Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας


10 σχόλια:

  1. Φιλε κιτσομιτσουμ εχω δυσαρεστα νεα:καιγεται το χωριο Λουκας(Πανω ακριβως απο το δικο μου),η Ακροποταμια(Κατω ακριβως απο το δικο μου)και το χωριο μου!!!ΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ ΚΑΙΝΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ!!!ΚΑΙΝΕ ΤΗ ΡΟΔΙΑ ΗΛΕΙΑΣ!!!!ΤΟ ΚΑΙΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ!!!ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ,ΓΙΑΤΙ???.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα στη δίνη και αυτό, φίλτατε. Μέσα στη δίνη η οδύνη. Τουλάχιστον οι δικοί σου απομακρυνθήκανε σώοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΩΘΕΙ ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΣΤΟΜΑ,ΜΕΣΩ ΣΜΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μωρέ άστο τώρα αυτό. Οι δικοί σου στο χωριό είναι καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αδερφέ, πρώτα πες τι γίνεται με τα δικά σου. Μετά θα σου πω και εγώ μια ιδέα πως θα τους πονέσουμε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα δικά μου και τα δικά μας, μπροστά στην καταστροφή, τον πόνο και τη θλίψη, την οργή και την οδύνη, είναι λίγα και μικρά. Εσύ καλωσήλθες και πάλι - βλέπεις κάναμε παρέα στο ιστολόγιό σου όσο έλειπες. Αν θα δεις και παρακάτω, έχω αναφορά εμπνευσμένη από ανάρτησή σου.
    Αναμένω ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλε κιτσομιτσουμ απο οτι εμαθα-αλλα εχω αμφιβολιες-στο χωριο μου δεν καηκαν σπιτια ομως οι φλογες καραδοκουν ενω η φωτια πλησιαζει σε αποσταση αναπνοης το χωριο Δαφνιωτισσα....Προς δε μασαμε ρε,για πες πως θα τους πονεσουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ήθελα κι εγώ να μάθω για να μη μασήσουμε ποτέ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ

    ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΡΕ ΓΜΤ ....

    ΑΔΙΚΟ ........ ΨΥΧΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρεπιπτόντως, στη σημερινή Ελευθεροτυπία - αυτή διάβασα, αυτή ξέρω να σας πω - υπάρχει και μέσα στις σελίδες αλλά κυρίως στο οπισθόφυλλο αφιέρωμα στη φωνή των bloggers και κυρίως αναφορά για την συγκέντρωση της Τετάρτης. Όλοι εκεί, λοιπόν. Είναι μια δεύτερη (;) αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή