έτοιμες στην ουρά,κι άλλη μια πενηντάδα υπό δημιουργίαν...
    Ομολογώ ότι έτσι μου εφυγε και το "άγχος" της τελευταιας στιγμής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. " Πώς γεννιέται άραγε η ιδέα κάθε ανάρτησης;"

    Ό,τι ξέρω, ό,τι ξέρεις...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω πάλι πατάω ανάρτηση κι αρχίζω να πατώ τα πλήκτρα.
    Ό,τι θέλει ας κατεβάσει.
    Γι' αυτο συνήθως γράφω κουλαμάρες.

    Όλα καλα με τις εγκυμοσύνες.
    Με ενα πόνο οι φίλες σου

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!!!
    Ω με το καλό να έρθουν τα μωράκια!!!
    Πως γράφουμε; Καθημερινά ερεθίσματα και σκέψεις!!!! :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώς απο τις γέννες σου ήρθε να γράψεις την γέννηση των αναρτήσεων, παραμένει ερώτηση διαχρονικά επίκαιρη. Ενηγουέη ...
    Γραφω όταν κατι εχω να πώ που ισως να γεννήσει νέες συζητήσεις ή οχι, ερωτήματα κι απαντήσεις ή όχι. Το θέμα ειναι οτι γράφω και για να... αποβάλλω πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ τις αναρτήσεις μου τις γράφω δσύσκολα!
    Tουλάχιστον τον τελευταίο καιρό!!!
    :-D

    Καλό ΣΚ Κίτσο!!!

    ΥΓ
    Το βράδυ έχει Πλατεία Ειρήνης???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλημέρα, με ένα πόνο οι φίλες σου και όλα καλά να πάνε.

    Προσχεδιασμένες αναρτήσεις υφίστανται λίγες (θέλω να πιστεύω), συνήθως ναι.. είναι ότι βρεξει ας κατεβάσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. επειδή εγώ γράφω ότι μου κατέβει καταλαβαίνεις πως δεν έχω συγκεκριμένο τρόπο. Μπορεί κάτι που άκουσα, κάτι που διάβασα να γίνει το ερέθισμα. Άλλες φορές γράφεται μονοκοπανιά, άλλες γράφεται για μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    δηλαδή ρε κοπελιά έχεις πέντε παιδιά;;; να σου ζησουν και να είναι γερά χιλιόχρονα και τυχερά. να τα χαίρεσαι και μπράβο σου!

    εγω με ένα ερέθισμα που λαμβάνω απο την καθημερινότητά μου κάνω τις αναρτήσεις μου. και στην πορεία σχηματίζεται το κείμενο. είναι αυθεντικό και γραμμένο εν βρασμώ ψυχής πάντα!

    με το καλό οι γέννες των κοριτσιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πιστευω οτι η καθε αναρτηση ειναι θεμα εμπνευσης και φαντασιας,ακομα και αν ο καθε μπλογκερ καλειται να σχλολιασει την επικαιροτητα που οπως παντα ειναι πεζη και στεναχωρη.Πιστευω οτι μια αυθορμητη αναρτηση της στιγμης βγαινει παντα καλυτερη απο μια αναρτηση που απο πριν ξερουμε το θεμα το εχουμε δουλεψει στο μυαλο μας του εχουμε δοση μορφη.Παντα λοιπον η εμπνευση της στιγμης ειναι αυτη που προσδιδει αυθεντικοτητα στις αναρτησεις μας.Καλο Σαββατοκυριακο να εχουμε ολοι μας,κι ευχαριστω για την φιλοξενια σας εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μμμμ...συνήθως κάτι τριγυρίζει στο μυαλό μου, και απλά το γράφω. Όταν δε τριγυρίζει τιποτα και το ζοριζω γραφω απλα ενα οτι να ναι, συνηθως αποτυχημένο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κιτσο, αστα βραστα υποθεση...
    Υπαρχουν ενα σωρο ιδεες για αναρτηση, αλλα τελικα δισταζω γιατι αν ανεβαζα ολα οσα περνανε απο το νου μου ως αξιολογα.. εχμ.. δεν θα περισσευε χρονος ουτε για φαγητο! :))
    Για τουτο, συγκρατω τον εαυτο μου και, μια και χρειαζομαι χρονο αυτο τον καιρο, βρηκα το κολπακι των προγραμματισμενων αναρτησεων και ανεβαζω μοναχα οταν δεν παιρνει άλλο!

    Σε φωτισα;
    Καλη λευτερια στις φιλες σου, με το καλο και με ενα πονο, που λενε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα.

    Πραγματικά λυπάμαι που έχασα τις 'ικανότητες' που περιγράφεις.

    Το καλύτερο εύχομαι για τις φίλες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άλλες φορές ξέρω τι να γράψω, άλλες πάλι όχι..
    Νομίζω ότι έχω πατήσει πολλες φορές "Ανάρτηση" χωρίς να πατήσω "Δημοσίευση".

    Καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @φύρδην-μίγδην Άραγε πώς θα ήταν η καισαρική σε μία ανάρτηση; Κάτσε να το σκεφτούμε, δηλαδή :-)
    Καλά να'ναι τα κορίτσια.
    Ένας δεν είναι, νομίζω κανείς δεν το πιστεύει αυτό!
    ΥΓ Το πέντε πραγματικά μου έκανε τρομερή εντύπωση! Να τα χαίρεσαι όλα τα παιδιά σου! Πολλά φιλιά!

    @σοφία Συνταγή δεν υπάρχει σίγουρα.
    Απλώς αναρωτιόμουν για την διαδρομή!
    Γερά και δυνατά, ακριβώς!
    Καλημέρα.

    @ανώνυμος Ωραία! Έπειτα από καιρό ανώνυμος θαυμαστικά υβριστής! Βήματα προόδου, χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @vad Είσαι πολύ μπροστά! Χεχε!
    Στα φαγητά το κάνω αυτά, εδώ προς το παρόν είναι φρέσκα νέα - πλην Αυγούστου!
    Άγχος της τελευταίας στιγμής ε; Χμμμ...

    @σπίθας Με αποστόμωσες, φίλτατε! Χεχε!
    Καλημέρα.

    @κούλα Η ιδέα όμως; Πώς ξεκινάει, αλήθεια;
    Κουλαμάρες εδώ, κείμενα αλλού ;-)
    Με ένα πόνο, λοιπόν!
    Καλημέρα

    @ηφαιστίωνας Και καμιά βόλτα στη λίμνη βοηθάει, ε;
    Καλημέρα φίλτατε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @τζονάκος Μα την έκανα την συσχέτιση, δεν είδες; Χεχε!
    Αυτό με το να αποβάλεις πράγματα έχει ενδιαφέρον.
    Καλημέρα.

    @σοφία Έτσι, αλλιώς, αλλιώτικα ε;
    Καλημέρα!

    @kikop80 Έχεις τις υποχρεώσείς σου, τι να κάνεις και συ!
    Πήγα, εσύ ήρθες; Απλώς έφυγα νωρίς.

    @black bill Ό,τι βρέξει, ας κατεβάσεις. Ό,τι φας κι ό,τι πιεις και τα σχετικά!
    Μ'αρέσει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @mahler76 Αυτό το για μέρες μου έχει συμβεί και σε μένα!
    Το μονοκοπανιά είναι πιο εύκολο, πάντως.
    Καλημέρα.

    @ria Να τις ζήσουν, πραγματικά!
    Εν βρασμώ ψυχής ε; Οπότε λειτουργεί εν μέρει αποσυμπιεστικά. Ενδιαφέρον!

    @nostos Να'σαι καλά για την άποψή σου, καταρχάς.
    Όντως στον καθένα μας βγαίνει με διαφορετικό τρόπο. Το αυθόρμητο το προτιμώ και γω. Απλώς η ερώτηση είναι από πού ξεκινάς και πώς καταλήγεις...

    @ferdinand+Miranda Μου άρεσε καταρχάς το nick!
    Σωστή η παρατήρηση. Όταν κάτι το σκεφτόμαστε υπερβολικά, νομίζω και γω ότι βγαίνει αποτυχημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ροδιά Βγάλε και πυροβόλησε! Εδώ είμαστε να διαβάζουμε ;-)
    Μια χαρά μας φώτισες!
    Καλημέρα.

    @pan Είναι θέμα όρεξης. Ψάξε και θα την βρεις.
    Όπως και τα αθλήματα, θέλει την εξάσκησή του!

    @leviathan Άντε να τα δεχτούμε, λοιπόν!
    Καλημέρα.

    @δραπέτης Συνήθως πατάω την ανάρτηση όταν ξέρω ότι κάπου θα καταλήξει. Ίσως αργώ να φτάσω εκεί, τότε.
    Καλά να περνάς και συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με τιο καλό να γεννήσουν οι φίλες σου!
    Όσον αφορά τις αναρτήσεις γενικώς έχω κάποια δεδομένα,κάποιες αρχές που πιστεύω και (επαγγελματικές)ιστορίες που έχω βιώσει.Όταν έχω διάθεση να γράψω αναδύω κατι απ'αυτά.Ακόμα μπορεί ένα περιστατικό της ημέρας να γίνει η αφορμή ή η αιτία να γράψω επειδή θα μου φανεί ενδιαφέρον και θα συνάδει με τα πιστεύω μου.
    Μου αρέσουν οι ερωτήσεις που αναλύεις και βάζεις ως θέμα ποστ. Έχεις και κάτι από ψυχολόγο στην ψυχοσύνθεσή σου Χρήστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στη συντριπτική πλειοψηφία οι αναρτήσεις μου γράφονται επειδή οι φράσεις τρυπώνουν στο μυαλό μου μετά από διάφορα γεγονότα ή συναισθήματα και αν δεν τις γράψω επαναλαμβάνονται συνέχεια μέσα στο νου μου. Τότε είναι που κάθομαι να γράψω. Ξεκινάνε λοιπόν όλα από κάτι που έγινε ή ένιωσα ή άκουσα ή είδα και γίνονται ανάρτηση γιατί υπάρχουν οι φράσεις που το περιγράφουν μέσα στο μυαλό μου.

    Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι που σκέφτεσαι, σκέφτεσαι, σκέφτεσαι, δεν τα λέω και γραπτά λες, μπας και τα δει και κανάς άλλος;

    Δεν ισχύει το ίδιο με τα παιδιά! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έγραψα για το blogg ...
    στα τρίτα γενέθλιά του !!!
    Το είδα σαν προσωπικό μου εξομολόγο …
    σαν ένα μπουντουάρ ν’ αποθέσω τις σκέψεις μου !!!
    ακούμπησα ένα κομμάτι απ’ την ψυχή μου …
    Μοιράστηκα τις αγωνίες μου …
    Διαλάλησα τις χαρές μου !!!
    Λικνίστηκα πάνω στα κύματα …
    Αναπόλησα τα ταξίδια μου …
    Εκτόξευσα την αγανάκτησή μου …
    Ζωντάνεψα τα όνειρά μου …
    Εκτόνωσα την απόγνωσή μου …
    Εξομολογήθηκα τα πάθη μου …
    Αναβαπτίστηκα στις Ρίζες μου …
    Εκμυστηρεύτηκα τις ελπίδες μου
    για Ειρήνη & Φιλία στην περιοχή …
    Αποχαιρέτησα Αγαπημένα Πρόσωπα …
    Κοινοποίησα τις Αγάπες μου …
    Διαδήλωσα τις ανησυχίες μου…
    Κάπως έτσι βγαίνουν οι αναρτήσεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με το καλό να έρθουν τα πιτσιρικάκια! Όλα να πάνε καλά!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kαταρχήν, με το καλό να έλθουν στο κόσμο τα μωράκια!

    Κατά δεύτερον, οι δικές μου αναρτήσεις πάντα με φυσιολογικό τοκετό :-)

    Σε άσχετο χρόνο, τόπο και στιγμή.
    Ότι μου΄ ρθει δηλαδή.

    Πότε στίχοι, πότε σκέψεις, πότε αποσπάσματα (οπότε ανατρέχω στα βιβλία μου), πότε εικόνες.

    Και μου αρέσει έτσι. Σπάνιες περιπτώσεις υπάρχουν όπου έχω την έμπνευση, αλλά όχι το χρόνο και τα στοιχεία, οπότε μου παίρνει λίγο χρόνο.

    Καλό σου μήνα
    φιλιά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολυ καλη η ιδεα του κειμενου σου
    εγω παλι δεν εχω πηγη επνευσης ιδιαιτερη απλα ..οτι μου ερθει εκεινη την ωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚίτσοΜήτσο, καταρχήν καλό μήνα σου εύχομαι!

    Τώρα για το πως γίνεται κάθε ανάρτηση, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, οι αφορμές μπορεί να είναι πολύ διαφορετικές... ένα ταξίδι, μια βόλτα, ο καιρός που είναι καλός ή μελαγχολικός και επηρεάζει αντιστοίχως τη διάθεση κλπ.

    Πολύ συχνά δε, σκέφτομαι να κάνω διάφορα ποστ αλλά συχνά υπερισχύει η βαρεμάρα ή η έλλειψη χρόνου - ανάλογα - και δεν γίνεται ποτέ ή γίνεται με πολύ μεγάλη καθυστέρηση! Ήδη σκέφτομαι ότι έχω κάποιες φωτογραφίες από μια βόλτα που έκανα πριν κάποιους μήνες και είχα πει θα τις μικρύνω για να τις παρουσιάσω αλλά ακόμα...!

    Όπως και να έχει κάνω ανάρτηση όταν έχω κάτι να πω και όχι απλά για να κάνω. Για αυτό και μπορεί να περάσει αρκετός καιρός από τη μία στην επόμενη.

    ΥΓ. Εύχομαι οι φίλες σου να έχουν καλές γέννες και όλα να πάνε καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειάσου Κιτσάκο...ε,κάπως έτσι όπως το λες,είναι και για μας..αυτόματα έρχεται,η ιδέα γιανά γράψουμε για ένα,θέμα...ε,όπως στο σκιτσάκι που μας,έκανε να γελάμε μικρά (δε ξέρω αν το θυμάσαι)που δείχνει ένα ανθρωπάκι,με μιά λάμπα αναμένη πάνω από,το κεφάλι του? που λέει έυρηκα...(χαααααχαααααααχα!)ε,κάπως έτσι..έχεις δίκιο πάντως σε ότι λές ε,εμένα πρωσοπικά μου έρχονται ιδέες και από διάφορα,πράματα που ζώ και βλέπω,και στον περίγυρό μου,οικογενειακό κύκλο,φιλικό κύκλο,πρωσοπικές εμπειρίες που έχω η ίδια..και πολλά άλλα...πάντως πάντα τα ποστάκια μου,είναι με βάση αληθινά γεγονότα!και πράματα που έχουν γίνει,πραγματικά είτε στη ζωή τη δική μου,είτε στη ζωές άλλων γνωστών,φίλων κλπ,κλπ...ωραίο το ποστάκι σου...καλό μεσημέρι Κιτσάκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. όταν το ανακαλύψω θα στο πω, γιατί ειδικά αυτή την περίοδο ...γέννες δεν υπάρχουν, ούτε με καισαρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Ευτυχία Είπες όταν έχεις διάθεση. Αυτή από πού έρχεται και παρέρχεται άραγε;
    Απλώς αναρωτιέμαι!
    Ψυχολόγος λες ε; Χμμμ... Να το ψάξω!

    @lena_zip Τρυπώνουν άραγε τυχαία; Ή είσαι δεκτική σε πράγματα και καταστάσεις;
    Καλησπέρα.

    @darthiir the abban Σωστό και αυτό. Μπας και!
    Για τα παιδιά ποια η διαφοροποίηση;

    @side21 Προσωπικό εξομολόγο. Μ'αρέσει η ιδέα. Και εύχομαι να συνεχίσεις έτσι και ακόμη καλύτερα!

    @τρελοτουρίστρια Θα έρθουν μωρέ, στο χέρι τους είναι;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @βάσσια Με φυσικό τοκετό, έτσι πρέπει! Χεχε!
    Καλό μήνα και σε σένα!

    @σκουλήκι Το'χεις αυτό το αυθόρμητο, είναι η αλήθεια...
    Φιλιά!

    @Δανάη Καλό μήνα και σε σένα.
    Πολλές αφορμές, λοιπόν. Απ'όπου και αν πηγάζουν αυτές!
    Να'σαι καλά!

    @αθανασία Έξυπνο αυτό με το σκιτσάκι και την λάμπα!
    Καλησπέρα και περαστικά ;-)

    @φλούφλης Έχεις και πολλά φλουφλάκια να συντηρήσεις εσύ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έχεις δοκιμάσει να κάνεις παιδιά με τη σκέψη;;; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. διάθεση εξ'ορισμού είναι αυτό που αισθάνεσαι και δεν έχει εξηγήση.Ως σκορπιός οφείλεις να το ξέρεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @darthiir the abban Δύσκολο το βλέπω το θέμα! Χαχα!

    @ευτυχία Μπορείς όμως να το δουλέψεις το θέμα και να το βελτιώσεις ;-)
    Είναι και αυτό μες στο πρόγραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. τί πρέπει να βελτιώσω απο την καλή διάθεση γλυκέ μου? Τα δικά μου ποστ μιλούν για τη δύναμη του καλού χωρίς να παραπονιούνται για τις καταστάσεις. Απλώς προτείνουν λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ευτυχία Λάθος μου η χρησιμοποίηση δεύτερου ενικού. Εννοούσα γενικότερα, όχι εσένα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή