Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Από τ’αλάτια στις μπουγάτσες


Επιστροφή από το επαγγελματικό ταξίδι. Αυτή τη φορά το πρόγραμμα πιο χαλαρό από κάθε άλλη φορά. Ο καιρός, ελληνικός και βορειοευρωπαϊκός μαζί – δεκαεφτά βαθμούς την ημέρα, μείον το βράδυ! Είχαμε χρόνο για τις βόλτες στην παλιά πόλη του Salzburg, τα ψώνια, τις βραδινές εξορμήσεις. Βόλτα στα αλατωρυχεία (αλάτι σε βουνό γίνεται; Και όμως γίνεται), ξενάγηση στην πόλη και στο κάστρο, βουτιά στην – σχεδόν ανύπαρκτη – νυχτερινή ζωή (ευτυχώς που ήμασταν εμείς περίπου 150 άτομα). Λουκάνικα στο δρόμο, μπύρες, σοκολάτες, σοκολατάκια και λοιπά σοκολατοειδή. Μότσαρτ και φον Κάραγιαν ίσως οι πιο γνωστοί δημότες του Σάλτσμπουργκ. Έδρα των αγώνων της εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου στη φάση των ομίλων του Euro φέτος. Αλήθεια, πόσοι από εμάς ξέρουμε ότι το Σάλτσμπουργκ και τα τοπία του αποτελούν το κυρίως φόντο όπου γυρίστηκε η Μελωδία της Ευτυχίας με την Τζούλια Άντριους; Ντο-ρε-μι...

Τα αλάτια τελειώσανε. Ώρα για κάτι γλυκό. Γλυκό σαν μπουγάτσα κρέμα, σαν πουράκια Χατζηφωτίου, σαν τσουρέκι Τερκενλή, σαν τρίγωνο Πανοράματος... Αναχώρηση σήμερα το απόγευμα για βόλτα, επίσκεψη, έτσι για Σαββατοκύριακο. Τον προορισμό μάλλον το μαντέψατε! Αν όχι, είναι 504 χιλιόμετρα βόρεια της Αθήνας.

ΥΓ Πρώτη φωτογραφία από Salzburg – θέα από το κάστρο. Θα ακολουθήσουν κι άλλες όταν ανασυνταχθούν και οι δυνάμεις.

69 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ακούγονται. Σοκολατάκια Μότσαρτ έφερες πίσω;

    Γενικά στο Σάλτσμπουργκ ακούς και πολλά Ελληνικά, σε σχέση με άλλες πόλεις της περιοχής.

    Και καπάκι ταξιδάκι Θεσσαλονίκη; Πω πω. Ξέχασες να αναφέρεις και τα σιρωπιαστά από Χατζή και τα σοκολατοειδή του Αγαπητού!

    Μετά με τα αυστριακά σοκολατάκια, είναι ότι πρέπει!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία τα σοκολατάκια, αλλά σαν τα λουκάνικα του δρόμου δεν είναι! Περιμένουμε λεπτομερέστερη ανταπόκριση & από Θεσσαλονίκη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήρθες KitsMits. Δεν γνώριζα για τη μελωδία της Ευτυχίας, ούτε για τα αλατωρυχεία!
    Έχει σχέσει το όνομα Salzburg με το αλάτι?
    Ναι στα τριγωνάκια και όχι μόνο του Πανοράματος ;)

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί, γιατί, γιατί μας το κάνεις τώρα αυτό... Δε φτάνει που έχεις κάνει λίστα φαγητών (γρρρρρ-τουλάχιστον έφερες κανένα σοκολατάκι πίσω?? χιχιχιχιχχι), θα πας και στη θεσσαλονίκη!! Πόσα χτυπήματα να αντέξω η αναγνώστρια??? Αποσύρομαι διακριτικά από δω μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα!ξερεις, ςχω καταληξει στο οτι τα επαγγελαμτικα ταξιδια στο εξωτερικο πρεπει να ειναι τρομερα κουραστικα! αλλα εσυ εισαι ανθρωπος επιμενων, βλεπω! ανασυνταξε δυναμεις , παρε το χρονο σου (αγγλιστι), καιπες και τα βορειοτερα της πρωτευουσας!
    (κι εγω ακομη να τ ακαταφερω!)
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και καλα θες να πεις οτι εισαι ταξιδιαρης ...

    επιδειξια.....πουφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΖΗΛΕΥΩ, ΖΗΛΕΥΩ, ΖΗΛΕΥΩ!.

    ΛΕΜΕ!

    (Αι στο καλό με σύγχισες πρωί πρωί!)

    Κατά τα άλλα...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντροπή σ’! αυτό έχω να σ’ πω!! [για τώρα]. Τ’ άλλα, άμα τη επιστροφή.
    Προς το παρόν, να περάσεις καλά [πάλι]…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!
    Άντε άντε...Ποιος τη χάρη σου!
    Περιμένω φωτογραφίες...
    Και εγώ κάπου εκεί κοντά σου θα 'μαι, αυτές τις μέρες!

    Φιλιαααααααααα!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σου. Χαίρομαι που πέρασες καλά. Οσο για την "Μελωδια της ευτυχίας" μην ανησυχείς όχι μόνο το ξέρουμε αλλα την έχω δει άπειρες φορές και θα τη δω άλλες τόσες..Υπέροχα τρυφερή ταινία, παραμυθένια όπως και τα τοπία..

    Οσο για τον τόπο καταγωγής είμαστε λίγο αντίπαλοι..αλλά εγώ δεν τα ακολουθώ αυτά..είστε καλοί άνθρωποι μωρέ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θα γκρινιάξω πάλι, ούτε θα παραπονεθώ! :) Καλώς όρισες περιμένουμε περισσότερες φωτογραφίες, να είσαι πάντα καλά να μας ταξιδεύεις και εμάς :) Φιλιά καλή σου μέρα, και καλη προσαρμογή πίσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χμμμμμμμμ... θεσσαλονίκη ε; Εντάξει, δεν ζηλεύω, πολύ. Ανεβαίνω σχετικά συχνά, οπότε... Για τα άλλα, όμως, σκάαααωωωω, λέμε. Με την καλή έννοια! Χα, χα. Ομορφούλι μου φαίνεται το Σάλτσμπουργκ κι εσύ μια χαρά μεστές πληροφορίες έδωσες μέσα σε λίγες γραμμές κι όχι σαν τα δικά μου "καταχρηστικά" σεντόνια. Γλυκά φιλιά, καλούς δρόμους και ευνοϊκούς αέρηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν και έχω δει ατέλειωτες φορές την Μελωδία της ευτυχίας ομολογώ πως δεν το γνώριζα πως είχε γυριστεί εκεί.
    Πάντως εκτός από τα λιχούδικα θέματα, αυτό που λάτρεψα σε αυτή την ανάρτηση είναι η θέα από το κάστρο!!!
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ KitsosMitsos
    Κοσμογυρισμένο πουλί καλώς όρισες πίσω στη πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ααααα!
    Πάντα ζηλεύω όταν διαβάζω για ταξίδια!
    :)
    (κι εγώ θέλω σοκολατάκια!!)
    :)

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοίτα κάτι άτυχοι άνθρωποι που όλο γυρνοβολάνε τον κόσμο όλο !
    Ωραίος, δεν σε μισώ ουτε σενα, ούτε την Ενεσούλα.
    Θέλω μπουγάτσα, άσχετο.
    Οσο για το Σάλτσμπουργκ, πρέπει να ναι όμορφα, περιμένω να δω φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλως ορισες Κιτσομιτσουμ!Θελω κι εγω μπουγατσα(με κανελλα)!/ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:ΣΑΒΒΑΤΟ 1/3/2008 ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ!!!ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΨΕΥΔΟΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΝΙΜΙΤΣ!!!Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!!! ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: fwnhellinwn.blogspot.com ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλως το ξενιτημενο μας!!! δεν σε ζηλευω αυτη τη φορα γιατι φευγω και εγω τη Δευτερα!!!
    χεχεχεεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα πρέπει να πέρασες πολύ ωραία!!
    Αυτά τα ταξίδια σου φτιάχνουν την διάθεση..
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χ0α0χ0α0χα0
    ολη η γλυκα της μπουγατσουπολης μαζευτηκε στο ποστ σου..πηρες τουλαχιστον λιγο αλατακι μαζι μην λιγω8εις???...περιμενω φωτογραφιες,να ξερεις!!**

    να ξερες ποσο σε ζηλευωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Από το κάστρο του Σαλτσμπουργκ ... στο επταπύργιο! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλως ήρθες, τα σοκολατάκια μου, μου τα έφερες; ε; ε;
    γλυκό φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγώ δε το ήξερα πάντως ότι εκεί γυρίστηκε η μελωδία της ευτυχίας..φαντάζομαι θα είναι πολύ ωραία από τα πλάνα που χω δει στη ταινία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν υποψιαστώ ότι είσαι Θεσσαλονίκη και δεν ειδοποίησες θα σου δώσω κίτρινη κάρτα!

    Γκρρρ!

    Δε φτάνει που ήσουν την ίδια περίοδο Παρίσι τα Χριστούγεννα και δεν ειδοποίησες, τώρα έρχεσαι σε μας και δε λλες τπτ! και ξαναμανα γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. η μελωδια της ευτυχίας...απο τις πιο αγαπημένες μου ταινιες.
    Καλο μήνα να εχεις κι ολη ζωη σου να ειναι ενα υπέροχο ταξιδι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πρόσεξε τι 9α πεις για Θεσσαλονίκη! ΚαΛΛα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μη και δεν πας στον Χατζή!!!!
    το μόνο σαλονικιώτικο ζαχαροπλαστείο που δεν έχει ανοίξει ακόμα στην Αθήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μη... μη... είπες τη μαγική λέξη:
    ΤΕΡΚΕΝΛΗΣ!!

    Μμμμμ!!

    Καλώς μας γύρισες,
    εγώ στη θέση σου θα έκανα επίσκεψη στον Τερκενλή ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ, θα υποκρινόμουν την άρρωστη (γρήγορααααα... υπογλυκαιμίααααα... ένα τσουρέκι με δεκαπλή σοκολάταααααααα)

    και θα έπεφτα με τα μούτρα.

    Μετά θα έκανα σεξ
    (το μόνο πράγμα που συγκρίνεται με τη σοκολάτα!!)

    πολλές καλησπέρες
    (η γαμοκαμμένη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. D a Dear a female dear
    la la la la la la

    captain Fon Tramp!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τσόκος μότσαρτ, μμμμ, τι θυμήθηκα :p

    Κι η photo-θέα, θεάάά (σε τόνο Ψινάκη) χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς ήρθε!

    Χαιρομια που τα περιγράφεις όμορφα!Θε είμαι και εγώ Βιέννη κ Σαλτσμπουργκ το Καθολικό Πάσχα!

    Οπότε δεν σε ζηλέυω καθόλου για αυτη την εκδρομή, αλλά για αυτή που θα κάνεις το ΣΚ. Η εκδρομή στην αγαπημένη μου Σαλλλλλονίκη!

    Ξέχασες να αναφέρεις πολλά όπως τα σιροπιαστά από τον Χατζή και τα γλυκά του Μίλτου, τις ρετσίνες στην Αθωνος, τα μπαράκια στα κάστρα, τον Ερωτικό και γενικά όλα αυτά που μου λείπουν και δεν μπορώ να χορτάσω στις 3 φορές το χρόνο που επιστρέφω από το Λονδίνο!

    Καλά να περάσεις και περιμένουμε νέα από Σαλλονίκη και περισσότερες φωτογραφίες από Σάλτσμπουργκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλώς να μας έρθεις, τι να έρθεις δηλαδή, που ήδη στα μέρη μας είσαι... Ελπίζουμε να περάσεις καλά, γιατί ο καιρός εκεί έξω είναι μόνο για βόλτες, καφέδες και ουζάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλοπερνάς βλέπω και απο το ένα ταξίδι στο άλλο.
    Σε ζηλεύω και για τις αντοχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι υπέροχα στο Σάλτσμπουργκ. Τόσο που αναρωτιέσαι με τί γκρινιάζουν εκεί οι κάτοικοι; Ούτε μια λακούβα, ένα κάτι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επαγγελματικά ταξίδια. ΠΦ!!
    Θα έρθει και ο καιρός μου που θα πάει :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Eλπίζω να πέρασες καλά φίλε..Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ταξιδιάρα ψυχή... Είπες Θεσσαλονίκη και μου βγήκε ένα 'αχ', τόσον καιρό λέω να πάω και δεν το έχω καταφέρει! Περιμένω εντυπώσεις, να ταξιδέψω κι εγώ, νοερά!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δε σε χωνεύω, λέμε!
    Καθόλου όμως!:Ρ
    Μου τρέχουν τα σάλια και για τα ταξίδια και για τα γλυκά!
    άντε, συγχίστηκα και είμαι στη δουλειά!
    Φιλάκια και καλή άνοιξη!

    υ.γ.και πάντα τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @γκρινιάρης Από σάκχαρο θα πάμε! Τουλάχιστον ευτυχισμένοι μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο!
    Την καλησπέρα μου.

    @σοφία Όντως τα λουκάνικα είναι κορυφαία. Γενικώς τα φαγητά του δρόμου με συντροφεύουν σε όλα μου τα ταξίδια, είτε ως μεσημεριανό είτε ως απογευματινό!
    Ανταπόκριση από Θεσ/νικη; Λες να ρίξω μια πιο ουδέτερη ματιά;
    Θα το σκεφτώ. Προς το παρόν, χρωστάω το Σάλτσμπουργκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ράδιο μαρκόνι Έχει σχέση και απόλυτα μεγάλη μάλιστα! Ούτε εγώ το ήξερα, εκεί μας το'πανε. Θα τα γράψω οσονούπω!
    Τρίγωνα, ε; Σωστό σε βρίσκω!

    @λαχανάκι Δε θα το αντέξω αυτό το χτύπημα της μοίρας. Θα κάνω τα πάντα για να ξαναγυρίσεις ηχηρά! Πες το και έγινε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @lifewhispers Συνήθως είναι, αν υπάρχει όμως όρεξη. Ίσως γιατί είναι σχετικά αρχή ακόμη. Και σκέψου, κάθε βράδυ κοιμόμασταν 3-4 ώρες περίπου!
    Στα επόμενα λοιπόν.

    @σκουλήκι Εσένα πότε θα σε πάρω ταξίδι, μου λες;
    Επιδειξίας... Ενδιαφέρον, δεν το'χα σκεφτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ανάσα του βορρά Εσύ ζηλεύεις; Αφού με μια ανάσα είσαι στον βορρά!
    Ευχαριστώ!

    @jf Μέχρι τα επόμενα, αγαπητή μου jf...
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @σκορπίνα Κάπου κοντά μου; Για πες τα όλα!
    Οσονούπω η ανταπόκριση από Σάλτσμπουργκ, να ανασυντάξουμε δυνάμεις πρώτα!
    Φιλιά!

    @rain Ώστε Βολιώτισσα το πουλάκι μου; Κανείς δεν είναι τέλειος! Χαχα!
    Ωραία ταινία, όντως. Και όλα τα τοπία είναι γυρισμένα στο Σάλτσμπουργκ. Άσε που η ιστορία είναι εν μέρει αληθινή!
    Σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @roadartist Όταν τις μαζέψω, θα δείτε σίγουρα.
    Όσο για την προσαρμογή, την έκανα με τον καλύτερο τρόπο: σχετική ανάρτηση!

    @ny anna Έλα μωρέ, επαγγελματικό ταξίδι ήταν, χάλια, κούραση μπλα-μπλα-μπλα! Για να μη σκας το λέω :-)
    Στο έχω ξαναπεί, δεν είναι καταχρηστικά τα σεντόνια, μια χαρά είναι! Συνέχισε έτσι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @μαρία λεμονάτη Και μένα το ίδιο! Σύντομα...

    @dyosmaraki Οι ντόπιοι ήταν πολύ υπερήφανοι για την ταινία. Μας το λέγανε συνέχεια.
    Οι λιχουδιές, άλλο πράγμα! Και η θέα επίσης.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @βλαμμένος Γιατί βρε τρελόπαιδο; Θες παρκάκωμα πάλι, γι αυτό μου κάνεις νάζια...

    @sandy cheeks Καλώς σας βρήκα και πάλι.
    Μέχρι να ξαναφύγουμε, βεβαίως-βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @νατασσάκι Και μεις ζηλεύουμε για τα δικά σου και πάει λέγοντας! Καλά να είμαστε, να αλληλοδιαβαζόμαστε!
    Ευχαριστώ.

    @revqueer Αναμνήσεις, φωτογραφίες και διηγήσεις. Όλα αυτά λίαν συντόμως!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @τζονάκος Τυχαίνει. Και εσύ θα πας ταξιδάκι σύντομα, διαβάζω. Οπότε μην παραπονιέσαι!
    Την καλησπέρα μου, φίλτατε.

    @kwstask Την καλησπέρα μου. Καλώς μας ξαναβρίσκουμε.
    Πάντως, η μεγάλη πορεία θα είναι στη Θεσ/νικη, απ'ό,τι ακούω δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @purple Καλό ταξίδι και καλές ανταποκρίσεις, πάνω απ'όλα!
    Τα φιλιά μου.

    @akon Όπως τα λες είναι! Εύχομαι και στα δικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @in the sky Αλατομπουγατσούπολη... Δεν το΄χα σκεφτεί έτσι!
    Μη ζηλεύεις, φύγε και εσύ!

    @ασκαρδαμυκτί Ωραία μετάβαση. Σωστός!
    ΥΓ Μέσα στο επταπύργιο; Γιατί, τι σου'κανα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @sailormoon Είσαι και γλυκατζού! Μπράβο.
    Όταν ξαναρθείς, κανονίστε για καφέ!
    Φιλιά

    @νίκος κ. Μήπως εγώ το ήξερα; Στην ξενάγηση στην πόλη μας δείχνανε τα μέρη και μας εξηγούσαν και ποια σκηνή γυρίστηκε πού!
    Ωραία ήταν, βουτιά στα παιδικά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @mad Κάνω εγώ τέτοια πράγματα; Χεχε!
    Χάρηκα πολύ. Στα επόμενα!!!

    @ευτυχία Αθώα, με παιδική ματιά...
    Ευχαριστώ για τις ευχές. Ομοίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @eri Γι αυτό καλύτερα δε μιλάω. Αν και νομίζω ότι φαίνεται από τα συμφραζόμενα το πώς πέρασα... Μπορεί και να συναντηθήκαμε πουθενά χωρίς να το ξέρουμε!

    @geokalp Το καλό πράγμα είναι για να μοιράζεται παντού!
    Και αυτό το'χω υπόψη μου, μην ανησυχείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @μετεωρίτης Γαμοκαμμένη... Πολύ μου άρεσε αυτό σαν λέξη!
    Πάντα προσκυνάμε Τερκενλή, συνήθως ένα και ένα, για ποικιλία!
    Τα φιλιά μου.

    @κανατάκη Ωραία το πάτε το τραγούδι! Και άλλο ταλέντο, λοιπόν!
    Καλησπέρα, Τζούλι Άντριους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @jane e. Καλωσήλθες!
    Καλό πράγμα να θυμάσαι, ειδικά όταν είναι ευχάριστο!
    Την καλησπέρα μου.
    ΥΓ Καλό το λογοπαίγνιο με τη θέα-θεά...

    @ndn Όλα αυτά και όχι μόνο! Βιέννη έχω κλείσει για το ελληνικό Πάσχα, καθότι μόνο τότε μπορούμε να αδειωθούμε!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ιφιγένεια Λες ε; Άμα βρω χορηγό, δεν είναι κακή ιδέα!
    Καλησπέρα.

    @greekmedianews Ήλθα, είδα και απήλθα!
    Πολύ όμορφα ήταν και ο καιρός καλός. Μόνο το Σάββατο το βράδυ πήγε λίγο να τα χαλάσει, αλλά όλα μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @λάκων Απλώς με έπιασε ένας οίστρος τελευταία. Συμβαίνει!
    Σωματικά, κομμάτια είμαι. Αλλά όρεξη να υπάρχει!

    @mmexer Να δεις πόσο θα γκρινιάξουν όταν το καλοκαίρι κάνουν απόβαση οι ελληνάρες για το Γιούρο! Χαμός θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @zealot~ape Καθυστέρησέ το όσο γίνεται...
    Μια ολόκληρη ζωή θα δουλεύεις συνέχεια, οπότε...

    @νίκος Παραπάνω από καλά!
    Καλή βδομάδα επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @tulipa nera Και γιατί δεν πας; Μια χαρά δίπλα είναι πλέον! Άντε, γρήγορα!
    Τα φιλιά μου.

    @ενεσούλα Και γω σ'αγαπάω!
    Καλά βρε, να μιλούσε κανένας άλλος, αλλά όχι κι εσύ! Αφού και εσύ όλο ταξίδια είσαι.
    Τς τς τς!
    Φιλιά!!!

    ΥΓ Καμιά Αθήνα μόνο δεν έρχεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εμ, με έχουν φάει οι... Άρτες και τα Γιάννενα, εμένα!
    Αλλά που θα πάει; Δε θα πάρει καμιά μετάθεση κοντά στην πρωτεύουσα;
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @ενεσούλα Άντε να πάρει! Τουλάχιστον γυρνάς μέρη...εξωτικά!
    Φιλάκια, επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Salzburg, ε!Περιμένουμε και τις υπόλοιπες φωτο για να το τοποθετήσουμε στην κατάλληλη θέση της λίστας με τους μελλοντικούς προορισμούς.. ;)
    Εύχομαι όλα να βαίνουν καλώς!
    Την καλησπέρα μου!
    CrazyTourist1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μια λέξη θα σου πω.... σοκολατάκια!!! χιχιχιχιχιι!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. πωπω μαυρα χαλια!!!αφου δε σε προλαβα για σοκολατακια τουλαχιστον λιγο τσουρεκι προλαβα να παραγγειλω?μια εβδομαδα χωρις ιντερνετ εχασα τη μπαλα φιλια και να περνας καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @τρελουρίστας Μια χαρά θα είναι για 3-4 μέρες. Αν το συνδυάσετε και με Βιέννη ή Μόναχο, άντε βγαίνει μια βδομάδα σχετικά ήρεμα και ήσυχα!
    Καλώς να επανέλθει η τρελοτουρίστριά σου...

    @λαχανάκι Κωδικό όνομα είναι αυτό; Άμα είναι να κεράσεις, δέχομαι!
    Φιλιά τρελολαχανάκι!

    @penthesila Είμαστε και γλυκατζήδες, οπότε δεν έμεινε τίποτε! Αλλά έχει Τερκενλή και η Αθήνα πλέον...
    Μια βδομάδα χωρίς Ίντερνετ; Πώς γίνεται αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή