Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2008

Εάλω, εάλω

Και εκεί που ήμουν ήρεμος Τετάρτη μεσημέρι και οργάνωνα το Σαββατοκύριακό μου, σκάει το τηλεφώνημα από τον προϊστάμενο.
- Έλα ρε, τι κάνεις;
-Καλά. Πώς και το ξαφνικό;
-Έχεις κανονίσει τίποτε σημαντικό το σαββατοκύριακο;
-Περίεργη ερώτηση. Για πες τι θες.
-Να, αφού δεν έχεις κανονίσει κάτι, φεύγεις Πέμπτη με Κυριακή για Κωνσταντινούπολη επαγγελματικό συνέδριο.
-Έχω επιλογή;
-...τουτ τουτ τουτ...

Λες να φταίει ότι λίγο καιρό τώρα ήμουν ήσυχο και αμετακίνητο παιδί; Δεν ξέρω, αλλά μάλλον κάτι δεν ήθελε να με αφήσει στην ησυχία μου. Όχι τίποτε άλλο, αλλά τις προηγούμενες μέρες είχε χιόνια και πλημμύρες στην Πόλη. Είδα βέβαια πρόβλεψη καιρού και ήταν μια χαρά.

Η πλάκα είναι ότι το συγκεκριμένο συνέδριο το μελετούσαμε με έναν πελάτη Δευτέρα βράδυ. Αυτός ήταν να πάει και μου είχε πει μήπως πήγαινα και γω να βρισκόμασταν. Τελικά θα βρεθούμε απ'ό,τι φαίνεται. Για να δούμε τι θα δούμε. Να θυμηθώ να πάρω φωτογραφική, έτσι;

Αν και Κωνσταντινούπολη είχα ξαναπάει το καλοκαίρι του 2004 για να δω τον πρώτο αγώνα Φόρμουλα Ένα, είναι από τις πόλεις που θέλω να πάω και να ξαναπάω. Απ'ό,τι φαίνεται όλα τα σημάδια ταιριάζουν. Λίγη τύχη στον καιρό και λίγη προσοχή στο τι θα φάμε και τι θα πιούμε χρειάζεται και όλα καλά θα μας πάνε!

Η πλάκα είναι ότι ήθελα να ηρεμήσω γιατί τις τελευταίες μέρες τρέχανε πολλά πράγματα ταυτόχρονα εντός και εκτός δουλειάς. Και επειδή ου γαρ έρχεται μόνον, γυρνάω Κυριακή βράδυ και Δευτέρα πρωί πετάω για Σάμο για διήμερη δουλειά! Χαμός δηλαδή. Για να δούμε πόσο θ'αντέξει το ταλαίπωρο κορμί... Απλώς ενημερώνω ότι αυτά τα συνέδρια δεν συνεπάγονται και καλοπέραση - το αντίθετο μάλιστα. Το λιγότερο συνήθως είναι 18 ώρες στο πόδι καθημερινά. Αλλά όπως λέει και μια καλή φίλη, το θέμα δεν είναι η κούραση αλλά η ανανέωση που έρχεται από την αλλαγή παραστάσεων. Εάλω λοιπόν και ό,τι βγει!

ΥΓ Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ιδιαίτερα για την ανταπόκριση στο θέμα του ερωτηματολογίου. Η βοήθειά σας ιδιαίτερη χρήσιμη, το λέω να το ξέρετε. Όσοι δεν το έχετε συμπληρώσει μπορείτε και μέχρι Πέμπτη βράδυ. Ίσως σας ξαναχρειαστώ στο μέλλον.
ΥΓ1 Το "κακό" θα τριτώσει την άλλη βδομάδα, αλλά αυτά άμα τη επιστροφή από Σαμόα.
ΥΓ2 Αν είναι κανένας μπλόγκερ στη Σάμο και επιθυμεί συνάντηση, ας μου στείλει email. Είμαι ελεύθερος για Δευτέρα απόγευμα-βράδυ.