Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Πάρος: Όλα μέσα*

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε με βρήκε για επαγγελματικούς λόγους στην Πάρο. Τα καλοκαιρινά συνέδρια ο κόσμος προτιμά να τα περνά σε νησιά και παραθαλάσσια μέρα, σίγουρα μακριά από το κλεινόν άστυ. Πάρος λοιπόν ο προορισμός και συγκεκριμένα ξενοδοχείο κοντά στη Νάουσσα, όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία.

Κόσμος πολύς δεν υπήρχε στο νησί, κυρίως ντόπιοι και φίλοι τους από Αθήνα. Ίσως έτσι είναι καλύτερα να επισκέπτεται κανείς πολυσύχναστα νησιά, καθότι γενικώς υπήρχε μια χαλαρότητα. Παρόλο που υπήρχε πρόγραμμα και πολλά πράγματα να κάνει κανείς στο ξενοδοχείο, ξεκλέψαμε μερικές ώρες και πήγαμε για βουτιές και ξάπλες σε μία από τις πιο ιδιαίτερες παραλίες του νησιού, τις Κολυμπήθρες.
Η απόσταση ήταν περίπου 10' λεπτά οπότε επιλέξαμε να περπατήσουμε. Όταν το τοπίο διανθίζεται με όμορφες εικόνες όπως αυτή η μπουκαμβίλια  δε σου φαίνεται καν.

Η ιδιαιτερότητα στις Κολυμπήθρες είναι οι σχηματισμοί με τα βράχια.

Παρατηρώντας τους κανείς καλύτερα θυμίζει κάτι σουρεάλ με ονοματεπώνυμο... Το λες και Γκαουντί!


Ρηχή παραλία γενικότερα, ήρεμη όταν δεν έχει κόσμο με μικρούς κολπίσκους. Σίγουρα αξίζει σαν τοπίο.


Την Κυριακή θέλαμε να πάμε στο Μοναστήρι που όπως μας είπανε οι ντόπιοι είναι πολύ όμορφη παραλία. Το μειονέκτημά της; Έληξε η σύμβαση με τον προηγούμενο που εκμεταλλευόταν την καντίνα και τις ξαπλώστρες, οπότε όποιος θέλει να πάει πρέπει να είναι εφοδιασμένος με όλα τα υλικά από νερά μέχρι ψάθες κτλ. Ίσως αξίζει. Η περίφημη Πούντα είχε πάρα πολύ αέρα και λίγο κόσμο, οπότε δεν την προτιμήσαμε.

Εκείνο που μου έκανε εντύπωση στο ξενοδοχείο ήταν οι Ιταλοί επισκέπτες που είχανε all inclusive και δεν το κουνήσανε ρούπι. Φαγητό, μπάνιο, βόλτες, αθλοπαιδιές, όλα μέσα στο πρόγραμμα. Και έπιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται αν θα μπορούσα ποτέ να το κάνω αυτό. Μάλλον όχι, απ'ό,τι μπορώ να σκεφτώ. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

Όσον αφορά στα μεταφορικά, πήγαμε με Highspeed (περίπου 3 ώρες) και γυρίσαμε με Νήσος Μύκονος (4 ώρες). Το Highspeed είναι σαφέστατα πιο γρήγορο, αλλά από 3-4 μποφώρ και πάνω κουνάει αρκετά. Το Νήσος Μύκονος (μαζί με το αδερφάκι του το Νήσος Χίος) είναι τα νεότερα πλοία του ελληνικού επιβατηγού στόλου. Αρκετά γρήγορο, σταθερό, καινούριο και καθαρό. Διαλέγετε και παίρνετε!

Παρόλο που ήταν επαγγελματικό το ταξίδι, τελικά καταφέραμε να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα. Αξίζει λοιπόν η ταλαιπωρία, σε γεμίζει...
Στις επόμενες βουτιές μας, λοιπόν!

ΥΓ Για το βράδυ σας, όλα τα λεφτά τα μπαράκια στη Νάουσα στην πλατεία που είναι και το Μπαρμπαρόσσα. Ίσως ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το νησί. Μαζί με τους λουκουμάδες για τους ξενύχτηδες...
*αυθαίρετη μετάφραση του all inclusive = πακέτο διακοπών μεγάλων πρακτορείων όπου μέσα στην τιμή περιλαμβάνονται τα πάντα σε μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, από φαγητό μέχρι αθλοπαιδιές, εκδηλώσεις κτλ ώστε δεν υπάρχει ανάγκη να βγουν από τα όρια του συγκροτήματος

61 σχόλια:

  1. αγαπημενο νησι και εχω παει πολλες φορες
    φαντατσικες φωτο εβγαλες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδη ειναι το νησι που πηγα τις πρωτες διακοπες με τη γυναικα μου (οταν πρωτογνωριστηκαμε) θα εχει παντα ξεχωριστη θεση στην καρδια μου, εστω κι αν δεν ειναι το καλυτερο μερος που εχω παει.

    Κορυφη η Ναουσα κατα τη γνωμη μου.
    Υστερει ομως το νησι σε παραλιες.

    Καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την πουντα τη θυμαμαι οταν ειχε δυο ταβερνες και τωρα εχει γεμισει μεχρι και μπαντζι ζαμπινγκ στην πισινα πετυχα πριν μερικα χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω πάει ποτέ.. ας ελπίσουμε κάποτε.. :):):)
    Πάντως από τις φωτό φαίνεται τέλειο μέρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλός τουριστικός οδηγός!

    Αγαπημένη μου παραλία, η Σάντα Μαρία! Θυμάμαι τους σπάρους να μου κάνουν παρέα καθώς κολυμπούσα..! Τόσο καθαρά νερά, ρηχά και ήρεμα..

    Αγαπημένη "καρτ ποστάλ" ..η Νάουσα!

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. einai iperoxi i paros!!piga prin apo kapoia xronia!! kali evdomada! filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρ'ότι έχω προσκλήσεις από φίλους εκεί και εκεί είναι ο μακαριστός Λάκων ο σύγχρονος άγιος (π.Φιλόθεος Ζερβάκος), δεν έχω πάει ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι έλληνες τουρίστες εσωτερικού με 'όλα έξω'... αλλιώς την έβαψαν τα νησιά

    Επιτέλους φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δε εχω παει αλλα απο οτι βλεπω στις φωτο πρεπει να ειναι πολυ ωραια.Παντα καλα να περνας καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Yπέροχες οι φωτογραφίες σου και η όλη εκδρομή..ευτυχώς που ξεκλέψατε και χρόνο για βουτιές - άξιζε το κόπο. Τα νησια είναι όνειρο τον Ιούνιο όταν οι μύριοι μετά τη τέλεση των εξετάσεων δεν έχουν κατέλθει ακόμη, σκέτος παράδεισος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Συμφωνώ με αυτό που λες. Οτι τέτοια νησιά είναι ωραία να τα επισκέπτεσαι όταν δεν έχουν πολύ κόσμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πότε ξεκινάς να γράφεις στο Voyager;
    Σου άξιζε μωρέ το ταξιδάκι...και οι βούτες και τα ποτά.

    Φιλιά πολλά

    υγ. Είμαι ανεκδιήγητη. Σου ζητώ δημοσίως συγγνώμη. Αι αμαρτίαι μου αφίενται; :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. xaxaxa όλο το συνδιάζεις το τερπόν με το οφέλημο.. μπράβο..:):)
    αχ καιρό έχω να πάω.. τα τελευταια 3 χρόνια έχουν κοπεί αυτά..:):)
    ωραίες φωτογραφίες:):)
    την καληνύχτα μου:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πωπω! από το 95 έχω να την επισκεφτώ...όσο για τις κολυμπήθρες...τι τύχη να τις έχετε τόσο άδειες μόνο για εσάς...! ζηλεύω πραγματικά! δώσε και καμιά ιδέα για καλοκαιρινές διακοπές..έχω στερέψει φέτος..:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο,βρε παλικάρι,μαγεία,
    σ'ευχαριστούμε που μας τα δειχνεις...

    Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πω πω τι μου θύμησες...
    Η Πάρος ήταν το πρώτο νησάκι που πήγα διακοπές μόνος μου!
    Είχαμε πήξη στο βυζόμπαλο απ' τις σκανδιναυές καμήλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια βουτιά για το Αρτανάκι που βρίσκεται στον χειμώνα της ΝΖ, έκανες;
    Τεσπά, αν δεν το θυμήθηκες, δεν πειράζει...
    Χαίρομαι που πέρασες καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτα ειναι! Το τερπνον μετα του ωφελιμου!
    Λοιπον αυτο με τα all inclusive μου εκανε κι εμενα εντυπωση οταν δουλευα στο ξενοδοχειο! Ενταξει ημιδιατροφη το καταλαβαινω, αλλα να κανεις τοσα εξοδα για να πας σε μια αλλη χωρα και να μη βγεις απο το ξενοδοχειο, ε μα την πιστη μου δεν το καταλαβαινω!
    Καλημερα! Και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραία η Πάρος.. Έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις από τις 2 φορές που έχω πάει.. Υπερεκτιμημένες θεωρώ τις Κολυμπήθρες, μόνο οπτικά είναι κάτι το ιδιαίτερο.. Ως παραλία είχα ξεχωρίστει την Χρυσή Ακτή..
    Μπίρες στο Μπαρμπαρόσσα!! Τι μου θύμισες τώρα!!!! Άντε και καλή συνέχεια στις βουτιές σου, όπου κι αν γίνουν οι επόμενες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ που δεν ταξιδεύω (tres banale pour moi), Μια χαρά πήρα μάτι!!
    μούτς γιου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι αγαπημένη μου η Πάρος! τεράστια σε σχέση με το νησί μου!Θέλεις οπωσδήποτε αυτοκίνητο για να κινηθείς και να τη γυρίσεις!Οι πεταλούδες υπέροχο μέρος να χαλαρώσεις,παραλίες πολλές έρημες και μη έχει πλούσια υποθαλάσσια ζωή(για όσους ξέρουν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι πραγματικά κούκλα.
    Εχω πάει πολλές φορές και κάθε φορά είναι μια άλλη εμπειρία.
    Λατρεύω το Πίσω Λιβάδι με την παραλιούλα του και τις καφετέριες με το τάβλι από πάνω.
    Μπράβο Κίτσο για την ξενάγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχη η Πάρος !!!
    Άντε άμα έρθεις κι απ' τα
    μέρη μας χτύπα τηλέφωνο να πιούμε
    τα ουζάκια που αφήσαμε στη μέση ...
    Καλή βδομάδα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. νομιζω ειναι το πιο ωραιο νησι των κυκλαδων... τα συνδιαζει ολα

    οσο για τα πακετα των ξενων... ε παντα ετσι ... τζαμπα διακοπες κανουν και εμεις πληρωνουμε τριπλασιες τιμες :/


    καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ωραιο φωτορεπορταζ σενιορ!

    και γω αν μπορουσα στα παρο-μυκονο-σαντορινη, ιουνιο θα πηγαινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η τελευταία φωτογραφία όλα τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άμα σου πω ότι ζηλεύω τρελά, θα με πιστέψεις; Θέλω διακοπές!! Ευτυχώς που προγραμματίσαμε μια μίνι αποδρασούλα!!!
    Κακοπερνάς κι εσύ πουλάκι μου ε;

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η Πάρος είναι το αγαπημένο μου νησί. Κάθε χρόνο άφηνα την Χλακιδική ακόμα και για ένα 3ήμερο για να περάσω από την Πούντα και το ομώνυμο μπαράκι της. Πανέμορφες ιστορίες να θυμάμαι και φυσικά πανέμορφες και οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΕΝ έχω πάει στην Πάρο!
    (φταίει κι αυτός ο... Πάριος μάλλον, ποτέ μου δεν τον είδα με καλό μάτι...)

    Καλησπέρες βρε!

    Επέστρεψα. Στην δουλειά, στα blogs... Οπότε, θα με ξαναφάς στην μάπα και θα σου αρέσει!

    Χα,χα!

    Άντε και καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. To μεταπτυχιακό μου φέτος κανόνισε εκδρομή στην Πάρο μετά τις εξετάσεις. Οι Κινέζοι ξετρελάθηκαν!

    Η πιο σωστή ίσως μετάφραση του all inclusive πρέπει να είναι το "τα πάντα όλα" ή everything all σε πιο απλά αγγλικά.

    Καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε τόσο η Πάρος, μέχρι που πήγα! Πολύ όμορφες φωτογραφίες :)

    Αχχχ καλοκαίριασε και εγώ σκέφτομαι και ονειρεύομαι ταξίδια... Με τα λεφτά τι κάνω όμως;

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έχω πάει Πάρο και έχω να πω οτι είναι μαγευτικά!!Τυχερέ Κίτσομήτσο..!!Άλλοι διαβάζουνε και άλλοι κάνουνε μακροβούτια...ΖΗΛΕΥΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. To αγαπημένο μου νησί. Αν γινόταν κάθε χρόνο απίκο στο Μοναστήρι θα ήμουν - έχω φάει ένα καψάλισμα σ' εκείνα τα βράχια, σαν κουτσομούρα ήρθα και ξεροψήθηκα - αλλά δεν...
    Τα φιλιά μου και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. στο all inclusive βάλε και τα έξοδα μεταφοράς, πχ αεροπορικό εισιτήριο ενώ αυτή η τάση της αγοράς παίρνει μαζι της και μικρότερα ξενοδοχεία
    το πακέτο ξεκίνησε να απευθύνεται κυρίως σε οικογένειες με μικρά παιδιά αλλά έχει παρει πολλές μορφές

    πολύ ωραίες οι φώτο της Πάρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες που μας χάρισες! :)
    Με έκανες να θέλω να πάω! :Ρ
    Φιλάκια πολλά γλυκομπισκοτάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κρατώ τις παρατηρήσεις σου γιατί τον Ιούλιο θα είμαι εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. υπέροχες ταξιδιάρικες φωτογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πάνε χρόνια που δεν έχω επισκεφτεί τη Πάρο. Ομορφη η ξενάγησή σου...

    Οσο για το all inclusive φοριέται πολύ. Το σημαντικό του πλεονέκτημα είναι ότι γνωρίζουν πόσο θα τους κοστίσουν οι διακοπές. Νομίζω πάντως πως και εγώ δύσκολα θα μπορούσα να μείνω εσώκλειστη σε ένα ξενοδοχείο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Oχι δεν ζηλευω που κάποιοι κάνουν μπάνια κι εγω βράζω στην Αθήνα! Δεν θα πάω διακοπές? Θα ξεχάσω να γυρίσω!
    Πανεμορφη η Σαντα Μαρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γεια :)
    Το θέμα σου,ως οικονομολόγος, θα έπρεπε να αφορά αν οι ''all inclusive''διακοπές βοηθούν την οικονομία ενός τόπου και συνεισφέρουν εν τέλει στον τουρισμό και όχι αν θα μπορούσε κάποιος να κάνει τέτοιες διακοπές,δεν εκπλήσοομαι :)
    Διαφορετικά τοπία, όμως δε μπορώ να μοιραστώ τον ενθουσιασμό σου για τις παραλίες στις φωτό.
    Νομίζω ήταν οι πρώτες μου διακοπές με παρέα σε αυτό το νησί.

    Υ.Γ. Σου προτείνω να κάνεις μια καινούρια στήλη είτε ''ότι ήξερα,ότι ήξερες'', είτε ''ότι ξέρω,ότι ήξερες''γιατί η λέξη ''off'' από μόνη της δε λέει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν έχω πάει στην Πάρο! :((

    Eίχα πάντα την εντύπωση ότι είναι ένα νησί για οικογενειακές διακοπές (μπαμπάς, μαμά, παιδάκια) και το απέφευγα παρόλο που γνωρίζω ότι είναι πανέμορφο!

    Με τις φωτογραφίες σου όμως ζήλεψα (περιττό να σου πω ότι τις έκλεψα ήδη!). Εξαιρετικές και αυτές στις Κολυμπήθρες.

    Το σύστημα All inclusive δουλεύει πολύ στη Ρόδο. Την πρώτη μάλιστα φορά που είχα πάει, με εξαίρεση το Φαληράκι δεν έβλεπα τουρίστα σχεδόν πουθενά! Σε συνδυασμό με το ότι το νησί είναι τεράστιο και έχει ατελείωτες παραλίες, δεν συναντήσαμε πουθενά συνωστισμό. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω τουρισμό σαν τους Ιταλούς που αναφέρεις, αλλά το σύστημα μια χαρά δουλεύει για εμάς τους υπόλοιπους που έχουμε την άπλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μαγεία τα χταπόδια να λιάζονται πλάι στο εκκλησάκι..Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ρε συ δεν ντρέπεσαι; Προκαλείς λέμε. Ούτε η ρεάλ τόσα έξοδα νε μέσω κρίσης!

    Τα βράχια είναι καταπληκτικά. Είσαι πολύ τυχερός που τα είδες και τα φωτογράφισες.

    Φιλιά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Eπαγγελματικό ταξίδι στην Πάρο???
    Κ#@$φαρδε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @~~Α~~ Ήρθανε και τα επόμενα :-)

    @σκουλήκι Ευχαριστώ βρε συ! Όντως πολύ όμορφο.

    @αντώνης Αυτό που είπες μετράει περισσότερο. Ξεχωριστή θέση στην καρδιά σου!
    Όσο για τις παραλίες θα διαφωνήσω. Έχει αρκετές καλές, απλώς κατακαλόκαιρο έχουν και πάρα πολύ κόσμο.

    @μαρία λεμονάτη Χαμός γίνεται, όντως! Αν θέλει κανείς πιο ερημική παραλία, έχει αλλού.

    @ηφαιστίωνας Να πας και εκεί.
    Όντως σαν τοπίο είναι μοναδικό. Αξίζει!

    @ανάσα Η Σάντα Μαρία είναι πολύ όμορφη. Εκεί θέλαμε να πάμε, αλλά είχε πολύ αέρα. Την επόμενη φορά.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @leviathan Έχουμε όμορφα νησιά, είναι το μόνο βέβαιο!
    Την καλησπέρα μου.

    @katerina ante portas Να πας, αξίζει. Είναι αρκετά καλά.

    @jamanfou Σωστή η προσέγγισή σου. Ειδικά τα ταβερνεία.
    Όλο παράπονα μου είσαι :-)

    @θανάσης Να πας λοιπόν αφού σου άρεσε!
    Καλησπέρα.

    @μαρίνα Πάντα αξίζει τον κόπο να ξεκλέψεις χρόνο.
    Επειδή δεν είχε κόσμο ήταν ακόμη πιο ωραία, συμφωνώ!

    @λάκων Ακριβώς έτσι είναι. Γιατί τον Αύγουστο δεν το ευχαριστιέσαι καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @the muppet show girls Περιμένω να με προτείνει κάποιος να πάω!
    Ότι μου άξιζε, μου άξιζε. Η αλήθεια να λέγεται! Χαχα!
    Φιλιά ρε!
    ΥΓ Συγνώμη για ποιο πράγμα ακριβώς;

    @koulpa Το παλεύουμε φίλτατε, το παλεύουμε.
    Και μένα με την εταιρία γίνεται ό,τι γίνεται, τα περισσότερα δηλαδή.
    Καλησπέρα.

    @chichipiru Τύχη πραγματικά.
    Καλοκαιρινές διακοπές; Πες πότε, τι είδους κτλ και βλέπουμε!

    @vad Με σκλαβώνετε φίλτατε με τα καλά σας λόγια!

    @ασκαρδαμυκτί Χαχαχα! Κάπως έτσι είναι τα πράγματα, όντως!

    @artanis Την κάναμε την παραπάνω βουτιά μας, να'σαι σίγουρη!
    Την καλησπέρα και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @lily Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!

    @butterfly Ακριβώς αυτό. Το τερπνόν...
    Όσο για τη λογική του να μη μετακινείσαι, είναι μακριά και από τις δικές μου συνήθειες!

    @γιώργος τ. Βουτιές οσονούπω και πάλι. Έχει πολλά ωραία μέρη το νησί και αξίζει.
    Τα ποτά στο Μπαρμπαρόσσα ήταν όλα τα λεφτά!

    @ζουζούνα Και αυτό καλό είναι!
    Φιλιά!

    @ζουζού Ενδιαφέροντα όσα παρουσιάζεις. Κάτι ξέρεις παραπάνω!
    Καλησπέρα

    @αστροσυμμορίτες Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @side21 Θα έρθω αλλά συνοδεία προϊσταμένου οπότε θα'ναι δύσκολο. Να δούμε αν θα μπορέσω να ξεκλέψω λίγο χρόνο.

    @korinoskilo Το πιο ωραίο δεν ξέρω, αλλά σίγουρα είναι πολύ όμορφο!
    Τζάμπα αλλά είναι όλη τη μέρα κλεισμένοι μέσα.
    Την καλησπέρα μου.

    @suspect Ευχαριστώ!
    Μέχρι και μέσα Ιουλίου καλά είναι. Μετά αρχίζουν τα ζόρια.

    @mahler76 Καθόλου θα έλεγα. Κούραση αλλά όλα καλά!

    @mamma Έχει κάτι το καλοκαιρινά νοσταλγικό.
    Φιλιά

    @τρελοτουρίστρια Καλά να περάσετε στην απόδρασή σας.
    Από κακοπέραση άλλο τίποτε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @ndn Άφηνες τη Χαλκιδική; Αυτό είναι είδηση!
    Ευχαριστώ ωρέ! Να'σαι καλά να τα ξαναπούμε!

    @μετεωρίτης Τον Πάριο δεν τον πετύχαμε πουθενά, αν και προσωπικά προτιμώ την Αλιμπέρτη.
    Καλωσήλθες και πάλι. Εμείς εδώ σταθεροί.
    Καλησπέρα και φιλιά!

    @thanos Είναι να μην ξετρελαθούν;
    Όσο για το άλλο, το Όλα μέσα όμως είναι πιο πιασάρικο! Χαχα!

    @raven Άμα δε δοκιμάσεις δεν ξέρεις. Έτσι δε λένε;
    Δε θέλουν όλα τα ταξίδια λεφτά, το είπαμε αυτό ;-)

    @evi Και μετά άλλοι θα κάνουν μακροβούτια και άλλοι θα δουλεύουν!
    Φιλιά

    @κοπτοραπτού Άρα πέτυχα διάνα, σωστά;
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @geokalp Όπως είπε πιο πάνω φίλτατος περιλαμβάνει τα πάντα όλα! Χεχε.
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    @starclub Ευχαριστώ!
    Να πας, να πας!
    Φιλιά

    @φλούφλης Και ό,τι άλλο χρειαστείς, ενημερώνεις!

    @next_day Να'σαι καλά βρε κοπελιά!

    @dyosmaraki Και γω πολύ δύσκολα θα έμενα ακίνητος και αμέτοχος σε τόσες ομορφιές!

    @diva Τα φιλιά μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @χειμωνιάτικη λιακάδα Να ξεχάσεις να γυρίσεις, στο εύχομαι!
    Φιλιά

    @eri Αν δεν ήταν οι φωτογραφίες, θα το ανέλυα το θέμα να'σαι σίγουρη!
    Γιατί δε σου άρεσε ακριβώς; Για πες περισσότερα...
    ΥΓ Το αφήνω έτσι γιατί έχω την ελπίδα ότι κάτι θα κάνετε και πάλι ;-)

    @gatti Δεν είναι μόνο για οικογενειακές διακοπές. Μπορεί κανείς να βρει τα πάντα αν θέλει!
    Σωστή η παρατήρησή σου, πάντως!

    @ταχυδρόμοοοςς!! Μαγεία, απίστευτες καλοκαιρινές εικόνες των νησιών μας.

    @island Πληρώνει η μαμά εταιρία, αυτή έχει λεφτά ;-)
    Φιλιά και να'στε καλά!

    @aparadektos Συμβαίνουν και αυτά!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πολύ ωραία η παρουσίαση της Πάρου. Είχα πάει πριν χρόνια και είχα περάσει καλά, αλλά δεν θα ξαναπήγαινα άμεσα. Τη βρήκα πολύ μέτρια σε σχέση με άλλα Κυκλαδίτικα νησιά (π.χ. Νάξο, Μύκονο) και πάρα πολύ ακριβή: θυμάμαι πληρώναμε 5 ευρώ τη μικρή μπύρα και 8 ευρώ τη μεγάλη, και αυτά πριν από καμιά πενταετία. Φαρμακείο σκέτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @σοφία Έχει ωραίες παραλίες, αυτό είναι αλήθεια. Όπως και έντονη ζωή.
    Σίγουρα είναι ακριβή, ακριβώς επειδή τραβάει αρκετό κόσμο. Αλλά άμα γυρίσεις λίγο περισσότερο, κάτι καλό θα βρεις! Στο κάτω-κάτω, δίπλα είναι η Αντίπαρος ή η Νάξος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή