Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Εάλω, εάλω

Και εκεί που ήμουν ήρεμος Τετάρτη μεσημέρι και οργάνωνα το Σαββατοκύριακό μου, σκάει το τηλεφώνημα από τον προϊστάμενο.
- Έλα ρε, τι κάνεις;
-Καλά. Πώς και το ξαφνικό;
-Έχεις κανονίσει τίποτε σημαντικό το σαββατοκύριακο;
-Περίεργη ερώτηση. Για πες τι θες.
-Να, αφού δεν έχεις κανονίσει κάτι, φεύγεις Πέμπτη με Κυριακή για Κωνσταντινούπολη επαγγελματικό συνέδριο.
-Έχω επιλογή;
-...τουτ τουτ τουτ...

Λες να φταίει ότι λίγο καιρό τώρα ήμουν ήσυχο και αμετακίνητο παιδί; Δεν ξέρω, αλλά μάλλον κάτι δεν ήθελε να με αφήσει στην ησυχία μου. Όχι τίποτε άλλο, αλλά τις προηγούμενες μέρες είχε χιόνια και πλημμύρες στην Πόλη. Είδα βέβαια πρόβλεψη καιρού και ήταν μια χαρά.

Η πλάκα είναι ότι το συγκεκριμένο συνέδριο το μελετούσαμε με έναν πελάτη Δευτέρα βράδυ. Αυτός ήταν να πάει και μου είχε πει μήπως πήγαινα και γω να βρισκόμασταν. Τελικά θα βρεθούμε απ'ό,τι φαίνεται. Για να δούμε τι θα δούμε. Να θυμηθώ να πάρω φωτογραφική, έτσι;

Αν και Κωνσταντινούπολη είχα ξαναπάει το καλοκαίρι του 2004 για να δω τον πρώτο αγώνα Φόρμουλα Ένα, είναι από τις πόλεις που θέλω να πάω και να ξαναπάω. Απ'ό,τι φαίνεται όλα τα σημάδια ταιριάζουν. Λίγη τύχη στον καιρό και λίγη προσοχή στο τι θα φάμε και τι θα πιούμε χρειάζεται και όλα καλά θα μας πάνε!

Η πλάκα είναι ότι ήθελα να ηρεμήσω γιατί τις τελευταίες μέρες τρέχανε πολλά πράγματα ταυτόχρονα εντός και εκτός δουλειάς. Και επειδή ου γαρ έρχεται μόνον, γυρνάω Κυριακή βράδυ και Δευτέρα πρωί πετάω για Σάμο για διήμερη δουλειά! Χαμός δηλαδή. Για να δούμε πόσο θ'αντέξει το ταλαίπωρο κορμί... Απλώς ενημερώνω ότι αυτά τα συνέδρια δεν συνεπάγονται και καλοπέραση - το αντίθετο μάλιστα. Το λιγότερο συνήθως είναι 18 ώρες στο πόδι καθημερινά. Αλλά όπως λέει και μια καλή φίλη, το θέμα δεν είναι η κούραση αλλά η ανανέωση που έρχεται από την αλλαγή παραστάσεων. Εάλω λοιπόν και ό,τι βγει!

ΥΓ Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ιδιαίτερα για την ανταπόκριση στο θέμα του ερωτηματολογίου. Η βοήθειά σας ιδιαίτερη χρήσιμη, το λέω να το ξέρετε. Όσοι δεν το έχετε συμπληρώσει μπορείτε και μέχρι Πέμπτη βράδυ. Ίσως σας ξαναχρειαστώ στο μέλλον.
ΥΓ1 Το "κακό" θα τριτώσει την άλλη βδομάδα, αλλά αυτά άμα τη επιστροφή από Σαμόα.
ΥΓ2 Αν είναι κανένας μπλόγκερ στη Σάμο και επιθυμεί συνάντηση, ας μου στείλει email. Είμαι ελεύθερος για Δευτέρα απόγευμα-βράδυ.

65 σχόλια:

  1. καλα ολα τα αλλα ..
    αλλα βρε ανθρωπε τι σκατα σημαινει εαλω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Σκουλήκι Γεια σου βρε μωρό με τις απορίες σου!
    Προέρχεται από την ιστορική έκφραση Εάλω η Πόλις, όταν έπεσε η Κωνσταντινούπολη στα χέρια των Τούρκων.
    Σημαίνει λοιπόν "έπεσε".
    Νταξ';
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά ταξιδάκι!!!!!!!
    Μπορεί να κουραστείς αλλά κοίτα να το ευχαριστηθείς!!!!

    Εάλω > αλίσκομαι = κυριεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρόσεχε το παιδομάζωμα, γιατί όπως διαβάζω, "διαλέγουν τα πιο δυνατά, όμορφα κιέξυπνα παιδιά"...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την αλήθεια να την πούμε!Ήσουν πολύ ήσυχος τελευταία οπότε και πολύ άργησε!

    Καλά να περάσεις!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντε,να πάρουμε την Πόλη και την Αγιά Σοφιά...κι αν βρεις τον ...Εξαδάκτυλο,σφύρα μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέχασα να σου πώ ότι στο έστειλα, αλλά σημασία δεν έχει αυτό.
    Εσύ θα δείς φόρμουλα και εμείς.. ε-άλω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα θα δεις την πόλη και χειμώνα, θα αποκτήσεις σφαιρική άποψη! Οπλίσου με υπομονή και κουράγιο, γιατί θα τα χρειαστείς απ'ότι κατάλαβα! Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά να περάσεις και περιμένουμε εντυπώσεις! Και φωτογραφίες, αν βρεις χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό ταξίδι και να βρεις χρόνο να μας τραβήξεις και καμία φωτογραφία! :D Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ένας καθηγητής μας είχε πει κάποτε: "όταν λέτε ότι φεύγετε για να αλλάξετε παραστάσεις, κάνετε μεγάλο λάθος. τις παραστάσεις τις κουβαλάτε πάντα μαζί σας". προσπάθησα να το κατανοήσω αλλά είδα ότι δεν ίσχυε με τίποτα. τα ταξιδάκια είναι μια χαρά (κι ας είναι για δουλειά). πάντα περιλαμβάνουν λίγο από χαλάρωση! καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι βλεπω... τ βλέπω... πολλά σούρτα-φέρτα εδώ μέσα....;-)))

    Καλά να διασκδάσεις,
    καλά να φας, καλά να πιείς
    Καλά και να περάσεις
    κι' εμάς να μην ξεχάσεις

    (εννοώ από φωτογραφικό υλικό)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά εεεεε....Θα τρελαθείς στο φαγητό!Τα ωραιότερα φαγητά ever!!!
    Και πολύ όμορφες φωτογραφίες...
    Αν βρεις λίγο χρόνο μην ξεχάσεις να επισκευθείς το παζάρι με τα μπαχαρικά.Είναι κάτω από την αγορά την κεντρική. Ρώτα και θα το βρείς.Αξίζει τον κόπο!

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τυχεράκια!!!
    Έχω πάει 4 φορές μέχρι σήμερα και δεν την έχω χορτάσει!!! Να περάσεις ζούπερ!

    ΥΓ.: Μπερδεύτηκα. ΄Μέχρι ποτε μπορώ να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eχμ.. τa περιφερειακά των συνεδρίων έχουν το ζουμί!!!
    Καλά να παράσεις:))))
    (φωτό θέλουμε, ε)
    ..όχι μόνο τοπία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οκέι απάντησα. Ελπίζω να είναι εμπρόθεσμη, Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία απάντησα κι εγώ, (σήμερα μου ήρθε κι εμένα!).
    Δεν έχω πάει στην Πόλη αλλά θα ήθελα να πάω στο παζάρι με τα μπαχαρικά (έχω μανία με αυτά τα πράγματα). Στο συνιστώ να πας να αγοράσεις, θα αλλάξει τη γεύση των φαγητών σου! (κοιλιόδουλη θεε μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά να περάσεις φίλτατε KitsMits...και προσοχή στις Τουρκάλες. Κάποιος με ειπε ότι μαγεύουν... :)

    Μια χαρά σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν ξέρω αλλα το μάτι μου έπεσε πρώτα από όλα στη Σαμόα. Και είπα τι; Μετά υπέθεσα ότι το σοκ του ταξιδιού σε επηρέασε και βάζεις ααααα σε λάθος λέξεις...
    Καλό Ταξίδι βρε.
    Καλά να περάσεις...
    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eάλω? Πήραν την Πόλη πήραν την!
    Να σε δω, καμάρι μου, να παίρνεις την Βασιλευουσα και τι στον κόσμο!!! χα χα χα
    Να περνάς όσο καλύτερα μπορείς, να κάνεις ποδόλουτρα το βράδυ και να μου προσέχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α! μου αρεσει η Πολη! εχω παει, αλλα θα κανονισω σιγουρα στο μελλον να ξαναπαω..
    πρεπει να επισκευτω το καπαλι τσαρσι- σκεπαστο παζαρι παλι!! χε χε χε

    καλο σου ταξιδι λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η αλλάγη παραστάσεων...σωστά το λέει η φίλη.

    Καλά ταξίδια λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να περάσεις καλά, και να βγάλεις πολλές φωτό...
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άντε καλά να περάσεις :)

    Φωτογραφίες, έτσι?
    Και καμιά ωραία ιστορία να γελάσουμε!

    Η απάντηση του αφεντικού στο τέλος μου άρεσε.

    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαι την Πόλη θα ρίξεις, είμαι σίγουρη!
    Καλά ταξίδια, καλά κουράγια και να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται!
    Μετά θέλω ριπόρτ, ναι;
    Στην Κωνσταντινούπολη δεν έχω πάει...ακόμα, χαχαχα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προσοχή, γιατί διάβασα ότι θα είναι κει και ο Εφραίμ. Να μου του φιλήσεις το χέρι.
    καλώς να γυρίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Κίτσο

    καλά να περάσεις, παρε κ την Ελένη μαζί σαν μεταφράστρια!

    Το ερωτηματολόγιο δεν το συμπλήρωσα γιατί δε θεώρησα τον εαυτό μου σαν αντιπροσωπευτικό δείγμα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. επεσεεεεεεε??????

    προς ποια κατευθυνση ?

    αυτο ειναι το παν ..!!

    μηπως εχει την ιδια φιλοσοφια και αυτο με τον νανο ?

    να αρχισω τις ερωτησεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φίλε μου να πας ( αν δεν έχεις ξαναπάει) γιατί οι φήμες για τον μεγάλο σεισμό αυξάνονται και πληθύνονται ( μία φορά στην ζωή μας πρέπει να την επισκευτούμε την ριμάδα την Αγία Σοφία! ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λέω και εγώ, κανένα κουφό πρόγραμμα δεν μας έχει γράψει τελευταία !
    Καλά να περάσεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι μου θυμίζεις; Τι μου θυμίζεις??? Αααααααααααααα, ναι. Εμένα!!!!!!!!!! Χαχ... Στα όρια της κατάρρευσης πάλι, αλλά εκεί, να επιμένω να φεύγω... Ίσως επειδή η χαρά του ταξιδιού είναι πιο μεγάλη κι αποτελεί για μένα ένα από τα 2 μόνο πράγματα σε αυτήν τη ζωή που μπορεί να με πείσουν να σηκωθώ πολύ πρωί! Γιατί κατά τ΄ άλλα, σιχαίνομαι το πρωινό ξύπνημα. Τα φιλιά μου μούτρο και να... εξαντλείσαι, έτσι όμορφα και ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Περνώντας από Αλεξανδρούπολη αν έχεις χρόνο κερνάω καφέ. Η Κωνσταντινούπολη είναι πανέμορφη και αν βοηθήσει ο καιρός θα περάσεις καλά. Έχω κλείσει να πάω στην πόλη την πρώτη εβδομάδα του Γενάρη. Καλά να περάσεις και περιμένουμε σύντομα φωτογραφικό υλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό κουράγιο και αν καταφέρεις να ξεκλέψεις καθόλου χρόνο, κάνε και μια περατζάδα στα.... αθώα και ύποπτα της Κωνσταντινούπολης και για μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θελω πολυ να παω Κωνσταντινουπολη! Φερε φωτο! Καλο ταξιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στην πολη θα πάς βρε τζάνουμ???
    Καλά να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Την περασμένη εβδομάδα ήμουν Αθήνα και έβλεπα όλον τον κόσμο να τρέχει. Για λίγο σκέφτηκα τι κάνω εγω εδώ. Μετά θυμήθηκα οτι απο να είμαι Άνεργος θα προτιμούσα και εγώ να τρέχω . Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βαράτε με κι ας κλαίω μου φαίνεται είσαι ! Καλά να περάσεις βρε! Περιμένουμε φωτος από την Πολην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να πας και να περάσεις χαρτί ρε :)

    Εγώ θέλω να πάω σε ένα συνέδριο κάτι "παρακμιακών" (:P) με γκρι καπέλα στο Βερολίνο αλλά δεν με αφήνει η δουλειά και πάλι άκυρο θα φάνε γιατί αν πάρω το ok και το ticket έχω φύγει τρέχοντας.

    Kitso γι' αυτό το έχω ξεκαθαρίσει στη δουλειά και δεν έχω πάρει εταιρικό κινητό. Απαντώ μόνο τα τηλέφωνα που θέλω και τα απόρρητα φραγή και στο κινητό και το σταθερό.
    Επίσης προσοχή με τα κινητά γιατί νομίζουν ότι είναι ξύπνιοι. Εμένα πήγαν να μου δώσουν ένα γαμάτο (κατά τ' άλλα) smartphone το οποίο βέβαια είχε GPS (όπως τα περισσότερα smartphones) και ο λόγος δεν ήταν άλλος από τον προφανή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν υπάρχει περίπτωση να πήγες στην ομορφότερη ΠΟΛΗ του κόσμου και να μην πέρασες καλά!
    Καλή επιστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ..ταξίδια κι άγιος ο Θεος..μια χαρά είσαι :)

    Καλη παραμονή στην Κων/πολη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μια χαρά, συνδιάζεις ταξίδια και δουλιά έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλέ μπας και δουλεύεις στην ίδια εταιρεία με την φίλη μου Αννα Καρ. ... και αυτή για συνέδριο στην Κων.πολη πάει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ποιο ερωτηματολόγιο μωρέ
    -γιατί με μπερδεύεις-
    είμαι που είμαι άυπνη-
    πάντως ένα είναι σίγουρο-
    κόλλησα στο ομολογουμένως άκρως χαλαρωτικό χρωματάκι του blog σου
    και νύσταξα λέμε
    -πράγμα σούπερ γιατί έχω να κοιμηθώ δυο μήνες-ααα-τι είναι αυτό το ερωτηματολόγιο, είπαμε;!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλημερα
    καπου στην πολη θα εισαι με αρωμα κανελας χι χι εγω ειμαι εδω ζω αναπνεω παρχω μπορω και χαμογελω
    μου ελειψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η Πόλη είναι στολίδι.
    Σίγουρα θα περάσεις σούπερ.
    Εγώ φυσικά έπαθα το αντίθετο από σένα, ήταν να φύγω τριήμερο αλλά έμαθα πως δουλεύα και αυτό και το έπόμενο Σ.Κ!
    Κοινώς, αφήνω στην άκρη την Πόλη σαν ουτοπικό όνειρο θερινής νυκτός και εύχομαι να μπορούσα έστω και να πεταχτώ Σάμο (εξίσου όμορφο νησάκι) να πιούμε καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλά να περάσεις Kitsomitsos και προσοχή τι θα φας!
    Άντε περιμένουμε και ανταπόκριση!!!
    Και καλή επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ελπίζω να πέρασες
    καλά στην Πόλη ...
    Τη Δευτέρα πρωί θα βρίσκομαι
    στο Νοσοκομείο της Σάμου ...
    Αν δε με μπαγλαρώσουν μέσα !!!
    το μεσημεράκι θα πιούμε καφέ
    στο bar του " SAMOS HOTEL " ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Kαλά να περάσεις Κιτς.
    Μόνο μη πας γήπεδο. Δεν είναι ακριβώς σαν το Λονδίνο εκεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλό απόγευμα στη Σάμο και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τώρα εγώ ήθελα να πω κάτι σοβαρό αλλά με παρέσυρε ο Κάβειρος.
    [μη ξεχάσεις τα γλυκάαααααα]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ηφαιστίωνας Καλά ήταν, αλλά πολύ κουραστικά. Άξιζε όμως η ταλαιπωρία.
    Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις...

    @jamanfou Ευτυχώς που απέχω από όόόλα αυτά, οπότε εντάξει! Χαχα!
    Ευχαριστώ.

    @~~a~~ Οπότε δικαίως προέκυψε αυτό λες, ε; Φιλιά!

    @vad Μια χαρά είναι και χωρίς να την πάρουμε. Αξίζει με τρέλα!

    @σπίθας Φόρμουλα είδα την άλλη φορά, τώρα είχε συνέδριο και κούραση! Αλλά όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @laxanaki Σίγουρα ήταν άλλη η αίσθηση. Ευτυχώς που έβρεξε μόνο μία φορά, οπότε όλα καλά!
    Όσο για το κουράγιο, μασάμε εμείς τα γερασμένα παληκάρια;
    Ευχαριστώ!

    @γκρινιάρης Έφτασεεε! Ό,τι πείτε!
    Ελπίζω να σας αρέσουν...

    @mikroanalogo Τράβηξα, αν και ο χρόνος περιορισμένος.
    Φιλιά

    @unclescrooge Περίεργο μου φαίνεται. Για μένα δεν ισχύει, θέλω να πιστεύω!
    Χαλάρωση δεν είχε καθόλου, αλλά είναι η Πόλη που σε μαζεύει!

    @φύρδην-μίγδην Σούρτα-φέρτα καιρό είχαμε να κάνουμε, οπότε...
    Αλλά απ'όλα αυτά τα κάναμε, να είσαι σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @σκορπίνα Να μην το ξέρω λες; Του σκασμού αλλά θέλαμε κι άλλο!
    Φωτογραφίες τράβηξα, τώρα για όμορφες θα μου πείτε εσείς.
    Εννοείται ότι έγραψα και για το παζάρι με τα μπαχαρικά. Μακράν το καλύτερο ;-)

    @κοπτοραπτού Εννοείται δεν χορταίνεται η άτιμη! Θα πάω και θα ξαναπάω!
    Όσο για το ερωτηματολόγιο, μην ανησυχείς. Στα επόμενα.
    Φιλιά και ευχαριστώ!

    @mahler76 Ευχαριστώ, ευχαριστώ! Ήταν όντως πάρα πολύ καλά!

    @rodia Κάτι πήρε και μας το αυτί μας από περιφερειακά ;-)
    Θα αρκεστείτε στα τοπία γιατί οι λοιπές θα κοπούν από ΕΣΡ! Χαχα!

    @wilma Ευχαριστώ!
    Να πας και να ξαναπάς. Αξίζει με τρέλα. Όσο για τα μπαχαρικά θα βρεις τρελή ποικιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @ndn Αφού έτσι σε είπανε φιλαράκι, καλά σε είπανε!
    Μια χαρά ήτανε, αν και άμα ήμουν άνευ δουλειάς θα ήταν ακόμη καλύτερα ;-)

    @crazy tourists Είναι ταξιδιωτική αργκό! Χαχα!
    Γιατί, η Πόλη δε σας κάνει; Καταπληκτική είναι, προτείνω ανεπιφύλακτα!

    @ζουζούνα Μπορείς να πεις ότι την κατακτήσαμε και μας κατέκτησε ταυτόχρονα!
    Χαμάμ δεν έκανα, την επόμενη φορά!

    @leila Ξανά και ξανά, δεν χορταίνεται σίγουρα!
    Φιλιά!!!

    @matrix Ευχαριστώ, φίλτατε! Μια χαρά ήταν, όπως φαίνεται και πιο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @artanis Προσπάθησα να περικλείσω τον παλμό της Πόλης, αλλά δε νομίζω ότι αρκούν όσες φωτογραφίες και να βάλει κανείς!
    φιλιά

    @city addict Ευχαριστώ πολύ. Προσπάθησα να τα περικλείσω όλα!
    Φιλιά και σε σένα!

    @ενεσούλα Να πας, να πας. Είναι εκπληκτικά!
    Κουράγια δε μας μείνανε άλλα, αλλά μια χαρά!
    Φιλάκια

    @φλούφλης Δεν τον πετύχαμε, μόνο τον Βαρθολομαίο. Μας κάνει, μας κάνει;
    Ευχαριστώ πάντως για τις ευχές.

    @mrs stulf Σειρά σου τώρα! Άντε, γρήγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @eri Δε μου το'πατε νωρίτερα! Ώστε και μεταφράστρια, ε;
    Μην ανησυχείς, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως!
    Φιλιά!

    @σκουλήκι Προς Ανατολή μεριά έπεσε, άσε!
    Χαχαχα! Το κορίτσι με τις απορίες. Φιλιά ρε!

    @sir.stefanos Μόνο μία; Δεν αρκεί το μεγαλείο!
    Ευχαριστώ και καλωσήλθες!

    @fpboy Παρακούφανε, ε; Χαχα! Καλησπέρα και ευχαριστώ!

    @ΝΥ ΑΝΝΑ Καλώστην μουτσίτσα. Πρόθυρα κατάρρευσης δε λες τίποτε! Με 4ωρα ήμουν καθημερινά, αλλά δεν πειράζει. Αντέχουμε και ας γεράσαμε λιγάκι...
    Ευχαριστώ για την ευχή με τη διάρκεια!
    Φιλιά και σε σένα μουτσίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @prophet81 Αλεξανδρούπολη ε; Έχω χρόνια να ανέβω είναι η αλήθεια...
    Βοήθησαν όλα και περάσαμε πολύ ωραία!
    Να πας, να πας. Είσαι απίστευτα κοντά και η Πόλη είναι όλα τα λεφτά!

    @ethanandthecity Κάτι έκανα και γω σαν παιδάκι, αλλά επειδή ήταν επαγγελματικό το ταξίδι δεν μπορούμε να αναδημοσιεύσουμε...

    @butterfly Να πας οπωσδήποτε! Είναι όλα τα λεφτά!

    @kaveiros Και πώς να το φέρω, γιαβρίμ; Μας ξεβρακώσανε στο αεροδρόμιο! Χαχα!

    @alexis Ναι γιαβρίμ. Πήγαμε στην Πόλη και επεράσαμε όμορφα! Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ioannis_the_great Είναι η άλλη όψη του νομίσματος, η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού. Έχεις δίκιο.
    Καλησπέρα.

    @χειμωνιάτικη λιακάδα Το'χω λίγο αυτό, αλλά η αλήθεια είναι ότι η ταλαιπωρία ήταν αρκετά μεγάλη!
    Φιλιά

    @fusmoker Καρέ του άσσου ήταν, άστα να πάνε!
    Να πας, αν σε ενδιαφέρει κιόλας να πας και να ξαναπάς!
    Προσοχή, έχεις δίκιο. Προσέχουμε για να έχουμε ;-)
    Καλησπέρες.

    @νίκος Ψιλοδανείστηκα τον τίτλο, είναι η αλήθεια.
    Καταπληκτικά ήταν!
    Ευχαριστώ φίλτατε!

    @ilias ΓΙα να λέμε την αλήθεια, είχα καιρό να φύγω, οπότε όλα καλά!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @akon Όντως, απλώς προσπαθώ να κάνω και τα δύο όσο καλύτερα γίνεται!
    Την καλησπέρα μου.

    @natassa Αν θες, δώσε περισσότερα στοιχεία με email. Μπορεί, δεν ξέρεις. Ίδια εταιρία σίγουρα όχι, αλλά ήμασταν από αρκετές εταιρίες εκεί, οπότε...
    Αναμένω!

    @μετεωρίτης Είχα ένα ερωτηματολόγιο πιο κάτω για μια εργασία. Αλλά ευτυχώς μαζεύτηκαν τα στοιχεία. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως!
    Τώρα αν αυτό με το νύσταξα το είπες για καλό, θα συμφωνήσω!
    Φιλιά και καλή ξεκούραση!

    @μοιράιδα Καλώστην την κοπελιά! Και συ μας έλειψες.
    Αφού ζεις, αναπνέεις, υπάρχεις όλα καλά θα είναι.
    Τα φιλιά μου.

    @πατσιούρι Δυστυχώς συμβαίνει καμιά φορά από εκεί που δεν το περιμένουμε. Ευτυχώς εμένα ήταν για καλό...
    Για καφέ θα σε περιμένω, Σάμο, Αθήνα, όπου θες!
    Φιλιά και κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @kikop80 Να σου πω την αλήθεια, δεν πρόσεχα και ιδιαίτερα πέρα από αυτά που έλεγα στην ανάρτηση!
    Ανταπόκριση έφτασε!!!

    @sidepap21 Από την παραγωγή στην κατανάλωση! Χάρηκα, φίλτατε ;-)
    Στο επανιδείν!

    @κούκος Και είχε ντέρμπι Γαλατά-Μπεσίκτας αλλά είπαμε να μην...

    @σπίθας Ευχαριστώ! Καλό μήνα και σε σένα!

    @diva Βρε τον άτιμο!
    Όσο για γλυκά, έφερα λοκούμια, κάνουν;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. η φίλη μου πηγε 2-3 μερες πριν απο εσενα ...αυτή δουλεύει στην ερευνα αγοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή